wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Meiden, sorry hoor, jullie zullen me wel labiel vinden, hahahha. Maar heb vannacht dus weer bijna niet geslapen en ik dacht net, nou, boeiend, ik ga toch weer een testje wagen. Ik ben nog steeds namelijk zo misselijk en heb nu ook beetje opgeblazen gevoel (a la ovulatiepijn) en dat had ik eerder niet.

Wat denk je, verschijnt er een licht 2e streepje op de KV test...... donkerder dan toen van vorige maand, en zelfs manlief ziet hem.. Hij is nu in 10 minuten tijd ook iets donkerder geworden.. Ik ga kijken of ik het op de foto krijg.

Ik weet heel goed dat ik nog vroeg ben met testen (10 DPO, hoewel dat voor mij heel goed is hihi) maar ook al gaat dit mis (en daar hou ik rekening mee) dan weet ik wel dat er íets gebeurd in mijn lichaam...

Manlief gelooft het ook nog niet echt, die ziet echt een 2e streep maar is net als ik nog ergggg voorzichtig.

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Spannend meid! Het wordt tijd dat hier eens iemand van de 'oude' garde roze nieuws brengt.

3. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36

Hoop dat jullie het ook (welliswaar heel licht) zien :)

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik zie hem!!
    Klinkt echt goed hoor. Hier draaien de duimpjes!

5. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Yeahh, eindelijk iemand die me niet voor gek verklaard hihihi. Nou ja, hopelijk wordt ie steeds iets donkerder. Ik ben allang blij dat er blijkbaar wel iets kán gebeuren in mijn lichaam m.b.t. zwangerschap. En het extreme misselijke is ook wel erg toevallig, toch..? Maargoed, rustig blijven Daan :p

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik zit hier zelfs zonder mn bril achter de pc en dan zie ik hem
    nog :D. In het echt is ie vast nog duidelijker!
    Dat rustig blijven is nu vast erg moeilijk;)

7. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Sorry hoor dit is de laatste foto en test van vandaag. Deze CB test heb ik van mijn nichtje gekregen. Ik heb er alleen totaal geen ervaring mee. Ik zie wel een tweede verticale lijn, is die dan ook (licht) positief?

8. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Dwaza, ik zou zeggen klim maar langzaam omhoog naar de roze wolk!;)

9. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    :D Het voelt zo raar... het voelt zo alsof het helemaal niet kan. Stiekem geloofde ik nooit dat het ons zou kunnen overkomen ofzo. Ik was, en ben, altijd heel bang dat het van een of andere hogere hand niet 'mag'.

Het leidt overigens lekker af van de ischias, :)

10. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    Yippie DAZWA, ik zie die lijn ook, en ik denk echt dat jij de gelukkige bent die op die roze wolk kan/mag klimmen!!

11. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Dazwa! ik zie ook heel licht een lijntje!!! Denk wanneer je hem maandag doet hij goed te zien moet zijn. Whoehoe wat spannend!

Verder lieve reacties over mijn werk. Tja het is iets wat je moet liggen en waar je verder in groeit. Deze zaak neem ik soms wel mee naar huis. Maar in pincipe leer je op de 1 of andere manier het van je af te zetten, meestal. Het jammere is is dat de werkdruk heel hoog is, je hebt meer zaken dan de uren die je werkt waardoor je het voor je gevoel nooit zo kan doen als je vindt dat het zou moeten. Daarnaast helpt de media aandacht ook niet. Clienten roepen nu steeds vaker: Als jij niet dit of dit voor mij doet, dan pleeg ik zelfmoord en komt het in de krant! en dat is dan jouw schuld. Heel irritant. Daarnaast wanneer mensen het hebben over jeugdzorg scheren ze alles over 1 kam. Vaak heb ik wel mijn werk gedaan bepaald welke hulp er moet komen en daar voor geindiceerd/aangemeld. maar dan komen ze op een wachtlijst van soms wel een half jaar... en dat is dus niet bureau jeugdzorg, maar het zorgaanbod. Nou ja geloof dat ik daar soms een beetje gefrustreerd om ben haha. Dat is een stuk wat je moet loslaten en weten dat je je best doet met de middelen die je hebt, want anders is dit werk niet te doen nee.

JOJOBA, Meid waar blijf je! Je laat ons echt enorm in spanning zitten hoor!

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, hier gisteravond nog geklust, en heb nog een beetje ei pijn....heb er een goed gevoel over, weet niet waarom....

13. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Goed zo Luuske! Kom je weer lekker naast ons zitten op die mooie bank?

14. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Spannend Luukske!! Ik hoop dat er veel meiden op roze mogen...

Ik heb een grote taartopdracht voor morgen dus ga er maar eens aan beginnen. Heb geen bal zin :)

@Leonizzie: Klinkt heel heftig.. Welke opleiding heb je gedaan? Ik heb zelf SPH gedaan maar werk nu in het jongerenwerk. Kan me voorstellen dat je deze casus mee naar huis neemt. Het is niet niks..

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, hoe gaat ie bij jou?
    zie dat je 1 dag overtijd bent?

ik kom graag op het bankje zitten, weet niet waarom maar heb er een goed gevoel bij

16. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    He Luuske nee mijn banner klopt niet. Mijn ei is een week later gekomen maar heb mijn banner niet aangepast. Ik moet nog een weekje dus....

Dazwa, ja ik heb ook SPH gedaan. Heb toen heel lang gewerkt in een tehuis voor meiden tussen de 12 en 18 jaar die door omstandigheden niet thuis kunnen wonen in Amsterdam. 2.5 jaar terug heb ik de overstap gemaakt naar Bureau Jeugdzorg Amsterdam. Is geen beroep om tot je 65e te doen hoor haha.
    Nou taarten bakse!
    Ik ga vanmiddag een lekker stoofpotje weer maken.

17. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, och klopt helemaal...je mannetje was toen net thuis...dus idd vorige week je eisprong na de pregnyl
    ik hoop dat het bankje lekker warm is, want ik ben een kou kleum sinds ik ben afgevallen(minder spek op mijn ribben zeggen we hier!):):):)

@dazwa, veel plezier met je taart-opdracht....
    enne maandag nog even opnieuw testen, maar ik denk echt dat jij nu aan de beurt bent!

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    heeee dwazaaaaa wat zie ik nou????? een streepje en nog een streepje????? waaaahhhhhh spannend.

kruidvat testen 2 voor 5 euro zijn super gevoelig... daar komt vast een mooi streepje op als je die zou proberen ( en nee ik werk niet bij de kruidvat maar ben ook een SPH,er, wat een toeval toch weer :p:p)

jojoba ik hoop dat je computer is gecrached :(:(:(, en niets iets ergers aan de hand is.

meiden lekker op dat wachtebankje..allemaal in het roze.

ik ben flink aan de knutsel.... zit toch in de ziektewet..

ben een boek voor josefien aan het maken voor als ze 18 is... vanaf het begin toen in in jan 2007 stopte met de pil tot aan nu 4 maanden.

ppffff sentimentele kip als ik ben schiet ik de hele tijd vol.... er zit bijv ook het eerste ovutestje in.... het blaadje wat ik had gemaakt vol verwachting toen ik stopte met de pil om mijn cyclus bij te houden ( blaadje is dus leeg gebleven). het kleine gekrabbelde blaadje dat we van de gyn meekregen met daarop de dramatische slechte zaaduitslagen... daarna de 1e vaag posi zwangerschapstest...en zo verder.... en steeds tekst erbij... momenten die me bijstaan... vrolijk en ook soms verdrietig...

toch nog een stukje verwerking...

maar hoe hou je zo,n boek nou 18 jaar mooie en onbeschadigt vraag ik me af.... ik ben zooooo slordig...zucht...

xxxxx jose

19. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    José wat een ontzettend mooi idee zo'n boek, prachtig. Mijn moeder heeft de eerste dagen na haar bevalling een dagboek bijgehouden. Toen had ze net gehoord dat ik geen jaar oud zou worden, verstandelijk gehandicapt zou zijn en nooit het ziekenhuis uit zou mogen. Heel ontroerend om te lezen.

Trouwens meiden, nu geloof ik het echt....:

We hopen zo dat het lekker en lang blijft zitten. Maar we kunnen er niet omheen: we zijn zwanger.. Wat klinkt het raar om dat te zeggen. Ik vind het heel bizar maar de kwalen zijn dus nu al overduidelijk aanwezig. Ik plas me een slag in de rondte en ben de hele dag door misselijk. Geweldig, laat allemaal maar komen :) (alleen die ischias moet weg..) Ik probeer zo min mogelijk paracetamol te nemen.

Ik hoop zo dat jullie gaan volgen.

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Hey Meiden,

Lees hier heel mooi, maar ook verdrietig nieuws!

Dazwa en Yvy, proficiat met jullie zwangerschap. SUPER NIEUWS!

Suus, heel veel sterkte gewenst. Er zijn er hier meer die precies weten hoe het voelt om zo enorm hard van de roze wolk af te vallen.

Jojoba,hoe is het met je meid? Lees dat iedereen je graag hier wil zien. heb je misschien iets te vertellen?? :)

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel!

Hier gaat alles goed. Onze Puck is vandaag alweer 7 weken. Het is een heerlijk grietje. Ze lacht en slaapt veel. Ik gun jullie allemaal zo'n heerlijk hummeltje toe!!

Groetjes Elke

Share This Page