@nightelf, spannend meid.....enne 26 okt is een mooie datum om te bevallen...hahaha.... @leonizzie, ja ik wil best wel voorgaan, als jullie me snel volgen.... ik weet niet wat ik ervan moet denken, heb de drang om te testen (bij Luka heb ik positief op 10DPO getest), maar ik wacht fijn af, komende dinsdag de uitslag van het progesteron....als dat goed is wil ik woensdag of donderdag een testje wagen... @all, heb dus echt wakker gezeten van 2 uur tot half 6.....wist niet wat aan me was, en nu vanochtend ook weer wat rommelige darmen....
heeel veel succes morgen, nightelf! @Luukste: klinkt errug spannend alklemaal! Ik werd 7 dagen na m'n laatste ei helemaal belabberd (ook opgeblazen gevoel, duizelig, tegen het misselijke aan) en dat was na een week of 13 pas over
@tezzz, ik hoop het, maar het is nu wel weer over....heb wel ontzettend gevoelige borsten en een beetje dat volle gevoel! @nightelf, hoop snel goed nieuws van je te horen, succes vandaag! @all, vandaag ben ik jarig, nou het voelt niet echt zo....had zo gehoopt nu zwanger te zijn.....enne met die laatste VMK zou ik vandaag uitgeteld zijn.... ben benieuwd wat de uitslag van het progesteron morgen zal zijn! vandaag nog 2 weekjes en dan naar de gyn/neonatoloog voor een gesprek....begint nu op te schieten!!
Gefeliciteerd Luukske! Kan me voorstellen dat deze dag anders dan anders voelt. Toch een dikke verjaardagsknuffel voor jou!
Luuske gefeliciteerd!!! Tja altijd weer confronterend he die verjaardagen en helemaal nu voor jou. Maar zoals je zegt 2 weken schiet al op en hopelijk dat een traject dat succesvol is.... maar.... wie weet heb je die helemaal niet nodig.... duimen. Hou ons op de hoogte Tja die Nightelf, is misschien nu al mama! Of ligt heel hard te puffen! ben wel benieuwd.
@all, dank je wel lieve meiden.... gisteren gezellig met mijn man en zoon naar de oktoberfeesten geweest....lekker genoten met zijn 3-en... klachten zijn allemaal over....weet niet of het iets wordt!
@Luukske: ik wilde even kijken hoe oud je was geworden en keek in je profiel..staat daar dat je pas in februari jarig bent! HUH?!? Jij stiekemert! Vier jij 2 verjaardagen in het jaar?!?
Nightelf en Nightelfman, Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Amber Sophie!!! Geniet van een heerlijke kraamtijd en elkaar! liefs beehappy
hey meiden, ik vanochtend naar ziekenhuis gebeld ivm uitslag progestron....krijg ik het morgen middag pas....GRRRRRR @nightelf en hubbie....gefeliciteerd!! @Tezzz, wat raar....ben toch echt gisteren jarig geweest...31 jaartjes alweer!
@tezzz, heb volgens mij de datum nu goed veranderd.... @all, heb volgens mij de griep onder de leden....spierpijn, moe, heel koud etc....kruip zo onder de wol.... ik laat jullie straks weten wat de uitslag van het progestron was....
@Luukske: ja, je hebt weer je eigen verjaardag! Sterkte met de *misschien * griep! Ben erg benieuwd naar je uitslag..
@all, meiden heb net een telefoontje van de gyn gehad....progestron van 76,6 ze zei dat dit een hele goeie waarde was, en dat er een hele mooie kans is, mocht ik het weekend niet ongi zijn geworden, maandag testen....en bij haar de afspraak annuleren