Lief van je Beehappy, hoop ook nog altijd voor jou....Lieve Zora, wat fijn dat je ei er is. Ik heb deze dag, toen ik hier ging berichten ook erg aan jou moeten denken. Had je eigenlijk even moeten pb-en. Want ik weet dat je het iedereen gunt maar toch.... het is ook altijd zo confronterend. Ik duim heel hard voor jullie, het zou zo mooi zijn wanneer we volgend jaar met dit clubje mama worden. Dan gaan we echt afspreken!Joseetje, ik ga vanavond een banner aanmaken. Durfde eerst nog niet en zit nu op mijn werk, dus heb de rust niet.Heb echt een hele rare dag, ik verzet bijna geen werk, want mijn hoofd is heel ergens anders, kan me gewoon niet concentreren.!!!
@leonizzie, meid het is je zo gegund!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @zora, fijn dat je ei nu wel is gevonden.... heb er idd ook wel moeite mee als meiden zo even in dit topic komen vermelden dat het bij hun wel is gelukt in 1 ronde Clomid.... @jojoba, hoe is ie bij jou? @beehappy, ik heb de laatste tijd veel aan je gedacht....vind het echt super erg voor jullie....dikke knuf! @joseetje, heb je nu al je ongi gehad, of is het echt weer ontregeld deze maand? @all, vanochtend toch even progestron laten prikken, want morgen moet ik met hubbie naar het ziekenhuis in Belgie....
Haha Luukske, gelukkig ben ik niet de enige. Ik weet dat het goed bedoeld is door die meiden, maar schiet me soms een beetje in het verkeerde keelgat. En als het nou incidenteel gebeurde, maar de laatste maanden is het constant raak. Ik vind het heel fijn dat zij uiteindelijk nog zo snel zwanger raken door de clomid, maar in dit topic heeft niemand daar iets aan. Leonizzie meid het is je van harte gegund echt. Ik vind het lief dat je aan me gedacht hebt toen je je berichtje plaatste. Maar jij moet nu gewoon heerlijk op die roze wolk klimmen en er voorlopig niet af komen. Ik hoop je samen met de anderen te volgen in 2010. (eerder mag ook )
Yvy30: gefeliciteerd met de goede echo. Nu op naar de 12 weken echo en kom positief blijven hoor! Beehappy: Even een speciale dikke knuffel voor jou!!! Ik denk aan je en hoop nog steeds voor jullie.
Leonizzie: jemig, kukelde hier net bijna van mn stoel van verbazing!!!! Supergefeliciteerd meid! Het is jullie zo ontzettend gegund! Klim lekker op je roze (of lichtblauwe) wolk en geniet van je zwangerschap, het is zo bijzonder. Weet je al wanneer je de eerste echo hebt? Luukske: jij zit ook al weer in je wachtweken, spannend! Ik duim dat je Leonizzie snel achterna gaat. Zora: dat geldt natuurlijk ook voor jou! VOlgens mij hebben jullie nu toch echt wel het eerste 'recht' om op die heerlijke roze wolk plaats te nemen. Ik lees hier ook nog trouw mee, maar het ontbreekt me aan de tijd om vaak uitgebreid te reageren en weet ook niet of jullie op babyverhalen zitten te wachten.........
Meiden lief dat jullie ook nog aan mij denken! Nightelf, ik begrijp dat je het vaak te druk heb om te reageren hier, maar ik weet zeker dat iedereen het heel fijn vind om te lezen of alles goed gaat met jou en jullie kleine meid! We hebben hier allemaal maanden en sommige al jaren lief en leed met elkaar gedeeld en Amber is het bewijs dat er echt wel wonderen bestaan!
Lief van je, Beehappy! Tuurlijk wordt er ook nog aan jou gedacht, ik hoop dat er ook voor jullie toch nog een wondertje aan zit te komen. Dikke knuf!
Zit ik hier gewoon even snel bij te lezen... Leonizzie... Wat een GEWELDIG nieuws! Meid echt ongelofelijk gefeliciteerd! En alle angst nu is ook echt heel normaal. Natuurlijk ben je doodsbang dat het niet zo is of verkeerd gaat. Maar laat al die tranen van onzekerheid en geluk maar stromen. Dit is JULLIE moment!
Yes hij doet het. Wil jullie maar blijven bedanken voor jullie reacties haha. Doet goed en merk hoe belangrijk jullie zijn geworden. Jullie weten hoe het voelt. Eerst de angst dat het er misschien wel nooit in zit en nu de angst dat het misschien wel niet doorzet. Want ik ben opgewonden, blij, maar dat wisselt zich af met angst en niet durven blij te zijn. Het gevoel in je buik lijkt toch nog wel het meest op een ongi gevoel, waardoor ik steeds wil gaan kijken op het toilet. wat ik wel al sinds zaterdag heb, zijn af en toe duizelingen, dat is het enige wat anders is. Yvy zit even zo in een roes, mijn hoofd is nergens bij. Maar ik lees bij Zora dat je een goede echo hebt gehad, maar positief moet blijven.... Kan alleen niet terugvinden waarom? Nightelf natuurlijk horen wij ook graag babyverhalen hoor Luuske, ach maandag, of dinsdag zal het heel veel uitmaken? En zo zie je maar met een waarde van 25, kan het dus ook. Maar vorige keer had jij een hele mooie waarden en daar gaan we voor duimen. 15 dec. heb ik mijn eerste echo!!!!
Waaattt, Leonizzie zwanger! Joehoe, gefeliciteerd, dat geeft me weer hoop.. Zora: eindelijk je ei, afwachten maar weer.. wij zijn gewoon de volgende, afgesproken? Hier vandaag een follikel van 11 mm nog maar.. Heb weer opgehoogd naar 100IE, als het goed is moet ie daar goed van groeien. Ik hoop het maar, want m'n buik is onderhand bijna blauw.. Extra frusti zal het zijn als ik dadelijk mijn ei heb opgespoord en dan na 2 weken alsnog ongi wordt na een lange cyclus, maar ja die kans zit er natuurlijk dik in. Liefs Jojoba
@leonizzie, en al een beetje aan het idee gewend? wat betreft die prog. waarde....idd met een lagere kun je net zo goed zwanger raken, bij Luka had ik een waarde van 34..... @zora en jojoba, meiden wij zijn nu echt aan de beurt..... @nightelf, natuurlijk willen we dat je blijft babbelen....en babyverhalen mag natuurlijk altijd @all, zo meteen met hubbie naar de neuroloog in Belgie, hij heeft al 6 weken last van zijn oor, een echte ruis erin, en hij raakt zijn verkoudheid niet kwijt. Vanochtend trouwens weer een tempstijging....zie mijn kaartje
Leonizzie! Wat lees ik nu Proficiat met je zwangerschap!!! geniet van deze mooie tijd! Liefs Elke ps. andere meiden, zet m op, dikke knuffel voor jullie!
dank je. Het spijt me als ik dames heb gekwetst met mijn opmerking, heb er niet goed bij nagedacht bij het typen in mijn enthousiastme.... excuses hiervoor!!
Eineh: sorry zo ver had ik niet terug gelezen, jij ook van harte proficiat met je zwangerschap!! Het kan een keer gebeuren, vooral in je enthousiasme, maar hopelijk snap je waarom sommige hier zo reageren (ik denk het wel aan je berichtje te zien). Er zijn erbij, waaronder ikzelf, die al zo lang bezig zijn en als er dan iemand komt met ik ben in 1 keer zwanger van clomid 50 mg, terwijl iemand na veel behandelingen met clomid/puregon/pregnyl etc. of met IVF nog niet zwanger is, dan wordt je daar wel een beetje kribbig van. Maar het is je van harte gegund natuurlijk en alleen maar leuk voor je dat het in 1 keer is gelukt. Geniet ervan! Liefs Jojoba
Leonizzie: dat ongigevoel had ik ook de eerste weken en die angst en onzekerheid........je leeft echt van echo naar echo en ik durfde eigenlijk pas echt te genieten na de 20-weekse echo en het moment dat ik haar heel duidelijk voelde bewegen. Enneh, dat broekloeren blijft nog wel ff. Hier gaat alles goed, Amber doet het super. Ze krijgt een combinatie van borst- en flesvoeding. Ze wil nl niet uit de borst drinken en ik heb met kolven ook niet genoeg voor volledige borstvoeding. Ze groeit goed, zit nog wel onder de lijn van het cb (vanochtend was ze 3740 gram en 51 cm). Ook met mij gaat het goed. Geniet ontzettend van haar en mn man natuurlijk ook. Die is vanaf 3 december thuis (heeft geen werk meer, jammergenoeg, stomme crisis) en heeft dan ook alle tijd voor ons. Ga nu mn haar uitspoelen, zit nl met de verf in mn haar. Normaal doet de kapper dat altijd, maar had nog geen zin om daar 2,5 uur te zitten.
@nightelf, we hopen het ook dat we snel mogen volgen @all, zijn terug uit Belgie, nou hebben niks dan LOF over hun behandelplan....geen wachttijden, meteen onderzoeken, en vervolgafspraken worden zomaar binnen 1 week gepland. Met hubbie viel het gelukkig mee, krijgt wel een second opinion bij de KNO daar, want de neuroloog kon nu niks vinden, maar was niet erg blij met het vage antwoord dat we hier in nederland te horen hebben gekregen (mijn hubbie zou nu, 15 jaar na zijn werk in een fabriek, een blijvende gehoorsbeschadiging hebben opgelopen.....hij werkt al bijna 10 jaar bij de gemeente en zit de hele dag in vergaderingen en voor de pc, dus daar ligt het echt niet aan)
Hoi meiden, Ik wil jullie even een hart onder de riem steken. Ik ben dit topic een hele tijd terug begonnen, maar ben redelijk snel afgehaakt omdat bij ons de uitslag kwam dat mijn vriend helemaal onvruchtbaar is. Wij zijn nu inmiddels ruim een jaar bezig met KID en een miskraam met 8,5 week. Helaas is het nog steeds niet gelukt. Ik zie nu dat hier ook nog meiden schrijven bij wie het nog niet gelukt is. Ik ken het gevoel: het intense verdriet, de boosheid en de(valse) hoop keer op keer en ik weet hoe vreselijk moeilijk het is. Voor diegenen die nog bezig zijn: heeel veel sterkte!! Houd moed! liefs Lotje