wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Luukske wat een verhaal! Wordt ik ergens wel woedend van, dat je geadviseerd wordt geen aangifte te doen ivm wraak (ja meer werk voor hen) dit gaat toch werkelijk nergens meer over?!
    Vind het heel sneu voor je mannetje, hoop dat hij er lichamelijk en emotioneel weer snel overheen is. Echt belachelijk, sterkte voor jullie.
    Het is hier in Nl toch gek geregeld soms. Zo heb ik een hele nare ex gehad, die me heel lang heeft gestalkt. Zo erg dat hij me lichamelijk heeft mishandeld en is veroordeeld tot poging tot doodslag en 9 maanden heeft vastgezeten. Toen hij vrij kwam ging hij vrolijk door met bedreigen, 's ochtends om 6 uur heel hard toeteren voor mijn deur, smsjes, ramen steeds ingooien (verzekering was zo niet blij met mij) Ik had een appartement met een dakterras waar hij dan op klom en dan met een hele grote schuifpui, was gewoon super eng, wanneer ik iets hoorde of hij daar dan ineens in het donker voorstond! Ik kreeg wel nr. op locatie, zodat wanneer ik belde ze wisten dat het levensbedreigend kon zijn en ze ook echt meteen kwamen.
    Ze adviseerde me smsjes te bewaren en langs te komen indien nodig. Dat deed ik keurig, toen de bedreigingen weer opliepen, met dat hij me zou verminken met zoutzuur zodat ik nooit een man zou krijgen en dat ik moest opletten omdat mijn raam er straks weer uit lag, wat daarna ook gebeurde, en ik die smsjes aan de politie liet zien. Zeiden ze: Tja dat is geen bewijs he? (terwijl hij het letterlijk schreef) kan ook een vriend van hem voor de grap hebben gestuurt... Ze wilden hem niet eens oppakken om te verhoren. Ineens was de grens bij mij bereikt, weet niet wat er gebeurde. En toen heb ik (want de lul was gewoon bij mij om de hoek gaan wonen, waar je dus ook niks tegen kan doen en ik kreeg geen urgentie om te verhuizen) heb ik baksteen gepakt en de vooruit van zijn auto ingegooid. En wie zat er een paar uur later op het politiebuerau??!! Ik dus... Daar zakt mijn broek dus vanaf.
    Net als jouw verhaal dus.

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, idd de wereld steekt raar in elkaar....
    wat jij hebt meegemaakt is ook niet niks....
    ik weet zelf idd no niet wat ik zal doen als ik hem tegenkom, want ik ben niet zo bang aangelegd, maar ik zal er wel op letten dat luka veilig is....

net kwam ik terug van de gamma, om een nieuwe sneeuwschep te halen, en hubbie was is de garage...wel dicht, maar hij riep meteen of ik het was, en ik mag van hem niet meer de straat op zonder iets mee te nemen, heb nu een flesje "honden afweer"spray van een vriend gekregen, haha....

@all, wat een weertje zeg...hubbie is vandaag jarig, moest de taart halen, maar is echt geen pretje om nu de weg op te moeten...
    ik moet morgen eigenlijk werken, maar ik kijk of niemand anders wil werken, hubbie heeft het er moeilijker mee dan ik,en wil hem ook niet ongerust maken....moet morgen eerst bij mijn baas komen, want ik krijg een "bodyguard"om te werken, das een of ander alarm systeem waar ik alleeen op een knopje hoef te drukken als ik me niet veilig voel....en dat ding geeft een signaal af van mijn verblijfplaats....

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Leonizzie: jemig, ook al zo'n vreselijk verhaal.
    Wanneer mag je voor het eerst naar de verloskundige?

Luukske: gefeliciteerd met je man!

Fijne avond, meiden. Ik duik lekker in mn pyama en badjas op de bank (met een grote beker warme chocolademelk, jammie).

4. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Nightelf een verloskundige heb ik nog niet. Ik heb 12 januari weer een afspraak bij de gyn voor de termijnecho. Mochten ze dan aangeven dat ik een verloskundige kan gaan zoeken, zal ik vragen of ik niet gewoon bij hun kan blijven. Daar ken ik ondertussen nu elke gyn en ben ik bekend, dus hoop dat het mogelijk is.
    Nu dus eerst maar eens de feestdagen doorkomen en de eerste week van januari.
    Het is nu bijna 8 uur en eigenlijk wil ik al naar bed haha, deze opoe heeft haar middagdutje niet gehad, want ik heb gespeeld in de sneeuw!

5. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, hier is het bezoek weg, nou dat bezoek dat de weg opdurfde...haha...

hier ligt ook een pak sneeuw, niet normaal...volgens mijn schoonouders was het voor het laatst 36 jaar geleden zo ondergesneeuwd...toen mijn man geboren werd....
    morgen de slee van zolder halen en met Luka de sneeuw in!

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Haha Luukske, nee hoor dat was 30 jaar geleden dec 1978 en jan. 1979, toen ik geboren werd. Er lag metershoge sneeuw en er kon dat jaar ook op straat geschaatst worden. Ik was geboren en later kon de huisarts door het weer niet komen, evenals de kraamvisite.

7. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @leonizzie, ja in 78 was het ook, toen ben ik ook geboren...haha....maar zo extreem hebben we het in zuid-limburg niet meer gehad.....

ga zo even naar mijn baas, even de bodyguard ophalen, ik ga vanavond toch werken.....had eigenlijk graag naar de sbs6 kerstparade willen gaan hier in de stad, maar in die kou is het ook niet je van het!

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Haha, ik ben november 1979, dus ik kan wel raden wat mn ouders tijdens die sneeuw (ook in februari volgens hen) hebben gedaan.....

Leonizzie: ik mocht van de gyn kiezen of ik bij hun onder controle bleef of naar de vk ging.

9. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Hallo lieve meiden,

Ik wil jullie op deze manier allemaal even hele fijne kerstdagen wensen maar wat nog belangrijker is....ik hoop dat 2010 voor de nog niet zwangere meiden op dit forum heel veel moois mag brengen. Ik wens jullie voor het nieuwe jaar heel veel nieuwe moed en kracht toe. Jullie krijgen van mij een hele grote knuffel en een thumbs up, want het is niet gemakkelijk!!

Hier gaat het verder goed. Ik merk dat ik het nu wel een beetje zat ben ( is absoluut niet ondankbaar bedoeld hoor, ik ben natuurlijk heel dankbaar voor deze zwangerschap). Ik ben gewoon heel benieuwd naar ons kereltje en alle kwaaltjes waarvan ik dacht dat ze cliché waren en wel mee vielen, komen me nu massaal bezoeken haha. De beeb is gelukkig wel gedraaid dus net als Ceacilia kunnen ook mij enge draaipogingen ed bespaard blijven. Ben heel benieuwd hoe de bevalling gaat verlopen enzo. Ik zie er gelukkig niet tegenop.

Meiden, nogmaals fijne feestdagen!

Dikke knuf.

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hoi meiden.... tjee wat een weertje toch..... heb in tijden niet zoveel sneeuw gezien en dan woon ik nog wel aan de kust... het is hier stukken minder dan bij jullie maar toch ook erg mooi..

het heeft hier vannacht flink ge-onweerd???? echt nog nooit meegemaakt als er sneeuw lag..

nou even ego.... vandaag gesprek gehad.. evaluatiegesprek en dat andere gesprek ineen....:(:(:(

ze had wel erg veel verbeterpunten voor me..... terwijl mijn vorige teammanager vond dat ik uitstekend functioneerde... ik snap er niks van.. ze heeft me amper zien werken want ik ben met verlof geweest...ik ben er gewoon helemaal onzeker door en ik vind het ook niet eerlijk...

4 jaar terug is deze functie in het leven geroepen... klein beetje meer salaris want je was immers niets meer dan de anderen maar had slechts een paar controlerende taken.... nu 4 jaar verder willen ze steeds meer en meer en meer.... ik zit in een een regio waar toevallig de 4 anderen met mijn functie allemaal oude vrijgezellen zijn die echt leven voor niets anders dan hun werk... altijd langer blijven...vrijwillig terugkomen.... ik ben ook nog eens de jongste....dus ik val lekker buiten de boot bij mijn extreem veeleisende teammananger.....dus in de nieuwe teamformatie wil ze dat ik een functie lager ga werken ( ben nota bene de enigste hbo opgeleide )... dus ik ga maar op die nadere groep solliciteren... als dat niet lukte wilde ze toch graag dat ik bleef....ik ontvang je met open armen zei ze....tja.... lastig hoor dit...

hebben jullie wel eens een functioneringsgesprek gehad waarbij je pittige feedback kreeg????

sorrie voor het ego bericht

gr Jose

11. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, balen meid als je zo'n gesprekken krijgt.....
    heb het zelf ook wel eens gehad, nooit werd iets over mijn functioneren gezegd, alleen met zo'n gesprekken....daar baalde ik wel van.....

@all, heb nog helemaal geen klachten na mijn mogelijke eisprong...normaal wel altijd na mijn ei, en dit nu ondanks die 4 rijpe eitjes....

begint het bij jullie ook te dooien?
    hier was vanochtend flinke dooi, echter nu vriest het weer, echt balen....hubbie heeft vanochtend 45 minuten over 15 kilometer met de auto gedaan....

ik ga zo even de stad in, nog wat laatste inkopen doen, en morgen met hubbie wat boodschappen doen, en daarna lekker genieten van die gezellige kerstdagen, moet alleen vrijdag werken....das wat minder....

12. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Jose, balen meid. Vind het behoorlijk onbeschoft om je eerst van alles te verwijten en dan aan te geven dat ze je wel in haar team wil... niet echt een goede basis.

Vandaag thuis aan het werk. Kleine man is ziek en ik vind het gevaarlijk op de weg!
    Nog 3 daagjes en dan heb ik verlof. Wat gaat het opeens hard!

13. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Joseetje: wat een raar gesprek. Eerst kritiek geven, maar je vervolgens wel in het team willlen houden.....is er geen hogere leidinggevende waar je een gesprek mee kunt hebben?

Caecilia: joepie, bijna verlof!

Luukske: dooi? Hier is alleen nog maar meer sneeuw gevallen (en het vriest ook nog steeds) en dat terwijl ik vanmiddag naar de fysio moet.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @caecilia, jippie bijna verlof....gaat echt snel!!

@nightelf, hier is het echt spekglad, maar volgens mij wel aan het dooien...is een en al drab....

@all, net even kerstinkopen gedaan, en hopla rekening staat nu ruim 450 euro minder op....nieuwe schoenen en laarzen, kleren voor mij en een messenset voor mijn hubbie en mij samen(krijgen we van mijn schoonouders).
    moet nog iets voor hubbie halen, en voor Luka een kleinigheidje....

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    He lieve meiden!

Joseetje, heel raar en naar van dat gesprek. Vind sowieso wanneer er feedback is dat ze dat eerder moeten aangeven, die dingen moeten gewoon bij je bekend zijn. En dan raar dat ze je met open armen zal opwachten wanneer je terug wilt komen. Hoop dat je wordt aangenomen op die andere groep, anders er nog maar goed over nadenken of je wel een stapje terug wilt doen en zo ja bij deze groep...

Luukske, vandaag begint het hier wel wat te dooien. Toch hoop ik wel op een witte kerst. En dan 1e kerstdag lekker met neefjes en nichtjes een "witte" boswandeling maken.

Kerstmenu voor 2e kerstdag heb ik ook in elkaar gedraaid:
    Amuse: 3 kleine hartige soesjes
    Voorafje: stoofpeertjes op een beetje rucola met blauwe kaas
    Soepje: Briesoepje
    Hoofdgerecht: Eendenborstfilet met romige rodeportsaus. En erbij schorseneren en bospaddestoelen gratin, met pommes duchesse.
    Dessert franse flensjes met ijs.

Heb het meeste al in huis. En verder lekker voor mezelf geshopt. Kleding, schoenen, make-upjes... Hm heerlijk ook mijn rekening is ineens geslonken. Even nog 1 keertje, hierna sparen voor de baby, die we vanaf deze week foetus mogen gaan noemen geloof ik.
    Mijn ouders weten het al, maar morgenavond gaan we uiteten met mijn schoonouders en dan gaan we het hun ook vertellen. Jammer dat mijn schoonzusje niet meegaat, maar ja die band is ook niet erg sterk te noemen.

Luukske hmm geen klachtjes he? Goh het zou toch niet een teken zijn?:D:D. Ik hoop dat jij volgende week met een mooi bericht komt. Heb er ergens wel een goed gevoel over.

Jojoba hoe staa het met jou? Al weer echt ongi geworden, of nog niet?

Dit groepje begint wel klein te worden trouwens. Niet echte nieuwe meiden meer he?

16. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Leonizzie: wat een ingewikkeld menu :$ (ik ben niet zo'n keukenprinses, ik kom niet verder als hollandse pot, beetje italiaans en ovenschotels en quiches). Heerlijk dat je nog ff lekker voor jezelf hebt geshopt.
    Veel plezier met vertellen, ga je het op een speciale manier doen? Ik vond het vertellen aan de ouders en zusjes zo bijzonder en dan vooral hun reacties, geweldig :)

Luukske: ook al zo heerlijk geshopt, fijn is dat altijd. Ook wij hebben vandaag de laatste kerstinkopen gedaan (en ook onze rekening is aardig geslonken ;)).

Ik heb vandaag kennis gemaakt met het fenomeen spuitluier :D Amber heeft maar eens in de 5 tot 6 dagen ontlasting (schijnt vrij normaal te zijn bij borstvoeding) en ik had haar gezellig bij me in de draagzak en ik hoor wat gepruttel....dus snel met haar naar de commode en gewacht tot ze uitgeprutteld was, luier eraf en madam begint dus weer opnieuw te drukken. Ik kon gelukkig net een flinke stap achteruit doen en de hydrofiele luier op het aankleedkussen tegen haar billen duwen. Als ik dat niet gedaan had, zat ik er ws onder (mn man moest enorm lachen toen ik het hem vertelde, maar ik hoop dat de volgende voor hem is :D)

Fijne feestdagen!

17. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Hahaha Nightelf,heb daar meteen beeld van! Bah dat is nou niet de meeste fijne verassing hihi.

HEt menu is niet zo heel ingewikkeld hoor. Ik ben ook niet echt een keukenprinses (maar hou van lekker eten!), maar vind het wel leuk om dingen uit te proberen en het maken van vlees doet mijn vriend meestal. Het fijne van dit menu is, is dat je veel al kan voorbereiden en klaar hebben, daarna is het of opwarmen of wat dingetjes in de oven zetten, behalve de eend en de flensjes dan. Zodat je niet de hele tijd in de keuken staat.

Mijn grootouders geven we een opa en oma boekje, denk dat het kwartje heel snel valt dan :). Denk dat ze heel blij zullen zijn. 2 jaar terug met kerst verkondigde mijn vriend daar enthousiast ineens aan tafel (zonder met mij te overleggen of we het met andere gingen delen, maar het was heel lief) Dat wij graag kinderen wilden samen en dat we dat gingen proberen. Daar waren ze toen ook heel erg blij mee.
    Voor zijn zusje heb ik een leuke slabber, met: ik ben mijn tantes Knuffel. Voor mijn vriend had dit niet gehoeven, hij is niet altijd zo weg van haar, (en ik soms ook niet) maar ik probeer het toch altijd maar weer. Ze is er vanavond niet (meestal heeft ze geen zin) en mijn vriend had zoiets van, nou jammer dan ze hoort het vanzelf wel. Maar ik vind dat niet kunnen. Morgen weten de meesten het en ik wil niet dat ze er viavia achterkomt. Dus voordat wij naar mijn familie gaan wil ik bij haar langs.
    Morgen aan mijn oma vertellen en aan mijn broer. Mijn zus weet het al. Dat was toch wel ook een grote wens van mij, dat mijn oma het nog zou meemaken dat ik een kindje krijg...

Ceacilia wat schiet dat op zeg, nu al je verlof. Hoop dat je er intens van kan genieten!

18. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meiden, ik kom jullie even een hele fijne kerst wensen.

Dikke kus, Zora

19. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, meiden een super mooi en natuurlijk super vruchtbaar 2010 gewenst voor mijn forumvriendinnetjes!!!
    en voor de zwangeren een mooie zwangerschap, en voor de meiden met een 2009 baby een paar mooie dagen als gezinnetje!!

@all, heb sinds gisteren last van mijn borsten, is voor mijn doen laat...normaal meteen na eisprong....

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Zora, mooie meid dank je wel! Ook jij een paar leuke en ontspannen dagen he? Trek lekker die fles wijn open en geniet ervan haha.

Luukske oeh.... spannend ik hoop toch zo.......

Deel Deze Pagina