hoi ik ben de 15de april naar mijn gyn geweest voor een follikel meting (ik neem clomid eerste ronde) ik had er een paar links zitten en 1 mooie rechts (met dat mijn linkereileider niet doorgankelijk is) die rechtse was 19,5 van grote, dus mijn gyn zei dat ik de donderdag mijn ei zou moeten hebben want ik zelf denk is (vanwege hevige pijnen ) dat ik dinsdag avond mijn ei gehad heb want ik heb gisteren morgen(donderdag dus) een ovulatie test gedaan (clearblue digitaal) en die teste negatief! gisteren avond omdat ik twijfelde aan wat mijn gyn gezegd had heb ik nog eens een test gedaan en die was ook negatief! mijn vraag is nu zou ik toch de dinsdag mijn eisprong gehad hebben dan? dat was mijn cd dag 11. wij hebben de maandag en dinsdag geklust en verder niet meer wat denken jullie? liefs
sry heb nog iets vergeten zou dat kunnen door de clomid dat ik mijn ei vroeger gehad heb? liefs aan iedreen veel geluk hé
Goeiemorgen allemaal, @Lovely, ik heb geen idee of het door de Clomid komt dat je je ei eerder gehad zou kunnen hebben. Maar er zijn hier wel meer die geen positieve ovutest krijgen, dat zou wel door de Clomid kunnen komen misschien...? Hier nog geen ongie, maar nog steeds wel het gevoel dat het gaat komen. Zit nu al 16 dagen na mijn ei. Vind het van mezelf ook wel knap dat ik nog niet getest heb haha. Maar misschien komt het omdat ik het gevoel heb dat het komt, maar toch nog een sprankje hoop heb, en dat wil ik nog niet kwijt. (door een negatieve test). Wachten dus nog maar even af.......
Goedemorgen Ravi, Je maakt het wel spannend, moet zeggen dat ik er steeds meer een goede kijk op krijg bij jou. Je zit al 16 dagen na je ovulatie! TESTEN Succes meid!
Daar ben ik al weer............. Helaas, de zijn gekomen Nou ja, ik had het ook wel verwacht, maar had stiekem toch nog een sprankje hoop. Op naar de volgende ronde. Voortaan hou ik maar 16 dagen aan na mijn ei, als ik tenminste een positieve ovutest krijg. Ik hoef namelijk niet meer naar het ziekenhuis voor een fm. Ben benieuwd, vind een beetje controle toch ook wel fijn. Fijn weekend allemaal, Liefs!
Het zou kunnen, meestal krijg je met clomid juist later een eisprong (dag 17-23) maar er zijn natuurlijjk altijd uitzonderingen.
Hoi Hoi meiden hoe is het met jullie allemaal? Met mij gaathet wel goed alleen erg druk op school werk etc vandaar dat ik wat minder online ben. Ik ga deze ronde 150 mg clomid slikken daarna waarschijnlijk als het weer niet lukt hormonen spuiten daarna als ik 3 x een eisprong heb gehad en niet zwanger ben een hsg daarnaaaa weeeeeeer hormonen en anders iui ofzo maar dat gaat nog heeeeel lang duren. Ik wacht nu op mn ongi dan gaat ronde 25 beginnen. dus we zijn de 2 jaar al voor bij dikke knuf voor jullie allemaal
Jeetje Tirtilisko! Het zit jou ook nog niet echt mee! Ik hoop dat de 150mg wel wat voor jou kan betekenen! Een pijnlijk moment hè? Als je je beseft alweer 2 jaar bezig te zijn! Heel veel succes!
@ravi wat jammer meid, maar de hoop niet opgeven! eens lukt het je wel , dat je dan je kleine wolkje van een baby in je armen mag koesteren. ik heb een digi cb ovu test gedaan en daar staat in de bijsluiter dat clomifeen geen negatieve ovu test kan geven. dus ben eens benieuwd he! @mila ja idd en ik zou daar nu weer moeten bij zitten mja mess komt het dat mijn ei vroeger is door die clomid omdat hij een extra goeie werking op mij heeft kan dat? mijn gyn zei dat het idd door de clomid komt maar ze zei ook dat ik mijn ei pas de donderdag ging hebben! mijn tepels doen wel pijn en voel me moe en wat misselijk af en toe en gistere avond wat maagzuur + een klein beetje hoofdpijn + heb ik nog links en rechts van die kleine steekjes en moet veel plassen natuurlijk is dat weer mijn lichaam die mij weer wat wijsmaakt hé maar volgens mijn gyn omdat ik zo vruchtbaar ben en omdat het uitslag van de zwemmers meer dan goed was zou het niet lang mogen duren eer ik zwanger ben
He Ravi. Dat is balen he! Had het zo voor je gehoopt. Hopelijk de volgende ronde raak! Tirtillisko: dat is al een lange tijd dat jullie bezig zijn. toch wel goed dat je uit jezelf 100 mg bent gaan slikken toch? Nu de 150, hoop dat je niet zoveel bijwerkingen hebt. Meiden, Tarzan was gisteren geweldig! Echt een avondje uit. x
Hoi, Nog even een vraagje van mij. Heb vandaag (dag 8) toch al een ovulatietest gedaan (heb er namelijk 60 in huis via internet dus dacht ik begin lekker vroeg, kost toch bijna niks). Het zijn van die diptesten. Nu geeft de test na een aantal minuten een lichtere streep dan de controlestreep. Komt mijn eisprong er dan aan? Hoe moet ik dat interpreteren? Iemand ervaring mee? : kus van mij
Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: 24april Bijzonderheden: 2e ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: wacht op zaaduitslag Voor: follikelmeting 4 april Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: begin mei Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg > 2 eitjes !!( Volgend bezoek gyn: 24 april Voor: progesteron meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 21 april??? uitgaande van 32 dagen Bijzonderheden: tweede ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 21-04 HSG, 23-04 prikles april Voor: bellen binnen drie dagen na ongi voor uitgangsecho Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 22 april Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50. Ei gevonden rond dag 20. Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Volgend bezoek gyn: geen idee, als ik ongi word maar weer eens bellen Voor:uitslag progesteron Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: mannetje moet eerst terug voor tweede zaadtest half april, en ik moet proberen BMI onder de 25 te krijgen. (nu 25,7) en kijken of cyclusduur korter blijft/wordt. Volgend bezoek fert.arts: 22-04 11.40 uur Voor: Uitslag zaadonderzoek en verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, cyclus is nog steeds niet geregeld Bijzonderheden: PCO, wacht op ongie zodat ik met de 3e ronde Clomid (50 mg)kan beginnen Volgend bezoek gyn: 24 april 8.30 Voor: inwendige echo, tempkaart bespreken, bespreken of ik naar hogere dosis Clomid ga of misschien wel iets anders Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd, nu bezig met Primolut dus afwachten geblazen! Dan Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 (in januari 2006 gestopt met de pil, door huwelijk nog iets uitgesteld en sinds juli gaan we er echt voor) Kinderen: 0 NOD: 18 mei?? Bijzonderheden: sinds december 2007 PCO geconstateerd, eerste clomid kuur 50 mg niet zwanger/wel eisrpong, nu 2de clomid kuur 50 mg Volgend bezoek gyn: dinsdag 22 april Voor: hsg Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? ( cyclus duurt nu al veel te lang ong. 13,5 week!!) Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, nu wachtende op uitslagen op 28-4-08 Volgend bezoek gyn:maandag 28 april Voor:uitslagen bloedonderzoek, uitstrijkje en sperma onderzoek, behandelplan en actie graag!!!
@Ravi, wat balen dat je toch ongesteld bent geworden *@% :c: *. Ik had het zo gehoopt. Mijn duimen draaien voor de volgende ronde gewoon door. @Tirtilisko, toch de 150mg, succes ermee. Ik hoop zo dat dit voor jou dan de juiste dosis is. Toch goed dat je stiekem met de 100mg was begonnen. Ben je al ongesteld of zit ie er aan te komen? Ik hoop het voor je dat je dan gauw verder kan. @Brenda, ik heb denk ik dezelfde soort ovu-testen heb als jij. Ik heb geen idee hoe je moet interpreteren. Op de bijsluiter (althans op internet) stond dat als de 2de streep lichter is dan de teststreep dan is ie negatief. Ik ben op cd 11 begonnen en vanaf cd 12 altijd 2 streepjes gehad maar nooit een positieve test. Ik hoop dat ze bij jou wel werken. Dinsdag kan ik met zekerheid zeggen of ik wel of niet 1 gehad heb. @Lovely, ik heb beide keren mijn eisprong vrij laat gehad cd 18 of 19, maar het zo heel goed kunnen dat jij 'm al heel vroeg krijgt. Bij mij werkte de ovutesten niet, maar ik begreep ook dat die van clear blue juist heel goed zijn. Spannend als je ei toch gesprongen is ik hoop dat de beste zwemmer 'm gevonden heeft. @Daan en Jojoba, spannend hoor maandag en dinsdag met die HSG. Ik hoop heel erg dat het meevalt. @Elke en Tezz, nou ik kruip naast jullie op het wachtbankje. Veel afleiding zoeken komende 2 weken. Uitgaande van 35 dagen is mijn NOD 4 mei. Mijn tepels zijn wel weer gevoelig ik denk dat ik een soort van ei-sprong heb gehad, maar zeker weet ik dat dinsdag. @all een gekke vraag? Zijn jullie ook sinds de clomid continu, in letterlijke zin, in je nopjes? Smuggling raisins?, hoor ik vaak van mijn lief. Ze zijn al 3 maanden niet volledig 'zacht' geweest. Zo gek, maar ik vind ze zo wel mooier.
Hoi brenda, Ik had 6 dagen voor mijn eisprong ook een lichte tweede streep! Dit bleef zo totdat hij ineens echt dikker en donkerder werd... Op een zaterdagochtend was hij nog licht en op zaterdagavond was de 2e streep echt donkerpaars! Het kan dus snel ineens positief zijn! Succes! Ik hoop dat je snel een positieve ovutest in je handen mag hebben! Doeii
Ja ik weet het ook niet zo goed hoe ik dat moet interpreteren. Andere ovulatietest kopen? Die ik heb (diptesten) schijnen veel mensen te gebruiken. Bij veel mensen werkt het wel. Het tweede streepje is ook maar iets lichter als de controlestreep. Ga vanavond nog even testen. Ik weet het anders ook niet. Dag 8 zou wel heel snel zijn. En nee ik heb niet het idee dat ik erg in mijn 'nopjes' ben, Haha. x
Je hoeft ze niet weg te gooien hoor. Hopelijk ben ik de uitzondering en werken ze bij jou heel goed. Ik lees net dat Haan er wel een goed resultaat mee had. We hebben met ze allen ongeveer gelijk gepost .
Naam: Lotje2 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: 24april Bijzonderheden: 2e ronde clomid 50mg Volgend bezoek gyn: wacht op zaaduitslag Voor: follikelmeting 4 april Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: begin mei Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg > 2 eitjes !!( Volgend bezoek gyn: 24 april Voor: progesteron meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 19 mei??? uitgaande van 31 dagen Bijzonderheden: derde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 21-04 HSG, 23-04 prikles april Voor: bellen binnen drie dagen na ongi voor uitgangsecho Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 22 april Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50. Ei gevonden rond dag 20. Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Volgend bezoek gyn: geen idee, als ik ongi word maar weer eens bellen Voor:uitslag progesteron Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: mannetje moet eerst terug voor tweede zaadtest half april, en ik moet proberen BMI onder de 25 te krijgen. (nu 25,7) en kijken of cyclusduur korter blijft/wordt. Volgend bezoek fert.arts: 22-04 11.40 uur Voor: Uitslag zaadonderzoek en verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, cyclus is nog steeds niet geregeld Bijzonderheden: PCO, wacht op ongie zodat ik met de 3e ronde Clomid (50 mg)kan beginnen Volgend bezoek gyn: 24 april 8.30 Voor: inwendige echo, tempkaart bespreken, bespreken of ik naar hogere dosis Clomid ga of misschien wel iets anders Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd, nu bezig met Primolut dus afwachten geblazen! Dan Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 (in januari 2006 gestopt met de pil, door huwelijk nog iets uitgesteld en sinds juli gaan we er echt voor) Kinderen: 0 NOD: 18 mei?? Bijzonderheden: sinds december 2007 PCO geconstateerd, eerste clomid kuur 50 mg niet zwanger/wel eisrpong, nu 2de clomid kuur 50 mg Volgend bezoek gyn: dinsdag 22 april Voor: hsg Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? ( cyclus duurt nu al veel te lang ong. 13,5 week!!) Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, nu wachtende op uitslagen op 28-4-08 Volgend bezoek gyn:maandag 28 april Voor:uitslagen bloedonderzoek, uitstrijkje en sperma onderzoek, behandelplan en actie graag!!!
He Meiden, Wat is het hier rustig vandaag Zijn jullie allemaal buiten van het zonnetje aan het genieten? Fijne dag!
@Elke: welke zon? Hier nog steeds geen zon te zien! Maar ben wel in mijn nopjes hoor! (Alleen niet bijzonder in mijn 'nopjes' ) Kids zijn vrolijk aan het spelen hier. Ik kan sinds 3 dagen weer eens heerlijk uitgebreid achter de pc en ik heb nog maar een paar daagjes tot m'n NOD! Ik heb al sinds 2 dagen na m'n ei weer vage krampjes onderin m'n buik. Jullie daar ook al zo vroeg last van? Beetje raar zo vroeg Prettige dag allemaal! Liefs Tezzz