hey meiden, hier echt vol gevoel, sinds gisteravond, en ovu test van nu net is niet meer pos. maar gewoon heel donker, denk gewoon dat mijn ei vertraging heeft opgelopen....balen, want nu verwacht ik mijn ongi op vakantie...
Hoi meiden, Spannende ontwikkelingen Luukske, wie weet.. Hier ben ik sinds gisteren weer van de Clomid af, dus nu is het wachten op een eisprong. Ik verwacht er totaaaaal niks van. Ben er nu ook wat minder mee bezig en ik overweeg zelfs om geen ovutesten meer te gebruiken maar gewoon om de twee dagen te 'klussen'. Maarja, we zien wel.
he? luuske... dat was niet de deal?????? het is ook niet te geloven he? dat pco is echt een onvoorspelbaar stom iets gewoon ....dit is gewoon niet leuk... nou weet ik ook niet meer wat ik nou moet schrijven.. het klonk super hoopvol.... en nu? ja...... alsnog flink klussen dan maar.... dwaza.... geloof me... na een paar maanden om de dag seks is het echt niet meer leuk... als ovu testen bij jou werken dan zou ik ze zeker gebruiken... al is het maar als controle of je een ei hebt gehad... maar natuurlijk is dat jouw eigen keuze.. ik had door die ovu testjes wel het idee dat ik alleen maar met zwanger worden bezig was...van dag 1 t.m7 was ik dan ongesteld en dan begon ik op dag 11 met ovu testjes meestal tot dag 17, en daarna wachten op een ongie ( of liever niet natuurlijk) vandaag wil ik josefien wel even achter ongeveer 60 rollen behang plakken.... n daaroverheen nog een dikke laag verf hahahahahah sjonge... m,n oren tetteren gewoon van het gehuil...er is niks... maar ze heeft echt onwijs haar dag niet.... zodra ik haar alleen laat gaat het luchtalarm af.....ik heb zelfs het raam al dichtgedaan want anders denken ze nog dat ik haar probeer te vermoorden ofzo... pppfffffff je zal maar een huilbaby hebben zeg... vre-se-lijk moet dat zijn... xxxx jose
@dazwa, idd zoals jossetje zegt.... als de ovu testen bij je helpen kun je ze idd fijn gebruiken, want standaard om de dag....nee zou ik niet zo leuk vinden.... @joseetje, ja klonk idd zo hoopvol....heb nu zelf het idee dat ik gesprongen eitjes heb gehad aan beide kanten, want ik heb me toch een buikpijn/steken gehad, en aan beide kanten.....wie weet heb ik geluk met die late eitjes....anders nieuwe ronde nieuwe kansen....vond dit dus echt geen leuke ronde!! wat betreft je kleine meid, misschien wat last van de hitte? ik herken het gevoel wel, heb het in het begin ook gehad....was blij als hij lag te slapen....gelukkig was dit echt maar zelden, die huilbuien, want meneer was zo'n slaapkop dat ik hem zelfs wakker moest maken voor de voedingen.... @all, de voorspellingen voor hier zijn 31 graden, heb vandaag vrij, dus ga lekker naar het zwembad. vanochtend gewogen en ben nu 12,8 kilo kwijt in 7 weken....
goed man... al die kilo,s eraf.. nou josefien was gewoon erg moe denk ik... ik heb haar in bed gelegd.. ( dat vind ik dan een beetje zielig als ze zo moet huilen..) en ze sliep meteen.... beetje overprikkeld denk ik... ach ja ik moet het ook allemaal nog leren... manlief is vandaag voor het eerst weer gaan werken... ik mag over anderhalve week..... ik ga ook ff lekker van het zonnetje genieten.. ik denk dat ik ook een eisprong heb gevoeld... ben toch heel benieuwd of ik weer ongesteld zal worden... als het m,n eisprong was dan zou deze cyclus zo,n 32 dagen zijn.hhhhhmmmm het zal mij benieuwen. gr Jose
Neeee, wil ook niet standaard om de dag vrijen hoor, moet er niet aan dénken hihi, maar wel rond de vruchtbare periode zeg maar. Ga zo door, je bent goed bezig zeg met afvallen!
is iedereen op vakantie ofzo????? jullie zullen ook wel denken wat schrijft joseetje veel.... s,avonds is het echt even mijn tuttentijd achter de pc...babyfoon geef ik af aan manlief.... even helemaal niks......heerlijk ben ik inmiddels bevallen ben ik nog verslaafd hahahah xxx
@dazwa, ja zo doen wij het ook....maar moet zeggen dat ik meestal wel vaker zin heb dan om de dag....en mijn hubbie ook, gelukkig! @joseetje, idd lijkt alsof iedereen op vakantie is.... ik heb idd ook mijn "even niks aan mijn hoofd"momenten nodig, en dat is meestal 's avonds(mits ik niet moet werken) en 's ochtends, dan wil zoonlief zijn favo tv programma's zien.... @all, gisteren lekker naar het zwembad geweest met zoonlief, mijn tante en mijn nicht met haar zoon zijn ook nog gekomen, echt gezellig. eenmaal thuis belde een collega om te vragen of ik morgen niet vrij wilde hebben, omdat ik toch overuren heb....nou dat vond ik natuurlijk echt lekker....kan ik het huis een beetje onder handen nemen en vanavond lekker sporten
He lieverds, ik was iig nog niet op vakantie, maar gevloerd door een fikse verkoudheid, zo eentje dat je ogen de hele tijd tranen en jeuken en dat 10 x achter elkaar niezen heel normaal is. Echt van die watten in mijn hoofd. Voel me nog steeds niet erg top moet ik zeggen. Lekker begin van mijn vakantie. Temperatuur is wat omhoog gegaan, maar ja dat zegt nu denk ik ook vrij weinig aangezien ik niet lekker ben en het dus heel goed mogelijk is dat hij daarom hoger is. Heb wel links de afgelopen week wat steekjes gehad. Ach we gaan het zien. Gisteren gebeld met de fertiliteitsverpleegkundige en de Duphaston en de Puregon liggen alvast klaar bij de apotheek. Ik dacht er over na om tijdens mijn vakantie vast te beginnen met de duphaston zodat wanneer ik terug ben meteen ongi word en kan beginnen, maar na overleg met vriendlief besloten te starten de dag na de vakantie, zodat we daar even lekker "vrij" zijn. En ik heb het idee dat hij ergens hoopt/geloofd dat ik tijdens de vakantie zwanger wordt. Dat had ik eerst ook, maar nu eigenlijk niet. Luuske het wordt toch nog even spannend de komende twee weken voor je meid, je hebt iig een eisprong gehad. Lekker dat je spontaan vrij bent! Joseetje, is Josefien een beetje bijgetrokken vandaag? Nog even meid en back to work.... Nou het regent en ik voel nog steeds niet lekker dus ik denk dat ik op de bank kruip met een boek!
@leonizzie, hier is de regenbui weer voorbij... ik hoop voor jou dat je voor je vakantie weer wat beter bent, ziek op vakantie is ook niet echt leuk. ik duim dat jullie gewoon met een late eisprong een beebje maken op vakantie.....
Hoi allemaal, weer een paar dagen niet kunnen komen, heb wel meegelezen. Hier is het sowieso afwachten tot de ongi op gang komt, nog drie dagen Provera en dan maar hopen dat ik snel mag beginnen met de Fostimon. Dus heb weinig te vertellen. Even kort voor Leonizzie: beterschap, hopelijk ben je weer beter als je op vakantie gaat. Wanneer vertrek je en waar naar toe?
Oooh meiden even klagen hoor. Ik hoef mijn Hyves maar te openen en de zwangerschaps foto's, blog's en baby kiekjes vliegen me om de oren. In mn directe omgeving zijn er 3 die binnen nu en een week uitgerekend zijn. Heel erg leuk maar soms denk ik: ik ga er eventjes tussenuit en kom over een paar maanden wel weer terug Slecht he.
@Leonizzie, beterschap meid! Vreselijk irritant he, als je telkens moet niezen, blehh. Weet iemand hoe snel je de uitslag van een samenlevingstest krijgt? Ik neem aan dat het meteen onder de microscoop wordt bekeken?
Bedankt! Hebben jullie ook zo'n test gehad? En hoe lang van te voren had je dan seks? Bij ons moet het 2 tot 12 uur van tevoren. Nu gaat vroeg in de ochtend niet lukken (de afspraak is om half 10) dus ik denk dat we dan maar zo laat mogelijk in de avond moeten proberen..
@ allemaal: hallo! @Dazwa: heel herkenbaar, hier barst volgende maand weer een babyboom los; bij twee bevriende stellen en een neef van mijn man wordt er een kleine geboren. Zie nu al op tegen de kraamvisites... @samenlevingstest: helaas geen ervaring mee, weet ook niet of er nu overgegaan wordt op spuiten, er nog een samenlevingstest gedaan wordt. Volgende week maar even vragen bij de uitgangsecho.
Hai, Ik heb nu eerste ronde clomid gehad en zit nu tegen NOD aan, maar weet dus nog niet precies op welke dag het zal vallen, dag 20 vermoedelijk ovulatie gehad. Nu flinke buikpijn/drukpijn, met name links waar ook een eitje groeide (te zien op echo). Mijn vraag is nu ervaren jullie hevigere menstruatiepijn met clomid? Of moet ik bang worden voor een cyste of blij voor mogelijke zwangerschap?? Jeetje wat is het lastig he... Thanx voor jullie reacties! Gr. suzie79
hoi suzie, welkom hier. ik had vooral na m,n eisprong een drukkende stekende pijn ook inderdaad aan de kant waar het eitje was gesprongen. Ik geloof niet dat m,n mensturaties echt pijnlijker waren da normaal maar ik had voor nod wel vaak allerlei klachten. toen ik zwanger was voelde ik juist niets terwijl ik de maanden ervoor juist wel allerlei pijntjes had. Luuske wanneer ga je op vakantie? ivy gaan ze bij juo ook een samenlevingstest doen? bij mij zouden ze dat na ronde 6 pas gaan doen. dwaza ja is niet leuk he al die kraamvisites en pasgeboren baby,s..... het is zo lastig... je ontkomt er bijna niet aan.. ik verbaasde me erover hoeveel zwangere vrouwen ik deze zomer zag... ik hoop dat je je er niet al te rot door voelt.... het komt vast goed.... Jojoba? meid hoe is het toch met je...... we hebben al zo lang niet meer van je gehoord???? xxxx jose
@dazwa, idd gewoon 's avonds laat klussen...mijn man vond het ook wel eens leuk om me midden in de nacht wakker te maken...haha....hij viel daarna weer in slaap, en ik niet.... @suzie, ik moet zeggen dat ik mijn ei nu heel duidelijk voel groeien, en ook springen. heb maanden erbij gehad dat ik gewoon duizelig en misselijk werd van de eisprong. mijn menstruaties zijn behoorlijk (maar daar ben ik nu ook voor bij de arts geweest) maar ik kan ze niet vergelijken omdat ik helemaal niet ongi word van mezelf. @joseetje, hoe gaat het met Josefien? wij zijn al op vakantie geweest in juni naar Kroatie, en we gaan 9-13 sept. naar zeeland met mijn moeder(heeft ze wel verdiend na dat lange ziektebed van mijn pa) en in november gaan we (mijn man en ik) een weekend naar Londen.... ik heb gisteren trouwens wat bruinverlies gehad, nu zit ik te denken dat mijn ongi toch over 2-3 moet komen, of dat er misschien iets is na die eipijn van afgelopen weekend.....nou laat deze ronde maar snel achter de rug zijn....of met ongi, maar liever met die positieve test...haha.... @jojoba, idd al een tijdje niet gezien hier op het forum. @all, ben benieuwd hoe het nu met redu gaat.... en weet iemand of elke29 al is bevallen?