Hmm, heel vreemd. Ik had vanmorgen sex gehad en daarna naar het toilet had ik een veegje bloed op het wcpapier. Dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden, maar de rest van de dag helemaal niks?! ook geen ongikrampen ofzo. Ik hoor jullie vaker over "spotting" maar ik heb dat nog nooit gehad, ik ben altijd in 1 x gewoon helemaal ongesteld. Hoe gaat dat spotting? Is dat dan ook een klein veegje en dan de rest van de dag niks? Sorry even egoberichtje...
Nou, ik kan je er nu meteen mooi antwoord op geven want ik heb zojuist dus de eerste spotting gehad Inderdaad wat lichte veegjes.. De vorige keer dat ik een natuurlijke eisprong kreeg had ik 3 dagen spotting. Met de pil was dit altijd maar heel kort en brak het redelijk snel door. Deze ronde is dus duidelijk niets geworden, helaas.. Ik voelde het al. Was vandaag lamlendig en rete chagarijnig en krampen in mijn rug.. Toch is het wel een domper. Maar hé, dit was onze eerste echte ronde.. 'vrolijk' weer verder.
Leonizzie: Bij mij was spotting altijd 2 dagen voor mn ongi een beetje bruinverlies en daarna zette het altijd pas goed door met helderrood. Dat veegje bloed van vanochtend kan natuurlijk ook een vaatje aan je baarmoedermond zijn die is geknapt. Misschien was het loos alarm en heb je na het weekend wel een mooie test in handen!
Nou vannacht toch doorgezet en nu dus echt ongesteld. Goh weer wat nieuws dus, nog nooit gehad. Toch gek dat geen 1 cyclus hetzelfde is he? Nightelf hoopte ergens ook dat het loosalarm was, maar helaas dus. Met jou en je buikje alles goed? Dazwa is het bij jou ook al doorgezet?
Ja, hier is het ook doorgezet. Best snel nog voor mijn doen ook. Nou, we lopen dus precies gelijk op nu Mijn LF was nu volgens mij 12 dagen..
Dazwa: balen dat het ook bij jou heeft doorgezet Leonizzie: balen dat het toch heeft doorgezet Hier gaat alees zn gangetje. Buik groeit goed, heb alleen bekkeninstabiliteit en hang tegen suikerziekte aan. De babykamer is helemaal klaar (foto's in mn album), dus wat mij betreft mag het eind oktober zijn. Wij zijn er klaar voor! Enneh: het wordt hier nu toch wel eens weer tijd dat er iemand op roze mag!!
Hoi Nightelf, wat een prachtig fris kamertje is het geworden! Ik kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot het zover is om de kamer echt in gebruik te nemen Mooie buik heb je trouwens ook Zijn er nog dingen die je moet/kan doen om te voorkomen dat je echt zwangerschapssuiker krijgt? En vervelend hoor, bekkeninstabiliteit.. ik duim dat de klachten in ieder geval niet erger worden. Ik schreef het net in een ander topic al, maar ben de afgelopen dagen echt lamlendig en wordt gewoon moe van mezelf. Chagarijnig, me vervelen en ik ben gewoon een beetje agressief (don't worry, tot nu toe zijn er nog geen slachtoffers gevallen haha). We zijn nog maar een jaar bezig maar zodra ik mn Hyves open zie ik allemaal zwangerschapsfoto's en dan doet het toch wel een beetje pijn.. Maarja, het zullen de ongesteldheidshormonen wel zijn..
Hoi meiden, Mag ik meeschrijven? Ik begin over 3 dagen met de eerste keer clomid 50mg. Ik vind het wel een beetje spannend maar het voelt wel als het begin van een echte kans! Ook ik ben een PCO-er. Ik lees en schrijf graag met jullie mee! Groetjes Joy
Tuurlijk Joy, mag je meeschrijven, welkom hier! Leonizzie en Dawza: rot meiden dat jullie ongi zijn geworden. Op naar de volgende ronde weer! Af ent oe word je er echt moedeloos van he? Maar kop op! @ Nightelf: Fijn dat de babykamer af is! Hier reken ik nergens op, voel niks, voel me net als anders en denk dat ik vrijdag of zaterdag gewoon ongi ga worden. Eigenlijk wil ik ook niet hopen heb nu als zoveel teleurstellingen te verwerken gehad.
Hey.. Vandaag voor de 2e keer op FM geweest...en niets te zien...boehoee..gyn was wel positief...zei dat alles nog kon...maar ik vermoed dat het niets is hoor...bah.. Groetjes, Miranda
Dazwa: ik moet het wat rustiger aan doen, werk ook nog maar halve dagen en moet zorgen dat ik niet teveel suiker binnenkrijg. Mag ook nog maar 2 stuks fruit op een dag, dat is voor mij echt een straf, aangezien ik fruit erg lekker vind. Zora: duimduimduim. Hoop zo dat de IVF je bespaart blijft.
@leonizzie en dazwa, balen meiden.... @zora ik duim voor je dat je echt niet ongi wordt as vrijdag/zaterdag, maar as maandag gewoon een mooie test in handen hebt.....op mijn trouwdag, dus kan dan wel wat goed nieuws gebruiken @nightelf, mooi buikje en leuke kamer, kan me voorstellen dat je graag zou willen dat het oktober is..... @all, hier een niet zo'n leuk weekend achter de rug, mijn vader heeft een flink herseninfarct gehad, en het ziet er echt niet goed uit. het enige postieve hier is dat ik inmiddels 4,6 kilo ben afgevallen sinds 4 juli....ga deze week beginnen met sporten, en ik ga wrs accupunctuur laten doen(deze persoon heeft afgelopen woensdag mijn hoofdpijn zo laten overgaan....). komende donderdag naar de gyn, en dan kijken hoe het zit met mijn extreme menstruaties de afgelopen keren....
He Luukske, wat een naar nieuws. Heel veel sterkte, en hou ons op de hoogte. Knap dat je afgevallen bent, probeer door te gaan he! Kan me voorstellen dat dat nu heel moeilijk is, maar toch. Bedankt voor het duimen. Nightelf: Das balen zeg! Inderdaad mooi kamertje! En bedankt voor het duimen.
Luukske: heel veel sterkte met je vader, hopelijk krabbelt ie er weer bovenop. Al 4,6 kilo afgevallen, goed gedaan!
JEMIG! luuske wat schrikken over je vader zeg. Hoe staat het er nu voor? Das niet niks meisje. Dikke knuffel Zora, je bent een lieverd! Nightelf, leuk kamertje, nog maar effies, is zo oktober hoor. Joy09, sluit je maar aan. ondertussen niet allemaal meer clomidgebruikers hier maar wel experts. Ken het gevoel van eindelijk eens een eerlijke kans hebben. helaas sloeg het bij mij niet aan. Maar voor jou hopelijk wel. Succes deze ronde wanneer start je? en heb je je eerste fm? Dazwa, die gevoelens die jij hebt klinken bij mij als bijwerkingen van de Clomid, ik reageerde ook heel heftig, zekere in negatieve zin. Mijn vriend is zo dankbaar dat ik aan de Puregon zit haha. Mgwc, kan met Clomid even duren voor je resultaat hebt. Wacht de 3e FM even af. ook na de 3e FM bij geen groei kreeg ik altijd hoop van hen mee, maar dan wist ik (voelde ik aan mijn lichaam) altijd dat het niet meer gebeurde. Maar de keer dat het bij mij aansloeg was dat ook pas bij de 3e echo te zien. Gaan even duimen voor je meis. Hier toch gisteren even een kleine instorting gehad. Niet dramatisch, maar ik was ongesteld, dus nam even lekker een glas wijn en ineens BOEHOE, ik ben een mislukking! Jullie kennen het mischien wel (ja toch, alsjeblieft..?) waarom?! enz. uurtje geduurd, vroeg naar bed en toen was het over. Ik weet dat ik het heel graag wil, maar soms besef ik niet hoe graag. Omdat ik denk mijn tijd komt nog wel, en zeker ook weleens de voordelen zie van geen kind. Maar wanneer het dan voor de zoveelste keer niet lukt en je ziet moeders met kinderen, dan denk ik; Kan me niet schelen als mijn lichaam na een zwangerschap misschien niet zo mooi meer is, kan me niet schelen dat ik.... vul maar in, vul maar in. Dan wil ik zo graag de ervaring van een zwangerschap delen met mijn liefje. Zo graag een kindje in mijn armen en het verzorgen, grootbrengen, liefhebben. En die echte liefde die je soms ziet tussen moeder en kind.... Zucht. Nou ja weet nu dat ik tot eind september stilsta en ga daar dan maar de voordelen van inzien....
Leonizzie...herkenbaar hoor.....ik riep zelfs dat ik wel in een kartonnen doos zou gaan wonen als ik eventuele ivf behandelingen niet zou kunnen betalen....je wilt het zo graag.... dan maar een olifant na de bevalling.....etc..... ik had ook dat het soms gewoon net wat dieper doordrong dan normaal waardor je je echt verdrietig en letterlijk wanhopig kon voelen.... je doet normaal toch je dagelijkse dingen.. hebt een soort van afleiding of je kan jezelf goed moed inpraten... maar op sommige momenten.... luuske jemig wat zullen jullie je rot voelen...het is niet niks als het om je vader gaat... nightelf wat een lief kamertje....die giraf is leuk... ik heb de kleine ervan en die speelt een muziekje, en wat een mooie buik. hier alles ok, mannetje voelt zich beter en we proppen lekker alle dagen vol met kraambezoek... zo laat heeft ook wel weer voordelen want ik plan nu gewoon de hele dag vol.... voel me weer redelijk fit nu mannetje de zware dingen weer uit handen kan nemen... ik heb alleen iets geks.... ik heb van het kraambezoek nog 0 kledingstukken gekregen ( wat ik helemaal niet erg vind ) iedereen komt binnen met dezelfde zin: je zult vast al heel veel kleertjes gehad hebben dus ik dacht ik geef speelgoed... echt onze kleine meid heeft me toch een berg speelgoed.... wauw echt superleuk zora mijn duimen blijven nog even draaien xxx jose
hallo, Het is even flink lezen om van jullie verhalen op de hoogte te zijn Niet allemaal clomidgebruikers meer dus.. helaas.. Om eerlijk te zijn is het wel heel fijn om te lezen dat je niet de enige bent. Clomid voelt hier als een "eerlijke kans" maar zoals ik lees kan het ook nog niet aanslaan, hogere dosis krijgen, en er zijn nog genoeg stappen erna. (wat natuurlijk heel fijn is) Wat kan het lang duren he... en ik begin pas. Leonizzie: ik begin woensdag met de eerste clomid pil en volgende week vrijdag de eerste meting. ik ben heel erg benieuwd! Hoelang heb jij clomid gebruikt? of gebruik je het nog?
Dit is mijn laatste ronde clomid icm IUI. Maar wij gaan hierna voor IVF. Succes Joy, hopelijk lukt het bij jullie met alleen clomid.