Hoi Lovely30, Wat spannend! Toen ik paar weken geleden mijn 1e test deed was ik net over tijd, had toen een heeeel dun en licht streepje.... Dat werd pas na 4/5 dagen echt een stuk donkerder. Het zou dus best kunnen bij je, maar het is gewoon nog heel vroeg. Misschien moet je over paar dagen weer testen en dan met ochtendurine. Ik hoop t voor je! X
En lovely? Hier wordt mijn ovustreepje al iest lichter. Snap er niets van. Temperatuur is nog niet gestegen. Blijft vaag dus.
Hoi Haan, Ik heb al meerdere inwendige echo's gehad, natuurlijk allerlei bloedonderzoeken, de samenlevingstest en de hsg. Die viel bij mij erg tegen, hoop dat het voor jou makkelijker gaat. Verder heb ik nu duphaston gehad omdat ik dus op 50 mg clomid helemaal niks deed, maar nu reageer ik dus ook niet op die duphaston. Mijn cyclus wil dus maar niet komen en dat moet wel voordat ik weer verder kan met mijn volgende clomidronde. na hoeveel dagen slikken van de de duphaston werkt het bij anderen? Daan: Succes met injecteren! groetjes
Hallo! Tezz: vandaag weer begonnen met de Clomid! Succes weer. Hopelijk nu de eisprong wat eerder... Marykay: Joehoe! Goed zaad! ben heel blij voor je! En nu idd hopen dat dat hele plan de campagne niet door hoeft te gaan. Ik vind wel dat het ziekenhuis er lekker het tempo in houdt en veel actie onderneemt. Hoe is het met broekkoekoeloere? PetraHelena: goed zeg dat je meedoet met moeders voor moeders. Ga ik ook doen als ik zwanger ben! Jikke: ben heel benieuwd hoe de follikelmeting was vandaag. Ik had de vorige cyclus op dag 14 een follikel van 12,5 mm...En op dag 20 mijn eisprong. Joseetje: hopelijk is bij jullie het zaad ook goed! Wat voor behandeling gaan jullie krijgen? Daan81: Super dat de ongi er is, dan kun je weer verder! Hoe was de uitgangsecho? Mirza: welkom! Je hebt een mooie cyclus gehad met de Clomid...! Brenda: oh, oh, wat irritant hè? die onzekerheid! En dan ook geen duidelijkheid met je temperatuur! Ik hoop dat er voor jou snel duidelijkheid komt rondom je eisprong! Lovely: jammer dat je negatief getest hebt, maar misschien is ie over een paar dagen hartstikke positief! Even geduld nog dus! Ravi: altijd weer even slikken als iemand vertelt zwanger te zijn. Misschien is het bij jou deze ronde ook wel raak en kunnen jullie idd samen naar zwangerschapsgym! Suzanne: Vervelend hè al die onderzoeken..Ik krijg mijn HSG volgende maand dus en heb nog geen samenlevingstest gehad. Komt misschien nog! Ik heb geen duphaston geslikt, dus ik weet het niet. Ik heb wel provera en primolut geslikt en daarvan werd ik binnen 2/3 dagen ongi. Hier gaat het een beetje met ups en downs. Ik heb geen eisprong gevoeld en vanaf dag 20 niet meer getest met de ovutestjes... We klussen gewoon maar braaf om de dag en we zien het wel! Ik houd nog maar wel mijn banner aan en merk dan aan het einde van mijn cyclus wel of ik ongi word of zwanger ben. Als ik het beide niet ben dan neem ik maar contact op met het ziekenhuis! Eens kijken wat er dan gaat gebeuren. Ik probeer het los te laten. Maar wie vertelt me hoe dat moet? Er is maar één ding dat ik wil, al 15 maanden en dat is zwanger worden! Wel een paar leuke dagen achter de rug! Veel bloemen gehad, dus het is erg gezellig in de woonkamer! Zojuist een gezichtsbehandeling van bijna 2 uur gehad. Heerlijk! Ik probeer lekker te genieten van al dit soort dingen! Ik ga zo eens kijken of het weer is om een boekje in de tuin te lezen. Doei
De waarde van mijn progesteron was nu goed! Hij was zoals die zou moeten zijn. Dat betekent dat ik een goede eisprong heb gehad alleen heel laat pas op dag 21 of 22 . Gelukkig hebben we op cd 21 nog geklust. Het is afwachten nu en [-o< @Suzanne wat vervelend dat de clomid niets voor je gedaan heeft en de duphaston ook niet lijkt te werken. Wanneer heb je het laatste pilletje geslikt? Toen ik het gebruikte brak het meteen een dag na de laatste al door. Succes! @Brenda, voor de zekerheid gewoon door blijven klussen. Je ziet bij mij op dag 21 heb ik de laatste x een ovu-test gedaan en weer niet positief. Nu blijkt dat ik wel een eisprong heb gehad. Veel plezier nog met klussen! @PetraHelena hoe was het bij jou gister en de foto, goed nieuws? Voor degene die denken #-o heb ik iets gemist. PH is mijn pb-maatje van het PCO-forum. Goed dat je meedoet met moeders voor moeders, dat wil ik ook zeker doen, maar ik woon in A'dam en daar zet je die flessen niet zomaar op de stoep, dus ik weet niet of het kan. Maar misschien kan ik het zelf ergens langs brengen. @Joseetje, spannend vandaag. Vuur al je vragen af en ik hoop dat je nu goede antwoorden krijgt en een heel fijn behandelplan. Ik ben benieuwd. Geniet van je vrije-de-hort op dagen! @Lovely, spannend hoor misschien morgen er nog een testje je aan wagen? Van mijn ziekenhuis moet ik altijd 35 dagen rekenen, maar ze hopen dat de cyclus korter is en het liefst 28 dagen. Nu mag ik ook op cd 36 testen, maar de vorige x was mijn cyclus 37 dagen Mijn duimen draaien voor je. @Tezz, jammer dat het 1ste ronde niet meteen raak was. Ik hoop op een mooi ei in mei! @Daan, veel succes morgen met het spuiten. Ik hoop zo dat je er bijna niets van voelt. @Ravi, ja ik had je al gemist! Maar wat heerlijk en goed dat je even niet continu bezig was met zwanger worden. Ik heb dat de laatste tijd ook een beetje, want ik vergeet soms mijn foliumzuur en visolie te slikken en de 1ste 2 maanden echt niet hoor. Je verdrietige gevoel bij het nieuws van je vriendin kan ik me heel goed voorstellen, je gunt het haar maar het is nu ook jouw beurt. Sterkte meis en voor je mannetje met je humeurswisselingen. Mijn man kan hem wel de hand schudden. @Mirza, welkom en heel veel succes! @Kelly, hoe waren jouw uitslagen? Ik ben heel nieuwsgierig. @Haan, ik hoop dat jouw ovu-test weer snel positief kleurt. @Elke, hoe gaat het met jou op het wachtbankje? Kan je van de zw-test afblijven en heb je al verschijnselen? Ik zelf ben de hele tijd zo moe, maar dat kan ook nog van alle stress op mijn werk komen. Misschien dat ik er morgen een testje aan waag. De 1ste x was mijn cyclus 32 dagen en wie weet al een heel vaag streepje? Ik zit toch een beetje met koninginnedag met 3 drankjes vind ik dat net wat gezelliger. En ik zou toch ook zo balen als ik 4 mei ongi word en de 30ste alles heb afgeslagen. Klinkt misschien stom hoor. Ook heb ik mijn vriendinnen in mijn hoofd die zelfs nog dronken waren vlak voordat ze er achter kwamen dat ze zwanger waren, maar dat zal ik zeker niet doen. Voor de rest die ik vergeten ben heel veel succes! @all een hele fijne koninginnenacht, -dag en hemelvaart gewenst!
Ja in volle gang! Beetje suf Vanochtend ging ik half slaperig naar het toilet nog met mijn nachtlenzen in. Ik keek dus niet echt goed. Totdat ik opstond en 1 heel donker iets zag liggen. Ik zag niet goed wat het was mijn lief stond er toevallig bij en zei ah dat vast niets een pluis ofzo. Ik nee das mijn ei! Echt waar als hij er niet bij was geweest had ik het veel dichterbij bekeken, maar hij vond het zo stom dat ik maar heb doorgetrokken. Ik had hezelfde als jij geen posi test en niets gevoeld deze ronde en de vorige 2x echt steeds steekjes gevoeld. Goed om door te klussen, want je ei kan idd wel degelijk zijn gesprongen! En het los laten dat zegt iedereen, maar volgens mij kan dat alleen als je er bij neerlegt dat het niet lukt, anders ben je er toch steeds mee bezig. Met foliumzuur slikken, clomid, ovu-testen, ziekenhuisbezoek etc. Het kan niet anders. Mijn moeder raakte na mijn broer niet meer zwanger ook de mmm in gegaan, maar geen resultaat. Toen dacht ze ik heb 1 gezond kind daar ik ga ik nu van genieten. Toen ze dat had besloten/ geaccepteerd kwam mijn broertje en 1,5 jaar later ik er nog spontaan achteraan. Maar voor ons kan het niet zo gaan. Dus hoe laat je los? Goede vraag Dit kan je zeker helpen met afleiding zoeken en genieten!
hoikes ik heb nu opnieuw een test gedaan en weeral heel heel licht zal nu nog eens afwachten tot vrijdag en zal dan wel zien zeker moet wel zeggen bedankt voor jullie reacties geeft mij al wat hoop dat het in de goede richting gaat liefs en de rest voort klussen he!
hadden jullie dit ook van de clomid? dit zijn de symptonen die ik nu heb -verschrikkelijk moeheid - enorm pijnlijke borsten - mijn aders die zie ik gewoon weg op mijn borsten liggen - mijn borsten zijn verdikt -moet veel gaan plassen -heb soms ongi steken -hoofdpijn - loop enorm lastig -2 testen die echt enorm licht maar je moet wel heel goed kijken ze aantekenen ( denk soms dat ik het mij inbeeld , maar er hebben er nog gekeken naar die testen en zien degelijk wel ne streep in) - heb ook kotsneigingen -en een ontzettend goeie reuk - + heel warm (terwijl ik normaal al 1 week voor mijn nod koud heb niet normaal, ik heb normaal altijd kouder dan mijn ventje en nu heb ik mega warm hij vind het niet meer leuk hij was mn kacheltje )
He Meiden, Jullie hebben wederom goed je best gedaan! Fijn om te horen dat het bij iedereen goed gaat. Sommigen op het wachtbankje en anderen druk aan de klus. Ook aan Mirza een hartelijk welkom! Hier is de stemming wat minder. Heb stiekem gisteren al getest en deze was negatief. Bats alle hoop weg . Verzekering maar eens gebeld hoe de aanvraag voor de vergoeding t.a.v. het spuiten staat. "Nou mevrouw, dat zou nog wel eens een week of twee kunnen duren! " Dat betekend dat als ik ongesteld word. Ik weer aan de clomid kan Hebben jullie trouwens er ook last van dat je droger bent met de clomid? Heb gedurende mijn cyclus helemaal geen vruchtbaar slijm... Zometeen belt de kliniek voor een telefonisch consult. Dan krijg ik de uitslag van de progesteronmeting. Ik ben benieuwd. Maar de spanning is er na de negatieve test wel vanaf... Jullie allemaal heel veel succes!
Hoi Elke, Het kan toch zijn dat je te vroeg hebt getest? Moed houden hoor. heb je je temperatuur bijgehouden?
Dag dames! Wat fijn - zo een warm welkom ! @ Tezzz: leuk dat we ongeveer gelijk lopen - om het eerst een eitje (of twee ...)? @ suzanne26: ik heb geen duphaston genomen, maar lutenyl (progestageen) (10 dagen) en ik kreeg pas een onttrekkingsbloeding de achtste dag na de inname van de laatste pil. hopelijk komt ie van jou iets sneller - want ik werd er alvast helemaal gek van ... Mirza
Hai meiden! sorry dat ik vandaag pas reageer maar was een beetje emotioneel na het bezoek van gisteren! Ik zal alles even uitleggen: ik kreeg meteen te horen dat het zaad van mijn man goed was!Dat was de eerste opluchting....daarna vertelde de gyn. dat het bloed had bevestigd dat ik PCO heb ( oud nieuws!) en dat mijn uitstrijkje goed was ( tot nu toe alleen goed nieuws zullen jullie denken!). Dus ik dacht geef snel die hormonen en aan de slag ermee! Maar toen kwam de MAAR: in het eerste gesprek 3 weken geleden heb ik verteld dat mijn tante ( zus van mijn moeder0 schildklierkanker heeft en misschien een erfelijke vorm, daar was de gyn de vorige keer erg luchtig over trouwens. Nu kwam hij daar dus op terug en vertelde dat hij het had nagevraagd bij afdeling klinische genetica en dat het een erfelijke vorm was en dat ik dus eerst moest laten uitzoeken of ik het gen bij mij draag want daar had ik 50% kans op als mijn moeder het ook heeft! Nou toen was ik helemaal in shock! Je wilt natuurlijk nooit horen dat je een grote kans op kanker hebt....... Toen kwam het volgende ze willen dus eerst het gen uitsluiten en dan pas aan de slag en de uitslagen hiervan duren 3! maanden. Maar ja wat is dat op een mensen leven he, maar toen ik een afspraak wilde maken wist niemand mij te vertellen waar de afdeling klinische genetica was, zucht. Heb het bij de prenatale screening nagevraagd en die vertelden mij dat ik schriftelijk op een afspraak moest wachten en dat een eerste consult 3-6 maanden kon duren. Dit alles bij elkaar opgeteld zitten we dan in het nieuwe jaar!Voordat we dus verder kunnen met waar we mee bezig waren........................................... Er ging een avond internet en familieleden bellen overheen gister en ik kwam daardoor tot de conclusie dat mijn tante een andere vorm van schildklierkanker heeft dan dat de gyn mij meldde: dit betekent dus waarschijnlijk geen screening? Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en de huisarts gebeld: deze wist mij te vertellen dat mijn tante geen erfelijke variant heeft. En hij stelde mij de vraag wie mij de onzin van screening had wijsgemaakt! Hij vertelde ook dat ik PCO had en dat ik gewoon hormonen moest krijgen en verder niets!( ja snel zwanger worden zei hij, haha)Dus heb ik daarna de gyn( die nog in opleiding bleek te zijn) flink de oren gewassen . Nu krijg ik vrijdag een telefoontje over wanneer we gaan starten met hormonen, maar hij kon mij melden dat dat waarschijnlijk dus al volgende week zal zijn jippie! Sorry voor mijn lange verhaal maar moest het allemaal kwijt!
b]Naam: joseetje26 Leeftijd: 26 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: geen idee heb geen cyclus op het moment Bijzonderheden: heb pco en mannetje slecht zaad Volgend bezoek gyn: 29 april Voor: zaad uitslag en verder behandelplan Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: begin mei Bijzonderheden: 2e ronde clomid ditmaal 100mg > 2 eitjes !!( Volgend bezoek gyn: 24 april Voor: progesteron meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 19 mei??? uitgaande van 31 dagen Bijzonderheden: derde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3e ronde Clomid, 100 mg Volgend bezoek gyn: 21-04 HSG, 23-04 prikles april Voor: bellen binnen drie dagen na ongi voor uitgangsecho Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 4 mei uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 3de ronde clomid 1st x 100mg Volgend bezoek gyn: cd 3 indien ik ongesteld ben geworden Voor: uitgangsecho Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: nu 27 april, volgende nod ? Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50: ei gevonden op dag 21. Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Nu 2e ronde clomid 50 mg. Volgend bezoek gyn: do 8 mei, 8.30 uur Voor:uitslag progesteron, uitgebreide uitslag sam.lev.test en ovulatie-echo Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: echo voor termijn bepaling Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 (in januari 2006 gestopt met de pil, door huwelijk nog iets uitgesteld en sinds juli gaan we er echt voor) Kinderen: 0 NOD: 18 mei?? Bijzonderheden: 2de clomid kuur 50 mg en HSG gehad Volgend bezoek gyn: vrijdag 25 april Voor: 1ste follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? ( cyclus duurt nu al veel te lang ong. 13,5 week!!) Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed, arts wilde gen onderzoek klinische genetica maar dat is nu teruggedraaid!Toch start behandeling, jippie Volgend bezoek gyn:telefoontje van gyn op 2 mei Voor:ivm start behandeling!Provera en 50 mg clomid Naam : lovely30 leeftijd:30 Bezig sinds:zonder clomid augustus '07 met clomid april'08 Kinderen:3 NOD: 1 mei Bijzonderheden: herstellingsoperatie laten uitv 28 ma '07 waarvan linker eileider niet toegankelijk Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand Voor: follikelmeeting
@Mirza: we zullen wel redelijk gelijk op gaan lopen denk ik. Jij bent 1 dagje later dan ik, maar mijn cyclus duurt weer een paar daagjes langer dan die van jou! Ik vind het wel heel leuk om zo gelijk op te gaan! Nou hopen dat mijn eitje van het jouwe leert, dan ben ik ook wat sneller deze ronde door! @Ravi: het duurt allemaal zo lang he? Best logisch dat je dan ff niet zo blij meer bent als er wééééér iemand zwanger wordt. Ik had dat zelf ook heel sterk toen ik nog geen kids had. Nu kan ik gelukkig altijd heel blij voor een ander zijn dat zij het wonder ook mee mogen gaan maken. Maar als ik bedenk dat we al weer bijna een jaar actief bezig zijn, kan ik wel jaloers worden om het feit dat het bij anderen zo makkelijk en snel gaat. @Joseetje: volgens mij streven ze naar een cyclus tussen de 28 en 35 dagen, dus ik zit nog nét goed. Maar aangezien ik dus ook al een cyclus van 136 achter de rug heb, begin ik gewoon een beetje ongeduldig te worden. Ik heb nou een medicijn wat aanslaat, dan wil ik ook dat het 'gewenste resultaat' er snel is! ...als je begrijpt wat ik bedoel... @Brenda: je ei springt gewoonlijk 24 tot 48 uur ná je posi ovu-test, dus kan makkelijk dat je eitje vandaag springt (nou je lijntje al weer wat lichter is). Door blijven tempen! Dan kom je er vanzelf achter of je eitje echt gesprongen is. @Haan: ja, moeilijk he, om er niet te veel mee bezig te zijn? Zeker als je aan de medicatie moet. Rust pakken waar je kan, meer kun je toch niet doen denk ik. Lastig he? @Marykay: ik hoop toch niet dat dát je ei echt was die je vanmorgen op de wc zag? Wij duimen hier voor je hoor! @Lovely30: klinkt goehoed! @Elke: vast te vroeg getest. Wat was je uitslag van je progesteron? @Kelly: tjee! Wat een verhaal! Maar een gyn in opleiding moet dit soort dingen toch altijd eerst checken met een 'helemaal-gyn'? Ik ben in elk geval wel heel blij voor je dat alle uitslagen goed zijn en dat je schildklier je dus ook geen problemen hoeft op te leveren. Gauw aan de hormoontjes en rap aan de klus! Mooi kindje maken jullie! @rest: knufs! Vandaag weer eerste clomidje gehad. Benieuwd of ik nog ergens last van krijg. Als meer bijwerkingen betekenen dat m'n eitje sneller groeit vind ik het best! Maak me nou al weer zorgen om de logistieke problemen, want de dagen die mij het beste uitkomen om op-en-neer te gaan naar het ziekenhuis zijn de maandagen en de donderdagen. En laat nou tweede pinksterdag weer op een maandag zijn bah...hou niet van die stress! Liefs! Tezzz
Jeetje KElly, WAt een heftige dagen zijn dat geweest voor jou zeg. Knap dat je je er doorheen hebt geslagen. Lekker beginnen met de behandeling meid! Volgens mij heb ik vandaag toch mijn eisprong gehad. Heb vandaag allemaal steken gevoeld in mijn buik. Maar daarnaast ben ik voor de tweede keer in korte tijd ook weer een beetje niet lekker (opgezette klieren etc.). Vanavond gaf de thermometer 37.55 aan. Meestal is het 's avonds 36.6 ofzo. Ligt het aan de koort of aan de eisprong, of misschien aan beide. Blijft dus een beetje spannend. Heb nog steeds in het achterhoofd dat de clomid niet heeft aangeslagen. Fijne dag morgen iedereen! x
ja fouten kunnen gemaakt worden natuurlijk en eigenlijk is het wel goed dat hij zo extra voorzichtig heeft gehandeld ( want stel ik was wel erfelijk belast en ik zou zwanger worden met hormonen dan zou de kans groot zijn dat ik op dat moment een tumor aan het ontwikkelen was)alleen was gisteren mijn halve familie in rep en roer en kon ik er vandaag weer voor zorgen dat alles wat ze te horen hadden gekregen onzin was..... maar ja eind goed al goed en op naar een nieuwe frisse start!
He Meiden, De uitslag van de progesteron waarde was 156. De gyn zei dat het erg hoog was en dat er dus een goede eisprong geweest is. Ik vind m echter wel erg hoog. Wie weet wat een normael waarde is. De arts zei wel dat de onderwaarde voor een goede eisprong 30 is. Groetjes Elke
Hoi meiden, Zo ik had echt veel door te lezen. Ben weer wat minder online is op dit moment wel beter voor me denk ik. Even iets minder er mee bezig zijn. Las van maryKay en kelly dat de zwemmers goed waren. Hele popluchting of niet meiden. Super hoor! joseetje Succes morgen vind het zo raar dat iedere gyn/fert.arts weer anders reageert, is eigenlijk ook wel logisch maar soms gewoon raar, Wij hebben de volgende x een ander ben benieuwd wat die ervan zegt. Elke spannend hoor nog geen ongi in zicht, ik duim hier voor je. En ook voor Lovely natuurlijk. Mirza welkom Ravi, haan en Tezzz gewoon even een knuffel Hop dat ik nu zo'n beetje iedereen heb gehad anders een extra dikke knuffel, ik heb nl. vierkante ogen en ga mijn bedje op zoeken. truste Brenda hoop dat je je ei hebt gehad en de clomid is aangeslagen.