Wat lief Lotje dat je hier een keer weer komt kijken. Heb jou vorig jaar ook een tijdje gevolgd. Ik hoop dat het geluk heel snel met jullie is. Luuske wat fijn dat het zo goed ging en jullie een goed gevoel kregen. Hoe voel jij je eigenlijk? Hier komt het besef een beetje. Voel me vandaag iets rustiger dan gisteravond. Vanmorgen was mijn test donkerder en dat had ik denk ik even nodig. Maar ja zal nog wel even duren voor ik echt kan genieten. Denk de hele tijd: Nou het is allemaal niet zonder slag of stoot gegaan, dus dan is het me vast niet gegunt dat dit ineens wel helemaal goed gaat... Tja heel erg eigenlijk. Mijn vriend kan me daar gelukkig wel rustig inhouden. Zo lief, ik was naar een afspraak voor mijn werk, is hij helemaal naar Amsterdam gereden omdaar een bos rozen op mijn bureau te zetten!!! Omdat hij zo blij met me is.... Nightelf, goed om te horen dat je zo geniet van Amber. En ze groeit vanzelf wel bij toch? Hoe zijn jullie eronder dat je vriend zijn baan kwijt is? Jojoba, wanneer moet je weer voor een FM? Denk dat hij dan wel gegroeid is hoor. Ik had de vorige ronde ook, waren mijn eitjes ineens er wat ongevoeliger voor en had ik echt een afwijkende cyclus met de voorgaande keren. Volgende keer kan het weer heel anders zijn, al hopen we natuurlijk niet op een volgende keer.
Hallo allemaal, Ik ben nu met mijn eerste maandje Clomid bezig en zit nu op mijn 33ste dag van de cyclus. Hoe lang duurt het gemiddeld tot je volgende menstruatie? Ik had het eigenlijk wel al verwacht en ben echt super moe, hoofdpijn en rare krampjes maar er komt maar niets... Het is allemaal een beetje nieuw voor mij en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! De gyn laat me helaas een beetje "zwemmen" en na 6 maanden proberen met Clomid zonder resultaat pas terugkomen. Gelukkig is er dit forum !
tjeee wat grappig... en ik maar denken dat niemand hier meer leest zijn daar ineens ALLE meiden om leonizzie te feliciteren.... wat leuk om jullie allemaal weer voorbij te zien komen... helaas niet allemaal met het mooie nieuws waar we stilletjes op gehoopt hadden.. Beehappy is vind het zo verdrietig voor jullie.... af en toe blijf je alleen maar achter met de vraag' waarom'..... waarom moet dit er nu ook nog achteraan komen... alsof het niet genoeg is geweest.. Lotje kan me voorstellen dat dit zooo rot is.... kid is op zich al een megastap... dan verwacht je toch in ieder geval dat het wel lukt... jojoba moedig je ei aan meid... zij moet nu echt even haar best gaan doen goed te groeien... Leonizzie... mooie banner meid.... he jeetje... moet meteen weer denken aan vorig jaar... ik bleef maar naar die zwangerschapstesten kijken.... zo onwerkelijk.... die angsten of het wel goed gaat herken ik enorm... bij ieder krampje of dingetje rende ik naar de wc....wat was ik blij toen ik lekker misselijk werd... iedere dag weer die bevestiging... ik vind achteraf dat ik de 1e 13 weken er een beetje dor heb laten verpesten... probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten... de tijd gaat zo snel... voor je het weet ben je aan het aftellen hier alles ok.... josefientje is inmiddels aan liga,s aan het sabbelen... lig continu in een deuk.... het is zo aandoenlijk hoe ze driftig probeerd dat koekje vast te houden... ze kan nog niet zo goed mikken dus dan duwd ze hem zowat in haar oor ipv in haar mond...en dan knort ze erbij als hij wel in haar mond beland... nou ja ik zal jullie niet vermoeien met mijn babygeleuter.... oh bos3 , ik mocht na 1e ronde met echo,s ook 6 maanden zelf proberen met clomid... ik gebruikte ovutesten om te controleren of ik een ei had... cyclus lag tussen de 30 en 35 dagen xxxx jose
Hai meiden! (Hier een oude-garde lid) Het is lang geleden dat ik hier wat geschreven heb.....ik houd jullie verhalen wel allemaal nog bij hoor! Leonizzie gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan meid, het is je van harte gegund!!!!! Voor alle andere meiden heel veel sterkte maar nog meer succes gewenst bij jullie behandelingen!! Met Isa en mij gaat alles verder erg goed, het wordt al een echt dametje.... Dikke kus van Kelly
Ik lees hier nog zeker wekelijks alles bij. Vind het alleen een beetje vervelend om mijn zwangerschapsverhalen ed ook op te schrijven. Zou me goed voor kunnen stellen dat niet iedereen dat leuk vindt. Het is inderdaad wel heel erg leuk om te zien dat heel veel meiden die hier eens schreven blijkbaar achter de schermen ook nog steeds meelezen! Leonizzie,die banner staat je goed hoor! En ik weet zeker dat ie de komende 36 weken gewoon blijft staan! Ik vond het ook heel moeilijk om me geen zorgen te maken die eerste weken, maar toch moet je proberen vertrouwen te hebben!!
@leonizzie, hier gaat alles wel goed, heb nu alleeen meeeeeeeeeeeeggggggggggggggggggaaaaaaaaaaa veel last van mijn (.)(.), zo erg heb ik het al lang niet meer gehad....ik ben van plan om zondag een testje in Londen te doen, zit dan wel 2 daagjes voor NOD, maar ik zou het super leuk vinden! @lotje, verdrieting te horen dat het nog niet gelukt is...... @all, dadelijk sinterklaasinkopen doen met mijn moeder voor Luka.....
Hallo meiden, Hier nog iemand die nog steeds meeleest maar eigenlijk geen berichtje durft achter te laten. Vorig jaar een hele tijd meegeschreven en redleijk snel (na 14 maanden) zwanger geraakt met Clomid. iK wilde even zeggen dat ik jullie allemaal kanjers vindt en ik gun jullie een beebje zo!!! Ik weet hoe vreselijk die teleurstelling is elke maand en mijn duimen draaien dat er heel snel meer beebjes bijkomen hier. @ leonizzie GEFELICITEERD!!!!!!!! Wat een mooie banner zeg..
Luukse: zou geweldig zijn als je tijdens je weekendje Londen een mooie test hebt! Beehappy: vindt het zo verdrietig voor jullie, maar kan me heel goed voorstellen dat jullie dit, na alle ellende, achter jullie willen laten. Joseetje: je bent dus flink met de snoetenpeotsers in de weer al ze een liga heeft gehad? Ziet er vast geweldig uit! Leonizzie: mooie banner! Wij zijn er redelijk nuchter onder dat mn man zn baan verloren heeft. Het is natuurlijk een vervelende situatie, maar we gaan er vanuit dat ie wel redelijk vlot wat weer vindt. Hij is gelukkig breed opgeleid, waardoor de kansen ook wat beter liggen. Ik vind het nu vooral belangrijk om lekker van ons kleine meisje te genieten (en dan doen we volop). Besef je het al een beetje dat er eieieindelijk zo'n klein wondertje in je groeit?
Het is je al vergeven hoor meid, we snappen allemaal dat je enthousiast was. Maar voor ons is het wat pijnlijk, en je bent niet de enige die zo vrolijk langs komt, vandaar dat ik besoot er wat van te zeggen. Het was niet gemeen bedoelt. Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt. Succes met alles! Liefs Zora
Leuk om de PCO mama's hier langs zien te komen. Meiden niet band zijn om een berichtje neer te zetten hoor, het is juist leuk om eens van jullie te horen en hoe het met de kleintjes gaat. En om te weten dat jullie nog meeleven en lezen. Ik ga al een tijdje mee hier op het forum en ik heb met heel veel meiden gekletst die eerst meeleven en waarmee je lief en leed deelt en zodra ze zwanger zijn zijn ze je vergeten lijkt het wel. Dat vind ik altijd zo jammer. Maar ik begrijp het wel hoor, het is geen verwijt naar iemand ofzo. Overigens zijn er nog veel lieve mama's die meeleven in mijn topic. Echt super lief!
Hoi meiden, lees echt regelmatig mee, vindt het fijn dat jullie de verhalen van de mama's ook willen horen. ik gun het jullie echt allemaal ontzettend en leef erg met jullie mee. All hier met emily gaat het nu gelukkig goed, ze heeft een reflux en koemelkallergie maar nu met de medicijnen gaat het goed. Ze lacht en is een vrolijk meisje! groetjes redu
Jeetje het lijkt wel een reunie hier! Leuk dat jullie allemaal weer iets van je laat horen! Liefs Jojoba
ja ik vind het ook leuk... misschien kunnen we als iedereen een baby heeft ( en ik ga er echt vanuit dat dat gebeurd ,het is precentueel maar een heeeeeeeel kleine groep die uiteindelijk met lege handen blijft staan ) eens een keertje met elkaar afspreken....tenminste als iedereen dat leuk vind... het lijkt me zo grappig jullie gezichten eens te zien.... jullie mogen me trouwens best toevoegen op hyves hoor... moet je ff pb,en voor m,n hele naam... hieralles ok.... stond vandaag met mond vol tanden.... gebeurd niet zo vaak hahaha manlief kwam met 5 grote kartonnen dozen aanzetten.... heeft hij 80 pakken billendoekjes van huggies pure gekocht... ze waren 1,- per stuk en dat kon hij niet laten liggen zei hij...godzijdank zijn het lekkere doekjes anders zit je er toch maar mooi mee jojoba jij hoort morgen of je ei is gegroeid? spannend meid... Marieke voor jou schiet het ook op... Zora ja ik begrijp je wel.... eerst deel je hier lief en leed en ineens als mensen zwanger zijn zijn ze verdwenen..ik ben de steun die ik aan jullie had nog niet vergeten... sterker nog... als ik op dat moment niemand had om mijn gevoelens mee te ventileren was het een stuk zwaarder geweest.. en vriendin van me zei laatst tja je was wel een beetje obsesief bezig he met dat forum... ik ben daar echt boos over geworden....echt weer zo,n opmerking van iemand die het niet snapt.. Luuske dat zou nou eens mooi zijn.... als je op je uitje een posi test zou hebben xxx jose
Leuk hoor al die oude bekende! @Joseetje, ik krijg ook wel eens van dat soort opmerkingen over het forum. Die mensen begrijpen niet hoeveel steun een forum geeft in moeilijke tijden! Vandaag groeiecho gehad en zoals ik al dacht... de beeb ligt eerder voor dan achter met de groei. Dus niets aan het handje. Eigenwijs ligt wel opeens stuit en dat heb ik niet eerder gehad. Dus das te hopen dat er gedraaid gaat worden. 1 ding hebben mijn man en ik vandaag direct besloten. Mocht het stuit blijven dan gaan we voor een keizersnee. Mijn buuf heeft een maand of 3 terug een stuitbevalling gehad en kindje heeft klem gezeten met het armpje achter het hoofdje en zal de rest van zijn leven die arm niet goed kunnen gebruiken... Dat willen we niet (hoeft niet te gebeuren maar we gaan geen risico lopen!)
Ja klopt Joseetje, ik heb er alleen niet zo'n goed gevoel over.. weet het niet, hoop het van harte, spuiten begint me aardig de keel uit te hangen.
ja jojoba.... maar dat gevoel word misschien ook veroorzaakt doordat je nu zoveel teleurstellingen hebt moeten verwerken... dat je nu gewoon niet positief meer durft te zijn... of zo langzaam aan stilletjes bang begint te worden dat het nooit zal gaan lukken....ik denk dat het gewoon een kwestie van afstemmen is.... en dat het enorm scheelt dat je nu die schildkliermedicatie hebt...als je het zo bekijkt heb je nog niet veel eerlijke kanzen gehad.....ach misschien is die terughoudendheid ook wel even goed voor jezelf...het kost zoveel energie he? je steeds weer op te laden.... ik heb het de laatste cyclus gewoon maar laten varen...... ik had daarna nog maar 1 keertje clomid......had er een bitterslecht gevoel over...toch is het wel gebeurd..( al moet ik wel zeggen dat ik de laatste clomid kuur die ik over heb bewaak met mijn leven... heb het veilig opgeborgen.)..toch een extra ronde en een extra kans als we voor een 2e zouden gaan proberen. ceacillia wat je gelijk hebt meid.... dat is gewoon een drama... suikerboon spannend meid!!!! gr Jose
Ceacillia, zo mooi hoe jouw gevoel steeds zo klopt zeg. Vind dat je helemaal gelijk hebt, waarom risico lopen wanneer het niet hoeft? Luuske zou toch mooi zijn een positieve test in London. Ik ga mooie gedachten jouw kant opsturen. Suikerboon, spannend joh duim, duim duim, hou ons op de hoogte. Joseetje wat grappig dat je vriend daar aan dacht haha. Nou die doekjes komen wel op toch? Leuk dat ze zich zo gaat ontwikkelen. Ik ga jou morgen pben voor hyves Leuk! Vind het een leuke bijkomstigheid van dat ik als "oude garde" een positieve test had, zodat al die "oude" meiden en joge mama's hier weer opduiken. Doet zoveel goed om jllie hier weer even te zien en te merken dat jullie stiekem meelezen. En dat geldt dus blijkbaar ook voor de anderen!. Sorry dat ik zo kort op iedereen reageer en ben vast ook wel wat vergeten, maar ben zo moe... Wil nu eigenlijk heel snel mijn gezicht schoonmaken tandenpoetsen en slapen. Zal vast nog niet aan de hormonen liggen, maar aan de emoties van de afgelopen dagen. Alhoewel ik ook wat last heb van mijn spijsvertering.... Steeds zo'n opgeblazen gevoel als gegeten heb, maar eens even lekker op de wc zitten; Ho maar! Ga vrijdag weer wat uitgebreider reageren op iedereen, want ik ben morgen laat thuis. Thumbs up meiden. Ik wil dat dit net zo'n succes maand wordt als vorige maand
ghegheghe Jij bent ZOOOOOOOOOOOO zwanger! Je darmen gaan ruimte maken, dus daar komt dat opgeblazen gevoel vandaan. En geloof me: dat begint al heeeeeeel vroeg! @All: hier ook een (niet zo heel stiekeme) meelezer Wat leuk om zo ineens van iedereen weer wat te lezen hier! Ik lees zo'n beetje elke dag wel even door hoe het met jullie gaat, maar kom tijd tekort om te reageren. Ik heb ook niet veel te reageren omdat helaas vele van jullie inmiddels al aan het spuiten zijn en dat heb ik nooit hoeven doen. Ook vind ik het soms gewoon niet kunnen om een heel baby-verhaal te gaan ophangen hier. Daar zitten jullie soms absoluut niet op te wachten. En vandaag ben ik bij de ha geweest om een spiraal aan te vragen. Mijn kinderwenshoofdstuk is nu dus echt (in elk geval voor de komende 5 jaar) voorbij. Nee, dat zeg ik niet goed: ik zou dolgraag nog een kindje willen, maar het geld en de ruimte is op hier thuis. Om nog maar niet te spreken over de mogelijke moeilijkheid ivm de pco Dit zijn dingen waar jullie niks mee kunnen. Dus hou ik het meestal maar bij algemeenheden of af en toe een reactie. Maar weet dit: misschien lezen jullie niet zo veel van mij, ik hou jullie wel degelijk in de gaten en ik open dit topic altijd weer in de hoop dat er zich weer roze nieuws heeft aangemeld! Dikke knuf voor allemaal! En Luukske: Pregnancy test is engels voor zwangerschapstest Ik denk PUPO! (Pregnant Untill Proven Otherwise) Wanneer ben je weer online? Kom ik weer checken hoor! @Suikerboon: ik hoop voor je dat je 2 mooie streepjes op je test hebt morgen! Slaap lekker allemaal! Liefs Tezzz
tjeeee tez...... een afgesloten hoofdstuk.... dat moet toch heel erg raar zijn.... tja ik schrijf soms een babyverhaaltje.... ben er ook terughoudend mee... maar ook wel weer heel erg trots op de ukkepuk dus het is een beetje dubbel... ik ga ervan uit dat als iemand het moeilijk vind ik het hoor en dan stop ik er meteen mee.... en als iemand net slecht nieuws heeft gehad zet ik het ook niet neer.... suikerboon heb je al getest? ja pupo voor lusske ja.... ik sluit me helemaal aan... hier een leeg huis.... josefien is aan het logeren.... ik vind er niks aan...zit een beetje stom te internetten... en ik heb gisteren de vaccinatie gehad.... nou ik ben echt geen aansteller maar ik kan m,n arm zowat niet bewegen... die is me toch stijf!!!!!! ongelooflijk.... had nog wel expres iemand uitgezocht uit de lange opgestelde rij prikkers die er ervaren uitzag....... heb ik me toch vergist....... nou ja.... gr Jose