wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Het ging absoluut niet over jou hoor meid! Ik vind het super lief dat je zo nu en dan nog langs komt in mijn topic. Echt! En vind je berichtje van nu ook super lief hoor!

Ik bedoelde meer de meiden waar je echt nooit meer wat van hoort, en dat vind ik jammer want zou het ook leuk vinden de kindjes te zien en de namen te horen. Gewoon nog af en toe een teken van leven van iemand. Dat je weet hoe het met ze gaat en ze ook interesse tonen hoe het met mij gaat.

Maar misschien ben ik te sentimenteel. het is een forum en geen real life natuurlijk. Hoewel dat met sommige vriendschappen wel zo voelt. Haha...:p

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukske: heel veel plezier dit weekend! Hopelijk kom je met een mooie test thuis.

Leonizzie: die honger 's ochtend en vermoeidheid, erg herkenbaar. Kom je de dagen tot je eerste echo een beetje door?

Jojoba: eindelijk een echte kans! Hopelijk met een heel mooi resultaat.

Joseetje: jeetje, jullie gaan al voor de tweede? Wij wilden ook het liefst geen anticonceptie meer gebruiken, omdat volgens de fa de kans op een spontane zwangerschap in het eerste jaar na de bevalling het hoogste is, maar door die stomme bekkeninstabiliteit is het heel erg onverstandig om binnen een jaar weer zwanger te worden. Het is nu echt een dilemma wat we gaan doen.

Zora: ik begrijp je gevoel heel goed hoor, ben ook blij om te lezen dat de vrolijke zwangerschap/baby-verhalen gelukkig gewaardeerd worden. Hoop dat je hetzelfde wonder staat te wachten als mn kapster. Die vertelde me gisteren nl dat ze van haar tweede zwanger (spontaan) was geworden, terwijl ze op de wachtlijst voor ICSI stonden. Zij waren toen al 4 jaar bezig en ook op dezelfde manier als alle meiden hier begonnen (Clomid).

3. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Hoi dames,

Hoe is het ermee??
    Ik heb vandaag mijn eerste FM gehad en was volgens haar prima! Er zitten een aantal eitjes en 2 met de grote van ongeveer 10 bij 11mm dus helemaal goed. Moet dinsdag weer terug komen en dan hopen we dat ze goed gegroeid zijn.
    Mijn slijm was iets van 5,8, iemand een idee hoe groot het is als het eitje bevrucht kan worden?

groetjes syl

4. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo iedereen!
    Kom me even ook nog eens een keer melden. Probeer wel bij te lezen, maar reageren lukt door alle drukte en de vermoeidheid even niet.

Las goed bericht: Leonizzie van harte gefeliciteerd!

De rest wil ik een groot hart onder de riem steken, en een grote troost/succes (of wat dan ook nodig is)-knuffel geven.

Tot gauw!

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    syclor ik weet niet zker hoe dik het dan is maar volgens mij zit jij al aardig in de goede richting meid... spannend..

weet iemand of dwaza al een echo heeft gehad? het zal toch wel goed gaan allemaal nog?

Ryanne fijn dat alles zo goed met je gaat meid...

tja over die 2e... die zal er heus niet meteen zijn hoor.....ben echt niet vergeten hoelang bijv ceacilla erover deed na bij de 1e redelijk snel zwanger te zijn met clomid... luuske is ook flink aan het tobben... ik vind jullie eerst maar eens.....

gr Jose

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Goedemorgen lieve meiden,

Hopelijk heeft Luuske wat beter weer daar in London dan wij hier. En hopelijk komt ze terug met goed nieuws!

Sylcor, 5.8 is een dikte die past bij de grote van je eitjes. Wanneer deze groeien wordt je BSV rond de 8 mm en soms zelfs 10 mm. Dus je zit goed meid!

Jojoba, aha ik snap hem, goed dat jullie al een gezellig weekend hadden gepland! Over het springen van eitjes, volgens mij zijn er verschillende meningen. Mijn vaste gyn zegt, dat we Pregnyl prikken omdat gestimuleerde eitjes niet vanzelf springen. Maar mijn afgelopen ronde moest ik in het weekend bij een andere gyn en ik moest de volgende dag (of de dag erna) terugkomen voor Pregnyl, maar toen zei hij; Zie dit wel als je vruchtbare dagen, dus je moet wel aan de slag, want het kan zijn dat je eitje ook uit zichzelf springt. Gezged dat ik dacht dat dat niet kon, maar volgens hem wel....

Bo83, wacht jij nog maar even rustig een weekje af, u never know!

Joseetje, wat leuk dat jullie voor een 2e gaan! Dus je kan straks weer lekker mee beppen over eigroei en wachtweken hihi.

Tja waar is Dazwa eigenlijk? Was toch wel iemand die dagelijks en soms meerdere keren per dag schreef... Hoop dat alles goed is.

7. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Dames dank jullie wel......Hier heb ik zeker wat aan:D

8. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Lieve meiden,

Eindelijk weer even puf om alles bij te lezen. Ik ben jullie echt echt echt niet vergeten, denk vaak aan dit topic. Heb er zoveel aan gehad. Wat Joseetje trouwens ook zei: ik heb er ook wel eens over nagedacht dat het best leuk zou zijn om een keer af te spreken. Als er behoefte aan is tenminste.. Ik ben erg benieuwd naar de gezichten. Je deelt zoveel met elkaar hier..

En wat lees ik nu ineens :D Leonizzie, wat ontzéttend fijn meis, jeee, ik kreeg helemaal zo'n golf van opwinding door me heen, hihi. GEFELICITEERD!!

Hier gaat alles goed.. Dinsdag de 3e echo. Hoop zo dat kindje er nog zit, pfff. Op de een of andere manier besef ik het nog steeds niet echt. Hou ook elke keer een slag om de arm, zal ook nog wel blijven denk ik.

Luukske: Hoop dat je een fijn weekend heb wat je op een nog mooiere manier af kan sluiten.

9. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Hey meiden, kom ff spammen met mn meisje (hoezo verliefde
    mama ;))

Dazwa: kan me voorstellen dat je het nog niet beseft hoor. Als je buik begint te groeien en je de kleine begint te voelen, dan komt het echt hoor

10. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    AAHHH wat een dotje. Sowieso worden er in dit topic leuke babys gemaakt vind ik.

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ooohhhwwww wat een poppekopje.... ook al zo,n lekker moppie.

en wat heeft ze een schattig jurkje aan... hahah grinnik grinnik ik moest voorheen niks van jurkjes hebben en waar hangt de kast mee vol????? yep... allemaal van dat soort jurkjes en 40 maillotjes... tja...

dwaza wat geweldig meid.... nou dat ukkie blijft mooi zitten hoor... zit jij ook de hele tijd maar naar die echo,s te staren????

goh zou toch leuk zijn als luuske zwanger terug zou komen...

Jojoba hoe is het meid....

Zora alles ok?

josefien is dapper.... manlief had een veel te grove prak witlof met aardappel gemaakt... en ook nog de bittere stukken erin gedaan... voordat ik het goed en wel in de gaten had had ze het al op.... echt knap..ze vond het nog lekker ook:(:(:( die mannen toch...

gr Jose

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, hier nog steeds een hoge temp, maar geen positieve test gisteren....was trouwens een super weekend!!!

13. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Nou heel even kort. Vanmorgen in het ziekenhuis geweest. Follikel was nog steeds 15 mm, dus niets gegroeid vanaf afgelopen donderdag. Nu denkt de arts dat de follikel al is gesprongen afgelopen weekend ofzo. Weten dus niet wanneer, moest meteen bloedprikken voor progesteron en stoppen met spuiten.
    Het gaat dus weer lekker! We hebben alleen donderdag geklust, want afgelopen weekend waren we elke keer zo doodmoe door het vele lopen in ons weekend weg.

Baal nu ontzettend natuurlijk, had gehoopt dat het anders zou zijn. Het zit ons echt tegen :(

Liefs Jojoba

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Jojoba: het zit jullie ook echt niet mee......

Luukske: wat balen van jullie auto. Is altijd zo zonde geld. Maar wel een heel fijn weekend gehad, zo te lezen. Heerlijk! Het blijft dus idd nog even spannend voor je.

Leonizzie: heerlijk he. die kwaaltjes. Het stelde mij altijd wel weer gerust.

Joseetje: ik was eerst ook niet zo van roze en jurkjes, maar heb er nu toch een aantal in de kast hangen.

15. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, hier straks roze verlies ontdekt...zal morgen wel doorzetten

16. Jojoba27

Hé wat balen Luukske, dikke digiknuffel..
    Liefs Jojoba

17. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oh, gatsie Luukske....

18. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jemig ik logde in met de hoop op leuk nieuws:(

Luuske, meid wat balen dit zeg, had zo gehoopt dat je je bij me kon voegen en we samen konden babbelen over alles wat we voelden. Had er echt op gerekend ofzo...
    Dikke knuffel meid!
    En wat balen van die autokosten?!! Wie was het vorig jaar ook alweer die ook zo veel ellende had met de auto en zoveel geld neer moest leggen in December. Wat een timing:x

Jojoba, jemig zeg, mag het dan nooit eens "normaal" gaan? Had je vorige keer 2 eitjes dan, dat hij dacht dat hij al gesprongen was? Waarop is dat idee gebaseerd, als het eitje aan dezlfde kant nog 15 mm was?
    Het spuiten had voor mij zoveel voordelen, vind het echt ongeloofelijk dat het bij jou nu zo werkt. Wat een frustratie moet jij nu voelen zeg! Ook voor jou heel veel liefs.

19. Jojoba27

Ik hoopte ook dat het veel voordelen zou opbrengen, maar tot nu toe werkt het nog niet echt zoals het zou moeten volgens mij.
    Vorige keer hebben ze niet gesproken over 2 eitjes. Het is heel vaag allemaal, de arts is ook altijd zo vaag. Volgende ronde ga ik toch naar een ander ziekenhuis, hopelijk is daar meer duidelijkheid. Hier krijg ik onderhand een punthoofd van.. Was zo blij met een kans, maar nu is deze weer weg.. Ben heel erg gefrusteerd vandaag..

Liefs Jojoba

20. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Hey meiden,

Zoals sommige van jullie al in mijn eigen topic hadden gelezen, is er nu bij ons toch echt deffinitief een einde aan onze weg naar een brusje gekomen. link naar mijn topic

Maar ook al is er nu een einde aan onze weg gekomen, zal ik jullie zeker op de achtergrond blijven volgen en steunen. Ik zal zo nu en dan hier even komen piepen en hoop dat 2010 voor jullie allemaal een prachtig wonder in het verschiet zal hebben!

luukske, meis dikke knuf!

Zora, hoe is het met jou?

jojoba, verdorie, het zit ook echt niet mee bij jullie. Ook voor jou een knufffie!
    En wat betreft de tip van Elke, wij zijn/waren hier ook onder behandeling. Bij Geertgen hebben ze een heel persoonlijke aanpak, heel anders dan in een ziekenhuis. Wij hebben nooit spijt gehad van onze overstap.

Share This Page