Dat soort berichtjes lees ik nu liever niet. Mijn boops doen namelijk niet meer pijn en dat maakt me vreselijk onzeker. Ben sowieso een beetje verdrietig omdat ik er weer geen goed gevoel over heb. Wanneer zijn wij nou eens aan de beurt. Ok genoeg geklaagd nu. Ben ook benieuwd hoe het met Jojoba gaat, ik denk dat ze even tijd voor haarzelf ndig heeft. Hopelijk komt ze snel even melden hoe het gaat.
@zora, ik hoop dat je gevoel het mis heeft @leonizzie, bij mij verschilt het per cyclus(wrs ook door de progesteron waarde) maar die keren dat ik zwanger was, bleef het rond mijn NOD aanhouden, en als ik ongi werd was het meestal ook weer weg @beehappy, hoe is het met jou? nog 3 daagjes en dan weer met frisse moed beginnen....meid ik duim zo!! @dazwa, ik hoop je over een kleine 14 dagen lekker te mogen vergezellen!
Ach ja het heeft ook helemaal geen zin om mij zulk soort dingen af te vragen. Ik moet het gewoon afwachten. Merk dat ik vandaag wat ongeduldig ben, omdat ik ergens het gevoel heb dat het wel niet zo zal zijn en waarom ik weet het niet! Zora niet doen hoor, was ook een domme vraag van mij, want bij iedereen is het anders. Ik blijf voor je duimen hoor! Vind dat wij allemaal een babytje verdienen in 2010! Dazwa hoe is je mannetje er eigenlijk onder?
Sorry Zora, het was niet de bedoeling om je onzeker te maken. Het stomme van dat soort dingen is dat het voor iedereen weer anders is, dus hou je daar maar aan vast Net zoals zwangerschapskwalen, de een merkt het voor geen meter, de ander hangt meteen kotsend boven de plee. @Luukske: Ik hoop het ook voor jou Zou wel heel gaaf zijn. @Leonizzie: Manlief beseft het sinds gisteren wel dat ik nu op dit moment zwanger ben, maar is net als ik nog een beetje wantrouwend. Hij heeft al meerdere keren gezegd dat hij eigenlijk helemaal niet vooruit durft te denken en erg bang is om teleurgesteld te worden. Dat vind ik erg lief dat hij dat zegt en dat we daarover kunnen praten. Aan de andere kant is hij natuurlijk ook blij want het begin is er alvast. En we weten nu dat ik dus blijkbaar wel zwanger kan worden. Daar had ík namelijk altijd een hard hoofd in. Ik was erg bang dat het lot had bepaald dat ik door mijn handicap niet zwanger mocht worden ofzo. Ook omdat je her en der soms leest wat mensen daar van vinden, en dat weet je soms liever niet. Gelukkig zijn die mensen in de minderheid hoor Wanneer zou jij mogen testen? Ik had ook het gevoel dat het niet zo zou zijn hoor, en toen was het toch zo (heel cliché). Ben overigens nu meteen gestopt met mijn temperatuur bijhouden, want je wordt er alleen maar gek van als je temp ineens naar beneden gaat. En heb ook geen extra test gedaan, knap he hahaha.
Snap ik wel dat jullie nog wat wantrouwend zijn, al hoop ik dat het grote genieten snel zal beginnen voor jullie Ik kan vanaf vrijdag testen...
Meiden jullie hoeven geen sorry te zeggen hoor. Het ligt aan mezelf, moet ik maar niet zoveel google-en. Fijne avond!
Spannend, ik vind dat hele wachten echt het meest vreselijke wat er is. Maarja, ben dan ook wel een lichtelijke controlfreak. Ik loop wel een beetje te emmeren met wanneer ik uitgerekend zou zijn, want ze geven aan dat je de eerste dag van je laatste menstruatie moet nemen, maar ik had natuurlijk een onwijs laat ei. En daarbij een korte LF. Ik heb nu dus berekend vanaf de eisprong en kom dan op 30 juni, wat Fertilityfriend dus ook precies aangeeft.. Wat denken jullie? Hoop trouwens niet dat jullie dit een vervelende vraag vinden, anders moet je het gewoon zeggen natuurlijk..
luukske, ja idd donderdag weer van start, ik heb er gek genoeg misschien heel veel zin in! Zora, ik begrijp je onzekerheid, maar ook zonder pijn aan je (.)(.) kan er zich gewoon iets moois aan het groeien zijn in je buikje....en oh meis, wat ben ik hard voor je aan het duimen!
@Zora: wel of geen pijnlijke (.)(.), het zegt helemaal niks hoor! Mijn eerste 2 zwangerschappen had ik helemaal niks geen last van mijn (.)(.). Mijn laatste juist weer zeer pijnlijke tepels (wat Dazwa ook heeft nou). Het is per persoon én per zwangerschap verschillend. Idd maar ff wat minder googlen @Dazwa: als ik jou was zou ik tellen vanaf de eisprong en dan 2 weken erbij op. Dus eerste dag laatste ongi zetten op 14 dagen voor je ei. Komt het vast goed @All: knuffies! Liefs Tezzz
Nou meiden, ik heb getest omdat ik al een voorgevoel had dat ik ongi werd en helaas negatief. Tis toch om moedeloos van te worden. Nu maar wachten op ongi en dan kijken hoe verder, zie het namelijk niet meer zitten allemaal momenteel.
Hoi, sorry sorry dames dat ik jullie zo lang in spanning heb laten wachten Ik was donderdag op vakantie gegaan en ben pas vandaag terug gekomen.., vandaar. Woensdag had ik geen tijd meer om te reageren.. Ik heb niet echt nieuws, het eitje wat er toen zat met de Puregon was waarschijnlijk een lege folikel of toch een cyste .. De gyn snapte er niets van (misschien de volgende keer eens goed kijken ). Heb nu wéér Provera gekregen (en had zo gehoopt dat dat nou niet meer zou hoeven na 2 keer Provera afbreking). Nog 4 dagen pilletjes dan ongi worden en weer beginnen met Puregon. Word er echt heel erg moedeloos van.., ik heb het hele jaar na mijn laatste miskraam nog geen kans gehad, elke keer is het weer wat! Dazwa en Yvy: supergefeliciteerd met jullie mooie nieuws! Geniet ervan! Suusje: ik zag dat het bij jou helaas verkeerd is gegaan , meid heel veel sterkte en neem goed de tijd om het te verwerken, ik weet als geen ander hoe hard de klap is als je van de roze wolk afdondert.. Joseetje: toch maar je galblaas eruit, gelukkig, hopelijk heb je nu geen pijn meer.. Zora: dikke digiknuffel voor jou, het word nu ook echt eens tijd voor jou hé .. De rest allemaal heel veel succes met alles, heb namelijk niet alles helemaal terug gelezen, neem daar straks ff de tijd voor.. Liefs Jojoba
@Zora: maar je zit pas op 10 dpo toch? Mijns inziens is het nog niet gedaan hoor! Knuffie! @Jojoba: eindelijk! Daar ben je! Wat naar dat je nou weer je ongi moet opwekken. Wat een gedoe! Ik wens je voor de komende periode een megagoed gevuld ei die lekker bevrucht wordt! Jij ook knuffie! Laterrr
Ik zit op dag 11 na de TP en morgen precies 2 weken na de punctie al. Punctie is in principe gelijk aan eisprong. Mijn LF is altijd 14/15 dagen. Ongi kan nu wat later komen, maar ik hoef nu niet meer te rekenen op een positieve test helaas. Of er moet een wonder gebeuren, en dat gebeurt altijd bij een ander. Bedankt voor de knuffels!
Verdorrie Zora, ik weet niet wat ik moet zeggen.... Alleen maar dat ik hoop dat er een wonder gebeurd. Ik snap dat helemaal moedeloos wordt hiervan... Toch heb ik wel het idee dat jij ooit moeder zal worden (hoor je denken, lekker makkelijk gezegd vanaf de andere kant van de computer) maar dat heb ik echt. Knuffels meid Jojoba pff gelukkig jij bent er weer, helaas dus weer met rot nieuws. Ook bizar dat dat dus ook weer kan... een lege follikel. Weer wat nieuws waar we ons zorgen om kunnen maken, want ik wist niet dat dat ook kon gebeuren. Maar je hebt dus al weer aardig wat pilletjes op, dus de volgende ronde is alweer bijna in zicht. En nu graag een volledige ronde met een mooi ei! Als ik jullie/ons dan zo lees dan word ik soms een beetje kribbig. De clienten die ik heb licht verstandelijk beperkt, antisociale persoonlijkheden enz enz. Dat zijn nu altijd de personen die super vruchtbaar zijn en maar kinderen blijven produceren. Kind uithuis geplaatst... Nou dan maak ik er toch nog 1! En dat lukt dan ook gewoon! Net als die vrouw waar ik van de week over vertelde 4 kinderen, waarvan 1 dus overleden door mishandelingen, 2 abortussen 2 miskramen.... Ik snap dat toch echt niet, op welke basis maakt het universum deze keuzes. En wij.... waarom wij niet? Nou ja ik stop maar want ik type anders iedereen zo een depressie in
leonizzei je gaat je die dingen toch op een gegeven moment afvragen... ik had op een gegeven moment echt het idee... ik dacht dat ik een goed mens was... ik doe altijd m,n best voor anderen.. word ik misschien toch voor iets gestraft???? idioot gewoon.... waardeloze gedachte natuurlijk. Jojoba gelukkig dat er niks ernstigs is... ik bedoel dit is ook gewoon rot.. maar we dachten even dat er echt iets ergs aan de hand was... Zora jemig meid... ...ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...ja dat ik erin geloof dat het wel gaat lukken....maar wat heb je daar aan... de klap komt gewoon keihard aan.....het is echt tussen hoop en vrees zo,n rotbehandeling eigelijk.... ik kan me voorstellen dat je niet meer weet waar je nog op moet hopen....maar geef de moed niet op meis... xxx jose
Vandaag de extra echo gehad. Alles is helemaal goed met de beeb. Beeb had wel heel erg de hik en dat verklaarde het onregelmatige hartje. Dus gelukkig niets aan de hand. Hier minder goede berichten... @Zora, meis wat ongelofelijk rot voor jullie. Zag net in je eigen topic dat je 25 follikels had, 15 eitjes en maar 1 matige bevruchting. Klinkt hard maar verklaard ook wel een beetje dat het spontaan niet gelukt is. Ik duim nog heel erg hard voor je. Maar zoals je zelf aangeeft... mocht het niet lukken dan wordt het ICSI. Ik hoop zo dat dat HET is voor jullie!!! @Leonizzie, meid soms zijn dingen nu eenmaal oneerlijk. Hoop dat het lot snel anders voor jullie beslist en jij mama wordt! @Jojoba, getver weer cyclus afbreken. Een jaar zonder kansen is erg lang. Mag je de dosis aanpassen om meerdere eitjes te produceren?