Gelukkig nieuwjaar en een gezond en vooral erg vruchtbaar (speciaal voor Zora en Jojoba) 2010! Iedereen de jaarwisseling goed doorgekomen? Ook hier hebben we het geknal overleefd, hoewel Amber het absoluut niet fijn vond. Overdag ging het nog wel, maar 's nachts....... We hebben gezellig bij vrienden gezeten en heerlijk gegeten. Gisteren nog ff bij de ouders en mn oma langs geweest en 's avonds heerlijk met zn tweetjes op de bank. Ik hoop dat Amber vandaag ook weer eens een keer een poepluier heeft, is inmiddels al weer 7 dagen geleden...... ik zou het veel fijner vinden wanneer ze gewoon 1 keer per dag er een heeft..... Luukske: heerlijk, klachtjes! Hopelijk wordt je niet al te misselijk....... Leonizzie: die steken is idd het groeien van je baarmoeder en het getrek aan je banden. Wanneer heb je weer een echo? Fijne dag verder!
Luukske, dat weeige gevoel ken ik wel.... Had ik net ook behoorlijk last van... dus zit nu aan een tompouche . haha. Ik was vanmorgen bij de bakker en ik dacht; Hm ik mezelf eens lekker verwennen vandaag. Heb er 2 gekocht, terwijl vriendje op vakantie is.... Ik hoop dat je deze keer geen vroeggeboorte hebt, maar alleen maar het extra lange verlof! Nightelf, ik snap dat je je zorgen maakt over de nog-niet-poepluier. Als ik dat dan lees denk: OMG ik ga zulk soort dingen vast heel slecht trekken. Een moeder die steeds in paniek is haha. Ik mag di. de 12e weer voo een echo. Joepie
Ik wacht op ronde 13, ben namelijk (weeral) 6 dagen overtijd. Begint een gewoonte te worden Maar ik heb denk ik geklust na mijn eisprong. wel had ik een ei van 26mm . Misschien toch een beetje hoop?
@suikerboon, succes deze ronde! @nightelf, heb zelf met Luka nooit gehad dat hij zo weinig ontlasting maakte, kan me voorstellen dat het een beetje frusty is.... @all, ik vertrek zo voor mijn avonddienst...1e van een serie van 5!! zal wat worden, maar heb me voorgenomen om geen risico's te nemen, en als ik me slecht voel dat blijf ik echt thuis....
@Luuske, succes met de late diensten. Dat duizeligge ken ik goed. Normaal is mijn bloeddruk 110 over 75 a 80 nu met de zw is de onderdruk max 65 maar ook geregeld onder de 60. Ik zie de hele dag zilveren sterretjes.... Baby zit hier nog lekker binnen. En hoop dat dat ook nog even zo blijft. Ik ben nog veel te druk in mijn hoofd om te bevallen. Nog even rustig aan doen...
@ceacilia, dat duizelige merk je goed....want ik heb een lage bloeddruk sneller in de gaten dan een hoge....ben er echt beroerd van... hubbie vond me er vanochtend ook niet lekker uitzien....voel me ook zo.... vanmiddag doopfeest van het kindje vd vriendin die hier ook op het forum zit...hoop dat ik het een beetje trek, want vanavond moet ik ook weer werken....
Hey meiden, Nog allemaal de beste wensen voor 2010! Wij zijn weer terug van een paar dagen lekker weg. We hebben het heerlijk gehad en het was leuk om oud en nieuw een keertje op een andere manier te vieren. Luukske, Wat een fantastisch nieuws meis! Gefeliciteerd!!!
@Luuske, een lage bloeddruk is veel gezonder dan een hoge. Maar je hebt er veel meer last van. Zo mag ik mijn hele zw al geen trappen meer lopen van de vk (behalve thuis anders kan ik niet meer naar bed ) omdat ze bang is dat ik flauw val... Bij een hoge bloeddruk merk je het vaak pas als het al echt mis is.
@all, vanochtend HCG laten prikken...om 14 uur kan ik voor de uitslag bellen, en een afspraak voor de 1e echo maken. hier is vanochtend wel weer de twijfel toegeslagen, mijn kv test van vanochtend was iets lichter dan die van zaterdag....
Spannend Luukske, hopelijk is het snel 14 uur. Meiden, een gelukkig 2010 gewenst! Wat voor de meeste van jullie wel zal lukken met een beebje in aantocht! Liefs Zora
luukske, wat spannend meis! Ik kan me voorstellen dat de twijfel toeslaat als de testen wat lichter lijken te zijn, maar dat wil echt niet alles zeggen...ik ga heel hard voor je duimen dat je een mooie hcg waarde hebt! Zora, ik ga ook heel hard voor jou duimen, 2010 moet jullie ook een mooi beebje gaan brengen!
Luukske succes om 14.00 uur, maar zal vast wel goed zitten hoor. Waarom moest je eigenlijk prikken op HCG? En die testen..!! Ik dacht (heel stom) Ik doe vandaag nog 1 keer een test (heb er maar 2 in het begin gedaan dus vindt ik heel keurig van mezelf) omdat het HCG nu op zijn piek moet zijn en omdat het zo lang heeft geduurd voor ik eens positieve test in handen had dat ik het gewoon, nog 1 keer, wilde zien gebeuren. En er staat een mooie streep hoor, maar hij is niet zo donker als de controlestreep.... Terwijl ik dat een beetje had verwacht. Nu dus ook weer in de rats. Suikerboon. Hoe staat het nu bij jou? Al een test gedaan? Duimduim. Jojoba, mocht jij vandaga niet naar het ziekenhuis? Nieuwe ronde nieuwe kansen? Ook jij gaat voor maart een positieve test vasthouden!
Lieve meiden, Allemaal een heel mooi 2010 gewenst, dat al jullie dromen maar uit mogen komen. @Luukske: Ik zou me er nog niet te druk om maken aangezien de donkerte van het streepje elke keer kan verschillen en volgens mij zegt dat niets. Succes om 14:00 uur! @Leonizzie: Oh oh ohhhhh waarom doe je dat nou Gewoon van uit gaan dat het goed zit, je hebt immers geen redenen om aan te nemen dat het niet zo is, toch? Hier vandaag weer supermisselijk en al weer in 3 etappes over moet geven. Ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk! Ben ook strontverkouden dus dat is geen fijne combinatie hihi. Maar beeb doet het goed, dat is het belangrijkste. Over precies een week hopen we te horen of we een jongetje of meisje verwachten. Ik ben zo ontzettend benieuwd. Ik heb géén idee! Heb sinds het begin wel het idee dat het een meid is, maar sinds een paar weken weet ik dat niet meer zo zeker. Het maakt ook geen drol uit natuurlijk.
hey meiden, heb net de uitslag van het bloed binnen, en heb een HCG van 108, dus das mooi...duid iig niet op een 4 ling, haha.... moet komende week maandag nogmaals laten prikken, en dan krijg ik de echo gepland! enne heb na die test van vanochtend nogmaals getest, en die is weer gewoon donker! @leonizzie, idd waarom doe je zo iets stoms....haha, hoor wie het zegt! de reden waarom ik mijn HCG moet laten prikken is omdat mijn fert arts dit als standaard beleid heeft, met name om vroeg meerlingen vast te stellen..... @dazwa, vervelend meid dat misselijke....ik moet afkloppen, alleen soms wat weeig.....
Luukske: mooi HCG! Enneh, gelukkig geen 4-ling Ik had trouwens ook verschillende donkertes van streepjes bij de testen. Leonizzie: echt niet meer gaan testen hoor! Daar wordt je alleen maar onzeker door. Die strepen kunnen zo verschillen per keer, afhankelijk van je urineconcentratie natuurlijk. Ik had trouwens rond de 9e week ook nog een keer getest en mijn streep was toen ook niet zo donker als de controlestreep, maar ik dronk toen ook best veel om die flessen van MvM te vullen. Dazwa: wat vervelend, meid, dat je zo misselijk bent. Ik hoop dat dat snel een beetje beter wordt. Hebben jullie over een week al de 20 weekse echo, omdat jullie het geslacht dan kunnen weten of heb je dan een pretecho? Hier vanochtend de Mirena laten zetten. Voelde er echt bijna niets van. De eendebek zat er na de echo nog maar net in en ik dacht dat ie nog moest beginnen, bleek ie er al in te zitten. Het bloedt nu wel een beetje, hoop dat dat wel snel over is, mag nl de eerste 4 weken geen tampons gebruiken (het kans zelfs tot 10 weken bloeden ) en ik heb een hekel aan maandverband. Ligt er bij jullie ook allemaal weer zoveel sneeuw? Er is hier dit weekend ongeveer 30-40 cm gevallen en het sneeuwt nu ook al weer een beetje. Vind het zo jammer dat Amber nog niet oud genoeg is om de slee te kunnen zitten..........hopelijk volgend winter weer zoveel sneeuw!
Sorry, sorry,sorry meiden... Zal het niet meer doen. Ik ben ook niet zo'n tester hoor. Maar omdat HCG nu op een piek zou zitten en het hierna minder wordt, dacht ik: Dit is mijn laatste kans om nog 1 keer zo'n test te zien verkleuren, want hierna duurt het waarschijnlijk wel weer zo'n 3 jaar..? Nou ja had ik dus beter niet kunnen doen. Had trouwens nog niet veel gedronken, maar ik drink over het algemeen ook 's nachts aardig wat water. Nou ja ik stel me maar gerust met het feit dat gisteren en vannacht enorme hoofdpijn had, wat dus echt mijn zwangerschapskwaaltje is. Dat ik geen krampen heb en ook geen bloed zie en dat mijn borsten ook nog gevoelig zijn. Verder had ik gelezen dat na week 7 de kans op een miskraam nog maar 3% is en zeker wanneer je een hartje hebt gezien... Nightelf, hier ook veel sneeuw hoor echt super mooi. De plas aan ons huis ligt ook helemaal dicht dus hopelijk kan er binnenkort geschaatst worden.
@Luukske: VAN HARTE GEFELICITEEEEEEERD! Wat een prachtig begin van dit nieuwe jaar! @Nightelf: Ik heb de 24ste een koperspiraaltje laten zetten. Viel mij ook erg mee. Het bloeden kan inderdaad wel 3 maand aanhouden, maar bij mij was het met een dag 4 wel over...gelukkig We hebben er sindsdien al goed gebruik van gemaakt Ik ben erg benieuwd hoe de ongi gaat zijn omdat ie met een koperspiraal nogal wat heftiger kan zijn. Met een mirena schijnt dat juist weer mee te vallen. Hopelijk heb je snel geen last meer! @Iedereen: Heel veel geluk gewenst dit jaar met jullie zwangerschappen, kleine kindjes en het (hopelijk snel) zwanger worden! Denk aan jullie en blijf jullie volgen! Heel veel liefs van mij! Tezzzz duzzzzz
hey meiden, heb net mijn baas toch al op de hoogte gesteld van onze zwangerschap. omdat we binnenkort weer clienten krijgen die chemokuren moeten ondergaan, en daar mag ik nu niet meer naartoe.... moet zeggen ze was heel enthousiast, feliciteerde me meteen, en zei meteen dat ik echt op tijd moet aangeven als het niet gaat(ivm de vroeggeboorte van Luka, en nu het iets verhoogde risico), ik draai nu vaste avonden, maar heb al aangegeven dat ik anders tijdelijk overdag wat uurtjes werk, als Luka op school is...ze mag voor mij dan tijdelijk iemand anders inhuren ivm zwangerschapsvervanging..... ze gaf ook aan dat ik maar moest kijken wat ik het liefste met mijn vakantie wil doen, voor of na het verlof, want we hadden eigenlijk in week 25 tot 29 naar Kraotie willen gaan, maarja, dan ben ik rond de 30 weken, denk dat de artsen dat niet toestaan voor 5 weken..... denk dat we dan in NL of belgie/duitsland wat gaan doen, en dat ik de rest van de vakantie na mijn verlof ga inplannen.... heb ook aangegeven dat ik nu gewoon moe, en weeig ben, dus ze gaf zelf aan dat ik niet teveel dagen achter elkaar moet gaan werken, mijn collega die de planning maakt is ook op de hoogte,ivm de samenstellingen van de zomervakanties(mensen die willen boeken). en zij heeft mijn dus zowieso uitgepland gedurende de hele zomer, of ik dan nog werk of niet....zal dan, als ik nog werk, toch alleen kantoor werk doen.... maarja, nu eerst maar eens volgende week afwachten, en dan aftellen tot de 13 weken....
Hoi allemaal, Allereerst allemaal de allerbeste wensen voor 2010! Jee, iedereen is zwanger of heeft een kindje op dit forum, behalve Zora en ik nog niet.. Dat maakt het wel moeilijker om nog op dit forum te komen al zeg ik het zelf.. Hoewel ik heel blij ben voor jullie.. daar ligt het niet aan, maar vind het erg moeilijk.. Ik ben vandaag naar het nieuwe ziekenhuis geweest inderdaad (jeetje Leonizzie met je geheugen is nog niets mis ).. Het was heel positief allemaal, ga vandaag weer starten met Provera en dan 2 tabletjes per dag, dus hoef nu maar 5 dagen, heerlijk.. En dan nog even bloedprikken en starten weer met 75IE Puregon. De arts was heel aardig en luisterde tenminste naar ons. Hij is heel erg van de planning en van het aanpakken dus dat komt helemaal goed. Was ik hier maar eerder naar toe gegaan.. Luukske: hoe gaat het met je? Zit je al helemaal op de roze wolk! Nette score hoor van het HCG, toch? Caecilia: bij jou schiet het ook al op hé.. Liefs Jojoba
goeiemorgen meiden, @jojoba, herken je gevoel wel..tot voor kort waren we met zijn 3-en, en ik dacht echt dat ik als laatste zou overblijven hier in het groepje.... hopelijk volgen jij en zora snel, en ik hoop dat jullie nieuwe ziekenhuis jullie goed zal helpen om jullie droom te verwezenlijken!! @all, gisteravond mijn 3e avonddienst op rij gehad, was echt tegen het misselijke aan, en ontzettend moe. nou vanochtend....ik werd gewoon moe wakker....heb nu echt het gevoel zwanger te zijn, want dit heb ik bij Luka ook gehad vanaf een week of 5-6 tot 13-14 weken. het moeilijke nu is dat ik Luka ook nog heb rondlopen, moet me echt bij elkaar rapen om hem naar school te brengen en te halen.....heb me voorgenomen om onder zijn schooltijd maar bij te slapen, weet niet hoe het anders moet...enne ik heb me voor vandaag ziekgemeld, heb 3 avonden gewerkt, maar trek het echt niet om nog 2 avonden rond te rijden....en dan tegen de mensen te doen alsof er niks aan de hand is