wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden

Kan gelukkig maandag al terecht, maar elke dag wachten is er 1 teveel.
    Probeer positief te blijven , gelukkig beweegt ons beebje lekker door en dat geeft me wel een beetje rust.
    gelukkig moet ik het weekend veel werken dus kan ik proberen mijn gedachten even te verzetten.

voor alle meiden die lijnen zet hem op, ik weet hoe moeilijk het is!

leonizzie balen van je ongi , wat knap dat je zo positief blijft!
    dwaza ik denk aan je meid.
    beehappy veel sterkte en gecondoleerd meid, ik denk aan je!
    Zora ik stuur hcg je kant op hoor meid, ik hoop dat je het dit keer mis hebt en dat het gewoon lekker raak is(rare zin)
    sorry voor wie ik vergeten ben!

Veel liefs redu

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Redu: spannend zeg, meid. Ik hoop zo dat het met de kleine allemaal goed is! Hopelijk kom je de komende dagen een beetje goed door.

3. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @redu: alvast toi, toi, toi voor maandag.
    @leonizzie: succes in de volgende ronde.
    @zora: hopelijk bedriegt je voorgevoel je.
    @afvallen: hier geen speciaal dieet, alleen minder (zeg maar bijna niet meer) snoepen en weer regelmatig sporten sinds enkele maanden. Ben op deze manier ruim 7,5 kilo kwijt en hou het nog steeds vol. Het streven is om nog 5 kilo kwijt te raken, dan zit ik weer op BMI 25.
    @hier: weinig verandering, mag me maandag weer melden bij de bloedafname.

4. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
  5. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,434
    0
    0
    Dames, ook ik wil komen vertellen dat ik zwanger ben met tweede ronde clomid 50 mg.! Ik kan het zelf niet geloven maar volgens mij is het echt! ben zooo blij en hoop dat jullie dit ook binnenkort meemaken...

Heel veel succes allemaal!
    tip: dames die overgewicht hebben, val aub af! dit is alleen beter voor jezelf... Ik ben in 2 maanden totaal 10 kilo afgevallen en heeft echt geholpen... wij waren 1,5 bezig voor ons eerste wondertje...

Liefs Melek...

6. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    melek van harte gefeliciteerd meid!

gr redu

7. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Joseetje, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Josefien!

redu, heel veel succes maandag!

melek, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

8. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Wauw, gefeliciteerd!

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Joseetje: gefeliciteerd met jullie dochter en wat een mooie naam!

10. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

Feb 6, 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Hallo lieve meiden,

Even weer een berichtje van mij. Alles is goed met Beebje. Afgelopen week de eerste echo gehad in het ziekenhuis en het hartje klopt! Over twee weken mag ik nog een keer voor een echo in het zh en dan kan ik gewoon door naar de verloskundigenpraktijk. Heb niet heel veel klachten gelukkig. Ben niet misselijk, maar wel ontzettend moe. Erg pijnlijke boobs en vergeetachtig haha!

Meiden ik denk aan jullie en wens jullie heel veel geluk! Ik hoop dat het voor jullie ook heel snel raak mag zijn!

11. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

Feb 6, 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Bijna vergeten: Melek van harte gefeliciteerd!

12. Melek42

Melek42 Fanatiek lid

Oct 21, 2008
    1,434
    0
    0
    Dames bedankt allemaal,

Ik duim voor jullie dat jullie mooie eitjes krijgen met clomid!

Liefs Melek

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Melek, proficiat met je zwangerschap. Wat snel joh, tweede ronde clomid. Echt super fijn!

Redu, wat een akelig berichtje van je. Hoop dat je morgen in het ziekenhuis meer duidelijkheid krijgt. Onze dame ligt ongeveer een week achter op schema. Maar heb daar nooit iets over gehoord dat het zorgelijk zou zijn. Hoe groot is de achterstand van jouw beepje? Leef echt met je mee!!

Zora, hoe is het met de kuikens?

Marieke, proficiat met je mooie echo! Echt een eerste mijlpaal! Kom je ook naar het zwangergedeelte van dit forum?

Beehappy, gecondoleerd met je oma. Knap dat je een forumafstand inbouwt. Lijkt me echt lastig...

Evy, ook succes morgen in het ziekenhuis!

Liefs Elke

ps foto's van de babykamer en 3/4d echo in mijn album

14. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden

Elke de buikomtrek van ons beebje loopt 3 weken achter op schema terwijl de beenlengte en de hoofdomtrek wel prachtig op schema ligt.
    Wat lief dat je aan me denkt, zal blij zijn als het morgen achter de rug is.
    laat zo snel mogelijk iets weten.

Marieke wat fijn dat het hartje klopt gefeliciteerd hoor meid, mooi is dat he!

groetjes redu

15. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Joseetje: Van harte gefeliciteerd met jullie dochter JOsefien. Wat een heftig bevallingsverhaal zeg en dan ook nog je mannetje een spoedingreep.

Melek: Van harte gefeliciteerd! Ik ben nu ook druk aan het afvallen alhoewel ik niet heel veel overgewicht heb. Alleen mijn mannetje heeft slechte zwemmers dus wat jij zegt gaat niet bij iedereen op. Er spelen altijd meer factoren mee.

Redu: Heel veel sterkte en succes vandaag! Ik duim dat alles goed is.

Dawza: Gelukkig dat je ongi er zo snel was, erop wachten is ook niks. (ik kan het weten) Hoe is het met je emoties? Een beetje onder controle te houden?

Elke: Mooie foto's in je album meid! En een prachtige babykamer. Met mijn kuikentjes gaat het goed, ze groeien als kool en zitten nu samen met mama alweer bij de andere kippen.

Marykay: Nou het wordt tijd dat beepje zich laat zien aan de wereld. Alvast heel veel succes mocht het beginnen.

Marieke: Fijn dat de echo goed was!

Hier vrijdag NOD, maar heb er weinig vertrouwen in. Afvallen gaat ook neit super 1 ons eraan terwijl ik echt heel streng heb gedaan deze week, wel een beetje gespijbeld in het weekend. Maar ik heb een nieuwe weegschaal gekocht dus denk dat dat er ook mee te maken heeft. had eerst zo'n ouderwetse, nu een digitale. Maar goed ik ga vol goede moed verder.

16. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Ik vind het al lang knap van je dat je zo goed bezig bent met je gewicht. Er zit veel verschil in de weegschalen dus ik denk ook dat het daar mee te maken heeft.

Vrijdag je Nod.. spannend. Je hebt er zelf geen goed gevoel over? Hoe komt dat?

Met m'n emoties gaat het nu best goed. Ben van mezelf al een druktemaker/stresskip dus ik vrees met grote vrezen voor morgen, dan mag ik nl. met de 100 mg Clomid beginnen. Weer zonder echo's trouwens dus ik ben benieuwd. Heb er wederom om gevraagd maar volgens mijn zijn ze in het AMC niet zo van de echo's bij Clomid. Althans niet t/m 100 mg Clomid.

17. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Nou ben terug uit het ziekenhuis en ze hebben ons beebje helemaal bekeken.
    Alles loopt prachtig op schema en zelfs iets voor behalve de buikomtrek.
    Dat kan er op wijzen dat er iets met het kindje aan de hand is.
    Een groeiachterstand begint altijd in het buikje.
    Nu zat het nog net op het randje maar het mag niet minder worden.
    Over twee weken gaan ze nog een keer kijken of het kindje dan nog verder achter loopt, maar er werdt gezegd dat als je zo vroeg in de zwangerschap een groeiachterstand hebt er een reeele kans is dat we de uitgerekende datum niet gaan halen en dat ons kindje eerder gehaald moet worden.
    Voor nu betekend het dat ik moet stoppen met werken en rust moet gaan nemen.
    Dus moet zeggen dat ik nog niet erg gerustgesteld ben.
    Gelukkig kreeg het babytje nu genoeg zuurstof maar ze willen controleren of dit zo blijft.
    Dus we wachten maar weer 2 weken.

gr redu

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oh meid, wat spannend. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan.

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden.

ik ben precies een week geleden en 20 min bevallen van onze dochter josefien, ze weegt 2640 gram..

het was een pittige bevalling.. het hele verhaal staat bij ons zwangeren pco topic.

er staan foto,s in mijn album.

xxxxx jose

20. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Joseetje, had je verhaal al gelezen heftig hoor. Nogmaals gefeliciteerd. Zie alleen geen foto's?

Redu: Jeetje dat is schrikken, ik hoop dat het meevalt, tot die tijd rustig aan doen meid en probeer je niet te veel zorgen te maken. Knuffel!

Dawza: Fijn dat het beter gaat met je emoties haha...al die hormonen ook van ons vrouwen. Ik vind het wel raar dat je geen FM-en krijgt, vooral omdat er eerst zo'n drama van gemaakt werd dat je misschien in verwachting kan raken van een tweeling, maar de artsen zullen wel weten wat ze doen denk ik dan.

Waarom ik geen goed gevoel heb over mijn NOD is omdat ik nu (na bijna 2,5 jaar gestopt met de pil) mijn lichaam zo goed ken, dat ik gewoon weet dat ik ongi word. Nu met de IUI's is het nog elke cyclus hetzelfde geweest. Dus vandaar....ben me ook echt al aan het instellen op IVF.

Share This Page