Gefeliciteerd Eineh met je zwangerschap! Luuske ik zou dan van dinsdag uit gaan. Ik heb op een maandag mijn eisprong gehad en ze zei dat ik dan die dinsdag erop kon prikken. Toen ik vroeg of het ook die maandag mocht omdat ik dinsdag niet kon was dat geen probleem. Dus als jij dinsdag gaat zit je ook goed hoor.
@einneh, gefeliciteerd! @leonizzie, ik ga denk ik ook rond dinsdag dan, dat zit er minimaal 7 dagen tussen....want ik denk idd ook dat mijn ei rond dinsdag is gesprongen... @alle lieve PCO meiden, wij zijn nu echt aan de beurt, we wachten al zo lang.....dikke knuf voor allemaal!
Ik wil het eigenlijk niet schrijven, want elke keer dat ik dat deed hier werd ik binnen een paar uur ongi.... maar eh nog niks gespot vandaag. Nu is morgen natuurlijk een grote kans dat het begint, maar de laatste keren had ik LF van 10 dagen. Die wordt dan misschien wel weer langer
@leonizzie, ik hoop gewoon dat je positief test....ik duim iig voor je!!! @all, hier alles rustig, morgen of dinsdag even progestron laten prikken en dan komende vrijdag t/m maandag naar Londen met hubbie....en dan dinsdag naar de fert arts voor de uitslag van progesteron en zaadje
He Luuske wat leuk Londen, lekker joh. Wil ik ook wel, ben daar een keer rond kerst geweest, met mijn toenmalige Engelse vriend en was rond die periode zo'n leuke sfeer daar. Ga nou maar dinsdag prikken, dan zit je precies tussen wat je zelf dacht en wat de gyn dacht in. Hier nog een schone onderbroek......
hallo dames, Ik heb vanmorgen het 2e pilletje clomid ingenomen. Hadden jullie ergens last van? en is het dan ook zo dat je cyclus korter wordt of niet?
@leonizzie, jippie een schone onderbroek, ik wil dat die ook schoon bij je blijft!!!! duim duim duim!!!!! @sylcor, ik had met de Clomid altijd netjes een cyclus van rond de 32 dagen, zie mijn onderschrift.....omdat ik Clomid al zoooooo lang slik, merk ik er weinig meer van..... voel mijn eisprongen wel veel duidelijker! @all, dat gevoel in mijn (.)(.) begint alweer flink op te spelen, weet dan eigenlijk wel dat mijn eisprong goed was.... ik ga idd dinsdag even prikken
Hello lieve meiden ik durf het bijna niet te schrijven maar eh ik geloof.... dat ik een tweede lijntje op mijn test heb.....
Haha en nu even goed, ik heb zeker weten een 2e lijntje op mijn test. Niet super donker, maar ook niet 1 die we tegen het licht moeten houden of echt met je neus erop. Hij is licht maar gewoon te zien. Het afgelopen uur hebben we elkaar met een bonkend hart en trillende handen vooral schaapachtig aangekeken. Dit is de eerste positieve test in mijn leven. En ik ben super bang om naar het toilet te gaan en dat ik dan toch ongesteld blijk te zijn.....
oh meid wat spannend voor je zeg!!! Hoop dat het lijntje met de dag donkerder wordt... een voorzichtige gefeli...
waaaahhhhh leonizzie....... wat geweldig!!!!! gefeliciteerd meid... ja joh.... dat gevoel gaat nog wel een poosje aanhouden hoor.... ongeloof.... verwarring... en ongelooflijjke blijdschap!!!! aankomende weken ga je iedere dag voor de zekerheid onderbroekenkoekeloeren...geloof me.... dat verbijsterde gevoel dat blijft nog wel even een poosje.... wauw dit is echt geweldig nieuws.... wat ben ik ontzettend blij voor jullie. een streepje komt er niet zomaar... je bent zwanger waaahhhhh jose doet een vreugdedansje!!!!! nou welterusten alvast voor vannacht !!!!! xxxx jose
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeerd! haha...de periode van elke dag een test doen om te zien of het echt, Echt, ECHT waar is is aangebroken!
Leonizzie yes yes yes wat maak je me blij meid!!! het is je gegunt, en dat broekloeren blijft hoor(heb het 9 maanden gehad) Houd vertrouwen meid, ik ben superblij voor je!!!!!!
Leonizzie wat een GE-WEL-DIG nieuws!!!!!! Inderdaad, de tijd van elke dag een test doen breekt nu aan haha. Heb vertrouwen in je lijf. Het komt vast helemaal goed! Geniet ervan meid!!! Dit schept hoop voor de rest van de oude garde....meiden ik blijf ook voor jullie duimen!
He lieve meiden, bedankt voor de lieve enthousiaste reacties, zit met tranen in mijn ogen te lezen! Voelt zo fijn dit te lezen. Dacht soms echt dat het nooit zo gaan gebeuren.Ik heb mijn test aan een collega/vriendin laten zien want die is precies op de hoogte van wanneer ik ongi moet worden en leeft al zolang mee. Maar de streep is er echt en gewoon duidelijk (en zij heeft 3 kinderen) Bij haar laatste zwangerschaps test was hij lichter dan de mijne. Dus denk dat het echt zo is... Nu hopen dat het blijft zitten.Mijn droom komt dan uit, dat ik met kerst en de dag erna op mijn verjaardag zwanger ben (wat vorig jaar niet is gelukt) en het met kerst zou kunnen vertellen aan mijn familie en oma, als alles goed blijft gaan dan.Daarnaast ga ik ervan uit dat ik de aftrap heb gegeven voor de "oude garde". Vorige maand was het de maand van de nieuwkomers, maar nu die van ons hoor!!! Dus Jojoba, Luuske, Zora (sorry als ik iemand vergeet, ben hyper in mijn hoofd) ik ga zo hard duimen dat jullie mij gaan volgen, lijkt me fantastisch!
Van harte gefeliciteerd meid, het is je gegund. (maar misschien wel handig om te kijken wie hier nog schrijven. Namelijk allemaal meiden die NIET van 1x 50 mg zwanger kunnen raken.)
@ Joseetje: Meid even een compliment hoor: Wat een prachtdochter heb je. Echt een knapperd! @ Luukske: Ja super onromantisch he dat potjes gedoe, en meid ik duim voor je! @ Jojoba: Succes vandaag meid, ik hoop dat er meer te zien is. @ all: Ik heb EINDELIJK mijn ei (gehad) weet neit precies wanneer denk gister maar heb vandaag ook nog wat vruchtbaar slijm dus kan ook vandaag of morgen zijn. Maar het belangrijkste is dat ik na 33 dagen eindelijk een ei heb. Dan is de planning: Over ongeveer 2 weken ongi, dan op dag 21 van die cyclus beginnen met spuiten. En een maand later de punctie. Spannend weer dus! Als ik ongi ben bel ik nog even het ziekenhuis om echt groen licht te krijgen. Blijft spannend. maar gelukkig kan ik rond de feestdagen alweer beginnen. Zie erg tegen de feestdagen op. In februari zijn we alweer 3 jaar bezig.
leonizzie!!!! waar is die banner!!!!!!!!!!! Zora fijn dat je ei is gespot meid...vol goede moed naar de volgende poging en hopelijk doen we in januari voor jou hier hetzelfde vreugdedansje.... dank je voor het compliment... ik vind haar ook zo knap.... xxxxx jose
Lieve oude topicgenootjes, Dit is zo'n moment dat ik even moet reageren, ik lees nog steeds op de achtergrond met jullie mee, maar nu moet ik toch ff reageren Leonizzie, GEFELICITEERD meis, wat een geweldig nieuws! Zora, fijn dat je je ei hebt gespot, heel veel succes met jullie 2e poging. Ik ga heel hard voor jullie duimen!!! luukske, succes met de potjes, ik vind dat ook altijd zo onromatisch. alle, andere meiden, weet dat ik op de achtergrond met jullie meelees en leef!!!