wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Redu: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Geniet er van, jullie hebben toch wel ene spannende tijd achter de rug.

Yvy: heel veel succes met de echo, ik zal duimen!

Beehappy: Dank je meis! Hoe is het met jou? Ik zie dat jullie onderzoek hebben laten doen ivm de miskramen?

Suzie: Dank je, dat hoop ik ook.

2. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Redu, gefeliciteerd, wat een mooie naam!

3. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hi,

Redu: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emily, leuke naam hoor!! Geniet ervan.
    Hoe is de bevalling gegaan?

Zora: ik hoop echt van harte dat de IVF gaat lukken meid, mijn vingers zijn gekruist voor je. Wij zijn onderhand ook wel eens een keertje aan de beurt hé....

Dazwa: nee, laat die rotte duivels aub wegblijven..

Yvy: dus gelukkig valt het wel mee met spuiten? Hopelijk heb je snel een mooi ei!

Ik ben nog steeds niet ongi, zondag was mijn laatste pilletje provera, dus het kan nog natuurlijk. Waarom duurt dit zo lang eer je weer verder kunt, grrrr....

Liefs Jojoba

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Inderdaad Jojoba, helemaal met je eens!

Ik hoop dat je ongi snel komt. Wachten sucks!

5. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Met mij gaat het niet zo lekker, ik zit niet goed in mijn vel. Ik ben heel emo en loop om van alles te janken:( Ik ken dit echt niet van mezelf Afgeloepn dinsdag zijn we bij de gyn geweest en hebben we de eerste uitslagen van het bloedonderzoek gekregen. Ik heb geen vitamine tekorten. Stiekem hadden we gehoopt dat ik een vitamine B te kort zou hebben, dit zou makkelijk opgelost kunnen worden. De uitslagen van het genetisch onderzoek duren 3 maanden en 1 december krijgen we de uitslag. We hebben na een heel goed gesprek besloten geen 5eIVF/ICSI meer te gaan starten, de koek is op!(We zouden gewoon wer 3 nieuwe IVF's mogen doen omdat we in de 12 week een miskraam hebben gehad.) Samen met de gyn hebben we besloten tot 1 decemenber de natuur zijn gang te laten gaan, maar als er schokkende dingen uit het onderzoek komen, gaan we zelfs de natuur een halt toeroepen...

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Redu: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam! Geniet lekker van elkaar en laat je maar goed verwennen!

All: heel veel succes allemaal, het duurt hier veel al veel te lang voor er weer iemand met goed nieuws komt!

7. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Erg heftig allemaal Beehappy. Alles wat je nu huilt moet er denk ik gewoon uit van de afgelopen jaren, laat het lekker gaan, je kunt niet altijd sterk zijn, je hebt je al veel te lang groot gehouden. Sterkte en een dikke knuffel, en ik blijf nog steeds op een brusje hopen voor jullie!

Liefs Zora

8. beehappy76

Zora, thanks meis! Mijn duimen draaien ook volop voor jou!

9. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Ik vind dit trouwens echt een superclubje zo, je kunt letterlijk je ei hier kwijt en iedereen begrijpt wat je bedoelt...

10. beehappy76

HELEMAAL MEE EENS!
    Jullie zijn allemaal topppers!

11. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Beehappy (niet echt toepasselijk naam nu...),
    Heel veel sterkte meid, het is ook allemaal zo moeilijk en ook nog zo kort geleden voor je. Het is te snappen dat je liever iets had waardoor je het zou kunnen oplossen. Ik hoop van harte voor je dat je in de december geen schokkende dingen te horen krijgt, je hebt al genoeg voor je kiezen gehad. Hopelijk doet de natuur nog wat.

Heel veel sterkte meid, denk aan je en een heeeeele dikke digiknuffel...

Liefs Jojoba

12. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

@Suzie: hoe bizar, maar je ongi betekent ook weer het begin van een nieuwe ronde, en dus ook een nieuwe kans. Ach ja, wij vrouwen zitten maar raar in elkaar.
    @Redu: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Emily, geniet ervan!
    @jojoba: hopelijk komt je ongi nu snel op gang, zodat je verder kunt.
    @Beehappy: met alles wat jullie hebben doorgemaakt en nog doormaken, kan ik goed voorstellen dat je niet lekker in je vel zit. Heel sterkte meid! En een dikke knuffel!
    @Nightelf: begint bij jou ook al op te schieten, zie ik. Hoe voel je je?

@Hier: ik blijf nog voorzichtig. Vanmorgen op de echo was wel een blaasje te zien wat groter was dan de rest, 7mm doorsnede, en het baarmoederslijmvlies was 5 mm dik. Ik moet dus 1,5 ampul blijven spuiten, en maandag terug voor een nieuwe echo. Heb net mijn dagelijkse portie ei-meststof weer gezet, en hoop maar dat dit effect heeft. Ik hou het dus nog even spannend!

13. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Heb vandaag een testje gewaagd (omdat mijn LF vorige keer maar 8 dagen was, en ik nu op dag 6 zat) en negatief natuurijk. Ook nog steeds een beetje een zeurderig gevoel in mijn rug. Ik heb geen flauw idee wat ik nu als NOD moet rekenen. een LF van 8 (die ik vorige keer had, en mn eisprong was toen net als nu ook heel laat) of een LF van 12 (toen mn eisprong keurig netjes op dag 17 kwam)

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Beehappy jemig meid... ik kan me voorstellen dat de tranen komen... het is niet niks... zoveel tegenslagen..iedere keer weer die hoop als je zwanger bent en wanhoop als het alweer mis gaat...en wat moet je vreselijk lang wachten op die uitslagen zeg.....waarom kan dat nou niet wat sneller...:(

Jojoba het word inderdaad de hoogtste tijd... hoop dat je snel kunt starten..

Zora ja meis... je word aankomende periode net een speldenkussentje.. hoe gaat het om de spuiten te zetten?

Dwaza geen idee wat je nod zou moeten zijn...als je uitgaat van een lange cyclus dan test je in ieder geval niet te vroeg ne kweek je ook geen valse hoop

hier weer een emotieachtbaan...heb volgens mij toch een beetje een weerslag van wat er afgelopen maanden allemaal is gebeurd... hubbie,s ziekenhuisopnames... heftige bevalling etc...ik zit niet lekker in mijn vel... op mijn werk een enorm veeleisende teammananger die zich op de achtergrond heeft gehouden gedurende mijn zwangerschap ( ze was net nieuw)en die is me toch los gegaan toen ik weg was... 2 leukste collega,s stappen op...dat is niet fijn in een heftige baan als je een team van 5 bent...en ik ben zorgcoordinator.. en dus verantwoordelijk voor reilen en zeilen op de groep... het is gewoon een bende en daar voel ik me echt kut over... bah...

xxx jose

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He lieve meiden, daar ben ik weer!

Redu gefeliciteerd met jullie meisje, leuke naam!

Zora wat spannend, jullie zijn dus begonnen, zal straks even lezen in je eigen topic, heel veel succes iig, duimen gaan weer overuren draaien.

Joseetje, bah wat een vervelende situatie op je werk. Eigenlijk had jij na alle problemen tijdens je bevalling en kraamtijd wel wat lager verlof mogen hebben om te herstellen. Het lijkt allemaal wat te vroeg in mijn ogen.

Jojoba, leuk dat je er weer even bent. Ik hoop dat je ongi snel komt en je de volgende ronde in kan gaan. Het wordt nu wel eens tijd dat jou ook een beetje geluk is gegunt.

Dazwa, ik zou denk ik je langste cyclus aanhouden voor je gaat testen. Ellendig altijd he als je niet precies weet waar je vanuit kan gaan.

Nou hier een heerlijke vakantie gehad, was gewoon perfect, tot op het laatst...
    Mijn manetje kreeg zo'n pijn aan zijn rug (heeft hij wel vaker) dat hij amper het bed uit kon en bijna niet kon lopen. Wij lagen op een slaapbank en de anderen hadden een bed. Maar dat er iemand was die zei; zullen we een nachtje ruilen voor je rug? Nee hoor. Ook niet na 2 van zulke dagen.
    Mijn 14 weken zwangere vriendin, gaf aan er wel even aangedacht te hebben, maar zich niet te willen opofferen en voor zichzelf te kiezen. Dit aangezien ze schijnbaar af en toe haar banden voelde. Dit terwijl ze over haar bed vanaf dag 1 al zei dat het K*t lag, dus ik dacht... laat dan alsjeblieft mijn mannetje daar dan een nachtje op liggen aangezien hij aangeeft er wel lekker op te liggen en jij gewoon nog rondhuppelt. Door de rugpijn sliep mijn vriend natuurlijk ook slecht en wanneer hij dan eindelijk lekker in slaap was, werden de eersten al wakker en aangezien wij in de huiskamer lagen, hij dus ook... Toen hij de ene laatste nacht ook nog koorts kreeg, dacht ik; dikke vinger ik boek de tickets om en we gaan naar huis. En dat hebben we gedaan. Ik was wat fel en ook behoorlijk huilerig, maar het viel me zo vies tegen van haar.

Ze heeft de hele vakantie zitten roken en ook gewoon haar vriend (die zelf dus wel een aantal weken geleden is gestopt) die zegt; Moet ik nog een pakje voor je halen! Daarnaast wilde ze ook af en toe een glaasje wijn. En nou denk ik niet dat je daar heel panisch over moet doen, maar elke dag een glaasje zijn er dan toch al gauw 5 in de week.
    En toen vertelde ze ook nog dat ze hoopte dat ze de WW in kon aangezien ze niet in staat is om voor zichzelf te zorgen, laat staan voor een baby. Dus eigenlijk hoopt ze dat ze ontslagen wordt aangezien het niet goed gaat met het bedrijf waar ze net werkt en dat ze dan de komende maanden (liefst een jaar) de tijd heeft om alles op orde te krijgen.
    Vanwege dit zei ze dat ze eerst eigenlijk niet zo blij was met de zwangerschap en zich daar ook schuldig over voelde. Ik dacht alleen maar... waarom hebben jullie dan niet gewoon condooms gebruikt?! Als je dit van jezelf weet. Ze heeft namelijk een burn-out gehad en zit nog een beetje met de nasleep. daarnaast is het altijd iemand geweest die constant moe en zwak is... Nou ja ik was er gewoon even helemaal klaar mee.

Verder al een week last van gespannen/pijnlijke borsten. Vannacht toen ik naar het toilet ging, dacht ik even; zou er best koude compressen om willen leggen, zo'n brandend gevoel. Denk dat ik daardoor ging dromen dat ik zwanger was en dat ik dat al met mensen gingen delen en toen bedacht; He misschien is het handig dat ik eerst eens even een test doe, voor ik mensen vertel dat ik zwanger ben... haha.
    Denk door mijn borsten en nu af en toe wat steken in mijn baarmoeder dat ik ongesteld word. Ik hoop dat dat dat dan ook vandaag of morgen gebeurd, want dan kan ik deze week nog beginnen met de puregoninjecties, anders moet ik morgen beginnen met eerst weer 10 dagen dupaston. Dus het zou mooi zijn als ik het gewoon uit mezlf werd...
    Zo was een lang een verhaal, sorry voor mijn gezeur hoor. Moest het even kwijt.

16. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    oh Leonizzie.... wat een verhaal zeg... je zou zo iemand inderdaad fff flink door elkaar willen schudden en willen roepen of ze zich wel beseft wat voor wondertje ze bij zich draagt..... en dan roken en drinken en vriendlief dit nog stimuleren... en het ergste vind ik het nog dat ze weet van jouw situatie en al het verdriet...

het is helemaal niet leuk maar het lijkt me iderdaad het verstandigste wat je hebt gedaan... inpakken en wegwezen!!!! ppppffff wat een toestand...

denk je even lekker van alle spaningen en toestanden weg te gaan op vakantie heb je dit......

weten ze wat je mannetje heeft?

nou meid..ik had gehoopt dat je lekker opgeladen en vrolijk van vakantie terug zou komen...

hoe reageerde je vrienden ( het klinkt niet echt als vrienden moet ik zeggen maar dat is mijn zaak niet ) dat jullie weggingen?

gr Jose

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Hi Joseetje... tja hoe ze reageerden... eigenlijk heb ik mijn vriendin die dag niet meer gesproken, ze zag me huilen en ging toen ontbijten en toen dacht ik: laat maar zitten hoef jou niet te spreken ook. Met de anderen wel gesproken vonden het wel vervelend, maar schijnbaar is mij totaal iets ontgaan die dag. Was er ook gewoon klaarmee. Heb haar uiteindelijk wel een sms gestuurd en we hebben besloten het even te laten rusten. Het is moeilijk omdat ik haar al 26 jaar ken, dus dan maak je voldoende met elkaar mee en ben je bijna als zussen en kan je ook op die manier ruzie maken. Voor mij is het nu even een opbouw van dingen, zo hoor ik gewoon nu iets te lang al; Sorry dat ik er niet voor je was, niet heb gebeld, niet attent was enz... maar ik zat niet lekker in mijn vel/ heb mijn handen vol aan mezelf enz. En ik snap het allemaal, ben ook niet meer anders gewend, maar als ze dan ook begint van ik offer mij nu eens niet op, dan zakt mijn broek een beetje af. Had gewoon meer van haar verwacht ipv zo'n koude reactie.
    Ach ik laat het even. Met het andere stel hebben we een afspraak om binnenkort eens wat te eten en er nog op terug te komen.
    Morgenochtend ga ik met mijn vriend naar de huisarts en ik neem mij voor niet eerder te vertrekken voordat we een verwijsbrief voor een MRIscan krijgen. We zijn al vaker geweest, maar dan word je toch vaak afgescheept met fysio en die zeggen ook allemaal wat anders. Ik wil nu dat het eens goed opgepakt en doorgelicht wordt.

Wat is het hier stil trouwens vandaag...

18. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Lieve Leonizzie,

Wat een roteinde van je vakantie, maar ik geef je helemaal gelijk. Wat naar zeg :( Veel sterkte met je mannetje zijn rug!

Hier denk ik dus dat ik ongi ga worden. Zit nu op dag 9 en ik had i't dee dat wanneer ik met een wcpapiertje echt naar binnen ging, ik ietwat een andere kleur zag. Maarja, ben nu ook echt op zoek natuurlijk. Verder beetje kleine steekjes sinds net onder in mn buik. Borsten zijn nog steeds gevoelig, ik weet eigenlijk niet of ik dat de vorige keer ook zo lang had. Mn temp. is vandaag weer iets gezakt, ik verwacht dat ie morgen nog lager is. Negatief ben ik he. Het is gewoon zo raar, ik heb helemaal niet het gevoel dat het ons ook zal gebeuren ofzo. Voel me ook een beetje 'doelloos'. Heb wel veel afleiding maar jullie kennen het gevoel vast wel, dat je wel van alles doet maar eigenlijk vind je het niet zo belangrijk omdat je met totaal iets anders bezig bent..

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Hoi meiden,

Sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen... maar na alle misselijkheid (die nu een week of 2 verleden tijd is!) zitten we middenin een badkamer verbouwing en kom ik dus helemaal aan niets meer toe. De badkamer ziet er geweldig uit en ligt een week voor op schema dus helemaal super!

Ik zit inmiddels op de helft en hoop toch echt dat jullie nog allemaal samen met mij zwanger gaan zijn!

@Zora, meis heel veel succes met de IVF!

@Beehappy, wat een zware beslissingen en tijd gaan jullie tegemoed. Heel veel sterkte en kracht voor de toekomst...

@Leonizzie, hoe durven die 'vrienden' van je. Ook alk weten ze niets over jullie zw wens dit is gewoon ondankbaar met het geschenk dat ze gekregen hebben. Bah!

@Redu, gefeliciteerd met jullie dochter!

@Jojoba, zie dat je alweer op dag 1 zit. Meid wachten duurd zolang.

@Joseetje, heel herkenbaar... bij mij kwam het echte verdriet van alle problemen om zwanger te worden ook pas na de geboorte van mijn zoon. En je hebt met de operatie van je vriend en de badkamer nog zoveel meer op je bord gehad. Geef je verdriet de ruimte. Het is echt heel normaal!

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    He meiden ik ben gisterenavond ongesteld geworden. Dus zonder behandeling wel een cyclus van mezelf, maar natuurlijk wel een lange cyclus. Hoef nu dus lekker niet 10 dagen aan de duphaston. Als het goed is wordt ik straks teruggebeld, kan ik woensdag langs in het ziekenhuis en als alles goed is kan ik die avond dan beginnen met spuiten. Begint de volgende ronde lekker toch eerder dan verwacht. Joepie. God waar je al niet blij mee kan zijn...
    En dazwa, is het doorgezet?

Ceacillia wat fijn dat je misselijkheid eindelijk over is. Tjee dat heeft lang geduurd. Hoop dat je nu lekker kan gaan genieten van het zwanger zijn.

Share This Page