wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden,

ookal laat ik niet zo veel van me horen zegt niet dat ik niet aan jullie denk.
    Ik lees iedere dag wel even mee, maar merk dat ik het heel moeilijk vindt om te reageren, omdat ik het voor jullie heel confronterend vindt.

Beehappy ik zit met tranen in mijn ogen, ik kan en wil niet begrijpen waarom iemand die geen kinderen wil er niet alles aan doet om te zorgen dat ze niet verwekt worden.
    het is bikkelhard als jezelf zo graag een kindje wenst en een ander gooit het weg alsof het een pak melk is.
    ik denk aan je een dikke knuf van mij!

Zora ik gun het je zo erg meid! fijn dat je zón kracht put uit je geloof. geniet van je weekendje!

leonizzie ik duim dat die eieren springen meid, you go girl!

Dawza Jij ook een fijn weekend!

Hier gaat alles goed merk wel dat je als je zwanger bent het nog niet voorbij is, de angst om te verliezen waar je zoveel van houdt is erg moeilijk en zwaar.
    Maar zal niet zeuren want weet dat ieder van jullie in mijn schoenn wil staan.

Dikke knuf voor allemaal en ik denk aan jullie groetjes redu

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He Redu, super om wat van je te horen! Blij dat alles goed gaat meid. Voel je je goed? Trots op je buikje? En hoe gaat het met de babykamer?
    Ben benieuwd! x

3. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi leonizzie
    ik voel me heel erg goed en ja ben supertrots op mijn buik.
    de kleine doet het ook goed en is een echte drukte schopper vooral s nachts dus dat beloofd straks wat..
    Mannetje is druk bezig aan de babykamer, meubeltjes worden de eerste week van juli gebracht.
    Maar zal pas echt blij zijn als het gezond in mijn armen ligt!

hoop dat jullie ook snel in het roze gaan.

knuf redu

4. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Rudu, fijn om weer iets van je te horen! War goed dat je lekker aan het genieten bent, je hebt het verdiend!

Mijn 1e fm zit er al were op, rechts 1 follikel van 12mm en bmsvl 6mm, nog ff doorspuiten dus. Maandag op naar de 2e fm. Ik heb een heel goed gesprek gehad met de gyn, we hebebn ff alles heel goed doorgesproken, ook mijn verdriet :cry: De gyn zei ook dat we ook al heel erg veel voor onze kiezen hebben gehad de afgelopen 3,5 jaar. Ondanks alles ziet de gyn nog steeds hoop voor ons en hij denkt echt dat het ons nog gaat lukken, hij adviseerde wel om straks in de zomervakantie even echt rust te nemen. Ik zei toen tegen hem, ik hoop zo dat ik straks negenmaanden rust mag nemen, hij zei, dat hoop ik ook!

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Beehappy, meid soms is het leven echt oneerlijk. Wat jij zo graag wil wil een ander blijkbaar niet. Moeilijke situatie. En neem tijd voor je tranen. Anders haalt het je na jaren in. Zwanger worden verzacht de pijn maar deze gaat er niet door weg. Ik dacht altijd als ik zw ben dan vergeet ik de MMM niets is minder waar. De pijn wordt minder maar blijft aanwezig.

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoe gaat het met iedereen? Ik vind het juist wel fijn om wat te lezen van de zwangeren. Dat geeft mij persoonlijk toch wat hoop.

Hier weet ik niet zo goed wat ik met de 'bloeding', die eergisteren is begonnen, aan moet. Het is nog steeds heeel licht. Beetje oud bruinig en een inlegkruisje volstaat, zelfs dat is bijna niet nodig. De opgewekte menstruaties in de stopweek van de pil waren altijd vrij heftig. Ik weet niet of wat ik nu heb nou een goed of slecht teken is. Straks is het niks, niet eens een echte ongi. Wat ik vreemd vind is dat mijn temp nog steeds voor mijm doen relatief hoog is. Ik zie nu duidelijk een mogelijk ei-patroon. Maar of dat nog kan als je al op zo'n lange cyclus zit?

7. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Hallo lieve dames,

Even een berichtje van een heeeeeel voorzichtig blije, maar ook onzekere Marieke!
    Vanochtend heb ik een zwangerschapstest gedaan van Clearblue, gewoon de normale zeg maar ( dus niet digitaal ) en er kwam een + te staan!! Het verticale lijntje was weliswaar vrij licht, maar zeker wel te zien. De vorige keren dat ik heb getest met CB was er echt helemaal niets wat leek op een verticale lijn. Ben dus heeeeel voorzichtig blij maar ga dinsdag nog maar es testen. Waar ik nu wel behoorlijk onzeker over ben is dat ik wel eens verhalen hoor over vals positieve testen van CB!! Hebben jullie hier ervaring mee?
    Heb geprobeerd een foto te maken maar dat lukt niet....

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Marieke, gefeliciteerd! CB ken ik juist als de test die vroeg positief kan testen!

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Marieke wauw, alvast voorzichtig gefeliciteerd! maar denk eigenlijk dat we dat voorzichtige weg kunnen laten. Heb geen ervaring met CB maar een + is gewoon een +. Omdat op deze site veel meiden zoveel testen verslijten zal daar ongetwijfeld weleens een valse tussen zitten, maar gewoonlijk moet je daar maar niet vanuit gaan.
    Echt super werd wel weer eens tijd voor positief nieuws.

Ik moet zo voor de 2e FM. Heb niet het gevoel dat er veel groei zichtbaar zal zijn, dus denk dat ik vanavond een hogere dosis mag gaan spuiten!

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Marieke, wat spannend meid!! Maar zeker :

PROFICIAT :D :D :D

Houd ons maar goed op de hoogte!!

Alle andere meiden: heel veel succes!!

Liefs Elke

11. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Marieke, GEFELICITEERD meis! :D

12. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Marieke gefeliciteerd! Het is je van garte gegund!

Hier is de menstruatie doorgebroken. Eindelijk een eigen ongi! Maar moet mijn temp dan niet omlaag zijn gegaan? Nou ja, die is bij mij altijd wat dwars geweest...

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marieke, gefelciteerd meid....

@all, veel succes met klussen en wachten....

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg

15. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg

16. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Bedankt voor de lieve reacties meiden! Het voelt echt heel onwerkelijk en kan het eigenlijk niet geloven...
    Ik denk dat ik het pas echt geloof als ik later deze week weer een positief resultaat krijg.

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Supergefeliciteerd, Marieke! Dinsdag heb je vast weer een positieve test :D

18. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Van harte gefeliciteerd marieke een plus is een plus en zeker met clear blue zou ik daar niet aan twijfelen :D

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    @ Marieke: Van harte gefeliciteerd meid! Een + is een +! Nu lekker gaan genieten.

@ Redu: Leuk weer even van je te horen meid!Fijn dat alles goed gaat.

@ Rachje: Hoe is het met jou meid? Nog steeds geen ongi?

@ Beehappy: Fijn dat ej gyn zo meeleeft en er zo positief instaat, dat scheelt de helft, ik ga weer voor jullie duimen.

@ Luukske: Ben voor jou ook hard aan het duimen, hoop zo op een wondertje voor jullie stoppen/rust inlassen.

@ Dawza: Gefeliciteerd met je ongi! haha, soms ben je daar ook weleens blij mee he?

@ Leonizzie: Hoe staat het er verder voor bij jou? ben het even kwijt. je was begonnen met spuiten toch/ heb je de 1e FM al gehad?

De rest ben ik even kwijt, sorry.

Hier een leuk, gezellig maar vermoeiend weekend gehad. Verder denk ik nog steeds dat ik gewoon ongi ga worden. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar denk het niet.

Met mijn kipje en de eitjes gaat het nog steeds goed, en hoop echt dat dat goed mag blijven gaan.

20. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Vandaag te horen gekregen van de gyn dat de zaadkwaliteit van mijn man dermate slecht is dat deze IUI waarschijnlijk kansloos is. Er waren na opwekken maar 0,4 mln. zaadjes en het minimum voor IUI is 1 mln. We hebben nog even doorgepraat en hierin besloten dat we op de wachtlijst gaan voor IVF.
    Direct het UMC gebeld en we hebben op 22 juni de intake. Daarna schijnt de wachtlijst rond de 3 maanden te liggen.
    We gaan nog 1 IUI proberen. Is het zaad boven de 1 mln. dan mag ik in de wachtmaanden doorproberen. Is het weer zo slecht dan stoppen we met IUI en wordt het echt wachten op IVF (of ICSI als het zaad zo blijft)

Deel Deze Pagina