@Leonizzie, spannend meid. Bleeeh nu afwachten. @jojoba: kan me voorstellen dat je in de war bent. Hopelijk heeft het alleen maar goede dingen te betekenen.. @Luukske, fijn dat je man ook verder het traject in wilt! Dat is toch wel heel prettig dat jullie er samen achterstaan. @Suzie: Gefeliciteerd, wow! @all, mijn temperatuur is keurig omhoog gegaan (zie tempkaartje) dus nu mag ik officieel op het wachtbankje
Hoi meiden, weer even een berichtje van mij! @ Suzy: Van harte gefeliciteerd meid! Geniet ervan! @ Jojoba: Meid wat rot dat je weer in onzekerheid zit, heb je het ziekenhuis al gebeld? Ik hoop dat het een zwangerschap is meid! @ Leonizzie: Ik probeer ook heel gezond te leven hoor. Drink nu na de TP ook geen alcohol en ben vorig jaar gestopt met roken. Verder dus ruim 10 kilo afgevallen en elke dag braaf vitamines. Toen we net begonnen had ik ook zoiets van ik heb nog wel een leven, maar nu wil ik er alles aan doen. Overigens heb ik voor de punctie wel gewoon af en toe wat gedronken hoor. Jij hebt goed geklust zie ik. Ik zal voor je duimen! @ Dawza: Jij ook op het wachtbankje meid? Ik duim! En wat een prachtige taart heb je gemaakt zeg! @ Luukske: Fijn dat je mannetje ook verder wil, het is toch iets waar je samen voor moet gaan. @ all: Wij hebben zaterdag de terugplaatsing gehad van 1 emmy. Van de 15 eicellen die geoogst zijn bij de punctie is er maar 1 bevrucht, dus dat was eerst wel een domper, maar nu zijn we vooral heel blij en dankbaar met deze ene emmy. We hopen dat deze emy heel lang bij mama blijft. Dus ook ik zit op het wachtbankje, spannend meiden!
@jojoba, meid hoe gaat het nu? nog eens getest? @zora, had al gepost in je eigen topic, en ik hoop echt dat dit jullie kans is, ondanks de slechte bevruchtingen....je hebt maar 1 goeie erbij te hebben.... @leonizzie, fijn dat je dat gevoel voor mij hebt, ik sta er nu ook heel positief tegenover....ben echt opgelucht dat mijn hubbie nu echt verder wil, en hij ziet nu ook wel voordelen in spuiten.... wat betreft het gezonde leven, nou als je in je wachtweken niet drinkt zou het goed moeten zijn, want af en toe ontspannen met een pilsje/wijntje moet best kunnen.... @dazwa, succes meid op het bankje @suzie, gefelciteerd @all, gisteren hebben we bezoek van hubbie's nicht gehad, en ze is deze week 10 weken zwanger van de 2e, en net voordat ze kwamen heeft ze flink bloedverlies gehad, ook bij ons nog....ik duim voor haar dat het goed gaat.... ik heb haar verteld dat we ook voor de 2e gaan, verder weet niemand het(behalve mijn vriendinnetje die ook hier op het forum zit), en ze vond het echt leuk dat er misschien meer neefjes en nichtjes komen!
Suzie: gefeliciteerd meid!! Geniet ervan! Zora: misschien is 1 emmy wel genoeg en hopen dat deze 9 maanden blijft zitten.. Succes op het slopende wachtbankje.. Hier heb ik vanmorgen nogmaals getest, maar nog steeds negatief. Heb gisteren en vandaag de digitale cb gedaan en zaterdagmiddag 2 voor 5 van kv. Allen negatief. Zaterdag had ik ook nog een ovulatietest gedaan (omdat ik dat meestal doe, als die dan positief is, durf ik eerder te testen ) en die was hartstikke positief, maar dat zal wel door mijn PCO komen dan? Heb net de gyn gebeld, hij had natuurlijk weer geen plek om een afspraak te maken, maar de ass zou de vraag bij de gyn neerleggen en dan belt hij of de ass mij terug. Ik ben benieuwd wat hij hierop te zeggen heeft. Ik heb niet zo heel veel hoop meer hoor. Heb op google (ik weet het, ga ik vorige week Zora nog goeie raad geven om het absoluut niet te doen, doe ik het zelf) ook verhalen gelezen dat pregnyl niet altijd werkt. Aangezien er elke keer weer iets is, ga ik hier nu een beetje vanuit. We horen het wel van de gyn. Ik hou jullie op de hoogte. Liefs Jojoba
Hallo allemaal, na lange tijd even weer een snel berichtje van mij. Een poos niet kunnen reageren vanwege weigerend Internet en drukte qua werk. Ik hoop dat ik het goed kan maken met goed nieuws: ik ben namelijk zwanger! Wel nog heel pril, 4 wkn en 5 dgn vandaag, dus ik leef nu eerst naar de eerste echo toe op 28 oktober, en hoop maar dat dan alles goed is. Hoop morgen weer wat uitgebreider te kunnen reageren, maar wilde jullie dit nieuws niet onthouden.
@Suzy en yvy: gefeliciteeeeerd! @Jojoba: ik ben ook zeer benieuwd! Hopelijk een late innesteling.. @Zora: ik kan me voorstellen dat als je van 15 eitjes maar 1 bevruchting hebt, dat dat best een domper is. Gelukkig maar dat er in elk geval wél 1 mooie emmy was. Duim me helemaal gek dat jullie emmeke moooooooi blijft zitten! @Rest op wachtbank....lekker blijven zitten! ff kijken of ik 'm nog kan vinden... Jaaaaaa, daar is ie weer! View attachment 21253 Liefs Tezzz
Hey meiden, Ik denk kom even bij jullie piepen! ...en 2 zwangeren! Suzy en yvy, GEFELICITEERD! jojoba, vervelend die onzekerheid....heel veel succes morgen, ik hoop op geoed nieuws! Dwaza, succes op het wachtbankje! luukske, fijn dat je mannetje ook verder wil...succes! Zora, ik hoop dat jullie emmy zich lekker aan het nestellen is en dat je straks lekker in roze mag! Iedereen waar ik niet persoonlijk op gereageerd heb, succes en weet dat ik af en toe bij jullie kom piepen en voor jullie blijf duimen!
@ Tezzz: bedankt voor de mooie bank, dat zit een stuk comfortabeler. @ Jojoba: Succes met de echo straks, laat even weten hoe het gegaan is, ik ben benieuwd. @ Beehappy: Thanks meid, jij alweer bijna starten, spannend. @ Yvy: Van harte gefeliciteerd meid! @ Dawza: Hoe is het met jou meid? Hoe voel je je? @ Luukske: Zat even in je onderschrift te kijken en je bent echt al veel kwijt zeg, petje af hoor. Pfff. Zijn al een paar kledingmaten minder zeg, heb je al lekker geshopt? @ Leonizzie: Hoe is het met jou? Ook op het bankje toch? @ all: Hier begint de onzekerheid alweer de kop op te steken, gelukkig heb ik vrijdag een bruiloft en zaterdag ook een vol programma, dan gaat de tijd wat sneller. Ben zo bang dat het weer mislukt. Er mogen hier eindelijk wel wat 'oude garde' zwangeren bijkomen, vind dat we dat nu wel verdiend hebben meiden!!!!
@ Zora, ik hoop zoooooo dat je straks een positieve test hebt en dat emmy lekker is blijven zitten. Fijn dat je afleiding hebt, dan gaat de tijd toch wat sneller, voor zover mogelijk natuurlijk. @Jojoba, je moet zo naar de gyn.. spannend en heel veel succes. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt. @Yvy, gefeliciteerd! @all: Hier gaat het wel goed op zich, temperatuur had gisteren een miniscule dip en vandaag was ie weer hoog. Vanochtend stond ik iets misselijk op maar dat zal wel weer een geintje zijn
@Jojoba: veeeeel succes voor straks! @Zora: kan me voorstellen dat je al erg onzeker wordt. Nog ff wachten helaas. Wat fijn dat je wat afleiding hebt. Wachten blijft langngngng duren. Sterkte!
@zora, fijn dat je wat afleiding hebt... wat betreft mijn kilootjes, heb idd nu 4 maten kleiner...wil er nog 8 vanaf, en dan zit ik goed.... @jojoba, en wat zei de gyn? @beehappy, meis succces met jullie 5e IVF, moet nu toch echt wel raak zijn.... @dazwa, op hoeveel dagen na de eisprong zit je nu? misschien een innesteling? @all, hier alles rustig, deze week weer mijn eisprong, dus zijn al goed aan het klussen...
Zit nu op 7 dagen na mijn eisprong. Kon het niet laten om te testen (heel stom ik weet het) en natuurlijk nega. Maaaar, ik begin wel elke keer íets later met testen dan de vorige keer. Maar als ik eenmaal zo'n drang heb, dan kan ik hem ook niet meer stoppen :S
@dazwa, dan denk ik toch aan een innestelingsdipje....ik duim in ieder geval voor je! @jojoba, meid je maakt het ons spannend hier.....heb al een paar keer gekeken of je gepost had....
Hallo allemaal! Bedankt voor de felicitaties! @roze wachtbank: heel mooi, maar hoop toch snel op een knalroze wolk te mogen klimmen. Nog erg onzeker zolang ik de eerste echo nog niet heb gehad, en de eerste 12 weken nog niet door ben. Dus na een positieve test begint de volgende wachtfase met alle onzekerheid van dien. Begrijp me niet verkeerd, ik weet heel goed dat jullie met alle liefde in mijn schoenen zouden staan en het is zeker ook niet kwetsend bedoeld. @beehappy: alvast succes in de volgende ronde. @zora: succes in je wachtweken, gelukkig wel veel afleiding. Emmy, houd je goed vast! @Dazwa: ik duim voor je, wanneer zou je officieel mogen testen? @Luukske: succes met klussen! @Jojoba: ikke ook nieuwsgierig, hoe het je vergaan is. @Tezzz: jouw kleine al weer 7 maanden, gaat het allemaal niet ontzettend snel, de ontwikkeling van zo'n kleine hummel?
hey meiden, hier heb ik echt maar heeeeel kort gepost maar wilde toch even zeggen dat nou ja look at my banner!!! kan het nog nauwelijks geloven!! meiden er is zeker wel hoop hoor. daar ben ik nu wel achter. ik ga voor jullie allemaal duimen!! liefs suus