wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Leonizzie... de ronde dat het bij mij raak was was precies de ronde dat ik alle klachten die ik normaal wel had ineens niet had... het was erg verwarrend maar echt waar...

dwaza wat balen meid.... ik kan er niet echt veel over zeggen... weet wel dat ik soms krom liep van de buikpijn na / tijdens een eisprong...

Zora ik hoop dat je eitje mooi doorgroeid... wat gaan ze precies doen met die intake?

nou hier is het drama weer compleet.... ik ben het nu zoooooo ontzettend spuugzat... heb soms echt het gevoel het niet meer te trekken...

vanmorgen manlief weer met spoed terug naar het ziekenhuis gebracht... zelfs bijna 112 gebeld zo,n vreselijke pijn had hij... is maandag weer aan nier geopereerd en dat is mislukt... steentje is verder de nier ingeschoten.........

dus daar zit je dan in je kraamweken.... ik moet alles doen... josefien, huishouden, boodschappen, koken.... hij wil heel graag meehelpen maar dat kan gewoon echt niet....hij was net gisteren uit het zh ontslagen en vanmorgen viel hij bina flauw....

dus ik heb net maar even een flink potje gejankt.... kijk het is voor hem vreselijk.... maar voor mij is het ook niet leuk.... m,n zwangerschap was al niet ontspannen doordat hij steeds opgenomen werd en natuurlijk die klote badkamer verbouwing.... gewoon een kutbevalling erachteraan waarbij hij nota bene tijdens mijn bevalling nog een noodingreep heeft moeten laten doen.... in m,n eerste kraamweek kon hij niets...... en nu heb ik nog geen rust....ik voel dat m,n bekken begint op te spelen.... ja ik mag al die zware dingen nog helemaal niet doen...... sorrie hoor..... ffff klagen...

xxxxx jose

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He joseetje wat een naar verhaal!
    Ik kan me goed voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Zo'n bevalling die jij hebt gehad is al lichtelijk traumatisch, maar je krijgt ook gewoon niet de tijd daar van lichamelijk en emtioneel te herstellen op deze manier.
    Ik weet niet wat ik moet zeggen om je te helpen meid. Is het niet mogelijk om voor een paar uur thuiszorg te regelen? Zeker omdat jij eigenlijk nog niet mag tillen enzo, is dan toch een medische indicatie? Anders even in het ziekenhuis vragen waar je vriend ligt wat ze daarin kunnen regelen.
    Heel veel sterkte voor jullie!
    (daarnaast hoop ik dat het uitblijven van de klachtjes voor mij hetzelfde betekent als voor jou)

Trouwens hoe kan je nu in iemands fotoalbum kijken? Ben waarschijnlijk scheel hoor maar zie het nergens staan. Wilde graag Josefien eens van dichtbij bewonderen

3. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    Hey,

Ik wou ook even zeggen, dat toen ik zwanger was van Alyssa dat ik die maand ook compleet geen kwaaltjes had!!

Dus duimen op!

Groetjes,
    Miranda

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Joseetje: wat een rotsituatie! Kan me voorstellen dat je af en toe ff flink moet janken. Wat Leonizzie schrijft, is denk ik idd een optie. Zou idd maar eens gaan informeren of je niet recht hebt op een thuiszorg. Zou het gek vinden als het niet zo zou zijn.

Leonizzie: klinkt echt hoopvol hoor. Ook bij mij was het in een ronde zonder noemenswaardige kwaaltjes raak.

Zora: goed dat je de intake nog mooi ff voor de vakantie kon regelen, scheelt weer een aantal weken wachten. Maar misschien is het niet eens nodig en brengt je laatste IUI toch geluk!

5. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    joseetje wat een rotsituatie, ik hoop voor jullie dat jij en je mannetje wat hulp krijgen en snel opknappen zodat jullie lekker kunnen gaan genieten van josefien!

Leonizzie ik duim voor je meid!
    ik had ook juist geen kwaaltjes waar ik anders wel last van had.
    Mijn haar was juist veel voller en had een mooie gave huid zonder pukkels en daar had ik anders veel last van rond mijn ongie.

dwaza beterschap meid!

Zora ik duim voor je dat de ivf niet nodig is meid, in iedergeval gelukkig dat de intake voor de vakantie kan zodat je weet hoe en wat.

Miranda welkom hier ik hoop voor je dat de clomid snel aanslaat.

Nightelf hoe gaat het met jou meid!

Hier alles ok beebje is lekker druk, mijn buik schommelt alle kanten op.

Denk aan jullie dikke knuf redu

6. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @joseetje: thuiszorg inschakelen via vk of ha! Hoop dat je dat al gedaan hebt.

@All: knuffels! fijn om te lezen dat het over het algemeen redelijk goed gaat met allen!

hier geen tijd....
    laterrrr!

liefs
    Tezzz

7. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    @ Joseetje: Jeetje meid het zit julie ook niet mee zeg. Heel veel sterkte, ook met je mannetje en ik hoop dat je heel snel de tijd gaat krijgen om echt van jullie meisje te genieten. En....ik ben nu wel heel nieuwsgierig naar een foto hoor!

@ Leonizzie: Ik duim nog steeds meid!

@ all: Vanmiddag voor 2e FM geweest. Ei was ineens al 19 mm. Dus moest meteen thuis de pregnyl gaan spuiten en heb morgen om 15.00 uur de IUI. Op hoop van zegen!

8. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Zora, wat een goed nieuws! Ik ga duimen dat alles goed gaat, dat zou toch geweldig zijn....

Jose, wat een ellende :( Wat een klotesituatie zitten jullie in zeg. Ik zou inderdaad met spoed thuiszorg aanvragen. Als je zou kunnen worden ontlast van de huishoudelijke taken kan jij, voor zover mogelijk, meer je rust houden. Dikke knuffel.

Hier ben ik het even zat. De buikpijn houdt inmiddels al 3 dagen aan en vanmorgen had ik echt verhoging. Ik heb gisteren het AMC weer gesproken en moest het weer aankijken. Als ik verhoging kreeg en als de klachten vandaag niet waren afgenomen moest ik echt terugbellen. Nou, dat heb ik dus gedaan en ik zou teruggebeld worden. Dus niet. Zelf maar weer gebeld en weer kreeg ik het antwoord dat ze er niet zoveel mee kunnen. Dat er hopelijk een zwangerschap plaatsvindt (dat hoop ik ook ja, maar na 2-4 dagen na je eisprong is zoveel buikpijn toch niet gezond?)

De huisarts heeft eergisteren dus een hele lichte blaasontsteking geconstateerd waar ik AB voor krijg, maar ik voel aan mijn lichaam gewoon dat die pijn daar niet vandaan komt. Het voelt de ene keer als mijn darmen die helemaal bol en vol zijn, het andere moment voelt het echt alsof binnenin alles gekneusd is. Als ik in mn buik druk doet het zeer en voelt het alsof het helemaal vol lucht zit. Terwijl mijn ontlastig gewoon normaal is.

Tot overmaat van ramp zit ook mijn keel, neus en holtes weer helemaal vol. Als ik hoest grijp ik naar mn buik want dat doet te zeer.

En zaterdag moet ik mijn verjaardag vieren. Waar niemand al bijna komt, omdat er een of ander feest in het dorp is, wat ik dus niet wist.

ZO. Klaagmodus uit.

9. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Zora: heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel succes vanmiddag!

@Dazwa: tjeeeee, dat klinkt niet fijn! Heb je nog ovu-tests? Vraag me af wat die nu zeggen. Klinkt namelijk idd als overgestimuleerde eierstokken of ontsteking of zo. Da's echt niet lekker! Als het echt niet meer te houden is, zou ik, als ik jou was, naar de eerste hulp gaan in het ziekenhuis. Over het algemeen zijn ze daar volgens mij wat sneller met echo's maken e.d. Sterkte hoor!

10. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Ik heb 2 dagen achter elkaar echt een knalpositieve test gehad, daarna was hij wel duidelijk lichter.. Zal nu meteen weer even een test doen!

Ik heb steeds meer het idee dat het mijn darmen zijn die echt van slag zijn.

Het ziekenhuis had trouwens teruggebeld en volgens mijn arts moest ik me geen zorgen maken want het kon er allemaal bij horen...

11. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Shit zeg, die van Clearblue was positief, zo'n smiley kreeg ik..

Volgens mij is die andere ook nog net positief...

Ik voel me echt zon ongelooflijke zeikerd als ik weer het ziekenhuis ga bellen, maar ga het toch maar doen..

12. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Heb trouwens een foto in mn album gezet.

Is het trouwens gevaarlijk, overstimulatie? Of kan ik het weekend er nog mee door.. Morgen vier ik mn verjaardag, zondag ben ik echt jarig en maandag zouden we naar de Efteling :'(

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    pootverdriedubbeltjes.... waarom kan ik nou wel jou ovu testen zien maar jullie niet mijn foto,s????

gr jose

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    als jullie op mijn naam klikken en dan openbaar profiel....dan staan ze daar toch??????

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje,

meid ik kan jullie kleine meid wel zien.....mooie foto!!
    hopelijk krijgen jullie binnenkort wat rust!!
    dikke knuffel

@dazwa,

ik heb ook 1 ronde gehad dat ik ruim 1 week alleen maar positieve testje had( babyboomshop, sensitest en de digi CB). was een hele rare ronde, wist niet hoe en wat, daarna wel weer een goeie ronde

@zora, mijn duimen draaien, heb ook al in je eigen topic gekrabbeld....

@all, tot komende week

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Nou dat is toch vreemd?! Ik druk op jouw naam en kom dan in je profiel en dan zie ik 1 fototje van Josefien, maar die kan je niet vergroten ofzo. Dus er is niet meer een apart fotoalbum ofzo?
    He wat baal ik hier nou van. Vond het eerst toch allemaal wat simpeler geloof ik.

Dazwa hou jezelf goed in de gaten horen en als je je echt zorgen maakt en de pijn heel erg is dit weekend, gewoon naar de eerste hulp

Zora aan de bak meid!!! Wat super gegroeit zeg!

17. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Hoi lieve meiden,

Hier een beetje een apart gevoel. Heb voet bij stuk gehouden en mocht vandaag gelukkig langskomen in het ziekenhuis vanwege de aanhoudende buikpijn/opgeblazen gevoel.

Ik kreeg een echo en daarop was duidelijk te zien dat mijn linker eierstok 2 x zo groot is als dat hij hoort te zijn. Het kan zijn dat er een bloedinkje is geweest. De eierstok was niet omgeklapt, maar dit zou eventueel wel nog kunnen gebeuren en dan moet het geopereerd worden. Maar daar was nu nog geen sprake van en daar had ik ook te weinig pijn voor zeg maar. Laten we hopen dat het minder wordt. Verder is er met spoed bloed afgenomen en als daar wat bijzonders uitkomt zou ik gebeld worden. Tot nu toe nog niet gebeld dus ik hoop dat er niets geks mee is.

Maar... Weten jullie nog dat de artsen zo bang waren dat voor meerlingen in mijn lichaam? Omdat ik zeer breekbare botten heb en omdat ik maar 1.30 m lang ben? En dat ik dus eerst meteen voor IVF moest gaan maar uiteindelijk toch met Clomid verder mocht? Hou je vast: de gyn. kon zien dat er waarschijnlijk maar liefst 3 eitjes uit mijn linker eierstok gesprongen waren. Er waren nl. 3 'zakjes' te zien. Ze schrok er zelfs zelf van.

Op mijn vraag of dit niet van te voren te zien zou zijn geweest met monitoring zei ze ja. :)|) Terwijl ik dit notabene nog gevraagd had vorige keer....................

Dusssssssssss. Aan de ene kant voel ik hier opwinding (3 eitjes gesprongen, zou er dan 1 bevrucht zijn?) aan de andere kant angst. Want: 3 eisprongen :| en een dikke eierstok, joehoe.

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Maar wanneer ik bij Dazwa kijk dan zie ik links fotoalbum staan, maar bij jou niet?

19. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Ik ben net gebeld door het ziekenhuis en de waardes van mijn bloed waren net even aan de te hoge kant.

Ik moet morgen (op mijn verjaardag, nou ja, zondag ben ik jarig maar ik vier het morgen... als dat nog doorgaat..) om 11:00 terugkomen bij de Spoedeisende Hulp!

En er werd nogmaals gezegd dat als ik me vanavond of vannacht niet lekker voelde, ik echt echt moest bellen..

Zo he, dat had ik niet verwacht. Maar ja, wel 'fijn' dat het echt serieus genomen wordt...

Liefs Daniƫlle

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    He Dazwa, dit is niet helemaal leuk meid.
    Vind het ook zo slordig van jouw ziekenhuis dat je uberhaupt geen FM's hebt gehad terwijl dat bij jou nu zo nodig was geweest. Ik heb ze ook altijd gekregen zonder dat er verder met mij iets aan de hand is. Vind het een hele slechte zaak, hoop wanneer dit allemaal voorbij is ze je gewoon in de gaten houden!
    Hoop ook dat je niet meer pijn krijgt en een operatie overbodig is. Houd je taai meid!
    Kan het ook niet zijn dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt? Is waarschijnlijk te vroeg om te zien ook

Sterket meissie

Share This Page