Leonizzie: het scheelt dat je indd al een boel voor kunt bereiden voor het eten. Dan sta je zelf iig ook niet de hele tijd in de keuken. Je hebt leuke dingetjes bedacht om het te vertellen Luukske: spannend!!!! Iedereen een supervruchtbaar 2010 gewenst, dat er maar veel mooie beebjes geboren mogen worden!
Meiden ik wil jullie van deze kant een fijne kerst toewensen en een gelukkig gezond en vooral vruchtbaar 2010 dat al jullie wensen uit mogen komen. En voor 2010 wens ik jullie allemaal een prachtig gezond kindje toe!!!! liefs redu
Hallo allemaal! Hier even snel illegaal tussen het werk door... Wilde jullie toch nog even fijne Kerstdagen en een vruchtbaar en gezond 2010 wensen. Hier gaat alles zijn gangetje, gelukkig dadelijk met de Kerst vrij. Hoef voorlopig gelukkig ook geen nachtdiensten meer te draaien, had afgelopen maandag op dinsdag er nog een, was blij dat ik naar huis kon... Kreeg die middag wel een mooie uitslag van de combinatietest: kans op Down-syndroom minder dan 1 op 5000! Verder alles goed met iedereen? Tot gauw!
Meiden allemaal superfijne kerstdagen en een heel vruchtbaar 2010! Met mij gaat het niet zo goed. Ik ben echt toe aan verlof en behoorlijk oververmoeid. De vk schrok vandaag toen ze me zag en vroeg of ik nog wel sliep... Ik heb vandaag 6x zitten huilen om echt helemaal niets... Het is even op. Ben blij dat ik nu vrij ben en hubbie komende week ook!
Hey Meiden, Wil jullie even allemaal een fijne kerst en een super 2010 wensen! Dat er maar veel wensen in vervulling mogen gaan....
hoi meiden.. ik wil jullie allemaal geweldige dagen toewensen en een heel erg mooi 2010... ik hoop voor iedereen dat die ultieme wens in vervulling zal gaan..... hier weer vreselijke pech.... hubbie weer door zijn rug gegaan.... kan niet staan. lopen ... niets.... het is toch gewoon niet te geloven dit....... nou ja opstaan en maar weer verdergaan en dan hopelijk een jaar zonder teveel gedoe... ceacilla goed voor jezelf zorgen meid..... je moet niet al volkomen uiteput naar je bevalling toe. ivy wat een mooi nieuws.. Leonizzie fijn dat het allemaal zo goed gaat...bijzonder om de familie dan eindelijk het goede nieuws te brengen.... hoe reageerde je ouders??? Zora trek die fles maar open en geniet ervan.... hopelijk een van de laatste drankjes die je mag hebben. Luukske hoe is het nu met je mannetje? veel liefs Jose
hey meiden, @joseetje, het zit jullie ook niet mee....veel beterschap voor je hubbie! met mijn hubbie gaat het wel goed, is soms wel nog wat bezorgd, als ik bv ergens langer blijf dan gepland.... @ceacilia, meis nog een paar weekjes...succes met die laatste loodjes @leonizzie, hoe reageerde de familie? @all, de dagen zijn gelukkig(vind ik) weer bijna voorbij....vanochtend aan het kerstontbijt bedacht ik me dat we het komend jaar misschien wel met zijn 4-tjes zijn....tenminste dat hopen we dan.... wat betreft deze ronde....ik voel niks, en denk er ook niks bij, denk dat ik gewoon nog die 4 kilo kwijt moet, en dan start met spuiten....dus ben wel voorzichtig met wat ik eet, want wil natuurlijk zo snel mogelijk starten.... enne want betreft die ronde overbruggen...red het natuurlijk niet om voor 31 dec(NOD) die 4 kilo kwijt te zijn, en aangezien de fert arts me op CD1 wil zien(als ik die 4 kilo kwijt ben) zal dit pas 1 februari zijn....als ik deze ronde niks neem krijg ik geen ongi, dus neem gewoon toch 1 laatste ronde Clomid, dan weet ik dat ik een cyclus van 31 dagen heb....en hoef ik niet eerst weer aan de provera, want daar heb ik echt wel last van..... dikke knuffel voor iedereen!!!
Haha, ja het wordt hier steeds stiller he Luukske. He meiden, hoop dat jullie leuke dagen hebben gehad. Mijn ouders had ik het een paar weken terug al vertelt. Dat was erg emotioneel. Heb mijn vader werkelijk nog nooit zo zien huilen. Die was zo blij en trots. Dan merk je pas dat zich toch wel behoorlijk zorgen hadden gemaakt... Schoonouders dus kerstavond vertelt. Wordt voor hen hun eerste kleinkind, schoonmoeder moest ook een paar keer huilen. Enorm enthousiast, die vertelt het nu ook aan iedereen. Belde gisteren al dat ze de verleiding niet had kunnen weerstaan om al iets te kopen op 2e kerstdag haha. Schoonzusje was ook erg blij. Mijn zus hadden wij het na de positieve test al vertelt omdat ze altijd zo meeleefde en die band sterk is. Zij heeft 2 zoontjes en met name met de oudste (6 jaar) heb ik een sterke band, hij wilt altijd met me knuffelen en ik ben toch echt wel zijn lievelingstante. Hij heeft al heel vaak gevraagd wanneer ik nou eens een kindje kreeg. Met 1e kerstdag zag ik hem op de gang en zei: Zeg maar tegen oma (mijn oma) dat je een neefje of nichtje krijgt. Zijn reactie was zo leuk. Wat ik ? Van wie?! Van jou?!!! En gaf me meteen een kus. Hij snapte het dus ook meteen. Mijn jongste neefje 3 ving dat op en zei toen tegen mijn oma: Leonie heeft een jongetje in haar buik hahaha. Mijn oma werd er emo van. Ze is nu 89 en heeft behoorlijk veel pijn in haar lichaam en hoopt ergens dat ze een keertje niet meer wakker wordt, maar vindt het heel bijzonder dat ze dit nog mag meemaken. En 2 goede vriendinnen van mij wisten het ookal (tja is toch wanneer het niet makkelijk gaat vrienden vaak aardig op de hoogte zijn van je cyclus enz) en die zeiden al, Oh wanneer mogen we het er over hebben met anderen? Nou dat hebben ze met kerst goed gedaan. Ik was gisteren jarig en werd door veel mensen gebeld om 2x te feliciteren, zelfs door een ex. Was hartstikke leuk. Nu maar hopen dat het echt allemaal goed blijft gaan. Want met dat mensen het weten is ineens mijn angst weer wat groter dat straks alle blijdschap voor niks was. Vandaag weer lekker een rustige dagje! De rest van mijn familie 1e kerstdag.
Jeetje, wat een rust hier! Leonizzie: geweldig dat er zo leuk gereageerd wordt door je familie en je vrienden! Luukske: duimduimduim...al tekenen? Gisterochtend ben ik op nacontrole bij de gyn geweest en iom hem besloten om een Mirena spiraal te laten plaatsen. De pil was niet zo'n goed idee ivm de bv en PCO, helemaal niets was ook niet zo slim, omdat ik van mezelf geen cyclus met eisprong heb, bouwt mn lichaam wel baarmoederslijmvlies op en dat hoopt zich als het ware op, waardoor je een verhoogde kans op baarmoederkanker hebt (wist ik trouwens helemaal niet, jullie ooit iets over gehoord?). 4 januari word ie al geplaatst, lekker vlot dus.
@leonizzie, leuk dat iedereen zo positief reageert....zag op je hyves dat je je hebt aangemeldt bij de mama's....dus nu mag iedereen het weten... @nightelf, dat van de verhoogde kans hebben ze me meteen gezegd 7 jaar geleden toen ik er achter kwam dat ik PCO heb, vandaag dat ik van de gyn tussendoor aan de pil moest, of 1x in de 2-3 maanden aan de provera om een onttrekkingsbloeding op te wekken.... @all,heb helemaal niet het idee dat het raak zou kunnen zijn, voel helemaal niks, zelfs geen pijnlijke (.)(.), heb geen testdrang helemaal niks, nada,noppes.... moet nog 4 kilo voor ik kan starten met spuiten, en heb mezelf voorgehouden dat dit 1 febr gelukt moet zijn....
Leonizzie, fijn dat iedereen zo positief reageerd, het is ook super leuk zulk nieuws te mogen melden! luukske, wat goed dat je nog maar 4 kilo hoeft at te vallen voordat je mag starten...ik hoop dat de kilo's er snel af mogen vliegen!!! all,Meiden, ik wens jullie al vast de beste wensen voor 2010...dat het voor iedereen een jaar mag worden met geluk en gezondheid! Wij gaan er lekker even tussen uit met oud en nieuw met ons gezinnetje, even alles achter ons laten. 2009 heeft ons helaas niet het geluk gebracht wat we hadden gehoopt, nu breekt er een nieuw tijdperk voor ons aan. We zijn uit de hoop op een nieuw wonder gestapt en kijken positief vooruit naar een andere toekomst als gepland. Het leven is niet te plannen...het leven is een weg die je steeds op nieuwe plekken brengt en soms moet je een omweg maken om weer op de plek te komen weer je was gestart, maar het is de kunst om altijd vooruit te blijven kijken en niet bang te zijn om te verdwalen...
Meiden, ook van mij een gezellig uiteinde gewenst en een vruchtbaar nieuwjaar! Liefs en een dikke kus, Zora
Hoi meiden Wil jullie een heel fijne jaarwisseling wensen. De wens die mijn man en ik uitspraken tijdens oud en nieuw is voor ons dit jaar nog uitgekomen, iets wat we nooit hadden verwacht. Morgen rond middernacht wens ik hetzelfde voor jullie. Luukske: Die laatste 4 kilo gaan jou ook echt wel lukken. Wat een overwinning meid. Beehappy: Geniet van jullie dagen er tussenuit Leonizzie: Wat fijn dat iedereen zo met jullie meeleeft en zo positief reageerde. Wat voel je je dan zelf gelukkig he.. Nightelf: Ik heb de verhoogde kans op baarmoederkanker moeten googlen, want het is mij toen niet verteld volgens mij.. Hoop dat de mirena snel en makkelijk en pijnvrij bij je kan worden geplaatst! Hier weer een 'kots' dagje. Ik vrees dat ik bij de vrouwen hoor die ook na de 12 weken nog flink misselijk zijn haha. Is over het algemeen prima te doen (behalve dat je op de momenten van de 'vlagen' je dus NIET fijn voelt), maar vandaag was het weer bal. Dan komt het er ook echt letterlijk allemaal uit. Maargoed, ons beebje doet het prima dus ik mag van mezelf niet (al te hard) zeuren. Gisteren liet ukkie zijn hartje niet horen bij de VK. Ze hebben echt minutenlang moeten zoeken. Ik maakte me goddank totaal niet ongerust want die dag daarvoor had ik het hartje met de Angelsounds nog gehoord. Maar je zal dat maar niet weten, of alles nog goed is, dan zijn die minuten echt killing! Uiteindelijk heeft ons eigenwijze kleintje ervoor gezocht dat we dus lekker puh tóch nog een echo kregen. Volgens mij deed ie het expres hihi. Frummel was meteen druk aan het spartelen. Het zag er allemaal goed uit (al kon/mocht ze er verder natuurlijk niet veel over zeggen, dat komt pas met de 20 weken echo). Dus die misselijkheid hoe lastig het vandaag ook is, neem ik voor lief De echofoto staat in mijn album. Je ziet op 1 foto echt het skeletje (ziet er best freaky uit haha) en op 1 foto zie je een beentje in de lucht. Omdat ik zelf door mijn handicap zeer breekbare (en kromgroeiende) botten heb, was het een opluchting om de 'botjes' van ons kindje duidelijk te kunnen zien. Tot nu toe vind ik (ben natuurlijk wel een leek) het beentje ook mooi recht. Is toch iets waar je op let. Bij mijn broertje zagen ze (wel pas aan het einde hoor) nl. dat de beentjes krom waren..
Dazwa: wat een mooie plaatjes! Kunnen ze met de 20 weken echo ook zien of jullie kleintje dezelfde afwijking heeft als jij, of kan dat pas na de geboorte (ik neem aan dat je osteogenesis imperfecta hebt, omdat je het over kromme en broze botten hebt?!?) Zora: hopelijk komt in 2010 jullie droomwens uit..... Beehappy: geniet ervan met jullie gezin!
Heb inderdaad OI Ben je er mee bekend? Zelf hoop ik dat als er iets te zien zal zijn (een ernstige vorm van OI), dat dat dan te zien is. Nou ja, liever dat er NIETS van te zien is natuurlijk. Maar bij een kennis van ons zagen ze toen wel al wat afwijkende dingen.. Maar het kan net zo goed zijn dat het er 'prima' uitziet en dat blijkt na de geboorte dat het toch OI heeft. Vind het erg spannend, ondanks dat ze gezegd hebben dat we minder dan 1 % kans hebben. Vertrouw dat niet helemaal.
Dazwa: ik ken het idd, ben nl rontgenlaborant en in het ziekenhuis waar ik werk, komt soms een meid die het ook heeft. Ik heb al een aantal keren foto's van haar moeten maken, vandaar Kan me voorstellen dat je liever voor de bevalling al weet of jullie kindje OI heeft, dan dat je er pas later achter komt (het mooiste zou natuurlijk zijn dat de kleine het niet heeft). Ze kunnen het jammergenoeg met de 20 weken echo dus niet helemaal uitsluiten of bevestigen. Spannend tot en met de bevalling dus..... Mag je trouwens 'gewoon' bevallen of krijg je een geplande keizersnede (sorry, ben beetje nieuwsgierig ). Het lijkt me dat een gewone bevalling erg risicovol voor je is......
Ja, zoals het er naar uit ziet wordt het een geplande keizersnede onder volledige narcose. Daar zie ik wel een beetje tegenop Maar wat moet dat moet Ook toevallig van dat meisje! Dan ken ik haar misschien vast ook wel, er zijn er niet zo heeeeeeeeeeeeeeel veel haha.