wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hé Joseetje, aan de ene kant ontzettend balen aan de andere kant inderdaad een nieuwe kans om iets anders te zoeken. Ik hoop voor je dat je snel iets vind.

Leonizzie: ik had dat inderdaad ook dat ik een heel ander beeld had bij sommige hier op het forum. Maar echt heel erg leuk!

Ik ga naar een ander ziekenhuis, omdat hier de ziekenhuizen straks 1 worden en nu alle fertiliteitpatienten naar 1 afdeling op een bepaald ziekenhuis moeten komen. Maar ik wilde sowieso al weg hier, want ik had niet echt het gevoel de laatste tijd dat ik serieus werd genomen en dat er serieus goed gekeken werd. We zullen zien. Nu toch maar even lekker rust, lekker kerst en oud/nieuw vieren (wel zonder kindje helaas, maar het is niet anders) en dan 2010 met frisse moed er tegenaan. We zeggen nu hetzelfde als vorig jaar dit moet ons jaar worden (hoop ik).

Liefs Jojoba

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Joseetje: ik hoop dat je snel een baan naar je zin vindt. Het is natuurlijk ontzettend balen, maar ook een kans om echt iets leuks te vinden.

Zora: joehoe, eindelijk ongi!! Nu kun je eindelijk weer beginnen met aftellen tot het hele circus weer van start gaat (alles beter als wachten op een ongi).

Zo leuk om nu de gezichten bij de namen te zien.

Trusten!

3. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, nee we zeggen dat ook in Limbo-land....
    fijn dat je ongi er eindelijk is, zal echt wel een opluchting zijn....
    ik duim voor jullie dat dit jullie ronde wordt.

@joseetje, fijn dat je wel positief tegen het hele gebeuren op je werk aankijkt, je kunt het dan wat makkelijker loslaten....ik hoop dat je een leuke functie, die echt naar je zin is, krijgt.

@leonizzie, het verschil tussen de 2 scholen is dat op zijn huidige school er weinig gedaan wordt aan begeleiding van "probleem"kinderen, en zoals mijn man zegt....het publiek aan die school spreekt ons niet aan( 50% van de klasgenootjes komen van het woonwagenkamp, ik heb daar niet zo'n problemen mee, maar voor Luka is het niet goed....hij trekt zich op aan de "stoere"kindjes).

@jojoba, echt super balen meis...ik hoop gewoon dat we (zora, jij en ik) van 2010 een super jaar kunnen maken!

@all, begin weer flinke eipijn te krijgen, dus het eitje/de eitjes groeien goed....dinsdag dus even kijken naar het bmsv, en dan vraag ik om van te voren een samenlevingstest te doen....en ik wil natuurlijk mijn progestron weer weten....

4. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, dames ik ga ook even naar jullie koppies kijken op hyves!

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Fijn weekend meiden!

En voldoe ik aan alle verwachtingen? :p :D

6. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, natuurlijk doe je aan je verwachtingen....op de foto's niks anders dan sterke vrouwen!

7. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Zora, fijn dat je ongi bent geworden...op naar een geslaagde poging!

Leonnizie, vroeg me ook om mijn hyves, als er nog meer zin die het leuk vinden om ook mijn vriendje te worden, stuur gewoon ff een pbtje;)

8. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, ik heb je ge-PBt;)

9. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, heb je toegevoegd!

wat een stel mooie meiden hebben jullie!

groetjes

10. beehappy76

Thanks!:D

Jij hebt ook een prachtig kereltje!

...enne ik heb wel ff moeten zoeken naar een foto van jou, maar heb hem gevonden...Leuk om een beeld te krijgen van de persoon achter de naam;)

11. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Beehappy: ik heb je ge-pbt

Jemig meiden, ben zomaar uit mezelf ongi geworden :$ Ik had echt niet verwacht dat dat zo snel zou komen.....ben nu ook benieuwd of ik iets wat op een cyclus lijkt ga krijgen.

Heel fijn weekend iedereen!

12. beehappy76

Nightelf, fijn dat je lichaam zo snel de draad weer op pakt!

Ik heb je gevonden;)

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Idd wat Luukske zegt, wat een mooie meiden heb je!

14. beehappy76

Ik ben ook reuze trots op ze!

Maar zoals ik al bij een foto op hyves schreef, Amer is ook echt een hele mooie meid!

15. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Dankje! Wij zijn ook supertrots op ons mooie kleine meisje!

16. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nightelf, nou ik hoop dat je cyclussen nu zelf een ritme vinden....

@all, vanavond een meiden avondje met de "vroegere" stapvriendinnen....we hebben een soort verlate sint-surprise?!

17. beehappy76

luukske, heel veel plezier!:D

18. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

Even snel een ego-berichtje: afgelopen maandag de 12 weken echo gehad met nekplooimeting en gelukkig alles in orde! Een mooi kloppend hartje gezien en gehoord, blaasje en maagje mooi gevuld, twee armpjes en twee beentjes waarmee uk flink aan het spartelen was. En de nekplooi was mooi dun; 2 mm. Nu nog wachten op de uitslag van de bloedtest, die krijg ik over 11 dagen.

Tot gauw!

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ivy he das goed nieuws... wat leuk. mooi he zo,n echo?

Zora hahahah nee hoor je viel echt niet tegen.... maar ik had van jou al eerder een trouwfoto gezien bij dat persapparaat... die stond toen in je album.... was een mooie foto.

hier voel ik me echt stukken stukken beter... op aanraden van een vriendin die pms heeft ( of hoe dat heet) ga ik even bijhouden hoe die depressieve rare buien samenhangen met mijn cyclus... want als het daarmee samen hangt ga ik dus toch nog even aan de pil....het is wel toevallig dat dat 2 keer gebeurd..

verder alles wel ok... vandaag lekker kerstgeshopt en met hubbie kerstversiering geknutseld ( is soms net een wijf hahahah en hij is er nog beter in dan ik ).. kranzen gemaakt van takken en mos etc...

was een lekker tut dagje....

gr Jose

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, lekker toch zo'n relaxte dag met je hubbie!
    hopelijk gaan je klachten niet gepaard met een postnatale depressie...

@yvy, gefeliciteerd met je mooie echo

@all, gisteren een gezellige avond met de vroegere stap-meiden.
    heb een hoop onzin gewonnen met de surprise dus heb Luka vanochtend blij gemaakt met zo'n klein lelijk kerstboompje....haha...

Share This Page