Beehappy: fijn dat het spiraaltje toch nog geplaatst is. Leonizzie: hoe laat heb je morgen de echo? Succes! Luukske: ik zou idd ook vragen om een samenlevingstest, je weet maar nooit of de Clomid niet inmiddels de zuurgraad van het slijm heeft aangetast.
Leonizzie succes morgen! Luukske: idd gewoon om vragen. Heb ook goede hoop voor jou de volgende ronde met zulke progesteronwaardes! Zora: hoe is het meid? Is de ongesteldheid weer weg? Scylor: de gyn zei ook tegen mij dat je een progesteronwaarde van boven 20 moet hebben om een eisprong te hebben gehad. Ik had helemaal niets verhoging, dus bij mij niet van toepassing. Die van jou is dus goed hoor! Beehappy: fijn dat je toch nog het spiraaltje mocht plaatsen. Hoe voel je je er verder onder? Lijkt me een erg moeilijke periode zo na deze grote beslissing.. Ik had gisteren een veeg bloed en daarna weer helemaal niks. Had de laatste dagen en nu nog steeds vlagen hoofdpijn, dat heb ik meestal rond ongesteldheid en opgezette buik, maar niets te zien hoor. Ik hoop toch dat ik uit mezelf ongesteld wordt i.p.v. in januari provera te moeten gaan nemen. Liefs Jojoba
@sylcor, zoals leonizzie al zei kun je met een lagere waarde ook zwanger raken, natuurlijk zien ze liever boven de 30, maar alles kan. ik heb met Clomid torenhoge prog. waardes, en ben nog niet zwanger... @leonizzie, spannend meis....kom straks het mooie verhaal maar even vertellen, zitten in spanning! @beehappy, fijn dat je toch meteen tercht kon....nu kun je al wat meer rust krijgen met die dagen....dikke knuf! @all, net terug van gyn, en bmsv is erg dun tov de cyclus duur, dus ik ben van mening dat het bij mij gewoon elke keer misgaat met de innesteling want prog en zaad zijn super! moet nu morgen terug voor een samenlevingstest, op mijn verzoek, want ze doen het schijnbaar alleen bij meiden die nog nooit zwanger zijn geraakt door Clomid(ik heb bewezen dat ik zwanger kan raken). verder moet ik op cd3 van de laatste Clomid cyclus(ze zei als je dan niet zwanger bent...nou met zo'n dun bmsv denk ik echt niet dat dat erin zit) terug voor een uitgangsecho, en wordt er opnieuw een HSG gepland om voor het starten met spuiten eerst nog een goed te kijken hoe het er nu echt van binnen uitziet. ben dus een beetje verdrietig, maar heb het zelf al in mijn hoofd zitten dat het daar aan zou liggen....hoop dat ze me die laatste ronde Clomid niet meer laat nemen, maar meteen met spuiten beginnen, want ik ben van mening dat het zinloos is als het slijm te dun is, om dan hormonen te gaan slikken....
Luuske ik vind het zo rot.... lijkt me dat je er moedeloos van word... gelukkig gaan ze verder stappen ondernemen... ze hebben wel met echo,s gechecked of je eitjes groot genoeg groeien? hoorde gisteren een buurvouw die ook clomid kreeg en 1e ronde was goed gegaan en dus mocht ze zelf proberen... toen bleek na 8 maanden dat haar eitjes bij 15 mm steeds sprongen.... leonizzie oh oh ohwwww het is echt net alsof ik mezelf hardop hoor denken 12 maanden terug... ik dacht ook nou laat ik nu nog maar fff genieten van dit gevoel.... en in de beugels dacht ik... of ik ga doodziek en elendig naar huis of ik ben zooooooo blij..... ik snap hem helemaal.... ik wacht vol spanning op je mooie verhalen.... want ik geloof echt dat alles ok zal zijn... probeer te ontspannen en niet vergeten ook te genieten he??? zo,n echo is zo mooi. Jojoba ik hoop ook dat je niet aan de provera hoeft... het is toch weer troep in je lijf.... Dazwa alles ok? nou hier een pyamadagje.... josefien is snotterig.... dus die slaapt veel... ik hang lig zit voor tv en pc..... even lekker niks vandaag... gr Jose
He Luukske, wat een balen nieuws zeg, maar wel iets waar je al wat rekening mee hield. Maar wanneer is voor jou 3cd dan? Moet je nou weer een ronde Clomid doen? Nee toch? Hoop dat ze alles een beetje strak plannen, zodat je het nieuwe jaar kan beginnen met spuiten meid. Het gaat echt binnen een half jaar lukken hoor! Hier een pracht echo gehad! Ze hoefde niks nog niks te zeggen of ik zag "hem" al zitten en het hartje knipperen. Ook het hartje gehoord luid en duidelijk!!! van de opluchting (had toch behoorlijk de zenuwen ervoor) moest ik huilen. Ook vriendje was verwonderd en emo. Ik blijk 7 weken en 4 dagen zwanger en ben 30 juli uitgerekend. Wauw het is echt zo, ik ben zwanger! Joseetje, heerlijk man zo'n dagje in pyama op de bank, geniet er van!
Wauw Leonizzie, wat geweldig!!!! Moet nu snel naar mijn werk maar zal binnenkort weer even uitgebreider reageren. Móest even checken hoe het gegaan was met je. Zo gaaf!!
Joehoe!!! Supergefeliciteerd Leonizzie! En nu lekker gaan genieten, he Luukske: wat een rotnieuws, maar het verklaart misschien wel waarom je dus nog niet zwanger bent. Maar kunnen ze dmv spuiten ervoor zorgen dat het bmsv dikker wordt? Jojoba: hoop dat je geen provera nodig hebt, dat is zulk rotspul (ik slikte 10 x liever Clomid dan die rot-provera, kreeg er zo'n ongelooflijke hoofdpijn van). Beehappy: fijn dat je toch nog voor je spiraal terecht kon. Toch een moeilijke beslissing. Ik hoop dat jullie het lukt om het allemaal een plaatsje te geven. Joseetje: beterschap met Josefien! Vanochtend heeft Amber haar eerste prikjes gehad. Ze was wel even verontwaardigd, maar na een dikke knuffel was er niets meer aan de hand. Ben benieuwd of ze er verder ook nog bijwerkingen van krijgt. Voor de zekerheid maar even paracetamol bij de apotheek voor haar gehaald, maar hoop dat we dat niet nodig zijn. Ze was ook lekker gegroeid. Ze weegt nu 4225 gram en is 54 cm. Mannetje werd vanochtend nog gebeld, 7 januari heeft ie ook weer een sollicitatiesprek. Morgenochtend ook, spannend!!!
@leonizzie, gefeliciteerd met de mooie echo! had het idd wel verwacht, en zei net al tegen hubbie dat ik wrs die laatste ronde Clomid niet neem, als het het slijm aantast, tja.... @joseetje, mijn ei was nu 20mm, en vorige rondes was/waren ze ook tussen de 20-30mm! ligt echt aan het slijm, dit is gewoon door de Clomid aangetast! @dazwa, hoe haat het met jou, je bent al hard opweg! @nightelf, spannend die sollicitatiegesprekken, ik duim voor jou en je hubbie! @all, vandaag wat kerstinkopen gedaan, morgen de laptop ophalen, en even met mijn moeder een kado voor Luka halen (alsof hij nog niet genoeg heeft).
Lieve meiden, wij zitten hier echt even op een roze wolk, wat een heerlijk gevoel is dit zeg. Nooit gedacht dat te gaan ervaren. Daarnaast doodmoe, dus ga lekker languit op de bank. Fijne avond iedereen en tot morgen!
whoehaaa !!!!! wat goed leonizzie... wat een heerlijk gevoel he? en laat al die spanning van afgelopen periode maar van je afglijden... en nu genieten, genieten en nog eens genieten... lekkere tijd ook.... kun je gezellig de kerst doorzwangeren ( ik vond dat echt heerlijk) en lekker in de zomder met verlof... goed zeg... ben helemaal blij ( jose zit met je op de roze wolk hahahha ) gr Jose
Leonizzie, Gefeliciteerd met jullie mooie echo! wat fijn om te lezen dat jullie op de roze wolk beland zijn! luukske, meis wat ernorm balen weer! Heel veel succes vandaag met de samenlevingstest! all, helaas is alle pijn voor niets geweest, gisteravond voelde ik ik iets. Toen ik op het toilet ging kijken zag ik dat het sipraal naar buiten was gekomen, verdrorie!:x Ik baal nu echt vreselijk, ongi is bijna over dus moet alnog een maand wachten en weer de pijn door.:x
hey meiden hier even een berichtje van mij..... vanochtend dus naar fert arts voor samenlevingstest, heb van te voren eerst even een echo gehad om te kijken of mijn follikel gegroeid was tov gisteren....nou hij was 25 mm, EN daarbij bleek ik ineens nog 3 follikels van +20mm te hebben, en gisteren zat er echt maar 1!! moest onmiddelijk stoppen met de Clomid, en voor nu geheelonthouding....tja jullie horen het....we hebben vanochtend moeten klussen voor die test, en dan nu geheelonthouding....hahaha..... baarmoederslijm was nu toch dikker geworden, en was dus goed genoeg voor een innesteling! dit was dus echt mijn laatste ronde Clomid, moet nog 5 kilo kwijt, en dan start ik in januari met spuiten!! nou de kogel is door de kerk!
luukske, dat is schrikken zeg !!! Nu dus toch de kogel door de kerk en vanaf januari toch spuiten...ik hoop dat het spuiten jullie eindelijk geluk mag brengen!
@Luukske: Jee, dan sta je gek te kijken! Ik hoop dat het spuiten jullie eindelijk op een roze wolk zal brengen! Ik heb dat toen ook een keer gehad, alleen toen waren alle 3 de follikels al gesprongen. De gyn. wist niet waar ze het zoeken moest. @beehappy: ahhh, lekker dan dat dat ding er weer uit kwam!! Ging dat wel zonder pijn? Hier gaat het goed! De ischias is weg, krijg er nu fysiotherapie voor in de hoop dat het nog heeel lang duurt voor het weer terugkomt. Verder de laatste week best wel weer misselijk geweest, terwijl ik dacht dat het minder aan het worden was, haha. Maar ach, dat hoort erbij We hebben dit weekend de babykamer gekocht, bij de Ikea. Had ik dat al verteld? We moeten het ledikantje nl. toch nog aanpassen (deurtje in maken) dus om dan een superdure kamer te kopen zagen we niet zo zitten. We hebben de Hensvik collectie gekocht, witte meubeltjes met een mooi subtiel golvend detail, echt schattig! Ook lekker dat er geen levertijd is, zodat mijn vader straks in de kerstvakantie (hij heeft 2 weken vrij genomen) alvast kan kijken wat hij aan het ledikant kan vermaken. Lief he.. Verder is mijn werkgever een ontzettende steun. Omdat we door mijn lichamelijke handicap (breekbare botten dus) niet kunnen voorspellen wat de zwangerschap met mijn lichaam gaat doen, ga ik volgende maand al met vervroegd verlof (eigenlijk de ziektewet). We hebben inmiddels een vervanger gevonden die dan aan de slag gaat, dus die ben ik aan het inwerken. Het voelt heel gek om na 3 jaar alles alleen gedaan te hebben het stokje over te moeten geven. En vooral zo vroeg.. Aan de andere kant, als ik had gewacht totdat ik bv. wel erg last krijg van mijn rug o.i.d. dan hadden we ook een probleem gehad. We hebben nu berekend dat ik waarschijnlijk sowieso 8 maanden thuis zal zitten.. Dus ben nu alles aan het afronden op mijn werk, een handboek schrijven (pff) en proberen alles een beetje knap achter te laten.
@beehappy, jeetje vervelend zeg dat hij er nu al uithangt.... ik heb wel voor mijn zwangerschap van Luka een spiraaltje gehad, en die is er toen ook "uitgezakt", mijn hubbie voelde dat echt bij het vrijen.... @dazwa, fijn dat je werkgever zo met je meeleeft....maar idd je gezondheid is gewoon het belangrijkste.... enne leuke meubeltjes hebben jullie gekocht, bint het echt te worden, als het allemaal staat. @all, ben wel opgelucht dat die laatste ronde Clomid niet hoeft, echter dat van die 4 eitjes is wel erg raar en dubbel, want heb vandaag mijn meest vruchtbare dag....ik weet dat mijn ei(tjes) altijd op cd17 springen, later niet....dus ja, afwachten....
Beehappy: balen dat je spiraaltje eruit is gezakt. Al die pijn voor niets. Dazwa: jeetje, das echt al snel dat je met verlof gaat. Maar in jouw geval geldt natuurlijk dat het beter te vroeg kan zijn dan te laat. Leuke meubeltjes hebben jullie gekocht. Begint het ook allemaal 'echter' te worden. Luukske: wat dubbel, vanochtend moeten klussen voor de slt en nu mag je juist niet klussen. Vind het wel vreemd. Ik had (in de ronde dat het raak was) 3 eitjes en wij mochten zelf kiezen of we ervoor wilden gaan of dat de cyclus afgebroken werd. De kans dat ze allemaal bevrucht worden is ja zo ontzettend klein..... Wel fijn dat dit de laatste ronde Clomid is en dat je dan volgend jaar verder gaat met spuiten. Leonizzie: hoe zit je wolk? Jojoba: al ongi-tekenen? Hier dacht ik vorige week dat ik ongi was geworden, maar dat was het ws niet. Heb twee dagen heel erg licht bloedverlies gehad en toen was het ook al weer over. Het leek ook absoluut niet op een ongi. Volgens de wijkverpleegkundige kon het ook komen doordat ik nu volledig borstvoeding geef en voor die tijd niet. We zullen zien........ Straks nog ff de mex. griepspuit halen. Hoop dat het niet al te hard sneeuwt....
Luukske: jeetje 4 eitjes!! Balen dat jullie nu vrijverbod heb... Goed dat je de volgende ronde gaat spuiten. Dazwa: vroeg zeg dat verlof van jou.., maar ja zoals je zelf al aangeeft met je handicap is het zeker beter. Beter maar goede voorzorgsmaatregelen nemen. Beehappy: oeh, doet dat geen pijn als het spiraaltje er zo uitkomt? Het zit jullie ook allemaal niet mee hé.. Leonizzie: gefeliciteerd met jullie mooie echo!!! Ik heb nog steeds geen tekenen van ongi, ja wat meer hoofdpijn en obsitipatie wat ik altijd heb voor mijn ongi, maar verder valt het mee. Wat die veeg roze nou was zondag, dat weet ik niet.. Net kerstinkopen gedaan. Moest ook voor mijn neefje en nichtje wat kopen en dan wordt ik altijd een klein beetje down. Wil zo graag eens voor onszelf wat kopen voor de kleine, ben het zat om telkens voor andere kinderen wat te moeten kopen... Ieder jaar zeggen we weer volgend jaar kopen we wat voor ons kindje, maar helaas dit jaar ook een afsluiting met lege handen.... Mijn kerstwens is dan ook voor iedereen op dit forum "een mooi gezond kindje in 2010!" Liefs Jojoba
Zo ik liep echt pagina's achter Alles bijgelezen! Ik heb een pb gestuurd aan de namen die ik zo snel kon bedenken voor hyves. Maar wil de rest ook graag eens zien! Enne joseetje ik noem Luukske ook altijd Luuske (oeps) Wat ik zo snel heb onthouden: @Leonizzie, meid gelukkig beteknde het roze verlies niets en heb je na al die tijd eindelijk een prachtige echo! Genieten is het zeker! Wat ik wel na de geboorte van mijn zoon merkte was dat er toen opeens een heleboel verdriet uitkwam van alle behandelingen en teleurstellingen. Laat als dat komt dat verdriet er ook gewoon zijn. Moet je ook kwijt! @Joseetje, schrikken van je werk. Ookal had je het zien aankomen. Blijft toch niet leuk. Zijn er andere functies die je wat lijken? Vandaag weer op controle geweest bij de vk. En baby heeft netjes het hoofd naar beneden gedraaid! Hele opluchting. Volgende week extra controle om zeker te zijn. Maar gelukkig is al het enge gepraat over draaipogingen en keizersnede's even van de baan!
ceacillia tjeee het word echt aftellen nu...gelukkig dat ze niet hoeven te draaien... dat vind ik zo,n eng idee.. schijnt ook enorm pijnlijk te zijn..ik herken dat wel van dat verdriet wat eruit komt... ik heb voor josefien een boek gemaakt met het hele verhaal erin.... heel wat traantjes gelaten toch nog.... dazwa wat leuk dat jullie het kamertje al hebben... ik heb een ander kamertje van ikea... van hemnes en dan alleen het kastje van dat merk dat jij hebt.... foto,s staan in mijn album.. lekker joh met vervroegd verlof.... gewoon heerlijk ontspannen..... tjeee geniet er nog maar even van.... als je eenmaal een kleintje hebt is de rust voorbij hahaha. beehappy neeeeeehhhh dat meen je niet.... is dat gr%$5&^%& er uitgevallen?????? wat waardeloos zeg... Jojba ja meid....wat zou het heerlijk zijn als je nu eindelijk voor jezelf al die kleine spulletjes en dingetjes zou kunnen kopen... maar ik geloof echt dat dat gaat gebeuren.... ook al heb je nu vreselijke pech en maak je je zorgen....... jij gaat ook in een winkel staan en met zorg alles voor jouw eigen kleine babytje kopen.... de vraag is niet of het gebeurd maar wanneer het gebeurd... Leonizzie ben je al lekker misselijk aan het worden???? Luukske tjee.... wat een berg eitjes.... en dan geheel onthouding... ga je dat doen? ik bedoel.... zijn meer eitjes niet meer kanzen? tja... ik weet het ook niet... hier alles wel ok.... heb mijn strategie mbt het werk uitvoerig doorgedacht.... ik doe namelijk helemaal niks heb ik besloten...ik wil gewoon blijven en verzet pas een stap op het moment dat ik officoeel zwart op wit van p&o heb dat ik bovenformatief ben... dan behoud ik mijn rechten op mijn salaris met alle uitlopen... en ik denk niet dat het mijn teammanager gaat lukken mij bovenformatief te stellen omdat het last in first out principe geld... alleen had ze zelf bedacht dat ze die regel niet gaat volgen... nou das prima maar dan verzet ik ook geen stap... ik weet niks ,ik doe niks.... en ik ga al helemaal niks tekenen..... zo :x:x:x mijn teamamanger kan even de pot op... zegt ze vorige week tegen me hee???? ben je boos???? ik dacht dat jij niet boos te krijgen was...... zo heee.... vergist ze zich daar toch even lelijk in...ik heb gesproken..... en nu hopen dat ik zo dapper kan blijven tot na dat gesprek maandag... xxxx jose
@ceacilia, heb je een uitnodiging op hyves gestuurd.... enne, begint goed op te schieten voor jullie! @joseetje, geheelonthouding.....NOT....heb toch ook moeten klussen voor de samenlevingstest(had toen al raak kunnen zijn, als het raak zou zijn deze ronde), en de kans dat er 4 bevruchtingen plaatsvinden is wel klein.... @nightelf, ik heb het idd ook....hebben geklust op eigen verantwoordelijkheid, maar zoals gezegd, wie zegt dat het raak is, laat staan alle 4 bevrucht! @all, vandaag flinke eipijn, dus mijn eisprong zal vandaag of morgen wel zijn.....31 dec(ongeveer) is mijn NOD