wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oh meid, ik heb zo met jullie te doen........
    Ze moeten je nu toch echt wat gaan geven voor dat bmsv, daar moet het toch aan liggen. Hopelijk houdt het bloedverlies snel op.....

2. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

luukske, hele dikke knuf!!!

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    och meissie toch........ wat een toestand....toch 2 vruchtjes...
    jemig....

kan me voorstellen dat je dit helemaal beu bent.... dit kan toch niet langer zo????? hoeveel kan een mens hebben zeg.... iedere keer die blijdschap en dan word het je weer afgenomen... zo oneerlijk...

Marieke en ceacillia voor jullie gaat het opschieten zeg..... spannend hoor!!!

hier gisteren mega stroomstoring.... ook op mijn werk... is leuk verstandelijhk gehadicapten met gedragsproblemen en dan ineens uren geen stroom en noodverlichting meer hebben.... ben om 22:30 nog even naar mijn werk gegaan ....om te checken of alles ok was... nou het leek hier siberie wel..... het was op straat in de weide omtrek aardedonker... het sneeuwde en het was spekglad.... dus ik heb mijn auto achterstvoren in iemands tuin geparkeerd... :$:$ stomme ik trap ik zo op m,n rem..... toen ik ging glijden... nou ja auto is nog heel..... mooi geknipte haagje niet meer....

gr jose

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @all, hier dus ook verdriet het hele weekend, mijn hubbie is er vrij nuchter onder, maar ik ben dit weekend weer geconfronteerd met de harde werkelijkheid....kennissen van ons, die al 3 kids hebben, en een paar maanden geleden "ongepland"zwanger van nr4 (bleek al bijna 22 weken te zijn, en haar man was 2 weken daarvoor gesteriliseerd), is bevallen op de dag dat wij ons wondertje uit handen hebben moeten geven....dit doet dus wel pijn.

morgen moet ik om 9,45 uur in het ziekenhuis zijn, zal nog wel een echo krijgen, en dan hamer ik echt op verder onderzoek naar het baarmoederslijm.....ben het echt beu!!

5. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja doen hoor!!!! en anders voor een second opinion?

hier kunnen ze toch gewoon niet meer omheen???

xx jose

6. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    jeetje luukske wat erg......
    wil je even een hele dikke knuf en sterkte wensen!!!

liefs syl

7. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Luukske: wat heftig allemaal zeg.. en nog wel 2 vruchtjes.. Heel veel sterkte. En zo'n confrontatie is inderdaad erg hard, vooral op zo'n dag.. Succes morgen alvast.

Liefs Jojoba

8. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

vloeien is nu al een stuk minder....gelukkig....

@jojoba, ja ik kijk even wat ze te zeggen heeft over dit alles, want vind het nu echt niet meer leuk....dus ik hoop dat ze me gewoon steunt en me laat spuiten en progynova geeft voor het slijm....dit is ze namelijk al 2 cyclussen aan het zeggen, en ze doet het niet....

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

ben net terug van de fert arts.
    ze wist dus niet dat het al voorbij was, meende dat ik voor een termijn echo kwam.....die troel waar ik afgelopen week mee heb gebeld, kreeg meteen de wind van voren van mijn fert arts....

ze heeft nog even een echo gemaakt, en bmv was mooi dun, en waren geen resten, een minimale hoeveelheid vocht....

heb meteen gezegd dat ik het erg vervelend vond dat ik die progynova niet heb gehad, en dat ik van mening ben dat het daar aan heeft gelegen....ze zei dat dat heel goed zou kunnen....

verder vroeg ze me naar mijn gewicht, nou moet dus nog 2,5 kilo....en zij meende dat ik dat over 6 weken wel kwijt kon zijn, dus wilde me laten starten met spuiten over 6 weken....ik helemaal over de rooie....zei ze vind je dat te lang, ja natuurlijk....
    nou heb dus de fostimon en de pregnyl mee naar huis gekregen en ik start dus komende cyclus met spuiten, dit zal echt niet pas over 6 weken zijn, want mag van haar volgende week beginnen met provera, en dan gaan we starten.....

10. beehappy76

luukske, wat vervelend dat die miep het niet goed had doorgegeven:x. Maar fijn dat je lichaam het zelf goed heeft opgelost.
    Wat goed dat je op je strepen bent gaan staan om niet te lang te moeten wachten...ik hoop echt dat de fostimon jullie een prachtig wonder zal brengen!

11. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Wat fijn dat je volgende week dan al kan starten!! Ik kom ook weer meekletsen als jullie dat niet erg vinden?? Ik heb ee doorverwijzing gekregen van de dokter voor hier in het ziekenhuis! Wil dus gaan starten voor een tweede kindje! Donor wil me ook graag weer helpen. Mika is nu bijna 9 maanden en dus bijna 2 of 2 geweest. Moet de Clomid natuurlijk wel aan gaan slaan. Hoop dat ik snel terecht kan in het ziekenhuis! Want heb helemaal geen cyclus op het moment! Ben na de bevalling 1x ongesteld geweest (toen Mika bijna 7 maand was) en daarna nog niet weer.

Groetjes Ylona

12. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Luukske: gelukkig dat je al zo snel weer mag beginnen!

Welkom Ylona!

13. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Luuske, goed zo wat nu weer 6 weken wachten! Heel goed van je meid!

@Ylona, ik werd na mijn bevalling pas na 10 maanden weer ongesteld. Dus dat je pas 1 cyclus hebt gehad is niet echt gek hoor!

De vk en ik zijn ervan overtuigd dat baby echt niet tot week 40 gaat blijven zitten... eigenlijk verwacht zij baby deze week... Ik hoop dat het nog even gaat duren. Mijn zoon is de 7de 3 jaar geworden en ik zou het leuk vinden als er iets meer dan 1 week tussen hun verjaardagen zou zitten.

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @ylona, succes meid voor nummer 2!! duim duim duim

@caecilia, meis spannend, maar de kids zijn tenminste niet op dezelfde dag jarig....had ik met mijn broer...

@nightelf en beehappy dank jullie meiden...

beehappy, hoe gaat ie met jou?

15. beehappy76

Ylona, welkom terug! Ik hoop dat jullie snel een 2e wondertje mogen verwachten! (ps, ik denk niet dat mijn profielnaam jou iets zegt, ik schreef voorheen mee als N.aatje30, puntje is ivm googlen;))

Luukske, het gaat wel, het is nu wachten op mijn volgend ongi en dan poging 2 voor de spiraal. Ik verwacht mijn ongi rond donderdag, maar ja met de PCO weet je het maar nooit? Ik moet zeggen dat ik best bang ben om de spiraal weer te laten plaatsen, ik vond het de vorig keer best pijnlijk.

16. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @beehappy, ik heb dat toen ook als absoluut niet prettig ervaren....heb toen verplicht een koperspiraaltje gehad voordat ik zwanger mocht worden van Luka, ivm ok's die ik van te voren heb gehad....
    kan me helemaal voorstellen dat dit iets is wat je liever niet ziet, ik moet zeggen dat ik mij qua hoop wel vasthield aan jou want jullie hebben een hele voorgeschiedenis qua mmm....en ik had dus ook heeeel graag gezien dat jullie sterretjes waren blijven zitten.....

@all, net de naaldencontainer opgehaald, en ook een recept progynova....hebhet toch gekregen, omdat deze ronde anders als een verloren ronde werd gezien door mij....de aanhouder wint dus...

17. beehappy76

luukske, ik hoop dat ons MMM verhaal ondanks het slechte einde toch een strohalm voor jullie mag zijn. Ik kan alleen maar zeggen, blijf vechten voor jullie geluk! Iets wat wij de afgelopen 4 jaar ook hebben gedaan...ik denk dat als onze laatste zwangerschap geen bzz was geweest, wij het zeker nog niet hadden opgegeven. Dan was die zwangerschap weer een bewijs geweest dat het kan, zo zien wij al onze sterretjes, ondanks het verdriet van het verlies, gaven ze ons steeds de kracht om door te gaan.
    Meis, ik hoop zo dat jullie snel een nieuw wondertje mogen verwachten zodat jullie manneke eindelijk een grote broer mag worden!

18. Dazwa84

Dazwa84 Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.212
    0
    36
    Lieve Luukske, ik wil jullie heel veel kracht en succes wensen straks. Ik vind het zo erg voor jullie dat het geluk jullie weer is afgenomen. Denk aan je. x

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he luukske... goed dat je op je strepen bent gaan staan en ehmm sorrie hoor.... alsof die 2,5 kg iets uit zou maken?????? en dan weer 6 weken wachten..

soms krijg ik wel eens de indruk dat ze niet helemaal lijken te snappen wat het betekent om al zo lang te moeten wachten......... ik vind het supergoed van je dat je op je strepen bent gaan staan....

nou toch over op spuiten dus...... alles is nu binnen???? zal wel eventjes raar zijn... tjee meid... ik hoop toch zo dat het nu snel zal lukken...

Ylona heeee meid ben je er weer???? gaat alles goed met de kleine man... alhoewel???? 9 maanden alweer.... jeetje wat gaat de tijd toch vreselijk hard...

Ceacillia jee nu begint het echt spannend te worden.... ik vind het altijd weer bijzonder als iemand van ons bijna gaat bevallen... ben heel erg benieuwd....

Marieke ook voor jou begint het klokje te tikken..... hebben jullie eigenlijk een buddy????????

syclor spannend zeg... wachten op die uitslag.... ik hoop echt voor jullie dat ivf nog even kan worden uitgesteld..... je zal wel erg in spanning zitten...zijn gewoon geen leuke berichten...

jojoba hoe ist meis....

gr Jose

20. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Liev Luukske, Bikkel! Wat goed dat je van je hebt laten horen, echt belachelijk dat ze je voor 2.5 kilo weer 6 weken terug wilden sturen... :( nadat je zoveel bent afgevallen. Schijnbaar ook nergens op gebasseerd gezien het feit dat ze meteen omdraaide.
    Hoewel zo enorm naar, is het wel "fijn" dat alles schoon was en je niet nog eens gecureteerd moest worden en nu alweer op kan voor de volgende ronde. Het spuiten valt echt 100% mee hoor!
    Succes dame!

Sylcor, door Joseetje even je onderschrift gelezen. Bah meid, wordt dus ook een spannende periode tot de 25e. Dat is zo'n bizar gevoel, zo denk je rustig te kunnen gaan beginnen met clomid en dat er nog vele wegen zijn en zo zit je voor je gevoel al bijna in een eind traject.
    Iig zo ervaarde ik het toen Clomid helemaal niet aansloeg, terwijl ik had verwacht wel een aantal maanden op clomid te zitten.
    Ik ga duimen dat IVF nog niet aan de orde is meis.

Ylona, heel veel succes in de rondes voor de 2e! Dat het maar een niet al te lang traject mag worden :)
    Wel leuk hoor dat er nu meiden weer hier komen schrijven die voor de 2e gaan.

Joseetje jij wilde toch ook al voor de 2e gaan? Hoe staat het daar nu voor?

En Ceacillia, zit het beebje nog warm in je buik met deze kou? Of krijgt de vlos gelijk?

Vandaag was ik na 3 weken vakantie weer aan het werk. Kreeg ik een mailtje van de secretaresse: Hm zie ik daar stiekem een buikje????, dus haar maar vertelt.
    Ik zag sowieso bij meerderen hun ogen steeds afdwalen naar mijn buik en bij zichzelf afvragen; Hm zijn dat kerstkilotjes of iets anders?

Morgen de echo en vindt het echt super spannend. Weer dat gevoel van; Dit is het Moment." Nu nog even genieten, nu ben ik zwanger, misschien krijg ik morgen wel heel slecht nieuws. Echt hoop dat wanneer de echo goed is, ik eindelijk iets onbezorgder er in kan staan...
    Duimen jullie voor me?

Deel Deze Pagina