Luukske GEFELICITEERD! Allemaal een goede jaarwisseling gewenst en dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden! Liefs Jojoba
Luukske ik heb gewoon kippenvel!!!!! Ben superblij voor je gefeliciteerd meid, wat een mooi begin van het nieuwe jaar. knuf redu
WHAAAAAAAH!!! Supergefeliciteerd Luukske!!!! En dat terwijl je geen klachtjes had en zelf al van het spuiten uitging. Geweldig meid! Klim maar lekker op die heerlijke roze wolk!
WOOOOOOWWWHHHHHHHHH!!!!!! wat lees ik nou????? jemig.... ongelooflijk.....kom je dat zo ff tussen neus en lippen door melden..... ik val hier bijna van m,n stoeltje!!!!!!! oh wat ge-wel-dig!!!!!!! jeetje gefeliciteerd!!!!!!!! jeetje.... wat een prachtige afsluiting van 2009..... wat mooi... en het eerste wat ik dan denk ik laat dit het begin zijn van een roze golf van zwangeren hier..... Jojoba ik hoop voor jou op een prachtig jaar.... met het mooiste kado dat er is... Zora ook voor jou begint een spannende tijd.... dit jaar word jouw jaar... dazwa wat een mooie echo,s.... zo, n heel mensje al he? Nightelf goed dat je een spiraal laat plaatsen... ik vind het ook niks om aan de pil te gaan.... we gebruiken nu condooms jemig wat een rottig gedoe is dat zeg..... ik dacht dat klussen op verplichte tijden een "turn down "was, nee dat geklooi....... Beehappy geniet ervan..... ik hoop dat 2010 voor jullie een nieuw begin is...hoe moeilijk het ook is om deze periode af te sluiten... meiden allemaal alvast een gelukkig nieuwjaar..om 12 uur zal ik aan jullie denken.... xxxx jose
hey meiden, heb dat berichtje idd even snel geplaatst omdat ik moest werken, en het jullie gewoon MOEST vertellen,haha.... tja, had dus helemal geen klachten, heb een aantal dagen(ongeveer 5-6 dagen) na mijn ei wel 5 minuten flinke buikpijn gehad, aan mijn linker eierstok, en daarna was het weg....dacht toen wel zou dit dan iets van een innesteling zijn....enne de hele tijd geen testdrang....tot vandaag....werd vanochtend even niet lekker onder de douche, en dacht toen nog dat ik wel een zwanger kon zijn....heb ik bij Luka precies zo gehad(onder de douche dat ik te moeten testen). ik heb uiteindelijk vanavond rond 17-17.30u getest, want wilde weten of ik met oud en nieuw iets kon drinken.... oh ja, ennne bij het kerstontbijt had ik wel zoiets van dit is het laatste jaar met zijn 3tjes, volgend jaar hebben we er een kleintje bij....haha, en kijk nu.....zit helemaal op een roze wolk.... mijn moeder en schoonouders hebben we meteen gebeld..... had mijn moeder vandaag als mijn zomerkleren gegeven die mij te groot waren, en ze wilde die aan een tante van mij geven, nou die heb ik me nu dus terug moeten vragen.....ze stond helemaal perplex..... ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel het er zijn, hoop op een max van 1-2 vruchtjes, want meer kan echt niet, weet niet wat ik dan zou moeten doen....
@Luuske, meis wat een geweldig nieuws zo op de valreep van 2009! Ontzettend gefeliciteerd! Hoop dat het er 1 of max 2 zijn maar dat komt vast helemaal goed. Meiden kom maar op met 2010 en allemaal zwanger of bevallen!
Hallo allemaal! Nog even een snel berichtje tussen het werk door.. Nou ja, werk, het is erg rustig hier, wat werk dan betreft. Buiten is het allesbehalve rustig, er wordt flink op los geknald hier. Ze zijn hier zelfs met carbid en melkbussen aan het knallen, om een hartverzakking van te krijgen! Zal blij zijn als het geknal voorbij is, vind dat vuurwerk maar niets, niet alleen erg gevaarlijk, maar ook zonde van het geld. Gelukkig ook knallend nieuws zo op de valreep van 2009, Luukske, ik had je op een ander topic al gefeliciteerd, maar ik doe het hier nog eens, van harte, meid! Ben inderdaad benieuwd hoe veel wondertjes zich in je buik genesteld hebben. Voor de rest wens ik tenslotte iedereen een mooi, gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010!
hey meiden, @zora en jojoba, hier even een dikke knuffel, en moge 2010 jullie jaar worden....wil graag alle meiden van het PCO clubje gelukkig en zwanger zien.... @all, hier beginnen de kwaaltjes al....heb al 2 dagen een raar gevoel in mijn maag, tegen het misselijke aan! vanaf mijn grote roze wolk wil ik iedereen een mooie jaarswisseling wensen, dat al onze dromen uit mogen komen!
tjee luuske.... dat moet een bijzondere jaarwisseling zijn geweest.... zo zie je maar... goed dat je niet aan onthouding hebt gedaan... trouwens met die samenlevingstest moest je toch... ik hoop ook voor je dat het er 1 of 2 zijn.... ach dat komt vast wel goed.... ik denk dat het er eentje is.... meiden ik heb aan jullie gedacht.... hoop dat mijn positieve energie zal helpen.. hier laatste sigaretje gerookt.... over 3 maanden gaan we opnieuw een poging wagen.... leuk en spannend.... maar ik hoop eigenlijk dat er hier dan niemand meer over is om mee te schrijven.... gr Jose
hoi meiden, allemaal een fijne start van het nieuwe jaar gehad.... ik heb het om 12 uur vannacht wel even moeilijk gehad(zullen de hormonen wel zijn) toen ik mijn overbuuf een gelukkig nieuwjaar wenste...zij zijn ook al zo'n 3 jaar bezig zwanger te raken, en zitten in de IVF/ICSI fase....heb niks gezegd, maar vond het wel lastig.... @joseetje, denk zelf ook wel dat het er 1 is(misschien 2) maar dat zien we binnenkort....moet as maandag HCG laten prikken, en dan krijg ik diezelfde dag de uitslag, en wordt een dtum voor de echo gepland. moet er wel nog aan wennen, want elke keer als ik naar de wc ga, denk je van....maar dat zit echt tussen de oren.... morgenvroeg ga ik even nog een doosje KV testjes halen, zodat ik voor mezelf nogmaals de bevestiging krijg....haha..... Luka had mij trouwens vorige week gevraagd of er een baby in mijn buik zat, en gisteren vroeg hij het ook, heb het hem gezegd, maar dat het een geheimpje is...pas na de echo zeggen we het tegen een beperkt groepje vrienden en familie.... Nu waren we vandaag naar de nieuwjaarsborrel van de familie aan hubbie's kant, en hubbie's nichtje vroeg me hoe het ervoor stond(zij heeft een aantal weken geleden bij ons een MK gehad)en zij gaf aan dat ze meende dat ze opnieuw zwanger zou zijn....ik heb haar toen gezegd dat het dan gezellig wordt in sept 2010....haha.... enne mijn zus, die zelf een 2ling heeft gekregen via IVF, was helemaal hotel de botel, want zij hoopt al jaren op een peetkindje, haha....
Hallo lieve meiden. Was hier een paar daagjes niet want de oplader van de laptop was stuk en daarom miste ik het mooie nieuws van onze Luukske.... Luukske jippie!!!! Gefeliciteerd ik ben helemaal wild enthousiast. Ik wist het wel! Had er een heel goed gevoel over met die 4 eitjes en zo met het einde van het jaar. Het kon niet anders. Wat goed he? echt helemaal super. Nu Zora en Jojoba in hun volgende ronde en dan opdoeken dit topic en dan maken we een geheel nieuwe! Oh helemaal vergeten. Ik wens iedereen een gelukkig, gezond en vruchtbaar 2010 toe. Hoop dat iedereen een leuke avond gisteren heeft gehad. Knuffels
Hey hallo, Ben hier al een tijdje niet geweest al lees ik wel mee! IK zie dat er weer dames zwanger zijn wat ik echt onwijs super vind!!! Allemaal nieuwe mooie beebjes in 2010! Met Mika gaat het helemaal goed! Hij is nu net 8 maand geweest en hij kan al gaan staan!!!! Het gaat allemaal zo snel. geniet van jullie zwangerschap en kindjes dit jaar! Liefs Ylona
@leonizzie, ben het helemaal met je eens....zora en jojoba ook zwanger, en dan snel een nieuw topic openen en deze sluiten.... zag vanavond de banner op hyves....wil over een aantal weekjes ook zo'n babygroei gadget.
Ja ik wilde er eerst mee wachten, maar met kerst wist heel mijn familie het en mijn beste vriendinnen en nu praat iedereen erover dus iedereen is op de hoogte en dan kan zo'n banner ook wel toch? Ben nu 10 weken! Eindelijk begint het eregens naar te lijken. Ik hoop dat het daar van binnen gewoon goed blijft groeien en we volgende week een mooie echo hebben. Ben ergens bang dat we er dan achterkomen dat hij ermee gestopt is met 9 weken ofzo... Maar aan de andere kant; Heb nog steeds zwaar pijnlijke boobs en voel ook soms echt mijn baarmoeder groeien. Nou ja een soort van steken en dat voelt dan als groeien. Dus ik neem aan dat er dan nog gewoon wat leeft daarbinnen toch?
Voel je trouwens nog steeds niks Luukske? Laten we hopen dat ook jij zonder al teveel misselijkheid deze periode door komt!
@leonizzie, ach meid komende week krijgen jullie gewoon een super echo!! en zoals gezegd de een heeft meer last van kwaaltjes dan de ander.... wat betreft het vertellen, nou ik red het ook niet tot 13 weken, want onze ouders weten het, mijn zus, mijn vriendin (zit hier ook op het forum) en het nichtje van mijn man. mijn schoonbroer en schoonzusje vertellen we het binnenkort wel. wat betreft mijn kwaaltjes, ben niet misselijk maar heb een weeig gevoel gedurende de dag...zie vanalles lekkers, maar heb eigenlijk geen trek. en ik heb een lage bloeddruk voor mijn doen, namelijk 100/65, maar voor de zwangerschap is dit natuurlijk wel beter, want bij een te hoge bloeddruk is het niet goed voor de doorbloeding van de placenta...dat had ik dus bij Luka. ik merkte die lage bloeddruk doordat ik duizelig wordt met trappen lopen.... maarja, als het hier bij blijft ben ik blij!! als ik een week of 7 ben dat zal ik het ook mijn afdelingshoofd moeten zeggen, want zij is bezig met de vakantieplanning, en ik zal wrs toch ook eerder moeten stoppen ivm die eerdere vroeggeboorte