Meiden hier is beehappy weer terug van een midweekje Duitsland! Zoals sommige van jullie al in mijn eigen topic hadden gelezen (ik was ff mobiel op internet), ben ik afgelopen dinsdag helaas al ongi geworden Gister ben ik weer begonnen met de Gonal en volgende week vrijdag is de 1e fm al weer, deze ronde gaat het weer en IUI worden, nu is gebleken dat we toch zwanger waren van de ICSI, staat de indicatie IUI/ICSI gewoon weer. De verzekering staat dan ook niet meer toe om gewoon OI te doen. Met oma gata het nog steeds niet goed helaas, ze heeft niet gemerkt dat wij weg zijn geweest ze is al sinds begin deze week slapende. We hebben dagelijks gebeld met het ziekenhuis en zijn zo goed op de hoogte gebleven en we gaan zo snel naar oma toe.
@Beehappy, balen van de ongi. Sterkte met je oma. @Zora, op de goede weg meid! Super! Ik heb gisteren mijn 1ste fm gehad. Rechts niets te zien.... maar links 2 eitjes van 19 en 20mm! bmslijmvlies was al 1cm! Dus gezien de ovutest negatief was mocht ik gisterenavond 17:15 de pregnyl zetten. En hebben we morgen (Ja MOEDERDAG!) de 2de IUI! Wel heel vroeg. We moeten 8:15 zaad inleveren en om 9:30 hebben we de terugplaatsing. Maar dat is natuurlijk geen probleem!
LIJST PCO WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Melek42 >PCO, 1e ronde clomid 50mg Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09, 2de ronde 30/04/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. Bezig voor 1e kindje vanaf febr. 2007 4e IUI icm clomid en Pregnyl april/mei 2009 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 2de IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO 2 feb. 3e ronde 100 mg Clomid slaat niet aan. 4e ronde maart 150 mg Clomid Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje beehappy76> PCO en slechte zwemmers, 4x clomid, 2x IUI, 4x IVF/ICSI, spont. zw, MK, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 Ylona, bevallen van een zoon, Mika AGENDA: 08-5 beehappy testen 10-05 Caecilia 2de IUI (op Moederdag!) 11-5 Jojoba 2de FM 20-05 Zora NOD 25-5 Caecilia NOD 06-6 Elke 3d echo Kijk Nou Helmond OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen
hey meiden hier even kort een berichtje van mij..... moet nog een aantal dagen tot aan mijn ei, maar wil er niet te veel mee bezig zijn deze ronde, heb besloten om na deze ronde te stoppen met de Clomid, we gaan komende maand lekker op vakantie, zal ook wel goed doen..... heb het idee dat de Clomid bij mij is uitgewerkt.....en verder dan dit gaan we niet, mijn man vindt de hele mmm maar niks, en we hebben een gezonde knul van 3,5 jaar!( wondertje middels de Clomid, want artsen meenden dat het echt IVF zou worden) dikke knuf aan iedereen Ps. kijk gewoon mee hoor, en zal ook wel reageren
Meiden, zouden jullie eens naar mijn temperatuurkaartje willen kijken? Ik heb sinds de afgelopen dagen namelijk van die vage dingen die, misschien misschien wel op een ei kunnen wijzen. Ik ga er vanuit van niet, want waarom zou ik een ei krijgen?? Maar m'n temperatuur is dus de laatste dagen wat omhoog gegaan ondanks dat ik redelijk slechte nachten heb (slaap kort, en wordt vaak wakker ivm pijn door ischias). Normaal heb ik, als ik slecht geslapen heb, een erg lage temperatuur. Vandaar dat ik ook zo verbaasd was dat mijn temp vandaag 36,6 was. Dat is echt hoog voor mijn doen. En de afgelopen dagen had ik ook, voor mijn doen, rekbaarder slijm dan normaal. Geen hele proppen ofzo (sorry ) maar wel dat ik er draden mee kon trekken en da's al heel wat.. Meestal is het of waterig of gewoon tsja, cremig (nog een keer sorry :S). Ik heb ook gevoelige tepels. Dat heb ik slechts 1 keer eerder gehad, een tijdje terug wel, dus dat zal ook wel niks betekenen. Ik baal alleen dat ik eergisteren vergeten ben (vergeet het normaal dus nooit ) om te temperaturen... Heb er wel wat mee gespeeld en als toen minimaal 36,1had gehad, geeft het programma idd aan een ei te hebben gespot. Maargoed. Wat denken jullie? http://www.fertilityfriend.com/home/228a3e
@Dazwa: voor een ei moet je temp nog iets verder stijgen en hoog blijven. Er valt dus nog niks over te zeggen meis. Je templijst is er sowieso 1 van de extremen, dus voorlopig valt er nog niks over te zeggen. Maar ik ga voor je duimen
Tnx, i know, maarja, ik denk toch maar even mn kaart neerzetten. Wordt er zelf nl. HELEMAAL gestoord van.
Luuske, meis stoppen jullie helamaal...of is het een vakantie break? Ik weet dat jullie niet verder willen dan Clomid maar toch? Hier 2de zeer pijnlijke IUI gehad. Mijn bm moest met een tang worden opengetrokken. Dus eendenbek en iets wat ze koptang noemde. Deed verschrikkelijk veel pijn. Nu aan het nabloeden van die tang. Ben al aan 2de maandverbandje toe... Maar voor het goede doel!
Vandaag was mijn temp écht hoog voor mijn doen Stond er zelf van te kijken, haha. Het is dat ik die ene dag dus ben vergeten in te vullen maar zelfs als die 35,8 was geweest dan geeft FF iig een eisprong aan. Nou zit er natuurlijk een reeel verschil tussen wat FF zegt en wat je lichaam doet.. Maar dit heb IK in ieder geval nog nooit gehad http://www.fertilityfriend.com/home/228a3e
@ceacilia, lief dat je vraagt, na deze ronde stoppen we met de Clomid, we gaan dan op vakantie, en daarna wil ik eerst eens goed beginnen met afvallen, denk dat dat wel mee help mijn PCO een beetje te reguleren....hoop ik....en misschien daarna toch nog een aantal rondes Clomid.....maar daar ben ik nog niet over uit.....ons zoontje wordt in nov 4 jaar, en ik wilde eigenlijk niet te veel leeftijdsverschil ertussen.....had jij volgens mij ook, he....helaas heeft het nog niet zo mogen zijn..... duimen dat we dit jaar wel zwanger raken.....
@Dazwa: het gaat er zeker op lijken! Ik had je al gezegd he, bij 36,8 zou het kunnen en daar zit je nu aan. Ik ga duimen dat het een echt ei is geweest En dat je de 28e gewoon lekker die posi test aan dat mens kan overhandigen!
Bizar he, Dreamer. Ik moest er meteen aan denken dat jij het toen over 36,8 had gehad. Ik dacht al: nou is het net of ik het heb gemanipuleerd, hahahah. Maar ik hou er natuurlijk nog steeds ernstig rekening mee dat het wederom niks is. Maar opvallend en een kléin beetje spannend is het wel
wat vervelend dat de IUi weer zo'n pijn heeft gedaan...ik hoop dat dit de laatste keer was. Hoe gaat het nu met je? Ik duim weer voor je!
@Bee happy, lief dat je het vraagt. Gaat vandaag weer goed hoor. Krijg nog wel de rillingen als ik aan die tang terugdenk... @Luuske, herken je gevoel goed meid. Hoop dat je lekker tot rust komt en wellicht zwanger terug!
Meiden, ik weet het niet meer hoor, zit mezelf nu helemaal gek te maken. Gisteren verloor ik wit, plakkerig ondoorzichtig slijm, dus ik dacht helaas game over, volgens de billings methode (zie google) is je ei dan dood en vorige maand had ik dat ook en toen dus ongi geworden. Maar......... Vanochtend rond 5.30 uur werd ik wakker want moest naar het toilet. Ik had veel afscheiding (sorry vies) en toen ik afveegde zat er lichtrood / lichtroze op het wc papiertje. Ik heb nog een paar keer goed gekeken maar het was schemerig en ik sliep nog half dus misschien heb ik het toch niet goed gezien? Ik heb dit nog nooit eerder gehad en ik zit nu op 6 dagen na de IUI dus zou toch een innestelingsbloeding kunnen zijn? Of verbeeld ik me het gewoon omdat ik het graag wil? Aaargh! Ik word gek. Sorry voor het ego bericht.
@Zora: klinkt idd als een innesteling. Enne, dat slijm had ik ook en bleek toch echt zwanger te zijn. Wat zal dit een spannende week voor je worden.
Hallo meiden! Ben een tijdje afwezig geweest ivm verhuizing ( hadden een tijdje geen internet ). Ik zie dat het wat rustiger is geworden op het forum.... Luuksje > een moedige beslissing hoor! Ik duim voor je dat je toch nog spontaan zwanger raakt! Caecilia > Brrr, wat vreselijk die tang. Krijg er zelf ook de rillingen van zeg. Gelukkig gaat het alweer iets beter en hopelijk is een derde IUI niet meer nodig Zora> Ik heb geen ervaring met innestelingsbloedingen e.d maar ik duim heel hard voor je dat dat het wel is geweest! Dazwa> Hopelijk is het je ei meid! Nightelf > Heerlijk dat het zo goed gaat met de beeb! Ik zal jullie ook nog even updaten. Deze cyclus dus toch nog maar een keer de Clomid geprobeerd, maar nu 150 mg. De hoogste dosering. Op cd 11 had ik een FM en daar was al een mooie follikel te zien van 22 mm! Wel een beetje aan de vroege kant als je het mij vraagt, maargoed. BM slijmvlies was echter nog niet zo dik. De maandag erop weer geweest en toen was de follikel weer gegroeid maar deze keer het BM slijmvlies ook. Dat was dus een goed teken volgens de gyn. Ze zag ook wat vocht in mijn buikholte dus ze dacht dat ik waarschijnlijk mijn eisprong al zou kunnen hebben gehad. Gelukkig dat weekend wel goed geklust Inmiddels twee keer bloedgeprikt om te kijken of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad deze cyclus ( uitslag duurt drie weken, stom hé? ). Nu nog een klein weekje wachten en dan kan ik testen! Vind het erg spannend! Succes allemaa!