Wat ben ik blij te horen dat alles goed was en dat het zo meeviel! Dat geeft mij weer hoop, haha! Jojoba: heel veel succes morgen!
Vanmiddag naar de huisarts geweest, ik heb wondroos, mijn enkel is echt heel erd dik, warm en rood. En dat door 1 blaar die ontstoken is. In ieder geval heb ik nu een penecilini kuur van 10 dagen en moet ik een week omhoog met mijn been. En mijn enkel in koud en nat windsel. Morgen ga ik sowieso niet werken en woensdag kijk ik hoe ik me voel. Verder heb ik antibiotica zalf voor mijn neus gehad mijn holte is ook ontstoken, dus het gaat lekker hier..haha... morgen naar de fert, arts spannend.
[Naam: joseetje 26 Leeftijd: 26 Bezig sinds:jan 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD echt geen idee, heb op dit moment geen cyclus Bijzonderheden: pco, en mannetje slecht zaad Volgend bezoek gyn:dindsdag 29 april Voor:uitslagen 2e sperma onderzoek, verder behandelplan
oooohhhhh grrrrrrr ik had het toch echt goed gedaan( dacht ik), whaaa krijg mezelf maar niet op die kl.te lijst! ( sorrie even schelden is het altenatief voor de pc uit het raam gooien, zit ik heel dicht tegenaan op het moment ) nou volgende poging dan maar, ben al een tijdje niet hiergeweest want pc deed niks meer. ook een beetje zonde als ik hem dan nu uit het raam gooi.
[ Naam: joseetje26 Leeftijd: 26 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: geen idee heb geen cyclus op het moment Bijzonderheden: heb pco en mannetje slecht zaad Volgend bezoek gyn: 29 april Voor: zaad uitslag en verder behandelplan Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: begin mei Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg > 2 eitjes !!( Volgend bezoek gyn: 24 april Voor: progesteron meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 19 mei??? uitgaande van 31 dagen Bijzonderheden: derde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 21-04 HSG, 23-04 prikles april Voor: bellen binnen drie dagen na ongi voor uitgangsecho Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 22 april Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50. Ei gevonden rond dag 20. Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Volgend bezoek gyn: geen idee, als ik ongi word maar weer eens bellen Voor:uitslag progesteron Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: mannetje moet eerst terug voor tweede zaadtest half april, en ik moet proberen BMI onder de 25 te krijgen. (nu 25,7) en kijken of cyclusduur korter blijft/wordt. Volgend bezoek fert.arts: 22-04 11.40 uur Voor: Uitslag zaadonderzoek en verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: ZWANGER Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: echo voor termijn bepaling Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd, nu bezig met Primolut dus afwachten geblazen! Dan Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 (in januari 2006 gestopt met de pil, door huwelijk nog iets uitgesteld en sinds juli gaan we er echt voor) Kinderen: 0 NOD: 18 mei?? Bijzonderheden: sinds december 2007 PCO geconstateerd, eerste clomid kuur 50 mg niet zwanger/wel eisrpong, nu 2de clomid kuur 50 mg Volgend bezoek gyn: dinsdag 22 april Voor: hsg Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? ( cyclus duurt nu al veel te lang ong. 13,5 week!!) Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, nu wachtende op uitslagen op 28-4-08 Volgend bezoek gyn:maandag 28 april Voor:uitslagen bloedonderzoek, uitstrijkje en sperma onderzoek, behandelplan en actie graag!!![/quote]
zora, ik wil je sterkte wensen bij de gyn morgen, en hoop op heel veel supergoede zwemmers! veel liefs jose
Goedesmiddags! HIer goed mieuws ik ben begonnen met Clomid! Alles zag er prima uit en was dus schoon genoeg. Ik hoefde me geen zorgen te maken wat betreft de hormonen dus ik ben weer helemaal happy. Ze was erg aardig en zij dat ik heel veel eitjes had gekregen van mijn moeder maar mijn hersenen houden ze vast en daar is de Clomid voor Ik ben weer de tuin in hmm wat een heerlijk weer! LIEFS
Naam: joseetje26 Leeftijd: 26 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: geen idee heb geen cyclus op het moment Bijzonderheden: heb pco en mannetje slecht zaad Volgend bezoek gyn: 29 april Voor: zaad uitslag en verder behandelplan Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: begin mei Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg > 2 eitjes !!( Volgend bezoek gyn: 24 april Voor: progesteron meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 19 mei??? uitgaande van 31 dagen Bijzonderheden: derde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 21-04 HSG, 23-04 prikles april Voor: bellen binnen drie dagen na ongi voor uitgangsecho Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 22 april Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50. Ei gevonden rond dag 20. Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Volgend bezoek gyn: geen idee, als ik ongi word maar weer eens bellen Voor:uitslag progesteron Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: mannetje moet eerst terug voor tweede zaadtest half april, en ik moet proberen BMI onder de 25 te krijgen. (nu 25,7) en kijken of cyclusduur korter blijft/wordt. Volgend bezoek fert.arts: 22-04 11.40 uur Voor: Uitslag zaadonderzoek en verder behandelplan. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: ZWANGER Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: echo voor termijn bepaling Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 (in januari 2006 gestopt met de pil, door huwelijk nog iets uitgesteld en sinds juli gaan we er echt voor) Kinderen: 0 NOD: 18 mei?? Bijzonderheden: sinds december 2007 PCO geconstateerd, eerste clomid kuur 50 mg niet zwanger/wel eisrpong, nu 2de clomid kuur 50 mg Volgend bezoek gyn: dinsdag 22 april Voor: hsg Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? ( cyclus duurt nu al veel te lang ong. 13,5 week!!) Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, nu wachtende op uitslagen op 28-4-08 Volgend bezoek gyn:maandag 28 april Voor:uitslagen bloedonderzoek, uitstrijkje en sperma onderzoek, behandelplan en actie graag!!!
Even update wat betreft het bezoek aan onze fert.arts (die overigens zelf zwanger is, grappig detail): Ze was heel tevreden dat ik nog steeds gestopt ben met roken en 3,7 kilo kwijt ben. Ik moet nog even doorgaan met afvallen want mijn cyclus reageert er toch goed op blijkbaar. Eventueel wil ze me doorverwijzen naar een dieetist. Maar daar mag ik nog even over denken. Zit er wel aan te denken die kans te pakken. Over drie maanden moeten we terug komen als mijn cyclussen dan onder de 40 dagen zijn gaan ze beginnen met follikelmetingen zodat ik precies weet wanneer mijn eisprong is. Als mijn cyclussen weer langer worden mag ik bellen en krijg ik alsnog clomid. Zaadjes van maanetje waren iets slechter als de vorige keer. Vorige keer was het 9,6 miljoen en nu 8,5 miljoen. Ik had het slechter verwacht dus dat viel me mee. Ik ben hier eigenlijk wel blij mee, ik weet dat ik kan bellen als ik naar de dieetist wil of als mijn cyclus weer erg lang duurt. En ik kan zzonder ziekenhuisbezoekjes tussendoor eerst wennen aan mijn nieuwe baan waarmee ik op 6 mei begin. Verder is het dus niet onmogelijk om alsnog op de natuurlijke manier zwanger te raken. Mochten we over een jaar nog niet zwanger zijn dan gaan we waarschijnlijk over op IUI. dank jullie wel voor het duimen! Zit trouwens me te vervelen met pootje omhoog alleen thuis. Zie overal werk liggen maar kan niets doen. En ben of van de wondroos of van de medicijnen flink beroerd. (moe, misselijk, keelpijn, vieze smaak in mond.) Wilde morgen weer gaan werken maar blijf nog maar een dagje thuis denk ik. Wel baslen omdat vrijdag mijn laatste werkdag is...
Naam: joseetje26 Leeftijd: 26 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: geen idee heb geen cyclus op het moment Bijzonderheden: heb pco en mannetje slecht zaad Volgend bezoek gyn: 29 april Voor: zaad uitslag en verder behandelplan Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: begin mei Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg > 2 eitjes !!( Volgend bezoek gyn: 24 april Voor: progesteron meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 19 mei??? uitgaande van 31 dagen Bijzonderheden: derde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 21-04 HSG, 23-04 prikles april Voor: bellen binnen drie dagen na ongi voor uitgangsecho Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 22 april Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50. Ei gevonden rond dag 20. Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Volgend bezoek gyn: geen idee, als ik ongi word maar weer eens bellen Voor:uitslag progesteron Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: ZWANGER Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: echo voor termijn bepaling Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 (in januari 2006 gestopt met de pil, door huwelijk nog iets uitgesteld en sinds juli gaan we er echt voor) Kinderen: 0 NOD: 18 mei?? Bijzonderheden: sinds december 2007 PCO geconstateerd, eerste clomid kuur 50 mg niet zwanger/wel eisrpong, nu 2de clomid kuur 50 mg Volgend bezoek gyn: dinsdag 22 april Voor: hsg Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? ( cyclus duurt nu al veel te lang ong. 13,5 week!!) Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, nu wachtende op uitslagen op 28-4-08 Volgend bezoek gyn:maandag 28 april Voor:uitslagen bloedonderzoek, uitstrijkje en sperma onderzoek, behandelplan en actie graag!!!
Zo meiden ook eindelijk alles weer doorgelezen; @Ravi, beetje laat maar alsnog een hele dikke knuffel omdat je ongi bent geworden. @Tirtilisko, knuffel meid, even slikken he de 2 jaar voorbij. hoop voor je dat deze dosis wel aanslaat. @Lovely, hopelijk heb je je ei dinsdag gehad en heeft een van de zwemmers m gevonden. Nu op het wachtbankje, spannend hoor. @ jojoba: Sterkte vandaag met de HSG ik duim voor je medi. @ Daan en Sophia wat fijn zeg dat alles goed is. Dat is weer een hele opluchting of niet? @ Joseetje: bedankt meid, ik begin nu alvast met duimen voor de 29e. @ Haan en Brenda: Succes met de ovutestjes, ik ga ook maar weer een goede voorraad bestellen hier. @ Jikke: Als je terug bent van vakantie ben je welkom om mee te kletsen meid. @ Kelly: Ik ben blij dat er tandartsen zijn hoor! Ook al is het niet mijn favorite bezigheid. @ Elke en Tezzz: Mijn duimen draaien voor jullie. @ Marykay: En hoe was de uitslag van je bloedonderzoek? Zo nu nog een uurtje alleen op de bank en dan komt mijn moeder me halen. mannetje en ik eten daar ook, ik kan nl. niet koken. Fijne avond alvast meiden.
hoi hoi sophia ale das goed nieuws laten de eitjes maar komen dan he! ik zelf had ook een mooi eitje dees maand door de clomid nu is het afwachten
@zora anders moet je eens die vitamintjes halen voor je man zijn zwemmerkers mess kan dat helpen het heet FLIXAR en is heel goed ,mijn man slikt die nu ook al een maand of 2 en ja bedankt ik hoop het ook dat het de dinsdag was, nu heb ik zaterdag en zondag geweldige steken gehad de zondag het ergste ik heb gebeld en gevraagd door wat dat da kwam ze vroeg de hoeveelste dag van mijn cyclus ik die dag was (gisteren dus) en dat was de 17de dag , dan zei ze dat het mijn ei was die gesprongen was en dat het dat vocht was die in mijn lichaam gelost werd door het springen van mijn ei nu ben ik ook volledig niet meer mee ze wat denken jullie daarvan? eerst zegt ze tijdens de follikelmeeting dat ik mijn ei de donderdag zal hebben , en dat mijn cyclus door de clomid verkort is hebben jullie dat ook al eens gehad?
ff heeeeel snel (moet kids ophalen van school) @Lovely: mijn ei stond op donderdag op knappen volgens de gyn en is ook pas zaterdagavond gesprongen.
Naam: joseetje26 Leeftijd: 26 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: geen idee heb geen cyclus op het moment Bijzonderheden: heb pco en mannetje slecht zaad Volgend bezoek gyn: 29 april Voor: zaad uitslag en verder behandelplan Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: begin mei Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg > 2 eitjes !!( Volgend bezoek gyn: 24 april Voor: progesteron meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 19 mei??? uitgaande van 31 dagen Bijzonderheden: derde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 21-04 HSG, 23-04 prikles april Voor: bellen binnen drie dagen na ongi voor uitgangsecho Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 22 april Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50. Ei gevonden rond dag 20. Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Volgend bezoek gyn: geen idee, als ik ongi word maar weer eens bellen Voor:uitslag progesteron Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: ZWANGER Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: echo voor termijn bepaling Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 (in januari 2006 gestopt met de pil, door huwelijk nog iets uitgesteld en sinds juli gaan we er echt voor) Kinderen: 0 NOD: 18 mei?? Bijzonderheden: sinds december 2007 PCO geconstateerd, eerste clomid kuur 50 mg niet zwanger/wel eisrpong, nu 2de clomid kuur 50 mg Volgend bezoek gyn: dinsdag 22 april Voor: hsg Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? ( cyclus duurt nu al veel te lang ong. 13,5 week!!) Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, nu wachtende op uitslagen op 28-4-08 Volgend bezoek gyn:maandag 28 april Voor:uitslagen bloedonderzoek, uitstrijkje en sperma onderzoek, behandelplan en actie graag!!! Naam : lovely30 leeftijd:30 Bezig sinds:zonder clomid augustus '07 met clomid april'08 Kinderen:3 NOD: 1 mei Bijzonderheden: herstellingsoperatie laten uitv 28 ma '07 waarvan linker eileider niet toegankelijk Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand Voor: follikelmeeting
Hoi Tezzz bedankt voor je snelle reactie maar ik heb mijn ei de dinsdag gevoeld hij was toen 19,5 toen de gyn keek op de echo ik heb donderdag 2 ovu testen gedaan en zaterdag en zondag ook en die tekende niet aan het waren clearblue digitaal dus clomifeen heeft daar geen invloed op denk dat het beste is dat ik zal afwachten zeker hé liefs
Hoi meiden, Bedankt voot jullie reacties. Ga toch maar beginnen met de clomid. Waarschijnlijk heb ik een lichte ongie, omdat er weinig valt schoon te maken...Heb een vraagje, mag je 100 mg achter elkaar innemen, of is het beter om 's ochtend en's avonds een tablet in te nemen? X Jikke
Heey allemaal, Bij mij ook goed nieuws, geen verstoppingen enz. De eileiders zijn goed doorgankelijk en helemaal schoon! Het viel echt 100% mee, je voelt het wel, maar het is meer een soort heftige ongesteldheid. Nu moet ik vrijdag weer voor de eerste follikelmeting. Pff al dat vrij nemen van je werk, hakt er wel in hoor (maar voor een goed doel ) @Daan: blij dat bij jou ook mee is gevallen en gelukkig niks aan de hand. Toch een hele opluchting hé.. @Tezz: spannend voor jou hoor, je hebt vandaag toch je NOD? Groetjes
Naam: joseetje26 Leeftijd: 26 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: geen idee heb geen cyclus op het moment Bijzonderheden: heb pco en mannetje slecht zaad Volgend bezoek gyn: 29 april Voor: zaad uitslag en verder behandelplan Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: begin mei Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg > 2 eitjes !!( Volgend bezoek gyn: 24 april Voor: progesteron meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 19 mei??? uitgaande van 31 dagen Bijzonderheden: derde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 21-04 HSG, 23-04 prikles april Voor: bellen binnen drie dagen na ongi voor uitgangsecho Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 27 april uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: 21-4 bloed afname 22-4 uitslag 28-4 uitslag semenonderzoek Voor: uitslag bloedtest progesteronwaarde / semenonderzoek Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 22 april Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50. Ei gevonden rond dag 20. Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Volgend bezoek gyn: geen idee, als ik ongi word maar weer eens bellen Voor:uitslag progesteron Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: ZWANGER Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: echo voor termijn bepaling Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 (in januari 2006 gestopt met de pil, door huwelijk nog iets uitgesteld en sinds juli gaan we er echt voor) Kinderen: 0 NOD: 18 mei?? Bijzonderheden: 2de clomid kuur 50 mg en HSG gehad Volgend bezoek gyn: vrijdag 25 april Voor: 1ste follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? ( cyclus duurt nu al veel te lang ong. 13,5 week!!) Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, nu wachtende op uitslagen op 28-4-08 Volgend bezoek gyn:maandag 28 april Voor:uitslagen bloedonderzoek, uitstrijkje en sperma onderzoek, behandelplan en actie graag!!! Naam : lovely30 leeftijd:30 Bezig sinds:zonder clomid augustus '07 met clomid april'08 Kinderen:3 NOD: 1 mei Bijzonderheden: herstellingsoperatie laten uitv 28 ma '07 waarvan linker eileider niet toegankelijk Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand Voor: follikelmeeting