wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukske: met een mooie test kan het nieuwe jaar toch niet beter beginnen! Had stiekem ook wel verwacht dat jullie je er niet aan gingen houden (heb je goeie eitjes, mooi bmsv een goeie slt en dan mag je niet klussen: NOT:D)

Caecilia: de laatste loodjes, meid. Hou je het nog een beetje vol?

Joseetje: goed dat je voet bij stuk houdt, wat betreft je werk!

Jojoba: hoop dat jullie volgend jaar toch echt wat leuks voor een kleintje van jullie zelf kunnen kopen!

2. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

luukske, ik had het stiekem ook wel verwacht, had ik waarschijnlijk ook gedaan hoor;)...succes!

Caecilia, fijn dat beebje zich mooi gedraaid heeft...voorbeeldig kindje, nu al;):D

Joseetje, super dapper! Succes maandag!

all, ik baal nog steeds een beetje van het gedoe met de sipraal, maar ik kijk nog steeds uit naar de feestdagen...ik heb me voorgenomen me de feestdagen er niet aan te denken en half januari proberen we het gewoon nog een keertje;)

( ik weet niet meer weie het vroeg, het was volledig pijnloos toen het spiraal eruit kwam, in tegenstelling tot het inbrengen)

3. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    He lieve meiden, die roze wolk zit erg prettig! Leuke reacties van jullie!
    Het besef is nog steeds gek, ik weet het en ik voel het aan mijn borsten en moeheid, maar ja verder... Nergens last van eigenlijk. Ik ben het me het meest bewust 'snachts en in de ochtend en daar geniet ik van. Ik droom altijd al veel, maar in mijn dromen ben ik ook nog niet dik maar wel zwanger en dat is elke keer weer een heerlijk idee!
    Voel me wel schuldig dat ik al 2 weken niks aan sporten doe. Normaal ga ik 7 uur de deur uit en ga ik 2 keer per week direct door naar pilates om 19.00 uur, maar ik red het nu niet heb er echt de puf niet voor. En dan denk ik: Kom op niet aanstellen gewoon gaan, maar de bank roept me gewoon!

Beehappy he gat, wat vervelend dat hij er gewoon uit is gekomen! Kan je weer wachten

Ceacillia, wat fijn dat ze mooi is gedraaid. Goh nu echt de laatste loodjes meid. Nog even genieten hoor. Grappig dat jij ook altijd Luuske schreef.

Luukske, wilde al zeggen; Wel klussen hoor! De kans dat ze alle 4 bevrucht raken lijkt mij stug en nu heb je gewoon 80% kans dat je zwanger raakt/bent. Zou toch super zijn wanneer jij op de laatste dag van dit jaar met mooi nieuws komt.

Jojoba, meid kan me heel goed voorstellen dat je nu eens niet voor andere kinderen inkopen wilt doen...
    Die roze veeg, was dat echt heel weinig? Niet rood? Wanneer er geen eitje is gesprongen maar wel bmsv is opgebouwd wordt dit afgestoten en dan ben je vaak ook korter ongesteld, maar dat is wel even echt rood.
    Hoe voelt je lichaam verder? Misschien na het weekend toch even testen?

Joseetje, waaom heb je toch besloten voet bij stuk te houden? Toch niet echt opluchting gevoeld? Is je goed recht hoor, kom maar op voor jezelf!

4. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Meiden naar aanleiding van het lieve berichtje van Leonizzie op mijn topic (bedankt meid) kom ik weer even langs. Sorry als ik jullie verwaarloos. Ik lees wel bij maar heb niet altijd de puf om te reageren. Mijn emoties zijn net een achtbaan nu. Voor de nieuwe ontwikkelingen verwijs ik even door naar mijn topic anders moet ik het opnieuw typen. Maar het komt er op neer dat we pas eind januari starten. Eerst moet ik aan de Provera en dan aan de pil. Zucht......

Leonizzie: Fijn dat de echo goed was meid! Gefeliciteerd!

Beehappy: Het zit ook niet mee he, wat rot zeg. En helemaal vervelend dat die spiraal nou opnieuw geplaatst moet worden. Dat dat jou weer moet overkomen, ongelooflijk. Sterkte en een dikke knuffel!

Luukske: Dus jij bent stiekem toch aan het klussen? Snap het wel hoor, ik zou het zelf ook doen. Wanneer krijgen jullie de uitslag van de samenlevingstest, of had je die al gehad?

Jojoba: Ik vind het een mooie kerstwens. Ik hoop dat we die met z'n allen waar gaan maken. Voor mij wordt 2010 het jaar vand e waarheid, dus ik ga er wel dubbel in. Rot dat je nog niet ongi bent. Hopelijk zet het door of gebeurd er een wonder.

Joseetje: Wat een gedoe op je werk zeg. Doe waar je jezelf goed bij voelt meid! Sterkte ermee!

Fijne avond all! Liefs Zora

5. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Ja het schiet op hier. En ik ben lichamelijk en geestelijk ook echt helemaal op. Vind het veel moeilijker zwanger zijn als er een jochie van 3 de hele dag met je wil spelen... Ik heb heel weinig energie en hij heel heel veel. Maar ik weet luxe probleem wat ik jullie allemaal gun!

@Zora, das best lang wachten nog. Hoop dat het je wat rust geeft met de feestdagen.

Gisteren moeilijke dag gehad. Bekende van mij heeft met de 20 weken echo slecht nieuws gekregen. Kindje had een bepaald syndroom waardoor er geen niertjes waren ontwikkeld. Geen genezing mogelijk. Gisteren is ze na inleiden bevallen van een jongetje. Vind het afgrijselijk voor haar. Na 2 mk's nu dit...

(Sorry wil hier geen van de zwangere daames bang maken... dit is echt een uitzonderlijke situatie meiden!)

6. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo allemaal!

Weer even snel een kort teken van leven.
    Vandaag druk geweest met boodschappen voor de Kerst, en vanmiddag nog even geshopt voor beeb en mama. Maar jemig, wat is het lastig om neutrale kleertjes te vinden zeg! Was wel leuk shoppen: 3 halen, 1 betalen.

7. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Ceacillia dat zijn inderdaad vreselijke berichten waarvan je hoopt dat niemand ze ooit hoeft mee te maken....

Leonizzie nou meid doe maar lekker rustig aan.... dan maar even niet naar pilates hoor.... heb je de rest van je leven zolang je nog geen rollator hebt de tijd voor....

Zora he meis.... ik word zo verdrietig van je berichtje.... dat 2010 het jaar van de waarheid voor jullie word.... het moet zo moeilijk zijn steeds hoopvol te blijven....het is gewoon waar wat je schrijft.... wat kun je er over zeggen.... altijd maar die troostende berichtjes moeten je toch ondertussen ook de keel uit gaan hangen soms....ik hoop gewoon dat 2010 niet alleen het jaar van de waarheid zal zijn maar vooral ook een fantastisch jaar....

Leonizzie... ik ben nog steeds opgelucht.... maar ik weet iets wat mijn teammanager niet weet sinds gisteren en dat is dat er een super leuke vacature is op mijn oude groep...als ik van haar weg moet??? prima maar zorg dan maar dat linea recta daar kan beginnen want anders verzet ik geen stap en doe ik niks... desnoods stuur ik de vakbond op haar af...

xxx jose

8. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, hier even een berichtje van mij....

afgelopen zondag heb ik een aanrijding gehad met een tegenligger, deze reed gewoon door na de aanrijding, ik ben er toen achteraan gegaan, voor het kenteken te noteren...uiteindelijk die persoon tegengekomen, en hij heeft mij toen aangevallen, heb hem toen een dreun verkocht....politie erbij, hebben het netjes opgelost, meende ik....hij was schuldig voor doorrijden na aanrijding, tja en ik had hem die dreun verkocht...ik had (bijna) geen schade, hij wel.
    de manier waarop het ongeluk is gebeurt wees uit we ieder de schuld op ons moesten nemen.....zo gezegd, zo gedaan......

nu vanavond wilde hubbie de kentekenplaathouders even vernieuwen, omdat deze zondag beschadigd waren, en uit het niks valt diezelfde pipo van zondag mijn hubbie aan....hubbie was kansloos, is van achter aangevallen....ik heb die klojo een dreun verkocht, politie erbij ambulance....niet normaal....

moest het even kwijt

9. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    :$ Jemig Luukske en dat verhaal van die aanrijding vertel je nu pas?! Wat ben jij een stoer wijf zeg.
    Maar woont die vent bij jullie in de buurt? Of stond hij jullie/je man gewoon op te wachten, dat hij hem ineens aanviel?
    Wat zei de politie? En hoe is het met je man dat er een ambulance bij is gekomen?
    Vertel, vertel, vertel!

10. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Jeetje Luukske! Hoe gaat het met je man nu? En wat heeft die vent bij jou gedaan dan? Poeh, ik weet niet of ik zou durven wat jij deed zeg, hem zo een dreun verkopen. Alhoewel in zo'n situatie doe je wat je moet doen denk ik. Ben je wel een beetje van de schrik bekomen?

Leonizzie: het was alleen 1 veeg roze en verder niets meer, dus geen rood niets. Ben nog steeds niet ongi. Hoe gaat het verder met jou?

Joseetje: goed dat je een beslissing hebt genomen, hoop dat het de juiste beslissing voor je is..

Caecillia: heftig verhaal van je vriendin zeg.. En dan al eerder 2 mk's, ze heeft ook veel meegemaakt.. Hoe gaat het nu met haar? En hoe gaat het met jou verder? Ben je er helemaal klaar voor?

Zora: ik gun het je zo erg meid, ik hoop dat het voor ons allebei en voor Luukske een mooi 2010 gaat worden.. Al wordt het voor jou ook een heel spannend jaar natuurlijk.. Ik wil je wel een hoop opbeurende woorden geven, maar die heb je denk ik al genoeg gehad. Maar toch nog even heel veel sterkte en hopelijk gaat het gewoon een heel mooi jaar worden.. Balen dat je nu weer tot eind januari moet wachten..

Liefs Jojoba

11. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Hallo dames,

Mijn naam is Cindy.
    Ik ben moeder van 1 dochter Jenna.
    Zwanger geworden door Clomid.
    Nu heb ik weer de 1ste ronde Clomid gehad, maar wat ik me afvroeg of jullie na de eisprong uit jullie zelf ongesteld worden.

Heb 2 x Clomid gehad, en 2 x gelijk zwanger, waarvan 1 mk.
    weet dus niet of ik uit mezelf ongi word.

Morgen is mijn NOD, maandag test ik pas.

Spannend dus.

Veel succes allemaal.

Groetjes Cindy

12. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, hier zit de schrik er nog goed in....met name bij hubbie....huisartsenpost zei flinke kneuzingen, maar ja psychisch is het veel harder aangekomen....

ik heb me moeten weren, en dan draai je door....als ze aan je zitten of aan je dierbare.....hij haalde niet naar mij uit, en mijn hubbie zei nog dat hij zich misschien daarom aan hem vergreep....tja, dan voel je je wel schuldig....heb het er toch wel moeilijk mee....de politie gaf aan dat er misschien iets van wraak zou komen als we officieel aangifte zouden doen, want die persoon schijnt in een niet zo nette omgeving te wonen. dat is gewoon dubbel, je word aangevallen, en als je je weert wordt je daar weer op afgerekend.....

heb het er wel moeilijk mee, naar hubbie toe, want nu denk je dat het het allemaal niet waard was....ik had gewoon net moeten doen alsof die aanrijding niet gebeurd was.....en de schade zelf moeten betalen.....niet normaal toch....meen je dat je het goed hebt geregeld, en dan krijg je zoiets....

even wat anders....heb gisteren hele dag buikpijn gehad, eisprong gehad...dus nu weer 14 dagen wachten, en hopen dat 1 van de 4 eitjes een zaadje heeft gevonden, en blijft zitten....

13. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Poeh Luukske dat is niet niks..
    Denk je idd dat je het goed op hebt kunnen lossen. Het is toch erg wat voor een mensen er op de wereld rondlopen hé.. Normale mensen lossen het niet op door iemand aan te vallen, asovolk zeg!
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je man, de schrik zal er zeker goed in zitten. Ga jezelf geen verwijten maken, je hebt gedaan wat misschien iedereen zou doen in zo'n situatie.

Vreselijk dit en het ergste dat je dan ook beter geen aangifte kunt doen.. <zucht> in wat voor een wereld leven we toch....

Sterkte ermee..

Liefs Jojoba

14. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @jojoba, is idd gewoon niet normaal....je kunt beter geen aangifte doen, omdat die persoon wraak zou nemen....dit gaf de politie gisteren al aan, want dit maken ze steeds vaker mee....

wat ik gewoon nog het meest erge vind, is dat mijn hubbie er zo onder is, want kan het niet uit mijn hoofd zetten dat ik het niet weer zou doen, als het zover komt.....

je weet tegenwoordig gewoon niet wie je voor je hebt, is echt een grote aso.....

heb trouwens voor 12 uur een afspraak gemaakt bij de huisarts, om hubbie nog een keer te laten nakijken, want hij voelt nu alles, heb hem al een zware pijnstiller gegeven. Verder wil ik even met de huisarts overleggen hoe en wat.....hubbie zou namelijk 4 januari bij maatschappelijk werk moeten komen, omdat hij tegen een burn-out zit....op zijn werk dan, want als hij thuis is kan hij goed ontspannen....en nu deze dreun heeft een flinke impact op hem als persoon!!

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    oh luuske wat een nare verhalen..... ongelooflijk.... en wat erg voor je mannetje.... he bah....

het is toch gewoon niet te geloven dat iemand er dan in feite mee weg komt...

ik weet niet wat ik zou doen....
    ik snap niet dat de politie gewoon vermeld dat je kans hebt op wraak... het is dan toch meteen duidelijk dat het deze persoon is???? echt idioot gewoon... ik vind het hele aangifte verhaal ook idioot... als het duidelijk is dat hij het was moet hij gewoon straf... e niet dat jullie aangifte moeten doen en jullie dus de reden zijn voor de straf....omgkeerde wereld als je het mij vraagt... wat moet je mannetje zich rotgeschrokken zijn.... daar krijg je mentaal inderdaad een dreun van..en het is vreselijk om bang te moeten zijn... jemig dit kan er ook nog wel bij.... afschuwlijk....en voor jou ook natuurlijk..

goed dat je hem een lel hebt verkocht.... laat het in ieder geval heel duidelijk zijn aan die randdebiel dat je dit niet pikt...

jeetje.... in wat voor een achterlijke wereld leven we toch... en waarom loopt er uberhaupt politie rond.... wat doen ze tegenwoordig nou nog... bekeuringen uitschrijven...

gr Jose

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukske: jeetje, wat een ongelooflijk verhaal! Ik snap echt niet dat er zulke mensen rondlopen en vooral dat de politie dus eigenlijk niets kan doen, omdat ze bang zijn dat er wraak genomen wordt.......

17. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    Jeetje meis wat erg voor jullie!!!

18. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

dank je wel voor jullie lieve woorden....ik blijf erbij dat het gewoon idioot is, dat zo iemand er ongestraft vanaf kan komen....

hubbie is helemaal paranoide, hij schrikt als er auto;s voorbij komen, de voordeur hebben we op slot etc....hij rijdt met de deurvergrendeling in de auto.....hoop dat het snel beter gaat....

even over mijn eisprong....mijn buikpijn is weg, en mijn eitjes zijn weg....hopelijk blijft er toch eentje plakken....ondanks alle stress, echter beginnen met spuiten had ik niet verwacht, gezien het bij Luka gelukt was.....

meiden ik hoop dat 2010 een vredevol jaar mag worden, en natuurlijk voor alle mmm-meiden onder ons een mooie zwangerschap, en voor diegene met een beebje...geniet ervan! de jaren vliegen voorbij, merk dat met Luka ook....

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Luukske, wat een verhaal... ongeloofelijk. Dapper van je!

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ceacilia, nou dapper....op dat moment dacht ik gewoon niet anders, mijn man is er nu slechter aan toe dan ik, ik ben wat dat betreft gewoon een bikkel die niet bang te krijgen is....helaas is dit niet altijd goed, ik hou gelukkig in mijn achterhoofd dat we ook een kindje hebben rondrennen.....

Share This Page