wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ivy wat een teleurstelling zeg.... snap dat je daar een beetje moedeloos van word he?
    hopelijk doet de volgende dosis meer voor je.
    clomdi heeft een egatieve uitwerking op het baarmoederslijmvlies.. gelukkig lijkt dat bij jou niet het geval.. dat is in ieder geval een klein pluspuntje

gr Jose

2. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Even snel:
    Zora: dikke knuffel meid, hopelijk brengt IVF je iets heel moois. Het is wel heftig, gelukkig kun je er goed over praten met mensen en je man. Sterkte...

Yvy: voor jou ook een dikke knuffel..hopelijk slaat de 150 mg wel goed aan.

Ik zit hier middenin mijn Provera. Heb al 5 pilletjes gehad, ik vind het toch zo'n rotdingen hé..je wordt er echt futloos, chagerijnig van en mijn buik doet zeer. Bleh, ik hoop dat ik niet zo lang hoef te wachten na de Provera eer ik ongi wordt, zodat we weer snel verder kunnen. Dit voelt als een gemiste periode.. Ik betrap mezelf erop dat ik al heel veel heb nagedacht of ik nog wel verder wil in dit traject of dat we gewoon moeten kappen en de natuur zijn werk wil laten doen.., maar ja wanneer dit niet lukt kunnen we misschien nog heel lang wachten. Het is een beetje dubbel allemaal, maar wordt ook een heel ander mens van die Provera, dan zie ik het allemaal niet meer zo zitten in die hele MMM.

Tot snel!

Liefs Jojoba

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    jojoba het klinkt mij heel logisch in de oren dat je aan alles gaat twijfelen als je door die pillen minder in je vel zit.

ik denk dat het wel verstandig is om door te gaan meis.... je moet hier gewoon fff doorheen ( al geloof ik er helemaal niets van dat je echt overweegt om te stoppen.... je weet het gewoon ffff allemaal niet meer)..

kan alleen maar tegen je zeggen dat je fff vol moet houden.... fff nog die klote provera en dan de draad weer oppakken meis...

gr Jose

4. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Lieve jojoba: vol blijven houden hoor, al klinkt dit makkelijker dan het is. Provera is ook gewoon k*t. Ten eerste duurt het een eeuwigheid en, nou ja, het is gewoon stom.

@Yvy, wat balen.. Ik ga voor je duimen dat de Clomid 150 zijn werk wel doet.

@Luukske: heel veel sterkte.

Nou, mijn eerste aanrijding is een feit. Sjongejonge. Gelukkig ben ik niet de veroorzaker ;)

Ik kwam van rechts op een weg, gewoon hier in het dorp, toen er een auto uit een inrit niet goed keek, en mij zo in de zijkant ramde. Gelukkig ging het niet zo hard, maar leuk is anders. Alles goed af kunnen handelen gelukkig en nu is het aan de verzekering.

Ik ben ongedeerd, alleen mijn auto heeft een flinke deuk.

Heb wel mazzel, want ik breek snel mijn botten dus dat zei ik ook maar tegen hem: je hebt geluk. hihihi.

5. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    hoi meiden,

hier even een egoberichtje.
    Ben vandaag op controle geweest bij de gyn en de groei van ons kindje loopt nu zo achter dat ik morgenochtend opgenomen wordt in het ziekenhuis om bedrust te houden.Heb vandaag nog een ctg gehad en die was gelukkig goed.
    Vanaf nu zal ik die elke dag krijgen en als ons beebje dan in de problemen komt dan wordt het gehaald.
    Ik weet niet of ik mijn laptop mag meenemen en internetverbinding heb in het ziekenhuis.
    dus als jullie niks horen weten jullie waarom.

gr redu

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Jemig Redu, ontzettend veel sterkte en kracht toegewenst. Ik duim voor jullie.

7. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Redu heel veel sterkte, ik zal aan jullie denken.

Jojoba: Voor jou ook een dikke knuffel! Kop op! Het is rot allemaal maar er moet toch ergens een lichtpuntje zijn voor ons.

Dawza: Gelukkig ben je ongedeerd maar het is inderdaad wl schrikken.

8. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @redu, succes meid, we horen graag hoe het met je gaat!!

@jojoba, balen meid, elke keer die teleurstelling van meds die niet goed aanslaan....herken je gevoel wel...maar ik heb het ook nog niet echt een plaatsje gegeven, en zolang dat niet gebeurt blijf je toch nog steeds hopen!!

@zora, hoe gaat het nu met jou meis?

@dazwa, hoe gaat ie? een beetje bekomen van de schrik?
    balen meid.....maar gelukkig heb je zelf niks....

@all, vanochtend progestron spiegel laten prikken, en hopen dat die goed is....krijg pas 3 aug de uitslag....

9. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Jeetje wat duurt het nog lang voor je de uitslag krijgt. Spannend of niet? Hoe gaat het met afvallen?

Ik ben inmiddels al 8,1 kilo kwijt. En zit nu op een BMI van 25. Nog even goed mijn best doen dan kan ik volgende week bij de intake zeggen dat mijn BMI gezond is! YES!

Met mij gaat het redelijk. Zit niet heel erg lekker in mijn vel, maar denk dat dat ook wel logisch is. Ik moet toch verwerken dat het IVF wordt en dat vind ik nogal heftig. Maar dand enk ik er zijn zoveel vrouwen mij voorgegaan, dan kan ik het ook.

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    jij kan dit zora..... echt waar.... ik heb je nog nooit in levende lijve ontmoet maar je klinkt mij heel "down to earth" in de oren...
    het word spannend... je zal vaak verdrietig of bang zijn en ja een punctie is geen feest maar... JIJ KAN DIT!!!!! JULLIE GAAN DIT SAMEN DOEN......wij zijn hier om je te steunen

Redu jemig meis.... onthoud he? in het zh ben je in veilige handen, ze houden je kindje goed in de gaten.
    probeer alles maar over je heen te laten komen en denk aan je prachtige kindje wat je over een poosje in je armen zult houden...

gr jose

11. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal! Was ik ook weer even. Ben nu een stuk rustiger eronder, kan nu toch niet meer doen dan me erbij neerleggen dat ook deze ronde niets wordt. Zie wel al op tegen de bijwerkingen van 150mg.

@Luukske: dat klinkt inderdaad niet goed, zoals je de toestand van je vader omschrijft. Heel veel sterkte de komende tijd. Knap dat je toch nog zo veel bent afgevallen ondanks (of mede door?) alle drukte.
    @Zora: balen joh, hoewel je het zelf al had zien aankomen dat het IVF zou worden, hopelijk brengt dat je wel je zo gewenste wondertje... Fijn dat je ook steun uit je omgeving hebt.
    @Joseetje: fijn dat je kleine het zo goed doet, en dat je man ook weer aan de beterende hand is.
    Ja, daar hou ik me ook maar aan vast, dat in elk geval mijn baarmoederslijmvlies dik genoeg is om een eitje te laten innestelen. Zie het nu weer wat positiever in, zat 2 dagen geleden er even doorheen.
    @Jojoba: hier ook last van de Provera, heb sinds ik weer begonnen ben, last van een opgeblazen buik. Hopelijk word je snel ongi na stoppen van de Provera.
    @Dazwa: wel even schrikken, he, zo'n aanrijding? Gelukkig alleen materiele schade. Heb een maand geleden ook op dezelfde manier een aanrijding gehad, ook niet mijn schuld, maar alle geregel wat je daarmee hebt...
    @Redu: heel veel sterkte de komende tijd!

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Hoi meiden!

Voel me nog steeds heel heel erg beroerd vandaar dat ik hier zo ontzettend weinig mijn gezicht laat zien ;)
    Gisteren de 12 weken echo gehad en kindje doet het geweldig. Bij mijn zoon had ik een placenta aan de voorkant dus die voelde ik pas na 21 weken. Deze voel ik nu al spartelen.

Ik hoopte hier lekker veel goed nieuws te vinden... dat valt jammer genoeg zie ik nogal tegen...

@Zora, Wij hebben ook 1 week geleefd met op de wachtlijst staan voor IVF en het verwerken van de schok hiervan. Ook al zag je hem aankomen het blijft heel erg heftig. Mijn zus is zwanger geworden van haar 1ste IVF nadat alle IUI's etc mislukt waren dus hoop is er zeker! Ik wens je heel veel succes!

@Redu, spannend met de baby. Maar zh's hebben het toch ook heel vaak mis als ze de grote van een kindje in de buik inschatten. Hoop dat het dus veel groter is!

@Jojoba, van alle medicatie die ik heb geslikt om zw te worden heb ik de naarste herinneringen aan de provera. Succes met die rommel.

@Luuske, ook nog hier... progesteron onderzoek.... bang dat je in de overgang zit of is er een andere reden?

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Even nieuwe handtekening testen...

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    caecilia, fijn dat je echo goed was....

de reden van het progestron laten bepalen is dat als deze goed is, ik een HSG krijg, anders nog niet.....ben namelijk 2 rondes flink aan het vloeien( het valt er met de bekers tegelijk gewoon uit!!).

15. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    He jakkie ;)
    HSG is goed nieuws! Hoop dat het snel een mooi positief resultaat heeft?

Even niet alles teruggelzen... weet iemand me te vertellen hoe het met Leonizzie is?

16. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    @Caecilia: jammer dat je nog zo beroerd voelt; gelukkig gaat het met kindje in je buik goed.

17. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Tralala, zit inmiddels weer op cd 13. Vanaf vandaag maar weer ovulatietestjes doen. Gisteren wel wat steken rechtsonder gehad.. Zal hopelijk vast de 'groei' van de eitjes zijn en nog geen eisprong zelf, anders is ie wel erg vroeg en hebben we ook niet op tijd geklust.

Hoe gaat het met iedereen? Ik had gisteren weer even een dipje. Binnen nu en 5 weken worden hier in onze familie en vriendenkring 3 babietjes geboren. Erg leuk, maar komt ook wel eng dichtbij.

18. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, hoop dat je snel een positieve ovu test krijgt, en dan weer goed aan de klus....
    snap wel dat je een dipje krijgt als er weeeer mensen in je ongeving kindjes krijgen....

@yvy, hoe gaat het met jou?
    je bent nu toch aan de provera? veel bijwerkingen?
    ik had altijd meer last van de provera als van de clomid.

@ceacilia, leonizzie doet het volgens mij rustig aan.....
    jij alweer bijna 13 weken, gaat snel zeg....

@all, fijn weekend

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    sorrie ffff checken of ik nou een banner heb zucht.... klote site

20. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008