wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, zal je proberen gerust te stellen....bij Luka heb ik dat tot na de 13 weken gehad.
    omdat je baarmoedermond nu veel beter doorbloed is, is deze erg gevoelig....ik had het na elke inwendige echo (die heb ik tot 13 weken gehad), en soms gewoon zo door de dag!

mijn duimen draaien voor jou, dat dit hetzelfde zal zijn!!

dikke knuf

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Ik heb het ook gehad, Leonizzie. Net als Luukske na een inwendige echo.
    Als je het niet vertrouwd, gewoon de gyn bellen en vragen of je evt eerder voor de echo kunt.

Dikke knuffel!

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hoi lieve meiden, bedankt voor de reacties. Ik ben inmiddels weer wat gekalmeerd. Ik heb gisteravond geen bloedverlies meer gehad.
    Vanmorgen zat ik bijna een kwartier op de wc (obstipatie) en toen had ik wel weer een beetje roze slijm, maar las ook dat het kan komen wanneer je dus druk zet. Hierna was het helemaal weg. Ik heb ook geen buikpijn ofzo en het was ook geen helderrood bloed, dus ik heb besloten dat het gewoon goed zit. (zei ze dapper)

4. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Leonizzie: het schijnt dat het erbij kan horen. Je baarmoedermond is idd beter doorbloed, waardoor er makkelijk een vaatje kan knappen. Ik zal voor je duimen, wanneer had je ook weer je echo?

Liefs Jojoba

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he leonizzie... snap dat je je daar echt dood van schrikt.... ook al vind jij het doodeng en "bloedverlies", volgens mij noemen de artsen dit nog geeneens bloedverlies.... een roze streep en daarna nog een klein roze veegje...

snap dat je je nu misschien bezorgd voelt maar ik denk echt dat dat niet hoeft... je hebt geen kramp..... verliest geen stolsels en de kwalen nemen lekker toe...

:D:D:D lief zijn hoor voor je mannetje... ( ik vind het altijd zo zielig voor die mannen..... hoe durft hij inderdaad alleen maar kaas mee te nemen de schoft hi hih hihi....:D:D:D) dat zijn echt de beruchte hormonen.....nou het klinkt mij allemaal reuze goed in de oren hoor.... maar eerlijk is eerlijk.... het is gewoon spannend tot de 1e en 2e echo.... dus ik hoop dat de tijd lekker snel gaat en je een mooie echo hebt...

hier ongie weer afgelopen... heb dus op de dag af een hele cyclus overgeslagen... voel me gelukkig al een stukje beter... maar dat was toch niet goed... als ik nu weer zo gespannen en nerveus word ga ik naar de huisarts... denk dat het ook wel eens samen zou kunnen hangen met m,n ongie.... ineens was het daar..... en nu het weer over is is het ineens ook weer weg....ik meen het de vorige keer ook gehad te hebben maar dan iets minder heftig.... nou ja ach.... bel blij dat ik me weer een beetje mezelf voel.... al zie ik vreselijk op tegen die bijeenkomst op mijn werk overmorgen... houd echt mijn hart vast...

gr Jose

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Nou had mijn vraag even hier aan de verloskundige voorgelegd en volgens haar ben ik hartstikke zwanger en kan het dus ook door de obstipatie komen. Nou ja ik laat het maar even los, want zelfs als het misgaat en ik zou dat vantevoren weten is er nog niks wat ik er tegen zou kunnen doen en veel stress is ook niet goed.

Jojoba ik heb volgende week dinsdag (gelukkig) mijn echo, dus nog even aftellen en volhouden.

Joseetje, tja die arme mannen haha, ik kon mezlf echt niet helpen, ik probeer er nu wel op te letten en tot nu toe gaat het goed.
    Jammer dat je cyclus toch weer lang op zich laat wachten, maar je weet niet hoe de volgende ronde is... Misschien goed om even in de gaten te houden of jouw gevoelens hier ook mee samen hangen, als dat zo is dan is het de volgende keer ook beter te relativeren en weet je ook dat je menstruatie eraan komt.
    Tja die hormonen zijn toch rare dingen he?

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    leonizzie ik hoop dat het je lukt een beetje te ontspannen.... ik heb er echt alle vertrouwen in dat het goed zit....

leuk dat we nu vrienden zijn via hyves..... andere dames uh.... mag ik ook jullie vriendinnetje zijn ?? ik vind het zoooo grappig om nu eens de gezichten achter alle namen te zien... nee hoor ik ben niet nieuwsgierig...:D

gr Jose

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje en alle andere meiden, ik wil jullie ook als hyves vriendinnetjes!!

PB me even voor mijn "echte"naam!

@all, gisteren is Luka naar de nieuwe school geweest, omdat die andere niet beviel, maar nu lopen we weer met allerlei rare gedachten rond, want Luka is heel actief, en dan ga je zitten zoeken op het web, en dan zie je dat prematuurtjes die klachten kunnen uitten in de tijd dat ze naar school gaan....wordt je niet echt vrolijk van.
    vandaag is hij ook nog oefenen, en dan kijken we wat we ermee gaan doen.

verder heb ik gisteren heeeeel erg getwijfeld over een 2e kindje, want stel dat Luka echt iets heeft overgehouden aan de vroeggeboorte (bv ADHD of ADD of iets anders????), en het overkomt je dan een 2e keer.....

gelukkig heb ik er vannacht goed over kunnen nadenken, met als gevolg dat ik wel geen oog heb dicht gedaan, maar ik weet het zeker.....denk zelfs dat het beter is als er een brusje komt (mijn man was het helemaal met me eens!!)

tjee, kindjes krijgen is leuk, maar er komen in de loop vd jaren heeel veel zorgen bij!

9. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Hoi meiden,

Ik wil jullie ook graag op Hyves, je kunt me PB-en voor mijn hyves adres.

@Leonizzie: Ik snap dat je schrikt joh, wel fijn dat je het nu een beetje van je af kunt zetten. Je bent gewoon lekker zwanger, hihi.

10. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Ik vind het leuk als jullie mij ook op de hyves aanmelden, heb Joseetje, Luukske en Dazwa al een berichtje gestuurd met mijn echte naam. PB me maar voor mijn naam!!

Gezellig zo!

Liefs

11. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Jullie mogen mij ook PB-en voor een link met mijn hyves erin als jullie willen.

liefs Zora

12. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Hey lieve meiden, daar ben ik weer even op mijn oude topicje.

Luukske, ik begrijp je angst heel erg goed, maar knap dat jullie ook samen op een lijn zitten om toch door te gaan voor een brusje.
    Ik ben mama van 2 ADHD-ers,(ook vroeggeboortes;)). Het is heel erg druk en in heel veel dingen moeten wij ons aanpassen, maar idd kindjes krijgen is bovenal leuk! Wij wisten ook van begin af aan dat we bij een brusje weer kans op een vroeggeboorte zouden hebben met alle gevolgen van dien en ook wij waren zeker bereid de om weer zo'n prachtig drukte makkertje in ons leven te ontvangen.

Ik wil jullie nog even allemaal heel erg bedanken voor jullie lieve berichtjes allemaal.
    Langzaam kan ik jullie melden dat ik mijn weg probeer te zoeken op een nieuwe onbekende pad. Het is gewoon heel erg vreemd dat we nu echt weten dat er geen brusje meer bij zal komen. Ook onze meiden moeten heir heel erg aan wennen, maar het komt goed.
    En ik moet eerlijk bekennen dat ik voor het eerst in 4 jaar echt uit kijk naar de feestdagen...ik ga de feestdagen nu echt heel anders in, de afgelopen 4 jaar hoopten we steeds dat we de volgende kerst met een beebje erbij zouden vieren en steeds bij oud en nieuw hoopten we op een vruchtbaar nieuw jaar.
    Maar dit jaar is mijn kerstwens niet voor mezelf, mijn kerstwens is voor jullie die nog wachten op een wonder...Mijn wens is dat al mijn forumvriendinnetjes die op een wonder wachten, blij verrast mogen worden met een prachtig wonder voor 2010!

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, ik heb jullie gePB-t voor de hyves!!

leuk om er gezichten bij te plaatsen!

@beehappy, idd we hebben besloten dat een 2e wondertje gewoon welkom is, mocht Luka echt iets van ADHD hebben....
    heb je even een PB gestuurd.

14. beehappy76

luukske, heb (nog) niets ontvangen???

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Beehappy: Respect hoor! Ik hoop dat je enorm gaat genieten van de feestdagen en dat je kerstwens uit mag komen.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, nu nog steeds niks?

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Luuske, vind het goed dat jullie er toch voor gaan hoor en adhd, hoeft niet altijd in een hele zware vorm te zijn of moeilijk mee te leven hoor. Enne het is nog maar de vraag. Een brusje kan juist dan ook goed zijn. Niet meer liggen piekeren hoor de hele nacht. Je lichaam moet uitgerust zijn, voor de "grote" bevruchting haha.

Joseetje, viel ik tegen dan op Hyves? Haha grappig hoe je altijd een idee van iemand vormt he?

Beehappy, ik ben blij te horen hoe je hier nu instaat en ik hoop ook oprecht dat jij hele leuke kerstdagen en oud- en nieuw gaat krijgen, met een stukje rust en geluk in je hart. Je bent een kanjer!

Zal jullie even pb-en voor Hyves.

Hier geen rozeverlies meer gehad, denk dat het nu wel goed zit, anders was het wel al doorgezet toch?

18. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Leonizzie: gelukkig dat je geen rozeverlies meer gehad hebt! Dan zit het idd vast wel goed. Je bent vast en zeker al aan het aftellen voor de echo, nog 6 nachtjes slapen toch?

Luukske: hebben jullie bij een evt 2e kindje dan ook een hogere kans op een vroeggeboorte?

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Hahahahaha wat erg, wat erg, wat erg! Luukske, ik kom er net achter dat ik jou al een jaar Luuske noem en niemand hier, waaronder jij, die mij eens een keer terecht wijst:)
    In mijn hoofd zit jij dus echt als luuske hihi. Ik kwam daar dus net achter toen ik naar iedereen tegelijk een pb wilde sturen voor hyves en ik maar terugkreeg dat luuske niet bekend was.... Waarom heb je dat nooit tegen mij gezegd?! xx

20. beehappy76

luukske, yep nu wel! Ik heb je een pbtje teruggestuurd.

Leonizzie, fijn dat je geen rozeverlies meer hebt gehad!
    En wat betreft de naam van luukske, is mij nooit opgevallen;)

Deel Deze Pagina