Spannend morgen je echo leonizzie! Hopen dat alles goed zit maar denk dat dat wel goed komt! ja wat gaat de tijd snel met die kleintjes. Mika kan inmiddels zelf gaan staan met zijn 8.5 maand en kruipen als de beste! Ik vind het super spannend om weer te gaan beginnen. Eerst maar even wachten op de oproep voor het ziekenhuis. Ben verhuisd dus nu ander ziekenhuis! Liefs Ylona
lieve leonizzie.... ik begrijp zooooo goed wat er nu in jouw koppie omgaat..... been there... done that... ...ook toen je een aantal dagen geleden schreef dat je er nu nog maar even van moest genieten omdat het misschien wel niet goed zou zitten...het beebje gestopt zou zijn.... en ja morgen ben je stikzenuwachtig..... komt die baby echt??? nou meid wen er nog maar eventjes aan.. jullie kostbare uurtjes met z,n tweeen want die baby komt er echt.... en als het beebje gestopt was.... dan was daar dus echt dat buikje niet...ik kan je onzekerheid niet wegnemen..... als je maar onthoud dat je gevoel of je angst niet een onbewust teken is dat het niet goed zou zijn ofzo.... ik had dat gevoel ook en bleek het echt verkeerd te hebben..ik wil je morgen een prachtige echo toewensen... is met 11 weken echt een mensje al....zo mooi. ik gebruik nu geen pil maar ben wel gevacinnerd tegen mexicaanse griep en mag dus t/m maart niet zwanger worden.... maar zoals je aan m,n onderschrift kunt lezen vlot het niet echt met mijn cyclus... daarbij komt nog dat hubbie aan de erg zware pijnstillers is ivbm verschoven ruggewervel dus ik vermoed dat alle zwemmers overleden zijn....dus ook daar moet hij echt even 3 maanden vanaf zijn...mijn voornemen is het om in ieder geval dit jaar zwanger te worden... maar geloof me... dat het 1 keer is gelukt maakt me niet nog steeds onzeker... misschien was het wel een lucky shot.... dus het is toch weer spannend..heb ook een doosje clomid bewaard dat ik over had....( had ik maar meer over gehad zucht.... dat zijn toch extra kanzen)als ik weer met clomid ga starten heb ik in ieder geval een extra kans.. wisten jullie trouwens dat Redu opnieuw zwanger is!!!! wauw.... helemaal uit zichzelf echt geweldig nieuws ( sorrie redu heb het verklapt) xxxx jose
geeft niet jose vond het toch moeilijk om te schrijven, hier waren ze veel eerder aan de beurt dan ik. Ik zal veel hcg jullie kant opsturen en denk nog steeds veel aan jullie. Kus redu
Ja redu je hebt gelijk..... maar toch is het een wondertje...ik vind het ook rot dat ik zo,n vrolijke banner heb....en de rest nog aan het tobben is.... maar het is hoe het is.... blijdschap ligt soms dicht bij verdriet.... x jose
Lieve meiden, Wij krijgen een zoon! Vandaag ons kindje gezien en het was niet te missen: duidelijk een piemeltje, hihi. Zooo leuk. En we hadden het allemaal niet verwacht, we dachten echt dat het een meisje werd. Gewoon een gevoel. Dus enorm leuk zo'n verrassing! Verder zag het er goed uit. Hartje was prachtig (4 kamers) en de aders gingen in de goede richting. Ons mannetje had 2 niertjes en voor ons ook heel belangrijk: de botjes zagen er tot nu toe heel goed uit!! Hier een filmpje: YouTube - Ons kindje Morgen reageer ik even uitgebreider, moest het nog even kwijt..
@leonizzie, heel veel kijkplezier vandaag....die echo is echt super! zag op hyves jullie iglo, super zeg....hier ligt niet zveel.... @dazwa, gefeliciteerd met jullie zoon....geniet ervan! @ylona, kleine kindjes worden snel groot....geniet ervan! @joseetje, zoals jein de mail zegt tegen redu, het komt zoals het komt....das idd de juiste instelling @redu, ook hier even gefeliciteerd! @all, bruinverlies is nu ook voorbij, dus dan kan ik het wat makkelijker afsluiten. hubbie is ook blij dat we nu eindelijk gaan spuiten, want met de clomid had ik toch wel redelijk wat eitjes....terwijl de dag ervoor 1 te zien was... deze ronde gebruik ik dus de progynova, voor het bmsv, 2 tabl. per dag, ben benieuwd....
leonizzie, succes vandaag, maar vooral veel kijkplezier! dazwa, een zoon wat leuk, nu lekker blauw shoppen redu, wat een mooi nieuws en dat helemaal spontaan, gefeliciteerd! luukske, ik hoop dat de progynova goed zijn werk zal doen!
Redu wahhaah! Wat leuk? en wat snel? Was dit gepland of was je gewoon nog niet aan voorbehoedsmiddelen toe en was dit een mooie gelukstreffer? Wel leuk, dan schelen ze niet zo veel. Dazwa een zoon! ik ga zo even het filmpje bekijken. Wat goed dat alles erop en eraan zat, echt heel fijn. Joseetje, het helpt wel wat je zegt. De zenuwen zijn natuurlijk niet weg, maar ja ik heb wel een buikje, enorm pijnlijke boobs en van de week hartkloppingen en wanneer ik opstond steeds zwart voor mijn ogen. Dus er gebeurd wel wat in mijn lichaam. Kan me dat helemaal niet voorstellen, IK MAMA! Haha, nou ja eerst even de echo afwachten. Maar als ik het goed begrijp wachten jullie dus nu iig tot maart en is het even afhankelijk van de medicijnen van je mannetje. Ga je wel weer naar de gyn? Of ga je die pillen gewoon de eerste keer lekker zelf nemen? Luukske ja leuk he? Toen de kinderen weg waren, hebben de mannen daar de hele avond gezeten met sterke borreltjes haha, Want eigenlijk zijn mannen gewoon kinderen toch? Meiden bedankt dat jullie met me meeleven. Jullie zijn zo lief. Moet er om 11.20 uur zijn, dus dan laat ik het weten!
Luukske fijn dat je nu mag beginnen met spuiten. En heel goed dat je op je strepen bent gaan staan hoor. Het is jouw lichaam! Leonizzie veel plezier vandaag bij de echo. Het zit vast helemaal goed! Geniet ervan. Redu gefeliciteerd!! Wil je ruilen? Hoe ik ook geniet van het feit dat ik zwanger ben, ik loop nu echt op mijn tandvlees zeg. Poeh. En ik heb nog niet echt veel voortekenen dat het snel gaat beginnen. Ja wat meer harde buiken en 's nachts soms wat kramp maar that's it! Ons jochie schijnt ook aan de mollige kant te zijn dus ik wil echt niet tot 42 wk door blijven lopen!! Maar dat heb ik gelukkig ook al met de vlos besproken. Waarschijnlijk krijg ik volgende week nog een keer een groeiecho. Als dan blijkt dat beebje boven de curve zit hoef ik niet door te lopen tot 42 wk. Ik vind 2001 2010 wel een mooie datum om te bevallen haha.
Leonizzie ik wil je vandaag nogmaals veel kijkplezier wensen....het is een spannende dag vandaag.... poeh ik krijg ineens een deja vu van vorig jaar..... toen ik de 13 weken voorbij was en die goede echo had.... nou brullen in de auto..... zulke tranen met tuiten had ik nog nooit gehuild.... het zijn toch die momenten van de waarheid he die echo,s..... en posi test is fijn.... maar daarna komt het spannende gedeelte meid.... beloof je me dat je nou niet meer zo in de zorgen zal zitten hierna???? lekker genieten en over een paar weekjes ga je de baby voelen en heb je iedere dag bevestiging ( totdat je op een gegeven moment denk g@#$@$#%@ lig nu aub eens even stil) Dazwa wat een mooi filmpje.... geweldig dat jullie een lief klein zoontje krijgen!!!!!! Marieke ja het einde is echt afzien he? heel veel succes met de laatste loodjes meid.. ceacillia you go girl!!!!!!!! zet hem op..... ( beetje voorbarige aanmoediging misschien maar mijn gevoel zegt ook die beeb komt er snel) Luukske... ja het waren een hoop eitjes he? stel je voor dat het er 3 waren geweest.... het is afschuwlijk en verdrietig... maar gelukkig met spuiten is het beter te doseren... stel je voor een 2 of 3 ling en dan met jouw risico op een vroeggeboorte..... het blijft toch griezelig... eentje zou het beste zijn toch?? ik ga niet zomaar zelf clomid nemen hoor!!!!! ik heb nu iets van een cyclus dus ik kan me voorstellen dat 50 mg nu zelfs al teveel is..... dus ik kijk eerst hoeveel mg ze voor gaan schrijven en hoelang ik zelf mag proberen en dan kan ik altijd nog die extra ronde gebruiken... xxxxx jose
Allereerst REDU GEFELICITEERD! Wat goed dat je lichaam dat zelf heeft gedaan en niet met die hormonenrotzooi.. geniet ervan! Luukske: goed dat je op je strepen bent gaan staan. 6 weken wachten kan echt niet als je al zo lang bezig bent en al zoveel hebt meegemaakt. Hopelijk slaan die baarmoederslijmvliespillen ook goed aan. Dazwa: wat leuk een zoontje!! Leuk zo die beelden op youtube, heb er meteen even naar gekeken. En fijn dat de botten op het eerste gezicht er goed uit zagen. Ylona: wat leuk dat je hier weer komt schrijven! Alles gaat goed met Mika? Hoop voor je dat het snel gaat lukken met de donor.. Leonizzie: spannend! Als je jouw klachten hoort zal dat heus wel goed zitten hoor, niet al te druk over maken (ik weet dat het moeilijk is). Veel plezier straks! Marieke en Caecilia: spannend voor jullie zeg, wie is het eerst.. ben benieuwd! Joseetje: ik wist niet dat als je de mex.griep spuit hebt gehad dat je dan nog niet zwanger mag raken de eerste maanden. Hopelijk gaat het sneller dan de vorige keer bij jullie en hoef je misschien wel helemaal niet meer aan de clomid, wie weet, Redu is het levende bewijs dat het ook zonder kan. Zora: hoe is het met jou meis? Ik ben nog steeds aan het wachten op de ongesteldheid, zit nu op 4 dagen na de laatste pillen. Dus kan nog.. Hoop wel dat het snel komt, dan kunnen we weer verder. Heb al af en toe wel een trekkerig gevoel in mijn linkereierstok en wat meer puistjes, dus meestal is dat wel een teken van duivels. Poeh nou wil ik ongesteld worden en straks weer niet.. Liefs Jojoba
@dazwa, leuk filmpje... @leonizzie, spannend je hebt nu je echo! @joseetje, heb idd aan 1 genoeg, mochten het er 2 worden, dat valt wel te doen, gewoon heel vroeg stoppen met werken....en goed rusten, wat bij Luka de grootste boosdoener was, was mijn hoge bloeddruk, en nu heb ik een lage bloeddruk....toen ik positief teste had ik zelfs een hele lage bloeddruk, daaraan voelde ik dat er iets anders was.... @beehappy, ik ga je nog even PB-en, heb namelijk nog een vraagje over Luka
hallo, Ik ben nieuw hier en heb de link gekregen van een meisje die ik ken van een heel ander forum. Ik heb zelf PCOS en wil graag zwanger raken en zit nu dus aan de clomid. Ik ben 10 dec. ongi geworden en nu nog steeds niet ongi heb zaterdag een test gedaan maar die was negatief.. Zo hoorde ik ook dat ik de clomid anders moest slikken dan veel andere.. Ik moest van dag vijf t/m dag negen dus vijf pilletjes. Heb al wel een paar dagen steekjes in mijn buik en af en toe last van mijn borsten enwarmte aanvallen maar dat komt door de clomid hoorde ik.. Ik zal me even voorstellen. Ik ben Lisa 22 jaar en zes jaar samen met mijn vriend. Heb drie paarden waar ik druk mee ben.
He meiden ik ben terug en het monstertje zit er nog !!! Whoehoe! We zagen hem even bewegen, maar ze kreeg hem niet goed op beeld want mijn baarmoeder lag wat diep. Maar morgen moet ik bellen voor de nekplooimeting dus die heb ik misschien nog wel deze week of begin volgende week, dus wie weet dan wel een mooi plaatje. Voor nu iig opgelucht en het is dus echt waar!!! Ik ben zwanger!!! Haha. Je weet dat wel, maar na een echo denk ik toch weer: HE het is echt zo er ziet een ieniemini mensje in mij heerlijk te dobberen. Ik mag ook bij de gyn blijven, dus ze zei dat ik genoeg mooie plaatjes ga krijgen want ik krijg dan elke ker lekker een echo. De voordelen van de mmm zeg ik maar zo! Patjelisa welkom hier. Kom lekker mee schrijven Hier allemaal meiden met pco, maar het clubje bestaat al een tijdje dus ondertussen zijn er al een aanal meiden zwanger en bevallen, sommige al niet maar de Clomid maar aan het spuiten. Ergens is dat ook wel fijn want zo kent iedereen ondertussen wel alle fases in het Pco-proces. Over gebruik Clomid die slik je volgens mij wel goed hoor. DE ene gyn zegt beginnen op dag 3 en dan 5 dagen, de andere zegt beginnen op dag 5 en dan 5 dagen. Dus maakt niet zoveel uit. Heb je deze ronde zonder echo's gedaan? MEt decho's wordt gekeken of en hoe het eitje groeit. Vaak beginnen ze hier niet mee trouwens, maar uiteindelijk is dat wel het fijnst. Het zijn spannende dagen dus voor jou. Wel goed om in de gaten te houden, Mocht je volgende week nog geen positieve test hebben dan even belen met de gyn. Dan is het wel handig om de volgende rondes te vragen om tussentijdse echo's. Het kan namelijk ook zijn dat je op 50 mg niet reageert, dus dan blijft je menstruatie ook uit. De klachtjes die jij beschrijft kunnen, horen bij een aankomende menstruatie, bij de Clomid maar ook bij een zwangerschap. Dat si het hele frustrerende aan je lijf alles lijkt op elkaar, maar na een een tijdje ga je je lichaam wel kennen! Heel veel succes!
Dazwa: wat leuk, een jongetje. Gelukkig zagen de botten er op het eerste gezicht goed uit! Kruip maar lekker op je blauwe wolk! Leonizzie: gefeliciteerd met je goeie echo!!! En nu echt gaan genieten en niet meer gaan piekeren he! Jojoba: hopelijk komt je ongi nu snel (ik werd na provera altijd na ongeveer 5 dagen ongi (als ik het me goed herinner). Ik ben vanmiddag naar het cb geweest met Amber, ze moest voor de 2e keer prikjes , maar ze heeft zich kranig gehouden en ligt nu heerlijk te slapen. Ze weegt nu 4690 gram en is 55 cm (bij 11 weken precies). Heb het met de arts ook nog even over haar ontlasting gehad, want dat is vandaag ook al weer 9 dagen geleden . Als ze maandag nog niet heeft gehad, dan pas hoef ik pas naar de ha te bellen. Ze doet het schijnbaar gewoon heel goed op de bv en verteert het bijna helemaal, daarom heeft ze dus ook zo weinig poepluiers. We hebben ook het advies gekregen om contact op te nemen met een kinderfysiotherapeut, ze heeft nl een erge voorkeur naar links en daardoor ook een iets afgeplat hoofdje. Net ff gebeld en volgende week dinsdag komt ze al bij ons thuis. Lekker snel!
@Leonizzzie, super meid! @Jojoba, hoop dat de duivels snel arriveren! @Marieke, mooie datum! Ik zelf hoop op 01-02-2010 vinden wij ook zo mooi! Maar zoals gezegd ik geloof er niets van dat te gaan halen. Baby duwt echt op mijn bekken. Ik ben nu nogal verkouden en vk zegd dat zodra de verkoudheid beter gaat ze de bevalling verwacht... Maar wat mij betreft mag je eerst hoor
@leonizzie, gefeliciteerd met de echo....geniet!!! @nightelf, fijn dat je zo snel terecht kan bij de fysio. @caecilia, zijn nu echt de laatste loodjes....ik duim voor je! @all, ben begonnen met de progynova dus nu afwachten....
@leonzzie;wat fijn dat alles goed is, heerlijk gevoel he, die opluchting. @Luukske: spannend.. ik ga duimen @Caecilia: Nog maar eventjes! Dat lijkt me best pijnlijk, dat er op je bekken geduwd wordt.