hey meiden, gisteravond komt mijn man naar bed, ik lag er al in met mijn laptop, en begint hij me van alles te vragen over de spuiten....5 jaar geleden was heilig overtuigd dat we niet verder dan met Clomid zouden gaan(geluk gehad) en nu heeft hij zijn mening bijgesteld, want wil er echt helemaal in betrokken worden...vond ik wel fijn....mijn man zit tegen een burn-out aan, en heeft nu een paar gesprekken gehad op zijn werk met MW, en die hebben hem goed gedaan....heb gisteren ook gezegd dat ik dat merkte en hem wel een beetje terug ken(hij was gewoon afwezig soms, en ook erg emo) zoals hij was...en ben nu ook wel blij ermee, want ik miste soms iets....nou dat deed hem goed dat ik dat zei.....en toen hebben we ook echt genoten van elkaar....ga hierdoor ook makkelijker met dat spuiten beginnen....zie het wel hoopvol in.... hebben alleen wat zorgen om Luka en zijn ontwikkeling, dus daar kunnen we goed onze energie kwijt, zodat we minder bezig zijn met het zwanger worden. nou heel verhaal, maar wilde het even kwijt....
Luukske: fijn dat het met je man de goede kant op gaat en dat hij nu ook wat meer bij het zwanger worden betrokken wil worden. Dan sta je er toch wat positiever in! Dikke knuf! Caecilia/Marieke: wie o wie zal er als eerste bevallen....succes met de laatste loodjes! O get, wordt me toch een potje misselijk, heb onbewust een hele zak drop leeggegeten.......
@nightelf, glukkig weet je waar de misselijkheid van komt....haha....had ik wel eens met een zak chips voor de TV....nu alleen maar "gezond" eten...hahaha....moet nog 1,5 kilo....dus het vliegt eraf....
Caecilia en Marieke: nog niets geboren? Luukske: wat fijn dat jullie er helemaal voor gaan en dat je man nu helemaal om is! Succes deze ronde! Leonizzie: gefeliciteerd met je goede echo! Hier vanmorgen ongesteld geworden, 5 dagen na provera, dat vind ik best netjes.. Vanmiddag meteen bloedgeprikt want de arts wilde nog wat waardes weten die nog nooit bij mij geprikt zijn. Vrijdag mag ik weer starten met de puregon en heb er weer zin in, kunnen we eindelijk weer verder. Liefs Jojoba
spannend de aankomende weken met de meiden die moeten bevallen! De rest is goed bezig met spuiten. Hier ben ik nog aan het wachten op de brief van UMCG. verder erg druk met van alles en nog wat! Mijn huis in Amsterdam is helemaal verkocht nu en woon nu al een tijdje in mijn nieuwe huis in Hoogezand (groningen). Wel even wennen maar wel lekker van een appartement naar een 2 onder 1 kap huis met een megatuin (26 bij 7). Mika slaapt nu al 3 nachten van 7 tot 7 heerlijK! Het heeft lang geduurd maar hoop dat dit nu doorzet! Liefs Ylona
@Luukske, dat kan natuurlijk niet he.... pagina 3 Hier nog geen geboorte hoor! Hoop ook echt dat het nog effies gaat duren!
Dan zijn we wel erg ver gezakt! Hier heb ik gisteren de vragenformulieren voor het ziekenhuis opgestuurd! Nu wachten op een afspraak! hoe is het verder met jullie?? Liefs Ylona
Goedemorgen lieve meiden! Hier niet veel bijzonders! Heb het op mijn werk vertelt donderdag en iedereen reageerde erg leuk! Dinsdag hebben we de nekplooimeting om 14.30 uur. Spannend! Ben me nu wel steeds meer bewuster dat ik zwanger ben en dat voelt goed. Jojoba jij bent gisteren weer begonnen met spuiten? Veel geluk deze ronde meid Luukske fijn dat je met je mannetje hebt gepraat en dat hij weer iets meer zichzelf wordt. Ceacillia, nog steeds niks? Allemaal heel fijn weekend!
he meiden... oh ik zie het al... de zwangeren dames huppelen nog vrolijk rond ( ik bedoel natuurlijk ploeteren zich door de laatste loodjes ) ... spannend hoor... ik zit illegaal vanaf mijn werk even te gluren neeeeee ik ben niet nieuwsgierig hoor!!!!!! Leonizzie wat leuk dat je het hebt verteld... ja is leuk he? zo rond deze tijd gaat het ook beginnen dat je werkelijk bestookt word met baby reclame... kadotjes...boekjes ,folders.... proefmonsters.... etc... op een gegeven moment was het zo een berg... niet normaal meer... maar dan voel je je wel echt zwanger.. Luukske weten ze van je miskraam op het werk.? en ben je eigenlijk aan het werk nu? wat een rotbgin van het nieuwe jaar eigenlijk... nou hier ook.... mannetje heeft naar alle waarschijnlijkhied een hernia...die gaan ze dan ook opereren.... alweer... ik heb me er maar bij neergelegd... het houd hier niet op.... alles wat mis kan gaan gaat mis.... behalve dan met josefien... kinderwens voor nummer 2 maar even in de koelkast gezet... met al die medicijnen en steaks narcose is toch alles dood.... ik ben trouwens wel ongesteld geworden.... het blijft toch wel soort van doorgaan mijn mensturatie... het is niet helemaal hopeloos Jojoba ik wil je heel veel succes wensen deze ronde... xxx jose
@marieke en caecilia, spannend meiden...jullie zijn af aan het tellen... @joseetje, heb gisteravond gewerkt, en mijn leidinggevenden een een paar collega's weten van de MK, die weten ook dat we in de MMM zitten, dus die hou ik wel af en toe een beetje op de hoogte.... gisteravond op de weg naar huis wel even moeilijk gehad, was precies 1 week na de MK, en alles kwam boven, ook het overlijden van mijn pa.....vandaag gaat alles weer goed, en heb ik net mijn sporttas klaar gemaakt, en ga ik even stoom afblazen op de gymschool
Hoi lieve meiden, @Leonizzie: Wat leuk dat iedereen zo enthousiast was! Fijn he, dat je het dan kan delen. Hoe voel je je verder? @Caecilia en Marieke: Het komt nu wel erg dichtbij, ik duim dat alles voorspoedig gaat! @Jose: Wat een ellende, voor jullie! Het houdt ook niet op he. Gelukkig gaat het met Josefien goed. Ik hoop dat je man snel van de pijn af is en dat jullie eindelijk weer in rustiger vaarwater komen. @Luukske: Kan me voorstellen dat het ineens allemaal op je af kwam. Het is ook niet niks.. Dikke knuffel.
goeiemorgen meiden, nou dat janken heeft idd wel opgelucht....het gaat weer een stuk beter....we gaan er gewoon voor!!
goed zo meid.... jullie gaan er inderdaad weer tegenaan..... vallen en opstaan... ik geloof erin dat het uiteindelijk goed zal komen... Dazwa hoe ist meid? cealillia en marieke? nog geen babies of iets dat op weeen lijkt? Leonizzie hoe is het meid... ben je al een beetje aan het shoppen.. ik ben blij dat ik ongesteld ben... pppffff maar ik merk wel dat ik er erg van baal van hubbies z,n rug... ik wilde zo graag in april weer een poging gaan wagen... stel dat het weer ruim 2 jaar zal duren???? dus ik ben er maar op een andere manier mee bezig... heel erg stom... ik ben echt ons hele huis binnenstebuiten aan het keren.... uitzoeken... opruimen... mijn zwangerschap was gezien alle omstandigheden zo,n stresvolle periode... dat ik nu zoeits heb dat als ik hopelijk nog een keer zwanger word ik er alleen maar van hoef te genieten... geen stress, niet allerlei klussen die nog moeten... gewoon een kwestie van een extra kamertje inrichten en klaar... stom he? toch een beetje een manier om er alvast mee bezig te zijn... gr Jose
Hier nog geen beeb maar wel aardig wat gerommel in mijn buik. Heel veel harde buiken vandaag en regelmatig wat krampjes. Maargoed, hoeft niet zoveel te zeggen helaas. Heb begrepen dat het best nog een week kan duren! Morgen maar een voorraad bitter lemon inslaan haha!
@joseetje, jij doet dus hetzelfde als wat ik doe.....opruimen en zorgen dat als het raak is, we niet meer teveel hoeven doen... @marieke, spannend meid.... @ceacilia, bij jou ook, spannend, we zijn benieuwd naar jullie wondertje!
Moge meiden, Ook hier nog niets! Ga zo weer naar de vk. Wel last van mijn rug en een soort constant harde buik. Maar zoals gezegd mag van mij best nog een paar daagjes duren. Als ik vandaag zou bevallen is baby gelijk met mijn zwager jarig... maar er zit iig 12 dagen tussen mijn zoon en baby. Dus dat is vast gehaald Maar iedere dag meer vind ik mooi! @Marieke, ben heel benieuwd wanneer je gaat bevallen! @Luukske, even goed uithuilen en praten zijn denk ik toch echt de beste dingen die je nu kan doen. Succes meid. @Joseetje, natuurlijk baal je van hubbies rug. Bij heeft de 2de keer MMM langer geduurd dan de eerste. Zeg ik niet om je bang te maken... maar bij ons was het de eerste keer wel erg goed gelukt dus ik begon gewoon weer met 7 rondes 50 mg Clomid. Als je maar in het zh op je strepen gaat staan en zorgt dat je direct alle kansen krijgt dan hoeft je traject helemaal niet weer 2 jaar te duren. Je hebt niet 2 jaar MMM gedaan en nu begin je daar wel direct weer mee. Maar blijft gewoon vervelend dat je later kan starten dan gehoopt. Wij zijn toen na mijn 1ste cyclus weer gestart (mijn zoon was toen 10 maanden oud).