hey meiden, hier weer even snel een berichtje van mij.... vandaag roze verlies, dus morgen zal CD1 worden....moet zeggen dat ik er heel rustig onder ben, heb echt wel rust gevonden, en heb me er een beetje bij neergelegd, dat als ik niet zwanger mocht raken na het dieeten dan ik het goed, we hebben een prachtknul die genoeg aandacht vraagt, en die eindelijk na bijna 4 jaar niet meer naar de ziekenhuizen hoeft..... ik schrijf en kijk regelmatig even met jullie mee, en hoop dat we straks toch nog op roze mogen..... Ps. wilde even kijken of ik nog iets van Redu kon zien, want haar verhaal lijkt veel op dat van ons, zoonlief lag met de 20 weken echo ruim 1,5 week achter, dit werd alleen maar meer, en uiteindelijk groeide hij vanaf 28 wkn helemaal niet meer, dus kan haar angst volkomen begrijpen.....hadden namelijk ook die afwijkende metingen.....
Zora wat goed dat het afvallen lukt meid!!!! spannend die info avond... Luuske goedzo dat die samenlevingstest positief was.. dat is alweer een zorg minder... ppffff er moet zoveel goed gaan dat het bijna wonderlijk is dat zoveel mensen zwanger worden... maar die positieve samenlevingstest met mooie sterke zwemmers is echt super. dwaza fijn dat het wat beter gaat met je mannetje.... hier alles ok, josefien groeit als kool. Mannetje loopt alleen als een donderwolk door het huis.... hij is een beetje zenuwachtig voor de operatie morgen... en ppfffff hopelijk is het dan eindelijk eens klaar met al die operaties. xxx jose
Ik heb te vroeg gejuiched, het vrijen lukt nog voor geen meter.. Heb vandaag een positieve ovulatietest gehad, en mijn buik voelt ook erg vol, dus dat is wel weer goed nieuws. Maar ja..
hoi meiden ff snel een berichtje ga zo naar het ziekenhuis, mannetje en ik zijn allebei zenuwachtig. laat wat weten zodra ik kan dan lees ik ook ff bij. gr redu
Sterkte Redu! @Dawza: wat jammer dat het nog niet gelukt is meid. Misschien vandaag? @ Leonizzie: Haha moet wel lachen om je mannetje. Jullie hebben echt geluk dat de zwemmers goed zijn. Nu nog zwanger raken.... @ Joseetje: Fijn dat het goed gaat. Sterkte met de operatie van je man. @ Luukske: Knuf meid! Gaat het afvallen goed? Ik ben inmiddels 6 kilo kwijt. Jippie! (maandag weegdag). Morgen ehb ik mijn 1e FM weer, dus ook spannend.
@ redu: Succes meid! Jij ook, Zora! Hier is het van het ene naar het andere uiterste, sorry hoor, hahaha. Het is gelukt gisteren Als het goed is net op tijd, gezien ik gisteravond mijn LH piek heb opgespoord Vanavond nog maar keertje proberen
Had gisteren en eergisteren trouwens een temperatuur dip en nu is hij netjes omhoog. In mijn album staat een foto van de posi ovulatietesten
hey meiden, na 3 dagen overtijd te zijn geweest, had veel slijmverlies(leek roze, maar was het niet), nu toch ongi geworden..... @redu, succes meid....ik spiek af en toe om te kijken hoe het gaat
@Redu: heel veel succes, meid. @Luukske: balen van je ongi. Misschien dat een rustpauze en wat kilootjes minder je goed doen en je zomaar ineens op roze mag (wishfull thinking). @Zora: 6 kilo al kwijt! Goed zeg, volgens mij zijn ze bij mij terechtgekomen, ben inmiddels al 11 kilo bijgekomen. @Dazwa: succes met klussen en op het wachtbankje.
goed nieuws! Het buikje van ons schatje was gelukkig wat gegroeid en viel nu net binnen de norm. Het blijft in verhouding met de rest wel relatief klein maar denk dat de rust wel geholpen heeft. We hebben ook het gezichtje van ons beebje nog in 3d gezien en mooie foto's meegekregen. We hoeven in dijkzicht niet meer terug te komen en blijven nu goed onder co bij de gyn die regelmatig groeiecho's zal maken om te kijken of het niet weer verslechterd. Mag ook niet meer thuis bevallen maar dat vinden we niet zo erg. We zijn echt wel opgelucht! gr redu
Ik voel me echt een zeurpiet hoor, maar ik voel me sinds gisteravond helemaal niet lekker. Het begon met een strak gevoel in mijn onderbuik. De eisprong, dacht ik. Maar het werd steeds meer een opgeblazen gevoel en ik kon ook niet meer zitten. Het voelde (en nog steeds, maar wel iets minder) alsof mn darmen helemaal vol lucht zitten. Het wil er alleen niet uit. Hoesten doet zeer, 'persen' ook en het voelt wat beursig. Hoort dat allemaal bij een eisprong????
Redu: Wat een goed nieuws meid, ik heb aan jullie gedacht gisteren! Dawza: Niet bang zijn dat je zeurt, gewoon lekker van je afschrijven hier. Ik weet neit of eht bij een eisprong kan horen, ik heb in ieder geval nooit zoveel last. Ik had vanmorgen 1 eitje van 14 mm. Dus moet donderdag terug komen. Ik hoop dat ie goed doorgroeid, je weet het namelijk nooit bij mij. Zo ja, heb ik waarschijnlijk zaterdag de IUI. Heb ook meteen gevraagd voor de intake IVF. De arts wilde deze na de vakantie plannen maar ik heb tegen de assistente gezegd dat ik het voor de vakantie wilde, ze was net nieuw dus heeft m braaf voor de vakantie gepland. 30 juli, 12 dagen na NOD, dus lekker snel al. Dan weten we waar we aan toe zijn voor de vakantieperiode dat vind ik wel fijn.
Zora, wat goed dat er een eitje groeit. En hopelijk groeit hij door. Fijn dat je relatief snel (hoewel alles natuurlijk in de MMM te traag naar wens gaat, hihi) voor de IVF intake kan. Wat houdt dat precies in? Is het een informatieavond of echt een persoonlijke intake? Heb hier een Rennie ingenomen, helpt een klein beetje maar ik blijf een soort beursig gevoel/spierpijn houden in mijn buik en aan de zijkant van mijn rug. Heel apart. Vanmiddag maar even bellen. Zal je zien dat ik straks overstimulatie door de Clomid heb. Volgende keer ga ik nog harder zeuren om een FM... :S
Kom net terug van de dokter en er zaten wel wat bacterieën in mijn urine.. Krijg dus een AB kuur. Zucht.. Heb verteld dat ik nu in de 'wachtweken' zit en volgens de huisarts kon de AB geen kwaad. Betwijfel wel of al die buikpijn ook echt daar van komt of dat het een leuke mengelmoes is, maar hopelijk is het snel weg want lekker is anders!!
Zora heel goed geregeld meid! trots op je en lekker gevoel voor de vakantie toch? Dazwa wat een pech! lijkt wel of het nooit meteen mee mag zitten Luuske wat balen nou weer. Wel blijven komen hoor! We hebben je hier ook af en toe nodig! Ik zit in mijn wachtweken. Vriend heeft er een goed gevoel over! En ik? Heb er geen gevoel over vind alles wel best (wat heel stom klinkt en misschien is het zelfbescherming). Ik printe me in dat het vast niks wordt en ineens kreeg ik een gevoel dat het nu best weleens raak zou kunnen zijn. Omdat nu alles volgens het boekje loopt misschien ofzo.Verder kan ik er toch geen peil op trekken. Vorige x na 3 dagen enorme pijn aan borsten en tepels. En nu nog niet. alles kan wat zeggen en eigenlijk zegt het niks dus!
Hey meiden, Zit in de wacht op mijn ongi zodat ik voor de 1e ronde clomid kan starten...kijken of dat mijn eierstokken wakker kan schudden. Heb wel een cyclus maar blijkbaar geen eisprong, bevestigd door bloedtesten en echo..... Magk hier meekletsen? Groetjes, MIranda
Goedemorgen meiden: @ Dawza: Beterschap, het zit ook niet mee he? 6 juki gaan we naar een informatieavond over IVF/ICSI. En dan hebben we 30 juli het intake gesprek en dat houdt in: recepten uitschrijven, bloedonderzoek, planning, contractén etc. @ Leonizzie: Een goede kans dat het raak is deze maand dus. Ik zal voor jullie duimen. Heb er wel een goed gvoel over naar aanleiding van wat je schrijft. @ Mgwc: Welkom hier en tuurlijk, klets gezellig mee. Morgen alweer mijn 2e FM. Hoop dat de IUI zaterdag of maandag kan en niet op zondag uitkomt.