wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Redu, wat fijn dat je er "even uit" mocht en dat de rust je god doet. Vind het toch wel heftig voor jullie hoor.

Nou Dazwa, het regent dus een goede dag om leker met manlief in bed te blijven....hihi

Luuske en Zora, wauw wat zijn jullie goed afgevallen.
    Afgelopen weken heb ik me niet zo goed aan mijn dieet gehouden, maar wonder boven wonder zijn die 6 kilo er wel afgebleven, dus vanaf morgen ga ik weer mijn best doen.

Nightelf, wat gaat dat snel, alweer 27 voorbij. Tjee.... Vanaf wanneer gaat je verlof in?

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Leonizzie: 20 september ga ik mnet verlof, duurt voor mn gevoel nog een eeuwigheid. Nu eerst nog ff een weekje vakantie.
    Ook nog steeds op de goede weg met afvallen, lees ik, petje af hoor, net als voor Luukske en Zora.

3. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    @ Leonizzie, knap van je dat je zo goed vol houdt. En joh, af en toe moet het toch ook kunnen dat je even wat minder streng voor jezelf bent?

Ik heb deze keer een superlate eisprong. Zit op dag 23 en heb al 2 dagen lang positieve ovutesten, maar volgens mij is ie nog niet gesprongen. Ik hoop toch echt dat morgen mijn temperatuur EINDELIJK omhoog gaat. Man, qua seksfrequentie zijn we voor de rest van het jaar klaar :p

4. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi meiden,

Sorry voor mn egoberichtje, maar ik snap er niets van. Mijn temperatuur is nog steeds niet gestegen en zit nu op dag 24 terwijl er op dag 19 al een mooi eitje van 21 mm was gezien. Op dag 21 en 22 positieve ovutesten gehad, en al dagen last van bijbehorende pijnlijke tepels. Maar volgens mij is de echte eisprong nog steeds niet geweest.

Zit ook niet zo lekker in m'n vel (maak me nogal snel druk, dus beetje stress/zenuwachtig) en de laatste tijd pijn in mijn rug/been gehad wat ook continu een rotgevoel geeft. Ik ben zo bang dat dat meteen effect er op heeft ofzo..

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, wil even kort reageren....

afgelopen zaterdag is mijn vader overleden, dus heb geen internet bekeken deze week....morgen hebben we de crematie....

ondanks de stress van afgelopen week in combi met "ongezond"eten ben ik nu toch 10,6 kilo kwijt.....

wat betreft mijn progestron van afgelopen maandag....46.1 dus een heeeeele mooie eisprong gehad, helaas hadden we toe niet op het juiste moment geklust....nieuwe ronde nieuwe kansen, hoop dat mijn pa gewoon als engel ons nog een nieuwe zwangerschap gunt....hij was dol op kinderen, en ik geloof erin dat het ooit nog eens raak zal zijn

6. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Lieve Luukske,

Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst. Ik weet niet goed wat te zeggen. Ik ben er van overtuigd dat je vader jullie gaat steunen, dat hij met jullie mee kijkt van boven.

Liefs Daniëlle

7. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukske: gecondoleerd en heel veel sterkte meid!

8. redu

redu Bekend lid

30 sep 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    Luukske gecondoleerd met het verlies van je vader.
    Ik wens je veel sterkte toe de komende tijd!

Ik ben thuis uit het ziekenhuis, ons kindje is wat bijgegroeid maar de buikomtrek blijft te klein in verhouding.
    Ik mag nu proberen thuis rust te nemen en moet 3 keer in de week terug voor een ctg. Iedere maandag krijgen we dan ook nog een doppler en een groeiecho.
    Dus als de groei weer terug loopt zijn ze er snel bij en wordt ik weer opgenomen.
    Ben nu bijna 34 weken zwanger en met uiterlijk 38 weken wordt ons kindje gehaald dus nog maximaal ca 4 weken, vindt het nu wel erg spannend!

Denk aan jullie allemaal dikke knuf redu

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Luukske, gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte de komende tijd. En petje af dat je ondanks alles al ruim 10 kilo kwijt bent.

Redu: Fijn dat je thuis rust mag nemen. Jij ook heel veel sterkte met alles.

10. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Luuske, gecondoleerd met het verlies van je vader. Heel veel sterkte vandaag!

Ik ben de misselijkheidsmedicatie aan het afbouwen. Nog steeds misselijk... maar dat ben ik met medicatie ook...

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, bedankt voor jullie medeleven, doet me goed....

12. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Luukske, wat een verdrietig nieuws...

Wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies!

Liefs

13. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    Jeetje Luuske.... ik schrik me rot van je berichtje... wat een afschuwlijk nieuws meis.... jeetje... gecondoleerd met het verlies van je vader ,ook voor je mannetje.....

meiden ontzettend knap dat jullie zo goed aan het afvallen zijn.

dwaza ik zou niet teveel op je temp letten... is vrij onbetrouwbaar als je van die rare cyclussen zoals wij hebben, wat goed dat het ziekenhuis achter jullie staat.

Ceacillia goed zo meid ...het is zo rot om steeds zo misselijk te zijn... ik had het ook en ik vond steeds dat ik niet mocht klagen omdat ik eindelijk zwanger was... maar het was zo erg...ik durfde gewoon niet zonder emmertje in de auto te stappen

Zora jemig dat gaat ineens snel... wat ontzettend spannend..ik ga je echt goed volgen en heel hard voor je duimen..

Redu spannend he? nog 4 weekjes meid... nou het klinkt alsof het helemaal goed gaat komen met jouw beebje...doe maar lekker rustig aan ( al zal dat je nu vast je strot al uitkomen ,heb je al last van nesteldrang?)

nou ik ben ook blij..... ik ben zomaar na 2 jaar zonder eigen cyclus enorm ongesteld geworden op vakantie... echt een goede menstruatie en ik heb dus realiseer ik me nu achteraf ook een enorme pijnlijke eisprong gehad.. zou mijn lichaam zich aan het herstellen zijn? je hoort wel vaker dat pco meiden na hun bevalling ineens weer een eigen cyclus hebben?

gr JOse

14. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

Na weer een poosje niet hier te zijn geweest, meld ik me weer even. Heb wel proberen mee te lezen, maar ben zo druk aan het werk geweest, dat ik niet mee kon schrijven (en op mijn werk forummen vind ik nu ook zo wat). Tja, krijg je als veel collega''s op vakantie zijn en je overal en nergens moet invallen. Gelukkig wordt het na komende week weer iets rustiger, en dan hoop ik hier ook weer vaker te kunnen komen.

Even ego: hier inmiddels weer een ronde Clomid achter de rug. 150mg dit keer, en tjemig, wat een bijwerkingen! De opvliegers waren nog tot daaraan toe, maar ik was echt zo duf als een konijn, en had moeite me te concentreren op mijn werk. Niet echt handig. Het staat wel niet in de bijsluiter vermeld, maar ik vind het frappant dat ik na het stoppen van de Clomid me een stuk helderder in mijn hoofd voel.
    Vandaag weer bloed gaan prikken (CD10), en ik mag maandag voor een echo komen! Toch ben ik nog een beetje voorzichtig, want vorige keer was op de echo geen groeiend eitje te zien, dus ik durf nog niet te juichen.

@Leonizzie: hier ook de laatste week wel wat gesmokkeld qua dieet hoor. Kan met dit weer de verleiding van een ijsje toch echt niet weerstaan. En af en toe mogen wij onszelf toch wel eens verwennen, vind ik.
    @Nightelf: begint toch al aardig op te schieten, je kunt al af gaan tellen naar je verlof!
    @Dazwa: is je eitje inmiddels wel gesprongen?
    @Luukske: had in een ander topic al een berichtje geschreven, maar ook hier nog een keer heel veel sterkte toegewenst!
    @Redu: fijn dat je thuis verder mag rusten, en prettig dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt worden.
    @Caecilia: he gats, nog steeds misselijk? Hopelijk verdwijnt die nu toch eens een keer..
    @Elke29: voor jou begint het nu ook spannend te worden. Trek je het nog een beetje met deze hitte?
    @Joseetje: ik hoop het voor je mee, zou gunstig zijn. Heb het inderdaad ook wel vaker gehoord dat na een bevalling vanzelf de cyclus zich weer herstelt.

15. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Yvy, hopelijk heb je straks een mooi ei! Kan me voorstellen dat je beetje in de zenuwen zit omdat je de vorige keer niets zag.. Balen van die bijwerkingen, wat dat betreft is het echt troep he.

Ik heb denk ik wel een (goed?) eispro.ng gehad, want mijn temperatuur is nu sinds 3 dagen eindelijk hoger. Heb wel een megatraag ei gehad. Kan dat nog kwaad? Hebben alleen de dagen voor het ei geklust, niet op de dag zelf. Hopelijk is het toch genoeg.

Heb sinds 2 dagen ongikrampen in mijn rug en supergevoelige tepels. Toch gek dat je lichaam elke keer weer iets anders verzint, tss.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, hier even een kort berichtje van mij....

@joseetje, ik hoop dat je lichaam idd goed zijn werk doet, ik heb na mijn zoontje geen eigen ongi meer gehad, dus ik heb goeie hoop voor je!!

@dazwa, idd elke ronde lijkt weer anders....maar wie weet!!

@yvy, ik heb er gelukkig niet zo'n last van gehad, merk alleen dat mijn eisprongen wat beter voelbaar zijn!

@elke, spannend meid nog 3 weekjes....

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Joseeje, snel hoor alweer ongi. Na de bevalling van mijn zoon duurde het 10 maanden. Ik gaf nog wel steeds volledig bv en dat kan het tegenhouden.

@Dazwa, om de dag zou genoeg moeten zijn dus denk niet dat het erg is dat je je ei dag niet hebt geklust. De dag ervoor moet genoeg zijn!

Gisteren ging het hier wel aardig. Dus van alles gedaan. Vandaag dus heel erg moe en echt hondsberoerd...

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hoi meiden, even een klein berichtje van mij, lees wel mee maar heb niet zoveel te melden.

Nog een weekje dan gaan we met vakantie, daar ben ik echt aan toe.

Knuffel voor jullie allemaal!

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, meis alvast een fijne vakantie!!

@ceacilia, doe rustig aan meid...

@all, begin wat eigroei te voelen, dus deze week maar weer goed klussen....want wil hem deze keer niet mislopen.
    het lijkt wel dat mijn ei iets eerder komt doordat ik inmiddels toch al 10,6 kilo kwijt ben, afgelopen ronde ook op cd 17, en een LF van 15 dagen(dit heb ik lang niet meer gehad, wel bij de rondes die vooraf gingen aan de zwangerschap van onze zoon).

20. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

Reageer zo op de rest, maar ik ben eerst even heel ego.
    Vanmorgen namelijk weer slecht nieuws: op de echo geen enkele groeiende follikel te zien. Mocht meteen door om bloed te prikken, en de oestradiol-waarde was inderdaad nog niet voldoende gestegen. Mag me vrijdag weer melden bij de bloedafname. Eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in dat er uberhaupt nog iets gaat gebeuren op de Clomid. Ben me al langzaam geestelijk aan het voorbereiden op het spuiten van Puregon, al dan niet in combinatie met LEO of HSG.
    Ik probeer hoop te blijven houden, maar heb niet veel hoop meer over voor deze cyclus.....

@Dazwa: duim met je mee voor een goede eisprong en hopelijk een mooi resultaat.
    @Caecilia: vervelend dat je je na een goede dag weer zo beroerd voelt....
    @Zora: alvast fijne vakantie, geniet ervan en rust lekker uit!
    @Luukske: hopelijk mis je je ei nu niet. Veel succes.

Deel Deze Pagina