Hallo allemaal, Na twee weken eindelijk een telefonisch afspraak voor vanmiddag gehad. Bel ik netjes op de afgesproken tijd, is de gyn. te druk en in bespreking. Moest na 3 kwartier terugbellen (kwart voor 5), dus dat doe ik netjes is de poli vanaf half 5 dicht. Toen via de centrale geprobeerd en de dokter rechtstreeks gebeld, heeft ze doodleuk doorgegeven geen zin te hebben om me nu nog te woord te staan en moet ik morgen weer bellen om een nieuw telefonisch consult te plannen voor de komende week / twee weken!!! Zucht..... En dat voor zo'n klein vraagje hoe ik nu verder moet. Ik ben echt zwaar geïrriteerd, stom he! Nou ja, moest het nog even kwijt!
@leonizzie, och meis....heb het wel gezien, maar ja het beestje hoeft maar een naam te hebben... heb je inmiddels toegevoegd....Leuk om er gezichten bij te hebben @nightelf, we hebben 25% kans op een vroeggeboorte van een zwangerschap van minder dan 28 weken....Luka is met 32 weken geboren, en doet het gewoon goed....mocht hij op school problemen ondervinden, nou dan kijken we gewoon wat het beste voor hem is! @beehappy, dank je voor je PB, heb het net gelezen, en herken er wel dingen in... @all, vandaag is de laatste dag dat Luka gaat oefenen op die nieuwe school, en ik zie nu al op tegen de kritiek die ik ga krijgen....want thuis is Luka wel actief, maar echt niet storend! door al het gedoe om die scholen denk ik wel minder aan komende week, die echo voor het slijm....
Eventjes ego. Heb net de arts gesproken en volgens de progesteronwaarden heb ik geen eisprong gehad.. terwijl ze vorige week zeiden dat de oestrogenen verhoogd waren waaraan ze konden zien dat mijn ei toch wel gesprongen zou zijn en ook het baarmoederslijmvlies zag er uit alsof ik een eisprong gehad zou hebben. Nu moet ik naar een ander ziekenhuis op de poli fertiliteit en mag daar pas in het nieuwe jaar heen. Op zich wel fijn even rust, maar ik wil eigenlijk ook geen rust.. heel dubbel allemaal. Heb net een afspraak gemaakt voor 4 januari en dan begint het gewoon weer van vooraf aan. Als ik dus niet ongesteld wordt, moet ik dus wachten tot 4 januari en dan kijken ze verder. Kan ik zeker alsnog die rotzooi provera slikken. GRRRRR :x Het is zo dubbel allemaal... Liefs Jojoba
Jojoba: wat vervelend meid, wanneer krijgen jullie nu eens een echt kans..... Leonizzie: was mij nooit opgevallen dat je Luuske schreef. Luukske: succes! Ik moest om 10 uur bij de fysio zijn, heb ik Amber al in de auto zitten, start die %^&**$#auto niet :x. Vorige week hetzelfde grapje, toen bleek de accu leeg te zijn, omdat ie al een paar weken stilstond. Moet nu toch echt een andere accu op, denk ik. Mannetje gaat er morgen mee naar de garage, hopelijk is het ook alleen de accu en is de dynamo nog heel (wordt anders zo'n duur grapje). Ga nu de bovenverdieping maar een een goeie beurt geven. Moet toch iets doen met mn extra tijd nu.
@jojoba, tjee meid wanneer hebben jullie eens recht op een eerlijke kans! hoop dat ze in het andere ziekenhuis inzien hoe en wat, zodat jullie heeel snel verder kunnen.... echt dubbel!!
he? ja joh.... je heet luukske.... nooit opgevallen ( wat is dat dan ook voor ingewikkelde naam) en dwaza idem..... ik weet nu nog niet wat het nou moet zijn... dzwaza??? oh ik voel me echt dom nu maar ik kan als ik een berichtje type niet meer terugkijken... nou ja... leonizzie.... nee hoor je viel niet tegen.... maar in mijn hoofd is het al volgt gegaan leonizzie... is vast leonietje ofzo...lijkt op melanietje een vriendin van mij en die is blond... zag jou steeds als een melanietje..... snap je het nog hahahahahaha ,en er staat hahahah maar ik ben echt niet blij..... vanmiddag is die bijeenkomst op mijn werk..... ik ga maar van het ergste uit... echt ik kan het niemand aanraden op dit moment om in de verstandelijk gehadicapten sector te gaan werken....ik ben het echt even helemaal spuugzat... het is zo klote want ik zit echt een beetje aan ze vast... verdien echt een behoorlijk salaris en ben daarmee hoofdkostwinnaar... zomaar van baan veranderen vind ik echt een grote gok.... maar dit is zo ook niks.... jojoba goh ik ben nou toch ook heel benieuwd hoe jij eruit ziet... ik denk halflang haar... donkerblond...ehmmmm xxxxxx jose
Hihi, het maakt mij ook helemaal niet uit, ik vind het wel grappig, en je bent niet de enige. Heb toevallig even op het forum gezocht op 'dwaza' en er zijn wel 4 of 5 meiden die me zo noemen, dus ik luister daar nu ook naar, hahaha. Het is Dazwa Groetjes Danielle
Jojoba, wat vervelend zeg! Snap dat het niet leuk is om weer te wachten. Ik hoop voor je dat je de feestdagen even aan wat anders kan denken en wie weet in het nieuwe jaar!!! Ik heb eindelijk de gyn. gesproken vanmorgen en moet weer aan de primolut en dan de dosis Clomid verhogen naar 100mg. Ik mag nu ook de 21ste dag bloed prikken om het progestoron gehalte te meten. Na 50 dagen weer vooruit, ik hoop dat dit aanslaat!
Wat leuk om nou ook eens een gezicht er bij te kunnen plaatsen! Leuk hé dat hyves!! Bo: eindelijk meer duidelijkheid.. behoorlijk lomp van degene die gisteren tegen je heeft gezegd dat je maar 2 weken moest wachten zeg... Ik heb ook nooit gezien dat de naam van Luukske verkeerd werd geschreven hihihi. En Dwaza vind ik eigenlijk ook wel een hele leuk inderdaad! Zora: hoe gaat het met jou? Ben je al ongi inmiddels? Joseetje: succes vanmiddag!! Hopelijk valt het allemaal mee.. Ik ben benieuwd of ik nou toch nog ongesteld ga worden, hoop het wel, want dan hoef ik tenminste weer niet aan de provera. Mijn man moet de afspraak in januari ook mee, hopelijk gaan ze niet weer helemaal van vooraf aan beginnen met eerst al die onderzoeken weer. Liefs Jojoba
@joseetje, ingewikkelde naam, haha...luukske is het koosnaampje van ons zoontje heel veel succes vanmiddag!! @jojoba, spannend, ik hoop dat je gewoon ongi wordt! @all, net Luka van school gehaald, en zoals verwacht wel wat commentaar, echter ze schrikken niet af van zijn "persoonlijkheid", helaas hebben we wel pas een gesprek op 6 januari, dus is niet echt makkelijk om hem nu naar zijn oude school te brengen, en dan de 1e week van januari pas een gesprek, nou en dan wrs daarna switchen.....maakt onze beslissing wel weer moeilijker!
Hihi brabant zeker: Ons Luukske. Grappig. Het is mij ook nooit opgevallen dat je dat verkeerd zei Leonizzie. Ik zei trouwens vaak Dawza, das weer een andere variant haha... Ik heb nou Dazwa, Luukske, Jojoba, Josseetje en Leonizzie op hyves toch. Ik moet wel even wennen aan jullie echte namen behalve aan die van Leonizzie en Joseetje haha die spreken voor zich. En die gezichten zijn ook leuk erbij. Hoewel ik van sommige een hele andere verwachting had. Vraag me niet wat maar gewoon anders. Maar jullie zijn leuke meiden hoor zo op hyves! @ Luukske, lastig zeg en jammer dat het dan weer zo lang moet duren. Maar denk dat de tijd zo om is. Dat hoop ik ten minste, zou voor mij ook goed uitkomen. @ Nightelf: Wat vervelend van de auto zeg. Dat is echt frustrerend he? @ Jojoba: Pffff hier word je niet echt vrolijk van he? Hopelijk gaan ze nou in januari eens echte kansen voor jullie creeren, want dit schiet niet op. @ all: Eindelijk ongi hier!!!!!Hoe blij kun je zijn met ongi. Na 49 dagen!!!!! Pffff, werd gek van dat wachten. Heb het ziekenhuis gebeld en heb volgende week een terugbelafspraak met mijn arts. Dan hoor ik mijn schema en kan ik de vragen stellen waar ik al een tijdje mee zit. Als alles goed gaat denk ik dat we 30 december de eerste Deca spuit zetten en dan rond 30 januari de punctie hebben. Duurt nog wel even maar het schiet al op. Liefs Zora
Goh veel activiteit geweest hier! Bo83, sorry maar wat een hork die arts zeg. gelukkig heb je haar nu wel gesproken, maar vind het echt onbehoorlijk. Voor hun misschien gewoon werk, maar bij ons spelen er zoveel onzekerheden en emoties mee, daar ga je gewoon niet zo mee om. trouwens sowieso niet een afspraak maken en dan vragen terug te bellen op een tijd dat je er ook geen zin in hebt.... Iig succes de aankomende ronde. Goed dat ze ook gaan prikken. Jojoba, wordt een beetje verdrietig van je nieuws, kan me helemaal voorstellen wat dit met je doet, want je wacht al zolang. Waarom moet je over naar een ander ziekenhuis? Misschien wel beter, want ik vond de reactie van jouw gyn een beetje vaag (giswerk) afgelopen keer. Daarom vroeg ik ook waarop gebasseerd werd dat jij een eisprong zou hebben gehad. Ik had dat gevoel namelijk niet omdat het om 1 eitje ging en er toen nog steeds 1 eitje was toch? Daarnaast was jouw Bmsv toch ook weer dun? Terwijl die na een eisprong nog wel eventjes dik is. (klaar voor een eventuele innesteling een aantal dagen later). En wij als PCOers hebben altijd een hogere oetsrogeenwaarde. Het is de progestron die ze moeten testen. Dus misschien wel goed dat je over gaat, wel dat het zolang gaa duren Joseetje, ik snap je gedachtengang over melanietje wel hoor, zo werkt dat bij mij ook. Hoe is het gesprek op je werk gegaan? zulke dingen zijn altijd weer stressvol en niet leuk. Je wilt zelf kunnen kiezen of je overstapt naar een andere groep en de sfeer die er is wanneer er mensen weg zouden moeten is ook niet niks. In de Jeugdzorg is het momenteel ook niet heel fantastisch... Luukske ook voor jou was het dus weer een spannend dagje. Dat "commentaar" gaat toch over je kind he? Ook jammer dat het gesprek niet eerder kan zodat je bijv. meteen naar de kerstvakantie daar met hem kon starten, is ook gewoon veel fijner voor je zoontje. Wat is het verschil met deze school vergeleken met waar hij nu op zit? Zora Jippie, de duivels zijn gearriveerd. Hoewel het nog even duurt, ben je wel weer bezig en dat is altijd een beter gevoel dan dat eeuwige wachten toch? Gaat dit dan eens jouw ronde worden? Samen met die van jojoba en Luukske? Zo nu ga ik naar hyves, want jullie hadden mij toegevoegd en ga ik jullie eens eventjes lekker bestuderen....
Oh wat is dit leuk, om de gezichten eens te zien! Moest eerst even bedenken wie zou dit zijn? Maar al vrij snel is dat duidelijk... erg leuk!
Nightelf ik krijg 3 mensen met jouw naam via hyves.... waar kom je vandaan? Jojoba jeetje.... dat gaan ze toch niet menen hopelijk... alles weer overnieuw.... aan de andere kant hebben ze misschien toch iets over het hoofd gezien.... misschien is het wel gewoon standaard dat ze je man even willen zien. luukske ( ja ja in een keer goed ) wat vervelend... je word er dan zo onzeker van wat nou de beste keus is.... en het is niet leuk om comentaar te krijgen op je kindje... en trouwens welk kind is tegenwoordig niet druk???? ik wist niet dat dit het gevolg van een vroeggeboorte kan zijn???? gelukkig dat jullie toch een brusje willen... denk dat dat juist hardstikke leuk zal zijn.. Zora oh wat goed meid!!!!! eindelijk ongie... he he dan kun je in ieder geval door.... dazwa ik ga je ff mijn naam pb,en oja vergeet ik bijna te vertellen hoe het is gegaan.... nou niet best... ik had het als enige al helemaal bij het rechte eind... mijn hele gedachtengang was precies wat er gaat gebeuren.... 2 teams worden 1 en er is een woningcoordinator teveel.... ik dus... in deze positie heb je gelukkig voorang op alle beschikbare functies.. dus ik dacht..laat ik nu eens niet helemaal in de stress raken maar proberen deze kans te benutten nu eens een echt leuke werkplek te vinden... na m,n verlof was m,n werk gewoon niet meer zo leuk... veel agressie etc.... ik voel me opgelucht.... zo raar.... xxxx jose
Goh Joseetje where one door closes one door opens.... Misschien is het dan toch goed en is het een kans. Fijn dat je je iig opgelucht voelt.