wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    Meiden even vlug een ego berichtje want ik ben aan het werk.
    Gister mijn eerste iui gehad. Was even pijnlijk omdat ze mijn baarmoedermond weer met een tangetje moesten vastpakken. De iui verder is goed gegaan naar mijn weten.
    Nu komen dus de spannende weken van wachten. En maar hopen dat het gelukt is!
    Heb nu nog iets bloedverlies en klein beetje buikkrampen maar dat had ik vorige keer na de hsg ook.
    Zodra ik weer tijd heb dan zal ik weer op iedereen reageren. Ga nu weer aan het werk!

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Marsim, spannend joh [-o< [-o< [-o< . Heel veel succes op het wachtbankje!

Alle meiden die een nieuwe ronde starten: toi toi toi :)

Beehappy, fijne vakantie, geniet ervan. Jullie hebben wel even een relax momentje verdiend 8)

Jojoba, kom op meis, ik vind het nu echt hoog tijd worden dat je mee gaat. je bent al zo lang bezig. Spreek je ei maar eens vermanend ;) toe. Mei wordt jouw maand :) :) :)

Leonizzie, succes met de duphaston, moet zeggen dat ik er helemaal niet bekend mee ben. is het hetzelfde als provera? Hoop dat je snel weer verder kunt!

Luukske, proficiat met je nieuwe baan!

Caecilia, balen joh! veel succes met je 2e IUI!

All, hier weer een dagje texen voor de boeg. Alleen nog een oranje muurtje en dan mogen de meubels erin. Maandag even naar de fysio. Heb ws een zwangerschapsischias :(

Groetjes Elke

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @caecilia en jojoba, meiden een dikke knuffel voor jullie.....

@beehappy, geniet van de mini vakantie, is jullie gegund, hopelijk blijft het met oma ook stabiel gaan....

@elke, ben benieuwd naar de foto's als het kamertje klaar is....
    enne vervelend meid die ischias....

@all, meiden ik heb gisteren vriendelijk bedankt voor de nieuwe baan, ze stelden nu ineens als voorwaarde dat ik (we) zou moeten verhuizen....dat doe ik dus nooit, de afstand zou nu 30 km zijn, en zij wilden iemand die uiterlijk op 15 km afstand woonde....het was een functie voor 12 uur, ik werk nu 15 uur, dus voor die paar uurtjes gaan wij echt niet weg....op den duur willen we namelijk het huis van mijn schoonouders overnemen(groot huis, en grote tuin), dus ik blijf lekker op mijn eigen stekkie!

4. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Meiden het is een hele tijd terug dat ik hier voor het laatst heb geschreven, maar lees jullie verhalen nog steeds mee....
    Ik had gehoopt dat er al meer meiden de andere kant op konden komen, daarom wil ik jullie een hart onder de riem steken en jullie allemaal een super EI toewensen in MEI!!!!!!Ik ga voor jullie duimen dat er de prachtigste 2010 beebjes uit mogen volgen, want het is jullie gegund!!!!!!

Liefs Kelly en Isa

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    LIJST PCO, WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:
    Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje.
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09, 2de ronde 30/04/09.
    Zora> PCO en slechte zwemmers. Bezig voor 1e kindje vanaf febr. 2007 4e IUI icm clomid en Pregnyl april/mei 2009
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 2de IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje.
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg
    Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong.
    SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken
    Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen.
    lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje
    beehappy76> PCO en slechte zwemmers, 4x clomid, 2x IUI, 4x IVF/ICSI, spont. zw, MK, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f
    Melek42> PCO, 1e ronde clomid 50

ZWANGER:

Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26> uitgerekend 26 juni
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus
    Redu>
    gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje!
    5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september
    Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009
    knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009
    Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg

GEBOREN
    Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009
    Ravi: bevallen van een meid, Sinne

Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel
    Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009
    Ylona, bevallen van een zoon, Mika

AGENDA:
    01-5 Zora 1e FM
    06-5 beehappy NOD
    06-5 Elke vlos (24 w)
    07-5 Jojoba 1e FM
    08-5 beehappy testen
    08-05 Caecilia 1ste FM
    06-6 Elke 3d echo Kijk Nou Helmond

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

6. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.434
    0
    0

7. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

LIJST PCO WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID?

IN BEHANDELING:

Melek42 >PCO, 1e ronde clomid 50mg
    Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje.
    Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09, 2de ronde 30/04/09.
    Zora> PCO en slechte zwemmers. Bezig voor 1e kindje vanaf febr. 2007 4e IUI icm clomid en Pregnyl april/mei 2009
    Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 2de IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt.
    Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust
    Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid
    Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk
    Hannelore > 1e ronde clomid
    Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje.
    Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje.
    5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg
    Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong.
    SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken
    Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen.
    lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje
    beehappy76> PCO en slechte zwemmers, 4x clomid, 2x IUI, 4x IVF/ICSI, spont. zw, MK, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f

ZWANGER:

Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO
    Joseetje26> uitgerekend 26 juni
    Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus
    Redu>
    gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje!
    5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september
    Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009
    knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009
    Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg

GEBOREN
    Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009
    Ravi: bevallen van een meid, Sinne

Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel
    Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009
    Ylona, bevallen van een zoon, Mika

AGENDA:
    01-5 Zora 1e FM
    06-5 beehappy NOD
    06-5 Elke vlos (24 w)
    07-5 Jojoba 1e FM
    08-5 beehappy testen
    08-05 Caecilia 1ste FM
    06-6 Elke 3d echo Kijk Nou Helmond

OVERIG:

Wanneer je gegevens wilt toevoegen:
    >klik op quote
    >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg
    >voeg je gegevens toe
    >klik op OK
    >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen

Ik heb de lijst weer ff goed gezet ;)

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Elke duphaston is hetzelfde als provera of primolut. Maar de laatste pil ervan heb ik dus al 15 dagen geleden ingenomen en geen ongi.

Even kort. Ben dus bij de gyn geweest er kunnen 2 redenen zijn dat ik niet ongi werd; 1 omdat er maar heel weinig baarmoederslijmvlies is opgebouwd, dus te weinig om af te stoten, 2je bent zwanger.
    Mocht meteen bloed gaan prikken en vandaag om 11.30 bellen ze terug wat de uitslag is. Ben ik niet zwanger mag ik meteen beginnen met het spuiten van Puregon. YEAH!!! Eindelijk.
    Weet ik meteen of ik vanmiddag een biertje kan drinken!

Iedereen hele fijne koninginnedag!!!

9. beehappy76

Leonizzie, fijn dat je meteen bloed mocht gaan prikken, ik ben benieuwd wat de uitslag is en of je een biertje mag drinken ;)

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Leonizzie,

Ik werd ook niet ongi na de provera en het resultaat spartelt nu vrolijk in mn buik...

[-o< [-o< [-o< [-o< [-o<

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Nou meiden, er was niet op hcg getest want dat is schijnbaar nog te vroeg, maar wel op de rest en mijn progestron was hoog dus ik heb schijnbaar uit mezelf een eisprong gehad. En nu is het dus toch afwachten of ik volgende week ongesteld word of misschien zwanger ben.
    Zo zit ik dus inneens heel onverwacht op het wachtbankje!!!

12. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    dat zou wel helemaal geweldig zijn!!

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Spannend, Leonizzie!

Hier voor iedereen die het kan gebruiken een golf HCG
    *HCG**HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Dank je wel Marsim!

Nightelf he meid lang niet "gesproken" hoe gaat het met jou meid en je buikje?

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Leonizzie: gaat goed met de kleine beeb, de buik groeit ook al hard (staan foto's in mn album). Heb alleen zelf al een beginnende bekkeninstabiliteit en veel rugklachten, kan en mag dus niet zo veel doen.
    Spannend voor jou, joh. Zul je net zien dat je deze ronde misschien wel zwanger bent. Zou super zijn toch?
    Ben hier al een tijdje niet geweest. Wist niet of het op prijs gesteld wordt, als ik met mn zwangerbanner meeklets....

16. beehappy76

Nightelf, tuurlijk ben hier welkom, we horen graag hoe het met jou en je beebje gaat!

Leonizzie, spannend meis, ik zal op vakantie flink voor je blijven duimen!

Ik duim trouwens voor je jullie allemaal flink door en dan spreek ik jullie weer na mijn vakantie, tot volgende week vrijdag! (We komen op mijn testdag terug, maar ik ga pas thuis testen ;) ) Fijne week allemaal!

Groetjes beehappy

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Beehappy: fijne vakantie en hopelijk mag je daarna weer op roze.

Fijn dat het niet erg gevonden wordt als ik af en toe nog meeklets. Ik kan me voorstellen dat het vervelend gevonden wordt als jullie zwangerbanners tegenkomen van iemand die, achteraf, toch nog snel zwanger is geworden (binnen 2 jaar en pas een half jaar in MM).

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Doe niet zo gek Nightelf, vind dat juist leuk wanneer je nog wat laat horen. Voelt juist raar wanneer je met elkaar meeleft en dan wanneer het gelukt is je nooit meer iets van iemand verneemt. Ik blijf daar toch nieuwsgierig naar.

Beehappy, ga genieten van je vakantie meid! Hebben jullie echt verdiend!

19. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Nou gelukkig maar, Leonizzie, dan blijf ik gezellig meekletsen!

20. beehappy76

Hier toch nog ff snel een berichtje van mij, ik was helemaal vergeten om hier te melden dat ik afgelopen woensdag de uitslag het gehad van het bleodonderzoek na de miskraam.
    Volgens de gyn moeten we zeker tussen de 8 en de 12 weken zwanger geweest. Mijn hcg waarden waren een dag na de miskraam waren nog 229.034 en dat was heel erg hoog! De gyn had op mijn zwangerschapsverklaring al 13 oktober als uitgerekende datum gezet omdat hij dacht dat ik zeker verder zwanger was geweest, hij had dus gelijk. Het is dus meer waarschijnlijk dat we toch nog zwanger waren van de ICSI en dat de bloeding die we voor een menstruatie hebben aangezien, gewoon een bloeding is geweest.
    Daarom was ons wondertje al zo mooi en duidelijk zichtbaar

Met oma gaat het op dit moment heel erg slecht, het is nog maar de vraag of we morgen op vakantie kunnen gaan, we willen voor de meiden wel proberen te gaan. Ze hebben al zo veel meegemaakt de afglopen weken, eerst de miskraam en nu oma's zorgelijke situatie.
    Ik hou jullie op de hoogte!
    Tot snel!

Deel Deze Pagina