@zora, heb ik idd de keren dat ik zwanger was ook gehad.....zo rond de innesteling bruinverlies.....ik duim voor je....
Bij mij was het meer roze, rood kan ook een geknapte ader zijn. Je wordt zo onzeker de een heeft het gehad en was niet zwanger, en jij hebt gelukkig weer een positief verhaal. Hoe is het met jou Luukske? @ Marieke: Spannend dan voor jullie meid! Ik duim!
Marieke, welkom terug! Ik duim weer voor je! Zora, ik hoop dat het om een innestelling gaat! [-o< luukske, wat moedig! Ik hoop dat jullie straks een wondertje te wachten staat! ik wou dat ik dat kon, afstand nemen van de mmm...steeds als we besloten hebben om te stoppen, vinden weer een reden om toch door te kunnen gaan...Wij wilde ook niet zo'n groot leeftijdsverschil maar aanstaande zaterdag wordt onze jongste dochter al weer 9...de weken werden maanden en de maanden werden jaren...
Mijn god Zora! Wat spannend, mijn duimen draaien overuren! Ik vind het een goed teken. Normaal voel jij niks anders en voel je heel goed aan dat je ongi wordt. Dit heb je nog nooit gehad en ik zie dat lekker als een goed teken. oh ik hoop het zo voor, ga dan echt helemaal uit mijn dakkie denk ik haha. Ceacilia wat vervelend dat het zo'n pijn deed, klinkt echt heel akelig meid, laten we hopen dat het resultaat iig wel positief is. Luuske, moedig besluit hoor en ja wie weet dat het helpt om af te vallen. Ik weet niet of het er mee te maken heeft, maar zoals je weet reageerde ik niet op clomid en ben ik begonnen aan het sothbeach dieet, dus zo min mogelijk koolhydraten en suikers en toen had ik dus een paar weken terug ineens een eisprong.... En je hoort vaker van vrouwen die afvallen met dit dieet dat ze zwanger raken. Maar geniet eerst maar even van je vakantie Beehappy zou toch wel leuk zijn zo'n nakomertje... Ik heb inmiddels de 6e spuit er alweer in zitten en het valt me erg mee. Het is wel al een paar keer wat onhandig geweest, omdat we een keer uiteten waren en dit weekend een feestje hadden, maar ondertussen hebben we dan wel samen de grootste lol omdat we het dan onopvallend proberen te doen. Ik kan het zelf, maar mijn vriend wil het vaak graag doen, zo heeft het ie gevoel dat we het echt samen doen. En dat is wel super lief van hem, ben momenteel ook erg verliefd op hem. Voel me ook zoveel beter/gelukkiger nu ik geen clomid meer gebruik! Liefs
LIJST PCO WIE OOK NET BEGONNEN MET CLOMID? IN BEHANDELING: Melek42 >PCO, 1e ronde clomid 50mg Lilyan> PCO, 1e ronde clomid 50: niet aangeslagen. 2e ronde clomid 100, slaat wel aan: 3 eitjes, grootste 20 mm, voor eerste kindje. Jojoba> PCO, 5 rondes clomid en zwanger, helaas mk 5,1 wk, daarna zonder clomid nog een keer zwanger, helaas weer mk 7,5 wk. 05/02/09 gestart met Thyrax. Start 1ste ronde clomid op 27/03/09, 2de ronde 30/04/09. Zora> PCO en slechte zwemmers. Bezig voor 1e kindje vanaf febr. 2007 4e IUI icm clomid en Pregnyl april/mei 2009 Caecilia> na 7 rondes Clomid 50 mg en 3 rondes Puregon en Pregnyl nu 2de IUI. In 2006 na 2 rondes Clomid zw geraakt. Daan81> PCO mei 2007, 3 rondes Clomid gehad, zonder resultaat. 3 IUI's gehad met Puregon en Pregnyl. Nu even rust Leonizzie> PCO na 4 rondes clomid, nu 1e ronde Puregon en Pregnyl Luukske>PCO, behandeling met Clomid, 4 jaar geleden zwanger geraakt met Clomid 100, nu hopende op een 2e beebje met Clomid 150, jan en maart 09 vmk Hannelore > 1e ronde clomid Winnie Pooh > geen PCO. 7 rondes clomid. Nu 1e ronde puregon spuiten.Bezig voor 2e kindje. Lynnes> PCO en kuur primolut gekregen en daarna eerste dosis Clomid 50 mg. Derde ronde voor een eerste kindje. 5Mare5 > PCO, kuurtje primolut en vervolgens beginnen met Clomid 50mg Marieke1980 >PCOS. Bezig aan 5e ronde Clomid waarvan slechts één ronde met succesvolle eisprong. SylviaM > 1e ronde met Clomid, 11e ronde voor 1e kindje, MA eind oktober met 10 weken Dazwa84 > 1e ronde Clomid (50mg) niet aangeslagen. lima84 > geen PCO, 4e ronde clomid 50mg, 15e ronde voor 1ste kindje beehappy76> PCO en slechte zwemmers, 4x clomid, 2x IUI, 4x IVF/ICSI, spont. zw, MK, Deze ronde spuiten 10-4-09 start 75EH Gonal-f ZWANGER: Marykay> uitgerekend 8 juni, geen reactie op clomid, zwanger na LEO Joseetje26> uitgerekend 26 juni Elke29> onverwacht kerstkadootje!! uitgerekend 27 augustus Redu> gizmotje> uitgerekend 6 oktober 2009, zwanger na 2e kuur clomid 150 mg... een late eisprong maar het is toch gelukt... nu maar goed vasthouden en groeien kleintje! 5Mare5>spontaan zwanger geraakt, uitgerekend 25 september Nightelf> zwanger na 3e ronde Clomid, uitgerekend 26 oktober 2009 knarboor >zwager 1e ronde clomid 100 mg (3e totaal), uitgerekend 4 november 2009 Juup> november uitgerekend na eerste ronde clomid 50mg GEBOREN Kelly: bevallen van een meisje, Isa, op 14-02-2009 Ravi: bevallen van een meid, Sinne Suzanne is 28 februari bevallen van een dochter genaamd Merel Tezz: bevallen van een jongen, Kiyan, op 5-03-2009 Ylona, bevallen van een zoon, Mika AGENDA: 11-5 Jojoba 2de FM 15-05 Leonizzie 1e FM 20-05 Zora NOD 25-5 Caecilia NOD 06-6 Elke 3d echo Kijk Nou Helmond OVERIG: Wanneer je gegevens wilt toevoegen: >klik op quote >haal de quote haakjes van de vorige gebruiker weg >voeg je gegevens toe >klik op OK >wanneer je het lastig vindt, vraag iemand om het even voor je te doen[/quote]
@caecilia, wat vervelend dat de iui zeer deed, hoop zo dat dit de laatste voor jullie zal zijn! @Luukske, ik vind het een knap besluit van jullie, even samen op adem komen lekker op vakantie. Even goed bijtanken. Het klinkt allemaal zo makkelijk, maar als de wens zo groot is is het een moeilijke beslissing... @Zora, wat spannend!!! Ik hoop echt dat dit een goed teken is! Jammer dat je niet even naar binnen kan kijken he? of dat je navel opgloeid als het raak is... Sorry meiden dat ik me zo weinig heb gemeld hier, maar lees elke dag bij hoor! Ik kan me beetje bij Zora aansluiten, ik ben het kwijt meiden. Ik weet het niet meer!!! Ik moest maandag of gister ongesteld worden, want mijn lf is altijd 14 dagen met clomid. En ik voel me anders dan anders voor mijn nod. Helemaal niet het idee dat ik ongesteld ga worden. Maar voel me ook echt niet zwanger. Gisteravond na het werken een test gedaan, die was negatief (maar van de eerste testte ik pas met 8 weken zwangerschap positief). En ik blijf wachten op het rode. Maar ik heb net als Zora een vies verhaaltje. Maandag had ik op mijn werk zeurende onderrug en dacht: nu komt het. Ik naar de wc ook roze met afvegen. Eind van de dag weg en weer gewoon wit. Tot nu toe alleen nog maar weer witte afscheiding gehad.... Help???
hey meiden, kom toch even een berichtje typen.....bedankt trouwens voor jullie lieve woorden.... @zora, hoe gaat het nu met je? @ceacilia, en met jou? @rachje, ik duim voor je!! @leonizzie, idd vakanties kunnen goed doen.... heb me voorgenomen om na de vakantie te beginnen met lijnen, in Kroatie hebben ze te lekker eten...haha.... @beehappy, hoe gaat het met je oma? wat betreft ons besluit....mijn man is er makkelijker in dan ik....maar ben die Clomid gewoon een beetje beu.....misschien dat we na de vakantie het toch nog een paar rondes de kans geven.....maar wil eerst even wat kilootjes afvallen.... @all, heb 2 dagen flinke buikpijn gehad, echt mijn eisprong, en we hebben goed geklust, dus hoop dat deze ronde toch nog iets brengt.... ik lees trouwens gewoon met jullie mee, maar zal niet zo vaak reageren.....
Hoi meiden, Sorry, wéér een egoberichtje. Maar ik weet niet wat er allemaal in mijn lichaam gebeurd hoor, maarreh... Ik heb toch de laatste dagen dat mijn temperatuur zowaar hoger is dan normaal gesproken? (ook al geeft FF nog geen ei aan omdat ik 1 keer vergeten ben te tempen...). Ik ging net plassen en had lichtroze slijm! Ik wist niet wat ik zag en heb echt 3 keer gecheckt, maar het was echt zo.Dat heb ik sinds ik 10 maanden geleden met de pil stopte nog nooit gehad... Zou ik soms ongesteld worden?
Dazwa gek he wanneer je lichaam ineens dingen doet die je niet gewend bent. Hoge temperatuur is natuurlijk goed, roze slijm, durf ik niks over te zeggen meid, kan van alles zijn, want je weet niet precies waar je in je cyclus zit. Even aankijken of het doorzet. Al duimen we natuurlijk voor iets anders!
Zelf denk ik dat het een menstruatie is/wordt, want als ik afveeg dan is het nog steeds, alleen ietsies donkerder, beetje bruinig, geen helderrood iig. Nou ja, ook prima Heb al een jaar geen (niet opgewekt) bloed gezien...
Allemaal roze verlies hier zeg haha.' Spannend Dawza, zou super zijn als je ongi wordt uit jezelf, maar ik duim even door voor iets anders. Leonizzie: Fijn dat het spuiten goed gaat en dat je je goed voelt. Ik hoop echt dat dit gaat werken voor jullie. En super lief van je mannetje zeg. Ik moet mijn vent niet vragen om de pregnyl te zetten, hij durft amper te kijken haha... Rachje, hoe is het met jou meid, klinkt goed. Ik vind het zo rot voor jullie dat jullie zo lang moeten wachten op een 2e wondertje terwijl het gemis van Jaylie ook nog erg aanwezig is. Ik gun jullie echt heel snel een brusje voor jullie mooie meid. Luukske, lees dat jullie even pauze gaan houden og ermee stoppen? Hoeveel wil je af gaan vallen? Ik hoop toch dat er voor jullie nog een wondertje mag komen. Beehappy: Hoe is het met jou? En met je oma? Hier is alle hoop weer weg hoor, ik voel dat mijn lichaam zich voorbereid op ongi. We gaan vanmiddag lekker een weekend weg, zondag komen we terug dan 3 daagjes werken en dan zal ik woensdag wel ongi worden. Donderdag en vrijdag vrij gelukkig, dan kan ik het even verwerken en dan weer gaan voor IUI 5 alweer. Begin toch sterk te geloven dat het voor ons ook IVF gaat worden en ik ben nu al bang voor die punctie. Brrrr!
Zora, vervelend dat je lichaam al weer tekenen geeft voor een aandiende ongi...ik kan me vorostellen dat je bang begint te worden dat het uiteindelijk IVF zal gaan worden. Maar ik hoop dat jullie dat het echt niet zo ver hoeft te komen! wat betreft de punctie, ik kan me vorostellen dat je daar bang voor bent. Het is ook echt niet fijn, maar als je daarna hoord hoeveel eicellen ze gevonden hebben, ben je het zo weer vergeten en hoop je alleen nog maar op een goede bevruchting en een terugplaatsing...het is allemaal best zwaar dat zal ik zeker niet ontkennen, maar je leeft van fase naar fase en als je er midden in zit, gaat het vanzelf... Ik hoop dat jullie een fijn weekendje samen zullen hebben, geniet ervan! all, even een ego berichtje, sorry...ik heb gister gemerkt dat ik toch niet zo sterkt ben als ik misschien lijk ...Tijd om de miskraam te verwerken heb ik eigelijk nog helemaal niet genomen, ik dacht dat ik vooral snel door moest gaan om weer zwanger te worden...weer zwanger zijn zou de pijn verzachten. Ook de zorgelijke situatie van oma heeft er voor gezorgt dat ik eigenlijk geen tijd had om na te denken over mijn verdriet. Maar gister kwam de klap ineens toch, verdriet haald je altijd in Ik kreeg gister van een kennis te horen dat ze ongewenst zwanger is en dat ze het kindje niet willen houden. Ik snap het niet meer , waarom komen er kindjes bij mensen die ze niet willen en moeten wij hier allemaal zo lijden voor ons verlangen Waarom? Wij willen zo graag en zouden er alles voor over hebben om zo'n prachtig wonder te mogen ontvangen en hun laten het weghalen...dit was voor mij echt niet te bevatten, wij hebben ons zo gewenste wondertje verloren en hun kiezen er voor om zo'n wondertje niet te houden. Ik begrijp ook wel dat je geen nieuw leven op de wereld moet zetten als je er niet achter staat, maar voor mijn gevoel klopt het gewoon niet...Dit kan toch niet, dit mag toch niet? Waarom komt zo'n mooi wondertje dan niet bij een van ons alleen hier groeien, het zo bij ons hier zo gewenst zijn...
36,5 en nog steeds spotting, het vloeit nog niet echt maar ik zie het wel als ik afveeg. We wachten vrlijk af Ik denk nog steeds dat het een ongi is. Anyway, er gebeurd iets
He, wat jammer zeg dat je voelt dat er een ongi aan gaat komen en dat de iui niet gelukt is... Waar ga je naar toe? Wij gaan straks ook op vakantie, 10 dagen naar Texel. Heb er helemaal zin in. Even lekker eruit
Jeetje meid, dan komt alles tegelijk lijkt wel he? Het lijkt me heel moelijk als je te horen krijgt dat iemand haar kindje weg laat halen. Confronterend.. Het is denk ik wel goed als je de emoties die nu opspelen, de vrije loop laat gaan. Dat mag en is helemaal niet gek. Je krijgt nu veel op je bordje dus neem de tijd om dat te verwerken. Heel veel sterkte met je oma. Liefs Daan
Lekker Dawza. Texel vind ik ook altijd heerlijk. Wij gaan naar Enkhuizen daar is dit weekend jazz festival en mijn zwager speelt ook, we gaan met mijn ouders en schoonouders en mijn zusje met haar vriend. Vorig jaar zijn mannetje en ik geweest omdat schoonouders geboekt hadden en toch niet konden en dat is zo goed bevallen dat we nu weer gaan. Eigenlijk ben ik geen jazz liefhebber maar voor een weekend vind ik het super. Beehappy: Dank je voor de geruststellende woorden. Jeetje ik zit je bericht gewoon met tranen in mijn ogen te lezen, ik voel zo met je mee, het is ook gewoon niet eerlijk. En weet je, ik ben christen en ik vind het soms zo moeilijk om dicht bij God te blijven door dit soort berichten, dan denk ik echt waarom? Zo'n kindje is zo gewenst bij ons of jullie of de andere meiden hier....gelukkig geloof ik wel dat alle kindjes naar de hemel gaan, ook al zijn ze nog maar een paar weken oud in de baarmoeder. Dat vind ik altijd wel een mooie gedachte. Meiden had ik al verteld dat ik 7 bevruchte eieren onder mijn kip heb gelegd? Het is even afwachten of ze deze week erop blijft zitten. Zo ja, dan hebben we misschien over 3 weken wel een paar baby kuikentjes rondlopen....
Geniet er lekker van meid, je welverdiende weekendje weg! Als het goed is zou het na vanmiddag wat beter weer worden toch? *zei ze hoopvol*
He Zora, wat vervelend dat je het weer voelt aankomen, laat je het nou eens voor 1 keer mis hebben! Maar ga wel enorm genieten van het weekend. vanmiddag klaart het zeker weten op.....! dazwa, dus nog even spannend, sowieso ook eens fijn om een niet opgewekte bloeding te krijgen. Beehappy, je bent wel sterk hoor meid, er zijn nou eenmaal momenten die je confronteren of overvallen. Ik bergijp het ook niet waarom er zoveel ongewenste of per ongelukke zwangerschappen zijn en wij zoveel moeite, en bloed zweet en tranen moeten vergieten. Vanmorgen naar de gyn geweest, er was nog niet enorme groei, maar 4 eitjes waren wel duidelijk groter dan de rest, dus er gebeurd wel iets. Zondag moet ik terugkomen en waarschijnlijk mag vanaf dan een eenheid hoger gaan spuiten. Dit is zo fijn, niet meer dat ellelange wachten!