wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Oh nee Luukske, ik zal heel hard voor je duimen.. Misschien is het loos alarm en is het een innesteling?

Liefs Jojoba

2. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, heb gisteren contact met het ziekenhuis gehad, en heb aangegeven dat ik graag mijn HCG opnieuw wilde laten prikken....en zoals mijn gevoel al meende....HCG was gezakt tot 29, dus nu wachten op de miskraam....heb nu totaal geen buikpijn, en vloei ook helemaal niet!!
    is even afwachten, hoe en wat, maar als ik heftige buikpijn zou krijgen die slecht te verdragen zou zijn of ontzettend zou gaan vloeien, moet ik meteen komen...
    heb zelf het idee dat het vruchtje niet echt loslaat....heb geen buikpijn meer, en vloei ook helemaal niet meer....

maandag moet ik naar de gyn, als het er dan nog zit wordt het wrs gecureteerd, want opwekken met meds heb ik niet zo'n zin in, wil het gewoon achter de rug hebben....
    hoop dat het voor het weekend gewoon nog spontaan doorzet....

3. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    Luuske, meis wat een vreselijk berricht. Heel veel sterkte...

4. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukske: wat vreselijk meid. Heel veel sterkte......

Dikke knuf!

5. Zora

Zora VIP lid

Jun 12, 2007
    11,369
    2
    36
    Luukske, lees het net pas. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen........sterkte!

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    2,448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    OH Nee Luukske! Wat vreselijk, ik weet niet wat ik moet zeggen, was er echt van overtuigd dat we samen gingen zwangeren.... Wat een nachtmerrie.
    Weet niet wat ik moet zeggen, heel veel sterkte en knuffels.

7. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

Aug 9, 2008
    1,212
    0
    36
    Luukske :( Heel veel sterkte. G*dver...

8. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hé Luukske, heel veel sterkte, wat een rotbericht, hoopte wat anders te lezen.. wat een ongelovelijke pech weer.. dikke digiknuf.. :x

Liefs Jojoba

9. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

luukske,:( woorden schieten te kort...heel veel sterkte voor jou en je mannetje!

10. redu

redu Bekend lid

Sep 30, 2008
    568
    1
    0
    zeeland
    luukske wat ontzettend erg voor je, ik denk aan je!!!

knuf redu

11. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

bedankt voor jullie lieve troostende woorden.....

heb nog steeds zeurende buikpijn, maar vloei helemaal niet...
    heb vanochtend het ziekenhuis nog aan de lijn gehad, kan maandag bij mijn eigen fert arts terecht, eerst een echo en dan zien we verder....mocht het dan nog niet zijn gekomen....
    moet meteen bellen als ik flink ga vloeien, of als de buikpijn ondraaglijk wordt.....

hubbie is gewoon werken, maar heeft al een paar keer gebeld hoe het gaat....hij is ook nog helemaal onder de indruk, en had er echt een goed gevoel bij....

Luka wist dat er een beebje bij mij in de buik zit/zat, en heb hem vanochtend verteld dat het beebje uit mijn buik was, hij vroeg meteen of hij/zij dan geboren was...of wilde hij/zij niet bij ons wonen....
    heb hem gezegd dat het beebje bij opa in de hemel is, en dat zij samen met de hond van mijn schoonouders(die is vorige zomer overleden) gaan wandelen.....hij begon te huilen, was echt verdrietig....(nu ik dit zo schrijf rollen de tranen weer over mijn wangen, sorry)
    heb hem gezegd dat we ooit wel een broertje of zusje erbij krijgen...

waar ik dus wel aan denk, als ik maandag naar de fert arts moet, dat ze me de volgende keer wel iets MOET geven voor het baarmoederslijm, want ik wijt het gewoon aan het slechte slijm....

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

Dec 31, 2008
    2,346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zit hier echt met tranen in mn ogen de reactie van je zoontje te lezen....

Dikke knuf!

13. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Luukske, oh meis wat erg is dat he, om je kind zo iets te moeten vertellen :(. Onze meiden hebben we dit slechte nieuws helaas ook moeten vertellen na elke miskraam. Mijn hart huilde toen onze jongste dochter ons vroeg, "ik wou ook zo graag een grote zus worden".
    Lieverd, heel veel sterkte! Weet dat ik aan je denk!

14. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    oh luukske .... ik zit hier gewoon een traantje weg te pinken....

niet weer.....is het eindelijk gelukt.... word het je weer afgenomen..

zo vreselijk oneerlijk....

x jose

15. yvy30

yvy30 Bekend lid

Oct 2, 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo iedereen,

even snel weer een teken van leven. Vanochtend controle gehad bij de vk en gelukkig weer het hartje kunnen horen.

S***, in dit topic ook al slecht nieuws, Luukske, heel veel sterkte gewenst!

Ben alleen van slag (en reageer daarom ook even niet verder) door het bericht van een mede-juni-mama die ook vandaag op controle moest. Bij haar konden ze geen hart horen, en op de spoedecho in het zkh. bleek er inderdaad geen hartactie meer te zijn... Kreeg het koud toen ik dat las.
    Doet me eens te meer beseffen dat je als zwangere dankbaar mag zijn voor het wondertje in je buik.

16. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

Feb 6, 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Luukske ik lees net je bericht. Wat vreselijk voor jullie. Net als veel van de andere meiden weet ik niet zo goed wat ik moet zeggen maar ik wil je ontzettend veel sterkte wensen. Een hele dikke knuffel!

Liefs Marieke

17. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    1,578
    0
    0
    Houten
    @Luukske, wachten tot het echt mis gaat lijkt me vreselijk... heel heel veel sterkte!

@Marieke, wij schelen echt maar 2 daagjes... Ben benieuwd hoeveel onze babies gaan schelen.

18. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    lieve luukske.... hoe is het meid.... komt het al vanzelf?

ik vind het zo verschrikkelijk..... laten ze @@#@$%#%# nu eens goed naar dat bmsv kijken..... 3 keer is genoeg!!!!!!!! dat is al 3 keer teveel....

xx jose

19. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

bedankt voor jullie lieve woordjes....

"gelukkig"is gisteravond het roze vloeien begonnen, en ben ik vannacht het vruchtje verloren....heb nog veel buikkrampen....

ga idd nu hameren op iets voor het bmsv, want ben het echt beu.....niemand kan mij nu meer wijsmaken dat het daar niks mee te maken heeft....reageer goed op de meds en zaad van hubbie is heel goed.....

wil niet wachten, wil gewoon verder....

20. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    nou meiden, ben nu net dus NOG een vruchtje verloren....

@all, ik ben dus sinds gisteravond aan het vloeien, en vannacht ook iets zoals een vruchtje verloren(na 15 minuten krampen) en nu een uurtje geleden voelde ik een vruchtje gewoon eruit vallen, nadat ik 15 minuten helse buikkrampen(weeen) heb gehad....ik loop nu echt zowat leeg....als het de hele dag aanhoudt, moet ik nog naar het ziekenhuis om te overleggen hoe en wat....

Share This Page