@ceacilia, balen meid dat je zo moe bent....hoop dat de meds je helpen wat meer fut te krijgen.... hopelijk laat de groeiecho niks zien, en hebben jullie gewoon een klein/fijn kindje! @all, net terug van de fert arts, is me dus 100% meegevallen... ze vroeg me naar mijn gewicht, en stond nog net niet te klappen van blijdschap, haha.... de echo liet een eitje zien van 14 mm (op cd12) maar verder wel duidelijk een pco beeld (dus dat is door het afvallen helaas niet minder geworden), maandag moet ik terug voor een volgende echo. het zaad van hubbie moet ik morgen even inleveren (omdat ik komende week in mijn vruchtbare periode zit, en het dan zelf hard nodig heb, haha). en dan moet ik samen met hubbie op de poli komen op 1 december. Ze gaf aan dat ik nog max 4 rondes Clomid mag nemen, en dan toch echt over op spuiten, als het voor die tijd niet raak is!
Hallo dames! Ik meld me ook nog eens een keer. Ik reageer even niet uitgebreid. Heb afgelopen week wel hier en daar vluchtig meegelezen, maar heb echt geen puf gehad om hier te komen reageren. Ik ben blij als ik 's avonds na het eten rustig op de bank kan zitten. De vermoeidheid begint hier dus ook toe te slaan, maar ik heb het er allemaal graag voor over, als het maar allemaal goed gaat met die uk in mijn buik. Even snel mijn succeswensen voor Luukske: fijn dat jullie groen licht hebben gekregen om verder de MMM in te gaan, hopelijk ook snel met mooi resultaat!
He Luuske, ga je dan nog door met Clomid of wil je toch verder kijken? Yvy geniet lekker van je moeheid (ahum) je bent eenmensje aan het maken, dus jij mag moe zijn! Einneh welkom hier. Vraag maar raak zou ik zeggen. Ceacillia, de vorige keer was je gevoel ook goed. Top dat jij je niet gek laat maken hoor! Hier geen bijzonderheden te melden, ik wacht weer rustig af....
@leonizzie, gezien het eitje dat er weer zat, gaf de fert arts aan dat ik toch goed blijf reageren op Clomid, en ze wil het gewoon nog max 4 rondes aankijken met 150 mg, en anders toch spuiten....maar ik hooop gewoon dat het voor die tijd raak is! @all, ben helemaal positief ingesteld, het gesprek van gisteren heeft me echt goed gedaan, en ook vertrouwen gegeven in die hele MMM....
Fijn Luukske! Kun je er weer met een goed gevoel tegenaan, en hopelijk geen spuiten nodig! Leonizzie: Ik duim voor je hoor meis! Ben weer weg..... Liefs Zora
Hoi hoi, Luukske: fijn dat het gesprek goed verliep, hopelijk gaat deze ronde clomid voor jou een mooie ronde worden en is het hele traject niet meer nodig. Leonizzie: succes op de wachtbank. Welke dag had jij je eisprong? En hoeveel eenheden heb jij gespoten? Zora: hoe gaat het met je? Ben vanmorgen weer naar het ziekenhuis geweest voor mijn 2de FM. Helaas was de follikel van 12 mm niet doorgegroeid en nog hetzelfde gebleven. Moet nu op gaan hogen naar 75IE en dinsdagmiddag weer terugkomen. Ben benieuwd! Liefs Jojoba
@zora, merk je al iets van een eitje? of is het gewoonweg nergens te bespeuren..... @jojoba, vervelend meis dat hij niet is doorgegroeid, maar met die 75IE moet dat wel goedkomen!! @all, komende dinsdag heb ik een begrafenis van een meisje (23 jaar) die we heel lang verzorgd hebben (thuiszorg)....ondanks dat je weet dat de tijd komt, blijf je toch met een koud gevoel achter....
Ik heb vandaag een pijnlijk gevoel. En ik weet niet waar ! Ik voel een soort van hevige druk aan mijn blaas? onder mijn onderbuik? Ik weet het echt niet Maar dat is al zo de hele namiddag . Mijn eisprong kan het moeilijk zijn want die heb ik waarschijnlijk gehad dinsdag of woensdag . Heeft iemand dit ook voorgehad?
Luuske ik snap hem! zo fijn dat je er weer positief ik kan staan. Zora lieverd dank je wel. Ik lees in je onderschrift waar is mijn ei? Waar zit je in het traject dan? Misschien kan ik beter even je eigen topic lezen. Iig hoop ik dat dat ei zich snel laat zien. Jojoba, balen dat ie niet verder is gegroeid. Deze cyclus gaat precies zo als de eerste twee, alleen vorige maand was hij afwijkened/langer, maar misschien had dat tte maken met toch een beetje stress die ik had omdat mijn vriend op vakantie zou gaan? Dus nu eerst 13 dagen 50 ie, daarna na 75 ie en dag 17 was hij goed. En toen ik starte met 75ie was hij nog maar 10 mm. Schijnbaar doet de 50ie een beetje voorbereidend werk bij mij dat er een ei komt rond de 10 mm. Maar met 75ie reageer ik pas echt. Suikerboon, ik herken het gevoel wel. Niet echt aan mijn blaas eerlijk gezegd, maar ik heb ook 2 dagen na mijn eisprong heel veel gevoeld onder in mijn buik. Niet echt steken maar, zoals jij zegt druk. Ik kreeg een beetje het idee alsof ik voelde hoe het eitje (hopelijk eens een keer bevrucht) door mijn eileider aan het dalen was naar mijn baarmoeder. Zal me dus niet teveel zorgen maken, Tenzij je hevige pijnen krijgt natuurlijk.
Bij mij is het een beetje hetzelfde gevoel. Maar soms is het echt wel hevig, het is net alsof mijn zoontje aan het indalen was tijdens de bevalling. Het drukt zeer hevig met momenten .
@leonizzie, idd vind het hier de laatste tijd erg rustig!! hoe gaat ie met jou? hier een gezellig weekend met hubbie, Luka is logeren bij opa en oma....is makkelijker klussen, haha.... ben gisteren eens lekker gaan shoppen, nieuwe winterkleren, kreeg van iedereen complimentjes (hubbie en schoonouders) omdat ze in mijn nieuwe kleren veel beter zien hoeveel ik ben afgevallen!! morgenvroeg om 8 uur heb ik een FM, hoop dat het eitje goed is doorgegroeid, net zoals het bmsv....dus deze week goed klussen, en komende vrijdag een potje van mijn hubbie inleveren!
hier vanochtend een FM gehad, had rechts 2 eitjes van 28 en 26 mm, dus staan op springen....gyn vroeg al of ik er last van had....nou het klussen is wel extra pijnlijk! vrijdag controle of de eitjes gesprongen zijn, en maandag progestron laten prikken.... enne baarmoederslijmvlies was 7 mm, dus goed gegroeid!
Hallo, Ik mag me bij jullie aansluiten. Ik ben Cindy, ben 31 jaar en moeder van 1 dochter Jenna Lara. Bij Jenna heb ik ook Clomid gebruikt. Toen had het bij mij goed aangeslagen, was meteen raak 2x. Alleen de 1ste x was een miskraam geworden. Nu hopen dat het weer zo goed aanslaat. Ik ben vorige week gestart met Provera, en op dag 3 al ongesteld geworden. Ben ook ermee moeten stoppen en vandaag begonnen met Clomid. Vrijdag de 1ste FM, ben benieuwd. Mijn man heeft vandaag zijn zaad moeten inleveren, en volgende week maandag ook. Hoe zit dat bij jullie, weet jullie werkgever ervan? Bij mij niet, moet dus iets verzinnen om even tussendoor naar het ziekenhuis te kunnen. Groetjes Cindy
Luukske; Goede berichten meis! Ik begin alvast met duimen. En super dat je lekekr geshopt hebt en veel complimentjes kreeg, dat heb je wel verdiend na al die kilo's. Jojoba: Rot zeg dat je ei niet doorgegroeid is, hopelijk helpt het ophogen naar 75 E en wordt het een mooi ei en daarna een mooie beeb. Knuffel! Leonizzie; Ik blijf duimen, hoe voel je je? Heb je er een goed gevoel over. Nieuwe meiden: Welkom! Met mij gaat het redelijk, ups en downs. Nog wel heel verdrietig en vooral ook heel bang dat we nooit ouders zullen worden. Ik zit nu in een rustcyclus, de volgende cyclus mag ik met IVF/ICSI 2 starten, maar zoals ik al dacht is mijn cyclus flink van slag. Zucht.... Liefs Zora
@zora, meid heb je je ei nu wel al gevonden? @cindy, bij mij op het werk weten een paar collega's het, maar mijn nieuwe leidinggevende niet..... ik werk trouwens ook als vaste avondddienst, dus voor mij is het makkelijk te plannen.
Nee, nog niet, denk dat mijn ei nog steeds niet geweest is. Wacht het maar af. Gebruik geen ovutestjes o.i.d. maar kan m wel goed spotten normaal gesproken. Bij mij op mijn werk weet niemand van onze mmm. Ik zeg altijd gewoon dat ik naar het ziekenhuis moet en mijn leidinggevende vraagt nooit verder. Toen ik geopereerd moest worden heb ik dat wel verteld. (kijkoperatie) en met de punctie heb ik me ziek gemeld. Soms neem ik een dag vrij. (bijvorobeeld emt de HSG en ook weleens bij de IUI's). Verder met de FM en bloed prikken ben ik nooit langer dan max. 1,5 uur weg dus dat moet kunnen. Ik probeer het wel zo vroeg mogelijk te plannen. Soms ben ik dan alweer op tijd terug en wij klokken, hebben niet echt een vaste begintijd dus dat is ook wel makkelijk.
Luukske: netjes zeg! Hopelijk springen ze snel.. Goed klussen dus.. Zora: balen dat je cyclus zo van slag is. Ik hoop dat jou volgende ronde echt een superronde wordt, ik duim heel hard voor je dat het dan raak mag zijn. Het is je zo ontzettend gegunt. Knap van je dat je het zo geheim kan houden. Leonizzie: hoe gaat het met je? Het is hier idd erg rustig.. Morgen heb ik mijn 3de FM na de 75IE, hopelijk is er wat doorgegroeid. Ik ben benieuwd. Heb de afgelopen 4 dagen weer bloed/bruinverlies gehad. Had dit al bij de gyn aangekaart, zij zei dat dat altijd wel kan en niets is om me zorgen over te maken. Maar snap het niet, heb hier nooit last van gehad en nu al 2 cyclussen. Maar goed, heb natuurlijk ook al 3 keer achter elkaar provera gehad, misschien dat het daaraan ligt. Liefs Jojoba
@jojoba, spannend meid, ik hoop dat je morgen 1-2 prachtige eitjes ziet....ik duim voor je @all, hier een beetje ongi gevoel, denk dat mijn eisprong echt nadert....morgenvroeg nog even klussen, hebben vannacht geklust, en dan woensdagavond nog eens, en dan het zaad sparen voor vrijdagochtend
Heb efkes een vraagke : Ik ben zelf na een clomid LEO clomid 50 mg zwanger geworden. Maar nou vraag ik me af of hier dames zijn die meteen met 100 mg mochten beginnen!! Het is namelijk zo dat mijn zus de eerste ronde Clomid heeft nu, maar ze mag meteen met 100 mg beginnen wat mij niet goed lijkt, ze heeft geen monitoring (fm's e.d.) en ben erg bang ze wellicht overstimulatie krijgt ofzo. Sorry voor me gezeur hihi, maar vraag het me al een tijdje af, ze heeft gister de eerste dag gehad na een provera kuur, maar word nu al gek van de bijwerkingen :S