DAZWA MEID WAT SUPER GEFELICITEERD!!! Ongeloofelijk. Zoveel de afgelopen week. Laat dit virus eens snel op ons overslaan!
Dazwa: hier gaat het redelijk, heb jammergenoeg een ischias erbij (je weet hoe vervelend dat is ) en als dat volgende week nog zo pijnlijk is als nu, dan word ik ws ingeleid. Echt ongelooflijk goed dat er nu ook eindelijk iemand van de 'oude' garde zwanger is. Deze maand moet ook gewoon DE maand worden voor Luukske, Leonizzie, Zora, Jojoba en de rest van de oude garde! Geniet er maar lekker van!
Zwangere meiden gefeliciteerd! En het wordt nu inderdaad wel heel hoog tijd voor de oude garde om ook op die roze wolk te mogen. Ik duim voor jullie meiden!
Pfoe, Nightelf, een ischias zo ver in de zwangerschap lijkt me echt geen pretje. Hoe ga jij met de pijn om? Ik hoop zo erg dat er nog meer meiden volgen..
@Dazwa en dazwaman: Bekijk bijlage 22271 Heeeeel erg hartelijk gefeliciteerd! Ik hoop dat de ischias wel gauw weer gaat afzakken, want da's natuurlijk geen leuke manier om zwanger te zijn. (ik kreeg het btw ook in de laatste weken van mijn zwangerschap heeel af en toe schiet het er hier nog wel eens in... ) GENIET VAN JE ZWANGERSCHAP MET VOLLE TEUGEN! liefs Tezzz p.s. Nog steeds niks van jojoba gehoord? Duurt veel te lang. Dan is er vast iets helemaal niet goed
@dazwa, meid een mooiere test kun je niet krijgen.....gefeliciteerd!! zie je wel, ook met een kortere LF!! @all, ik wil ook....haha.... hier is de eipijn bijna helemaal over, dus ei is echt geweest, en ik hoop natuurlijk voor de "oude garde"dat het echt snel raak mag zijn!!
Dazwa: ik probeer zoveel mogelijk rust met beweging af te wisselen. Moet ook, als ik lig, mn bekken en knieen 90 graden buigen (soort foetushouding op de rug liggend) en dan is de pijn redelijk uit te houden. Bij het bewegen is het wat minder.... Verder gewoon flink op de tanden bijten, het is tenslotte voor een goed doel. Besef je het al een beetje? Luukske: duimduimduimduimduim
@Nightelf: ik probeer ook zoveel mogelijk te rusten en te bewegen. Als ik lig, in 1 houding met mijn benen iets omhoog dan is het, na een tijdje, te doen. Je moet dan echt even door de pijn heen zeg maar. Maar als ik dan van houding wil veranderen dan moet ik weer opnieuw door de pijn heen. Ik loop wel moeilijk, net een oud wijf. Nou loop ik sowieso al met rollator hahha. Ik besef het nog niet echt... merk dat ik vrij negatief ben ingesteld en van mezelf nog niet verder mag denken. Ik kan die aankomende spannende weken wel omkíjken.
@Dazwa, gefeliciteerd!!! @Yvy ook van harte Eindelijk weer eens roze nieuws hier. Hoop dat Jojoba binnenkort ook weer met mooi nieuws langskomt. @Zora, hoest op het wachtbankje? Hier gaat alles goed. Ben wel erg duizelig vanwege lage bloeddruk. De vk heeft me verteld dat als deze nog verder daalt ze verwacht dat ik ook ga flauwvallen... Enige wat niet fijn is is dat ze woensdag met de dopler vond dat de hartslag van baby niet regelmatig is. Soms werden slagen echt overgeslagen. Moest direct de volgende dag voor echo naar het zh. Zh had het niet goed begrepen dus geen echo... Wel weer geluisterd. Hartje sloeg nu niets over maar de gyn vond het toch onregelmatig. Moet nu woensdag terug voor de echo. Ik denk dat het echt nergens om gaat. Volgens mij had babay woensdag de hik en klonk het alsof het hardslagen oversloeg. En donderdag werd het steeds harder en zachter de hartslag... maar ik voelde baby rondzwemmen.
@ceacilia, laat het maar goed in de gaten houden.... hoop dat je wel een beetje kunt genieten van deze zwangerschap! @jojoba, meid waar hang je uit? @all, eipijn is helemaal weg....heb volgens mij echt een eisprong links en rechts gehad, heb ik echt duidelijk gevoeld, en kwamen om de beurt, denk dat daardoor mijn ovu test nu ook echt 2-3 dagen knal positief bleef.... nou ik zit in ieder geval weer lekker warm op het bankje, en hoop erop te mogen blijven zitten!
Yeahhh Luukske, links en rechts Dat zou wel heel gaaf zijn en de kansen ook wel verhogen Nou meid, ik ga voor je duimen.. spannend... Wat een ellende he, dat afwachten.
Dankjewel mag over 2 weken al de eerste echo, dan zou ik bijna 6 weken zijn. Dat is dan nog op de fertiliteitspoli, maar daarna met 8 weken naar de gewone gyn.. Gisteren was mijn misselijkheid inene weg, maar nu is het (gelukkig) weer terug. Is toch wel fijn als je íets voelt..
Dwaza, ik had je voorzichtig naar je roze wolk gestuurd...Maar nu wil ik je toch nog even voluit feliciteren...GEFELICITEERD meis!
Nightelf dat klinkt niet zo prettig meid! Hoop dat het alemaal een beetje trekt. Ceacilia, jij hebt tot nu toe ook niet de meeste makkelijke en ontspannen zwangerschap. Laat je wel goed in de gaten houden, maar vind het ook goed dat je lekker nuchter blijft, zitten stressen helpt namelijk ook niet. Zora, meid hoe gaat het met jou? Hoe voel je je? Wanneer mag je testen? Luuske, jij hebt dus dubbele kansen! ga maar lekker naast ons op het bankje zitten. Had ook gehoopt dat Jojoba ondertussen had gereageerd... Begin nu wel wat pijnlijkere borsten te krijgen. Is dat dan standaard dat je dan ongesteld wordt, of hoeft dat het niet altijd te betekenen? en krijg je dat gewoon vanwege verhoogd progestron ofzo?
@Leonizzie: ik had na mijn eisprong standaard gevoelige borsten en juist richting mijn menstruatie nam dat langzaam af. Nu ik dus blijkbaar zwanger ben en dus niet ongesteld heb ik nog steeds pijnlijke tepels.