wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Hoi meiden,

Sinds vandaag voel ik weer de bekende 'baarmoederpijn' (ik kan het niet anders omschrijven: het gevoel dat als je gaat zitten, je op je baarmoeder zit :p). Dus ik ben wel blij dat mijn eitje dus duidelijk aan het groeien is.

Mijn baarmoeder ligt trouwens altijd heel laag. Ik ben ook extreem klein (1.32). De vorige gyn gaf aan dat mijn baarmoeder wat gekanteld was en of ik daar last van had. Niet dat ik weet. Wel valt het me regelmatig op dat ik mijn baarmoedermond al ontzettend snel voel, dus dat hij echt laag zit.. Nou ja, zal wel bij mn lichaam horen.

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

hier een lekker relaxt weekend gehad....
    we hadden kaartjes voor Blof afgelopen zaterdag, en we wilden nog even wat uitrusten voordat we zouden gaan.....zijn we midden in de nacht wakker geworden, dus door het concert geslapen....balen....maar schijnbaar hadden we de rust even nodig....

gisteren met de hele familie van mijn man's kant even naar een nostalgische kermis geweest, en lekker op het teras gezeten...

gisteravond naar de bios geweest met mijn man en schoonbroer....waren om 1 uur thuis....en nu ben ik dus kapot moe, na zo'n relaxt weekend....haha....

maar goed...

@dazwa, fijn dat je je eitjes zo goed voelt groeien, moet zeggen dat ik dat zelf ook 9 van de 10x voel....
    goed klussen!!

@beehappy, jeetje meid het zit jullie echt niet mee....hoop dat uit het onderzoek niks schrikbarends komt....jullie hebben idd al 2 mooie meiden, maar ik kan me echt voorstellen dat je het nog niet kunt afsluiten

@leonizzie, vervelend meid als er zo met je gevoelens wordt gesold!!
    hier in de straat ook zoiets, mijn ex-vriendje woont bij ons in de straat en zijn vrouw is pas bevallen van #3, en volgens hun waren #2 en #3 echt ongelukjes en niet echt gepland...ze moesten eens weten hoe pijnlijk dit voor anderen is....

@joseetje, volgens mijn is je cyclus toch redelijk netjes nu na de bevalling, toch? ben echt blij voor je!!

@all, hier inmiddels 15 kilo afgevallen in 8 weken....lang leve SB!!
    heb trouwens vrijdag middag, zaterdagmiddag en gisterenochtend wat bruinverlies gehad....is meestal mijn ongi die zich aankondigd, maar gezien mijn rare ovu testen ben ik er toch niet helemaal zeker van....ik snap er niks meer van, heb ik mijn ei nu rond de 15-16 of rond de 22 gehad? met name de 22 heb ik flinke eipijn gehad, en mijn ovu testen waren die week(???) ook positief....

3. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Wat een drama vanmorgen. Het hele gebeuren hoefde voor mij écht niet meer en ik stond ook op het punt om het ziekenhuis af te bellen voor vandaag. Dan maar volgende maand weer.

We hebben 3 logéhonden (en zelf ook al een hond) en die slaan bij elke poep of scheet aan. Ik heb al een excuses briefje in de hal van ons appartement gehangen en gelukkig gaan ze zondag weer weg.

Maar verplicht 's ochtends vroeg moeten klussen (omdat het ziekenhuis zooo vol zit dat de afspraak 's ochtends niet kan) terwijl je van die keffers hebt, is dus echt niet leuk. Ik was zo moe en jankerig dat we het gewoon bijna opgaven maar uiteindelijk is het toch gelukt. Maar wat voel je je daarna kut zeg, van dat verplichte gedoe. Ook voor manlief niet leuk..

Nu moet ik vanmiddag alleen naar het ziekenhuis want mijn man heeft een cursus waar hij echt niet tussenuit kan.

Maar verder gaat het wel :p

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    meiden, hier is voor mij dan toch CD1 aangebroken....balen....

snap totaal niks van die ovu testen van afgelopen week....
    heb gewoon echt 2 keer die eipijn gevoeld en meerdere positieve ovu testjes....

5. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He Luuske, wat balen! Ik snap ook niks van jouw ronde deze keer. Heel vreemd....
    Wel weer heel positief dat je zo bent afgevallen echt super goed! En zoals ze zeggen elke kilo helpt bij je cyclus en vruchtbaarheid.
    Moest wel lachen dat jullie zo in slaap zijn gevallen en het concert hebben gemist, had je geen wekker gezet? Wanneer ik even ga liggen voordat ik ergens heen moet doe ik dat altijd want ik ken mezelf... net als jij!

Dazwa, ja dat is inderdaad niet leuk nee op die manier. Rotgevoel he? Ik had een keertje ruzie met mijn vriendje op het moment dat we "het" moesten doen. Ik wilde er eigenlijk vanaf zien, maar dat voelde zo tegenstrijdig met het al die moeite doen en dan het verliezen van die ronde... Werd er helemaal gefrusreerd van, net als vriendje. Uiteindelijk toch wel gedaan... Maar romantisch is anders.

6. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

@Luukske: had ook graag naar Blof willen gaan, maar moest weer eens werken... Hoorde van mijn zwager dat het blijkbaar erg druk en gezellig was geweest. Zo te lezen woon je ook in S. of tenminste in de buurt daarvan?
    Kan me jouw gevoel goed voorstellen als je hoort dat kinderen niet echt gepland en "ongelukjes" waren, bij mijn man zijn neef ook zo'n verhaal. Ze dachten dat zij al in de overgang was, omdat ze maar niet ongesteld werd, bleek ze al vijf maanden zwanger te zijn! Tja, eigenlijk was hun gezin al klaar, maar goed een vierde kregen ze dan ook nog wel groot. Heb maar niet veel gezegd toen ik dat nieuws hoorde.
    @Dazwa: is inderdaad niets leuks aan he, op deze manier? Helaas is voor ons allemaal het romantische van kinderen krijgen er wel van af op deze manier.
    @iedereen: dikke knuffel!

@hier: groen licht gekregen om te starten met spuiten. Zaterdag ongi gestart, dus vandaag dag 3. Vanochtend meteen de poli gebeld, en mocht meteen komen voor de echo. Gelukkig was deze helemaal goed, dus dadelijk gaat de eerste Fostimon-spuit erin! Vind het erg spannend, maar heb er vreemd genoeg ook zin in, en heb hier een goed gevoel over.
    Mag volgende week maandag dan weer bloed laten prikken voor de oestradiol-waarde, is dit goed, dan volgt een echo.

7. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    @Luukske: Wat jammer zeg.. altijd vervelend en confronterend als je weer ongesteld wordt :(

@Yvy, spannend joh voor het eerst spuiten! Kan me voorstellen dat je er 'zin' in hebt. Je gaat er nu weer vol tegenaan.

@all: De uitslag van de samenlevingstest was deze keer positief! Tijdens het kweekje zeiden ze al: oooh wat een mooi slijm (haha, nooit gedacht dat dat ooit nog eens tegen me gezegd zou worden :p). Het duurde even maar uiteindelijk waren er een paar levende zaadcellen gezien. Verder heb ik 1 mooie follikel van nu 20 mm..... :D

Verder heb ik weer een zooitje Clomid meegekregen voor als het niet gelukt is.

8. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, fijn dat de samenlevingstest goed was....hopelijk heb je die riedel Clomid niet meer nodig na deze ronde!!

@all, mijn ongi is hier gelukkig wel een stuk minder dan andere rondes. moet zeggen dat ik blij ben dat ik nu ongesteld ben geworden, en niet komende week, want dan gaan we namelijk 5 daagjes weg naar zee!

9. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Nou Luukske, als je dan toch ongesteld moet worden dan is het fijn dat de timing nog vrij goed is :)

Ik ben vanochtend gebeld door de gyn en er is besproken dat ik toch 150 mg Clomid moet nemen als deze ronde weer niet gelukt is. Dit omdat ze mijn cyclus met Clomid toch nog te lang vinden.

Groetjes

10. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Hmm ik heb zo het idee dat mijn vriendin nu aan het bevallen is.. Spannend..

11. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Mijn vriendin is inderdaad bevallen van een mooie dochter.

12. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    En mn andere nichtje is nu ook min of meer bezig met bevallen. Tenminste, die heeft d'r slijmprop verloren.

Vind het echt heel erg leuk allemaal maar hoe komt het dan dat ik nu het liefst even een potje ga janken...?

13. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @dazwa, meid kan me voorstellen dat je het nu moeilijk hebt, al die bevallingen bij jou in de fam/vrienden kring....jij wilt gewoon ook!!!
    ik heb dat vorig jaar gehad, dat er 14 bevallingen waren in 2 maanden tijd.....nou daar dus een vruchtbare tijd, alleen bij ons niet....
    onze tijd komt nog wel!!

ennne gefeliciteerd met al die kindjes die geboren zijn....

14. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Ja moeilijk is dat he? Dazwa, zitten een beetje in dezelfde periode...
    Het is dubbel want het is ook leuk om je vriendin, nicht enz als moeder ineens te zien en zo'n kleintje... Maar het is ook zo confronterend.
    Vind ook dat ik echt enorm veel zwangere dames op straat zie en dat is echt niet omdat ik er veel meebezig ben, maar het is gewoon opvallend.

Zo laatste dagje voor ik morgenochtend vroeg (heel vroeg) naar schiphol vertrek voor vakantie!
    Maar ben vanmiddag hier vast nog wel te vinden.

15. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    En ik voel me er ook zo slecht door, echt nare gevoelens zijn dat. Maarja, onze tijd komt inderdaad hopelijk nog wel. En dan is het leuk dat er niet nog 5 andere zwangeren om je heen zijn :)

Luukske, 14 in 2 maanden tijd, da's niet normaal zo veel! Volgens mij krijg je dan echt de neiging om even een paar maandjes op vakantie te gaan, of niet :)

Het is trouwens een erg leuke naam, het kindje van mijn vriendin het Zoë. Vrolijk en krachtige naam vind ik het.

Leonizzie, als we je niet meer spreken: ontzettend veel plezier gewenst!

16. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Leonizzie fijne vakantie meid!!!!

Dwaza wat fijn dat de samenlevingstest positief was, dat is weer een hindernis die je weg kunt strepen....

ja wat kun je zeggen van al die bevallingen.... ik zou er ook een flink potje om janken... het is prachtig... maar ook verdrietig... en die negatieve gevoelens die je hebt... dat is heel normaal meid... misschien dat buitenstaanders dat niet snappen... maar wij begrijpen je allemaal.....en als je fff flink moet janken dan doe je dat toch??? het is ook niet niks.....

nou hier gewoon een kutdag.... ik ben nog 1 dag vrij voordat ik weer moet gaan werken.... ik vind het gewoon vreselijk.... heb ook even lekker een potje gejankt.... als je boe zegt ga ik weer huilen.... 28 uur werken is veel minder uur dan ik hiervoor werkte....maar ik wil gewoon niet.... ik ga dan ok meteen twijfelen of diegene die mijn functie overnam daar niet beter is was... of ik m,n werk nou wel leuk vind..... of ik niet beter iets anders kan gaan zoeken... onzekerheid..onzekerheid..... ik snap gewoon niet waar het vandaan komt...... ik heb z,on ontiegelijk grote mond....maar ik ben zo onzeker van binnen.... zit mezelf vandaag echt vreselijk in de weg bah!!!!! zo dat was mijn klaagzang...

xxxx jose

17. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Och meis, wat rot zo'n dag :( Ik kan me voorstellen dat je echt totaal geen bal zin hebt om te gaan werken. Pff, wat gaat de tijd dan veel en veels te snel he... Huil lekker uit, en ik hoop voor je dat je morgen met frisse zin (al zal het misschien ook nog wel tegenzin zijn) weer kunt beginnen. Trouwens, dat twijfelen aan je baan, zou dat niet hormonaal zijn? Want eh.. ik heb onder invloed van heel wat hormoontjes (lang leve de Clomid) dus in 'paniek' ook her en der gesolliciteerd.

18. suzie79

suzie79 Actief lid

Aug 24, 2009
    153
    0
    0
    Amsterdam
    He wat rot zo'n dag Jose en denk wel dat die hormonen ook weer ontzettend met je twijfels en gevoelens spelen, die rotbeesten:x...doen echt rare dingen met je.. Herken het ook allemaal, van jullie beide trouwens..iedereen die om me heen maar zwanger wordt en kindjes krijgt..super blij voor iedereen, maar merk wel dat ik sneller een brok in mijn keel voel bij het zien van een lief gezinnetje, laatst ook op kraamvisite, ben zo blij voor ze....maar wil het OOOOKKkk, NU!!!
    Ik werk ook nog eens met veel babies, dus babies everywhere, maar vind het wel leuk, toch ook, ondanks dat ik er NOG geen heb...;)

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    dank jullie meiden..... het is fijn af en toe ff lekker te kunnen piepen... ben vandaag ongie geworden.... vind het nog steeds zo gek...heb ik ineens een cyclus na de bevalling????? ik geloof dat hij nu zo,n 35 dagen is.....dat verklaart ook het huilen..en het superemo zijn.....maarja weer gaan werken is gewoon niet leuk..

maar het komt vast wel goed..

gr Jose

20. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal! Erg rustig geweest hier afgelopen dagen, zie ik.
    Hier gaat het allemaal prima. Ik voel me inmiddels bijna een volleerd junkie. Vandaag de 5e spuit gezet, en het gaat hartstikke goed! Vind dit echt een hele verademing na de Clomid. Vooralsnog geen bijwerkingen. Nu maar hopen dat mijn goede gevoel niet voor niets is, en dat ik maandag een goede bloeduitslag heb.

Share This Page