wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Yvy gefeliciteerd met je mooie echo, jij bent vast heel lekker het weekend in gegaan.

Joseetje, fijn dat je lekker zo'n kneuter dag had met je man. Die moeten er ook tussen zitten. Fij dat je je beter voelt. Ben benieuwd of het samenhangt met je cyclus, want dan is het waarschijnlijk goed hanteerbaar de volgende keer.

Luukske, dus jij hebt lekker de stad onveilig gemaakt?

Hier het rustig aan gedaan. Gisteren de kerstboom gehaald (een hele grote) en erwtensoep gemaakt. Vandaag gaan we hem op ons gemak optuigen en mocht er iets stuk zijn o.i.d. dan zijn de winkels open en kunnen we het even halen.
    Voel me verder erg goed, geen misseijkheid ofzo, alleen maar moeheid, dus goed te doen allemaal.

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zo, iedereen al weer in de kerstsfeer, heerlijk!

Leonizzie: nog 2 nachtjes slapen voor de echo. Hou je het nog een beetje vol met wachten?

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Haha ja het gaat goed. Ben nu nog aardig rustig en verheug me er gewoon op, maar ik moet er niet te lang bij stil staan, want dan ga ik me ook bedenken hoe het t zal zijn als we geen hartje zien....
    Dus ik sta er gewoon niet te lang bij stil, gewoon nog 2 nachtjes slapen!

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Dat is denk ik ook de beste instelling. Maar kan me voorstellen dat de zenuwen door je buik gieren als je in de wachtkamer zit (hadden wij iig wel).

5. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    @Yvy: Fijn dat alles goed was meis!
    @Leonizzie: Spannend!
    @Joseetje: Leuk dat je dat samen met je man kunt doen, haha, wij hebben vorige week ook de kerstboom uit de schuur gehaald. Erg gezellig. Manlief is hier erg van de kaarsjes dus gisteren bij de Ikea weer leuke kaarsen gehaald.

Ik heb vandaag (12 weken, joehoe) voor het eerst een buikfoto gemaakt. Ik heb al een rare bouw van mezelf omdat ik zo kort ben (1.32) maar er is wel al een buikje te zien. Nou had ik dat ook al wel, alleen dat kan ik nu niet meer verbergen :p Foto staat in mijn album. Heb wel m'n hoofd er af je ziet alleen nog een dikke onderkin whahahaha.

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Dazwa: joepie, 12 weken!!!
    Je kunt echt al een buikje zien hoor! Mooi!

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, spannend meid nog 2 daagjes!!

@nightelf, zag een hele mooie foto op hyves staan....echt een leuke meid hebben jullie!

@dazwa, jippie 12 weken.....ennne mooi buikje!

@all, meiden avondje was gezellig....
    overmorgen heb ik de echo voor het slijmvlies, ben benieuwd....
    en deze week wordt weer onze klusweek.....heb er een heel raar gevoel bij....

8. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Dwaza, mooie buikje! En al weer 12 weken, super!

Luukske, van waar het slechte gevoel?
    succes overmorgen!

Leonizzie, nog 2 nachtjes, op naar een hele mooie echo!

9. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    dazwa dat is een mooi buikje meid..

gr Jose

10. beehappy76

Niet te geloven, gisteravond tijdens mijn avonddienst ben ik verrast door de rode duiveltjes.
    Niet te geloven, na de bbz/mk een cyclus van precies 28 dagen, dit komt bij echt maar zeldzaam voor. Normaal zit ik tussen 32 en de 39 dagen, als ik dus van een gemiddelde cyclus uit zou gaan, zou ik over ongeveer 34 dagen mijn sipraaltje kunnen laten zetten. Maar ik wil niet meer wachten, ik wil zekerheid...Ik heb de ass. van de huisarts gebeld of ik niet gewoon deze cyclus al mijn spiraal al mag laten zetten. De ass. heeft voor het einde van de middag een afspraak gepland, maar overlegd dadelijk met de huisarts om 11.00u mag ik terugbellen of ik vanmiddag mijn spiraal kan laten plaatsten...Ik hoop het zo, ik wil rust in mijn hoofd en mijn lijf!

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, super zeg een cyclus van 28 dagen!!
    kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk rust wilt, ben benieuwd of je nu al mag komen voor het spiraaltje....

wat betreft mijn raar gevoel, is alleen maar positief hoor....denk dat het wel eens raak zou kunnen zijn deze ronde, echter houd ik in mijn achterhoofd dat het bmsv te dun kan zijn...want denk niet dat ze zo laat in de cyclus nog wat kan geven daarvoor, of toch?

enne ik ga aandringen op een samenlevingstest, want die hebben we nooit gehad....als ik kijk naar het zaad van hubbie en de waardes van mijn eisprongen (46, 76, 112 van de laatste 3 maanden, en voor die tijd zijn ze ook steeds goed geweest) vraag je je af waar het aan ligt, want klussen doen we dus heel gericht!

12. beehappy76

luukske, ja idd 28, ik fantastisch!

Wat betreft de spiraal heb ik minder goed nieuws...ik moet toch nog een cyclus afwachten van de huisarts. Het is echt beter mijn baarmoeder en mijn lichaam nog even rust te geven. De kans op een infectie is echt te groot als ze spiraal nu al plaatsen en daar zit ik natuurlijk ook niet op te wachten.
    Dus ik zal nog ff geduld moeten hebben...

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, kan me voorstellen dat je rust wilt, maar als het nu een kans op infectie zou geven zou ik idd ook nog een cyclus wachten, je lichaam heeft het zwaar te voorduren gehad!

dikke knuf!!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    Groeps hugg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    hoi dames,

weer een onzeker vraagje van mij. Vandaag kreeg ik de uitslag van de progesteron, had van het weekend al gelezen dat ie vanaf 30 goed is. Nu belde de ass gyn mij en zei dat mijn waarde 20 is dus een goeie eisprong. waarop ik zei ik dacht dat ie vanaf 30 goed is. Toen zei zij, ik heb het aan de gyn laten zien en die zei mooie waarde...ikke blij. maar zit ik weer te surfen maar zie toch echt hogere waardes........maak mij toch wel een beetje zorgen nu....

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Even heel kort, moet nl zo met het eten beginnen:

Leonizzie: heeeeel veeeeel succes morgen!

17. beehappy76

sylcor, ik kan me voorstellen dat je je nu een beetje zorgen maakt, maar als de gyn zegtdat een waarde van 20 goed is zal dat ook wel kloppen. Volgens mij is dit ook afhankelijk van welke dag na de eisprong je laat prikken, dus ik zou me niet te veel zorgen maken.

all, de huisarts heeft me nog teruggebelt en verteld edat ze overleg heeft gehad met mijn gyn en dat ik de spiraal toch mocht laten plaatsen. De gyn had aangegeven dat de kans op een infectie nu naar 1 normale cyclus nog maar heel klein was.
    Om 16.30 is het spiraaltje geplaast, het was erg pijnlijk maar ik ben wel opgelucht...nu is het echt klaar.

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hoi dames,

Ik wil iedereen even heel veel succes wensen. Hou moed en geef alsjeblieft niet op. Bij mij is dit jaar PCO geconstateerd en heb clomid 50mg geslikt en ben nu 5 weken zwanger.

Blijf geloven in je dromen!

Groetjes Nicky

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Nicky gefliciteerd!

Sylcor, wat ik van die waardes weet is dat het boven de 20 moet zijn voor een eisprong, maar het liefst boven de 30 voor een echt goede eisprong. Tussen de 20 en 30 worden er procentueel minder vrouwen zwanger dan boven de 30. Paar maanden terug had ik een waarde van 36 en ons Luukske haalt hoogtes van de 120 (!!!).
    Afgelopen ronde had ik een waarde van 25 en was daar best even verdrietig over , maar eh... zoals je weet ben ik daar toch zwanger meegeraakt. Zelfs mijn gyn zei toen ik belde: Goh toen ik je waarde zag had ik dezelfde reactie als jij... maar ja het zegt dus niet alles. Ook kan het zijn als je een dag eerder of later bloed prikt dat het alweer verschil maakt. Volgende keer dus misschien wel bespreekbaar maken, want Progestron kan opgekrikt worden.

Nightelf, wat lief dat je me even succes komt wensen. Vanavond begin ik de zenuwen toch wel echt te voelen. Nu denk ik af en toe; Leonie geniet nog even van dit gevoel zwanger te zijn, wie weet blijkt morgen dat het niet doorgegroeid is..." Nu is die ontwetendheid voor heel even een beetje fijn.

Beehappy, ik vind het fijn voor je dat ze dat spiraaltje toch nog hebben gezet. Dan kan je er voor je gevoel ook iets meer een punt achterzetten. In die zin dat het nu duidelijk is en niet nog een maand wachten enz.

20. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    dames dank jullie wel voor de reacties! ik moet vrijdag naar de gynaecoloog en dan zal ik het nog wel eens navragen. En tot die tijd blijf ik hopen dat er iets gaat groeien.....

beehappy, ja het zal vast van een hoop dingen afhangen, ik heb op 5dgn na ei bloed laten prikken.

leonizzie, spannend de eerste echo......succes!!!

Deel Deze Pagina