wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Oh, nog geen babynieuws van Caecilia of Marieke. Ben benieuwd wie de eerste zal zijn.

Joseetje: wat balen van je mans rug...het houdt ook niet op bij jullie. Gaan jullie eerst zelf voor een tweede proberen, of direct weer de MM in?

Leonizzie/Dazwa: hou is het met jullie buikjes?

Luukske: hoe is het met jou?

Het werken ging gisteren hardstikke goed (eerste dagje) en eerlijk gezegd vond ik het heerlijk. Dat ik Amber 's ochtends weg moest brengen vond ik wel erg moeilijk, maar ik neem aan dat dat elke keer makkelijker wordt. n schoonmoeder heeft het ook goed gedaan (gelukkig maar) en Amber heeft ze ook goed gedragen. Morgen is mn mannetje gewoon thuis en zorgt voor Amber.
    Vanmiddag is de kinderfysiotherapeut bij ons geweest ivm Ambers voorkeurshouding en afgeplatte hoofdje. We hebben allerlei houdingstips gekregen en waren al een eind op de goede weg volgens haar. Volgende week wordt een een soort van afdruk van haar hoofdje gemaakt, om goed de ontwikkeling van de afplatting te kunnen volgen.

Ga nu ff lekker op de bank met een kop thee.

2. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    idd nog geen babynieuws????

@nightelf, ik vond het weer gaan werken ook wel lekker, maar ik ging altijd pas als Luka in bed lag, en meestal gaf mijn man dan de laatste fles, dus we hebben hem nooit uit handen hoeven geven....dus kan me wel voorstellen dat het moeilijk was haar achter te laten.

@all, vanmiddag naar de HA geweest voor Luka, omdat die trekjes van ADHD vertoont, maar met name op school.....dus vanmiddag een verwijsbrief laten schrijven, en dan voor hem de beste beslissingen maken....
    onze HA vond dat hij wel tekenen had, zoals het gedrag op school, maar wat dan niet zou kloppen is dat hij thuis veel rustige momenten heeft(dit zou bij ADHD anders moeten zijn), dus tja.....waarschijnlijk zal de structuur op school onder de loep genomen moeten worden, omdat wij al veel rust en regelmaat voor Luka zoeken....
    het houdt dus even niet op....Luka met zijn school, Hubbie op zijn werk(burn-out, maar hij wil blijven werken) en ik in de MMM...maarja kan er ook allemaal wel bij....we zijn sterk....

3. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ja meid... het gaat bij ons nu niet echt van een leiendakje he???? ik begin zo langzamerhand bijna laconiek t worden..... ach ja tuuuurrrrrlijk!!!!! dat kan er ook nog wel bij....als alles mis gaat dan gaat het ook meteen goed mis zeg ik altijd...

ceacillia ja ik weet dat het vast geen 2 jaar gaat duren... maar ik wil nu wel....maar voordat het zaad van hubbie weer een beetje levendig is.... na la die medicijnen... we weten niet of en wanneer ze gaan opereren... maar als dat over 2 maanden pas afgerond is dan duurd het ook weer 3 maanden voordat de zaadvooraad weer ok is.... ik ga niet beginnen voordat ik weet dat het zaad het weer doet... tjee zal nooit die uitslag na de narcose en alle morfeine vergeten.... bijna alles dood of bijna dood....

tjee er is dus wel wat gerommel in de buikjes.... spannend....

nightelf... josefien had ook een sterke voorkeur en een forse afplatting van 109%, een helmpje leek onvermijdelijk...want ze was vreselijk hardnekkig maar uiteindelijk toen de voorkeur eenmaal weg was ging het al heel erg snel beter, als je meer wilt weten moet je me maar fff pb,en

gr Jose

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @joseetje, zoals je zegt, je wordt er wat laconieker in, als alles tegenzit...
    hopelijk duurt het niet te lang, herstelt je hubbie een beetje, en is een ok niet noodzakelijk! spannend is het iig wel!

@all, mijn temp begint langzaam te zakken, heb het idee dat mijn ei vroeg komt deze maand....dus we gaan mar weer gezellig aan de klus.....

5. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    Joseetje het zit je niet mee he! Gelukkig kan je ook nog van je kleine meid genieten!

Luukske jij moet weer hard aan de klus! Hoop echt dat je snel weer zwanger zal zijn!

meiden die op knappen staan succes!!!

Ik zit nog steeds te wachten op een uitnodiging van het ziekenhuis! Ik heb geen cyclus na de bevalling. Ja de eerste x na bijna 7 maanden en zit nu op dag 70 ofzo. Hopen dat ik snel Clomid kan krijgen en aan de slag kan gaan!

Meiden een fijne dag!

Liefs Ylona

6. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Joseetje, ja is wel balen dat zoveel bij jullie tegenzit en je nu toch moet wachten. Maar zoals gezegd het hoeft deze keer niet lang te duren wanneer jullie eenmaal weer goed begonnen zijn.
    Shoppen nog niet gedaan, maar zal binnenkort wel gebeuren.
    Over 2 weken gaat mijn zus alle spullen (de mooiste) die ze voor mij heeft bewaard (kleertjes, knuffels, autostoeltjes box enz) allemaal uitstallen in de huiskamer en dan mogen wij kiezen wat we willen hebben. Ik ken de spulletjes wel een beetje dus dat wordt heel veel.

Luukske, kan best hoor dat het met Luka thuis wel goed gaat. Jullie weten niet beter zeg maar en jullie hebben gewoon een bepaalde strucuur met hem die bij hem past en goed loopt. Tja ook jullie zit het allemaal even niet mee.

Ceacilla en Marieke, zo te horen duurt dit niet lang meer.....

Nightelf, spannend weer dat werken, fijn dat het wel verder goed voelde!

Hier hebben wij gisteren de echo voor de nekplooimeting gehad. Uitslag helemaal prima, zeer lage kans 1 op 12.000. Dus behoorlijk gerustgesteld. Ook de schedelgroei leek in orde.
    Omdat ons kleintje niet in de juiste positie lag voor de meting hebben wij heerlijk 3 kwartier(!) lang naar de spruit kunnen kijken. Ik vond het helemaal genieten. Zeker omdat hij vorige week door mijn baarmoeder niet goed op beeld kwam. Hij lag eerst heerlijk te slapen. Ze vroegen me een paar keer te hoesten en het is toch wel heel bijzonder dat hij daar dan op reageert door te gaan bewegen en draaien. Toen konden we zien hoe hij een slokje vruchtwater nam en hij spreide zijn vingertjes en die kon je gewoon tellen!!! Ook de navelstreng kon je zien kloppen.
    4 foto's meegekregen, 1tje die van voren is genomen, dan lijkt het nog wel een beetje een alien hoor.
    Kans op miskraam is nu wel heel klein en ik geloof dat ik eindelijk opgelucht kan ademhalen en ontspannen. Nu wordt het wel tijd om eens vooruit te gaan kijken...

7. Marieke1980

Marieke1980 Actief lid

6 feb 2008
    285
    0
    0
    Bij de overheid
    In het noorden
    Leonizzie gefeliciteerd met de mooie echo! En nu gaan genieten hoor!

8. ylona25

ylona25 Bekend lid

8 mei 2008
    669
    0
    0
    hoogezand
    wat fijn zeg leonizzie!

Liefs Ylona

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gefeliciteerd met je echo Leonizzie. Super meid, geniet ervan!

Luukske, hoe is het met jou meid, de klap alweer een beetje te boven? Lijkt me zo erg elke keer hoop en dan gaat het toch mis. Nog even een dikke knuffel!

Jojoba: Hoe is het met jou meid?

Caecilia en Marieke: Voor jullie is het spannend, bij deze sterkte en succes alvast met de bevalling!

Wij mochten een weekje eerder beginnen, ik begin vrijdag weer met spuiten en heb dan rond 17 febr. de punctie en ik hoop dat alles goed gaat en ik rond 3 mrt een positieve test in handen heb.

Liefs Zora

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @zora, hier gaat het wel weer een stuk beter, afgelopen week wat minder, maar nu gaan we weer naar de klusweek....
    had op je eigen topic gereageerd, maar wil je hier ook nog even feliciteren met de vervroeging van de TP!

@leonizzie, en nu is het genieten geblazen!!

@marieke en caecilia, jullie maken het spannend!

@all, dadelijk werken en dan 4 dagen vrij....heb vanmiddag al even geshopt....zaterdag naar de film met hubbie en zondag lekker zwemmen met Luka!

11. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Hier nog niet spannend hoor! Ben vandaag 39 weken. mijn zoon is geboren met 39+2 dus wie weet heb ik binnenkort ander nieuws ;)

@Zora, heerlijk eindelijk eens iets eerder. Al dat gewacht in de MMM ook...

12. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

hey meiden, zie dat er nog steeds geen beebjes zijn geboren, blijft nog ff spannend!

Ik ben gister bij de gyn voor Mirena part 2, deze keer was het plaatsen iest minder pijnlijk dan de vorige keer...maar ben hem al weer verloren helaas. Vanmiddag contact gehad met de gyn, conclusie spiraal is geen optie voor mij, 2 feb mag ik langs komen en dan gaan we opzoek naar een passende anticonseptie. Ik weet echt niet meer wat ik hiervan moet denken, het lijk wel of mijn baarmoeder niets kan vasthouden. Het enige wat we wilde is gewoon rust, maar blijkbaar is ons dat echt niet gegund:(

13. yvy30

yvy30 Bekend lid

2 okt 2008
    549
    0
    0
    Limburg
    Hallo iedereen!

Hier dan even een kort levensteken van mij. Doordat ik op het moment fulltime werk, heb ik helaas minder tijd om bij te lezen, al probeer ik het wel bij te houden.

@Zora: wat fijn dat je nu eerder kunt beginnen, succes!
    @Leonizzie: gefeliciteerd met de mooie echo!
    @Caecilia en Marieke: succes met de laatste loodjes, de beebs hebben het blijkbaar nog goed daarbinnen.
    @Beehappy: jemig, tot 2x toe een spiraal verloren, kan me voorstellen dat je voor een raadsel staat. Denk je een hoofdstuk te kunnen afsluiten, werkt je lichaam weer niet mee. Succes bij de gyn!
    @Luukske: gelukkig dat het weer iets beter gaat, al zullen er nog wel moeilijke momenten komen. Nog 5 dagen tot je eisprong, zie ik. Succes alvast!

@hier: alles gaat zijn gangetje, weinig nieuws te melden.

14. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Leonizzie: gefeliciteerd met je goeie echo!

Beehappy: wat raar dat je nu alweer een spiraal bent verloren. Hebben ze de maat wel goed afgesteld?

Zora: fijn dat je een weekje eerder kunt beginnen. Hier draaien de duimen voor een hele mooie test op 3 maart.

Luukske: succes (en veel plezier) met klussen ;)

Joseetje: ik merk dat de oefeningen bij Amber al baat hebben. Ze ligt nu af en toe ook wat langer op haar andere kant, dus ik hoop dat het zo door gaat en de afplatting ook minder wordt.
    Hoe lang zijn jullie met Josefien hiermee bezig geweest?

Aan alle zwangeren: geniet nog maar lekker van dat kleine wondertje in de buik, je gaat die buik nog snel genoeg missen (ik iig wel ;))

15. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Nightelf, ja hoor dat hebben ze wel goed gedaan, heeft heeft volgens de gyn iets te maken met mijn baarmoeder zelf...ik ben ook echt van plan dit 2 feb eens goed na te vragen.

16. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Beehappy: wat vervelend weer dit zeg..

Luukske: wat goed zo vroeg al een eisprong! Nu maar goed benutten en wie weet?

Zora: wat ontzettend fijn voor je dat je al mag beginnen met de spuiten, je hebt lang genoeg gewacht om weer verder te mogen gaan. Succes meid!

Joseetje: wat een pechvogels zijn jullie zeg.., hopelijk gaat het met je man snel een stuk beter. Groot gelijk dat je dan nog even wacht met zwanger raken.

Leonizzie: gefeliciteerd met de mooie uitslag van de nekplooimeting! Super dat alles goed gaat.

Yvy: fijn dat ook alles goed gaat met jou en dat je weinig te melden hebt, dat klinkt altijd goed als mensen niet veel te melden hebben ;)

Marieke en Caecilia: nog steeds errug spannend bij jullie, ben benieuwd wie er het eerste is..

Nightelf: wat vervelend dat Amber daar last van heeft. Heb je al eens een kinderfysiotherapeut geprobeerd, deze kan je daarbij ondersteunen.. het helpt erg goed, ik kan het weten.. werk zelf bij een fysiotherapeut.

Morgen mag ik weer voor de eerste fm. Spannend.

<ff zeuren/klagen> Ik heb helemaal geen zin meer in het spuiten, bah, ben het echt even helemaal zat. Hoe zin ik er ook weer in had met het beginnen, die hele mmm begint me zwaar de keel uit te hangen. En vriendinnen van mij worden allemaal zo zwanger, nu ook weer 2 die op knappen staan. Een andere vriendin heeft er al 3, waarvan de 2de is geboren toen wij net begonnen waren voor kinderen. Zo oneerlijk.. Wordt er zo moe van om zenuwachtig te zijn voor een fm en dan weer te horen dat er nog niets is gegroeid, of om weer te horen dat je geen eisprong hebt gehad. Houd het dan nooit op?

Sorry voor het gezeur, ik weet dat er mensen zijn die het nog veel moeilijker hebben met de behandelingen of mensen die hun wens op hebben moeten geven en dat het bij ons maar iets "kleins" is vergeleken met anderen, maar dit moest ik ff kwijt.. :(

Liefs Jojoba

Deel Deze Pagina