Hai Joseetje, Je moet de haakjes, waar quote staat, nog even weghalen! Hoe gaat het verder met je? Gr. Daan
hallo allemaal, ben net weer terug uit amerongen, was gezellig maar ondanks het goede nieuws toch niet goed geslapen en fikse maagpijn, toch alle spanning nog denk ik die eruit moest, nu is alles weer normaal. ben echt heel erg blij met de uitslag van de zwemmers, wereld ziet er ineens weer heel anders uit en ik snap nu ook waarom ze meteen over ivf begon, zo erg was de uitslag de 1e keer. ik moet nu eerst 12 dagen primolut slikken en dan op m,n eerste menstruatiedag bellen om een afspraak te maken voor een uitgangsecho en dan beginnen met clomid ( ik vind het zo spannend, maar leuk spannend zeg maar, heerlijk ik kan eindelijk weer ontspannen dat voelt zo goed! ) @ Kelly wat moet je geschrokken zijn van dat nieuws zeg, en wat ontzettend stom stom stom van de gyn in opleiding om dat eerst niet beter uit te zoeken, gelukkig dat je zelf zo bijdehand bent geweest er werk van te maken "you go girl!" ja wat denken ze nou wel niet, ik snap dat je familie in rep en roer was, gelukkig heb je ze gerust kunnen stellen toch? @Zora, goed plan hoor om ff wat afstand te nemen, je hebt gewoon ook een goede uitslag gehad waardoor je vast minder bezorgt bent inmiddels toch? het komt echt allemaal in orde , daar geloof ik echt in. @loveley : wat ontzettend jammer zeg, het moet ontzettend frustrerend zijn om er voor je gevoel zo dicht bij te zitten en dan toch ongie te worden. Houd moed meis echt het komt goed, natuurlijk zie je het nu even niet meer zitten maar weet je... over een paar jaar als er een peuter door je huis rent dan denk je terug aan deze tijd en dan ziet alles er heel anders uit. @Daan wat een gr%@lmmblll dat ze die injecties niet willen vergoeden, bij welke verzekeraar zit je? ik vind het echt grote onzin zeg.... misschien een overbodige vraag maar heb je het echt helemaal tot op de bodum uitgezocht? ik heb ook wel eens verkeerde info gekregen van zo,n telefoonmiepmuts ( niet denegrerend bedoeld naar meiden die dat werk doen ,maar sommigen weten echt niet veel van de organisatie waar ze voor werken en leggen dan dingen verkeert uit) ,via freya kun je informatie krijgen als je twijfelt of je verzekering iets wel of niet moet vergoeden, maar dat weet je misschien al wel... nou ik hoop echt dat het nog goedkomt, weet je al wat je gaat doen als ze toch niet vergoed worden? ik bedoel is er een altenatieve medicatie die wel vergoed word? vaak zie je dan dat op een ander ( vaak net zo,n prima middel) medicatie word overgegaan die dan wel vergoed word. nou meid ik hoop voor je dat ze ophouden met meoilijk doen en dat je gewoon mag beginnen en snel een beetje... veel liefs jose
Ik hoop het Joseetje. Morgen gaan we lekker een lang weekend weg dus ben ik sowieso ook niet online, is wel even lekker. Jij gefeliciteerd met de super uitslag, nu aan de clomid en snel zwanger meid. Brenda, wat vervelend dat je niet lekker bent, beterschap. Lovely voor jou een dikke knuffel wat een teleurstelling zeg. Suzanne wat vervelnd dat je lichaam er niet op regeert, knuffel. Haan, duimen draien hier hoor en tsja ons lichaam blijt een mysterie. Dames duim voor jullie allemaal hoor, ga nu lekker van mijn weekend genieten. Liefs en een dikke knuffel Zora
Zo wat rustig hier! Iedereen lekker aan het genieten van het zonnetje! Even een update van mij. Ik heb op koninginnedag een testje gewaagd, maar harstikke negatief. Ik zag het toen vrij somber in en ben aan het bier gegaan. Ik heb echt een harstikke leuke koninginnedag gehad, erg gezellig, het waren er toch wat meer dan 3. Wel steeds nog flink aan het onderbroekeloere, maar nog geen tekenen gezien. Vorige keer had ik vanaf cd32 2x per dag een beetje verkleuring, maar nu dag 34 nog niet. Afwachten dus! Ik wil ook niet te veel hoop hebben. Ik hou jullie op de hoogte. Zondag 4 mei test ik weer! liefs, marykay
He Mary Kay, Heb hier precies hetzelfde. Negatieve test ( woensdag voor het laatst getest), maar wel twee dagen overtijd . Hetgeen ik nooit eerder heb gehad. Altijd keurige luteale fase van 14 dagen. raar, hoe ons lijf soms bezig is... Wil net als jij niet teveel hoop krijgen, maar stiekem komt er af en toe een sprankje opzetten Als ik morgen nog niet ongesteld ben, dan waag ik nog een testje. Succes!
Hey marykay en elke, hebben jullie ook je temperatuur bijgehouden. Kan je daar dan iets aan zien. Hier een beetje twijfel. Weer wat opgeknapt maar temperatuur iets omlaag. Nu is dat niet zo heel erg maar begin hem toch te knijpen. x
Zo hier weer eens een berichtje van mij. Bij ons zit het klussen erop, nu weer op het wachtbankje. Spannend weer... @Elke en Marykay: spannend hoor, hoop het zo voor jullie! Geen bloed is goed, toch? @Tezz en lovely: jammer joh, dat het toch weer is gekomen, op naar de volgende ronde! @joseetje26: fijn dat het allemaal goed is met de zwemmers van je man, dan kun je tenminste beginnen met de clomid. Heb je eindelijk een keer een eerlijke kans om zwanger te raken, zeg maar. @kelly: idd schrikken zeg als iemand dat zo tegen je zegt Pff, gelukkig is het niet waar zeg. @Daan: hopelijk komt het toch nog allemaal goed. ben je al begonnen met de medicatie die je van je vriendin hebt gekregen? groetjes
Hai dames! Hier een keer een minder ego berichtje! @Joseetje26: Wat fijn he dat de zwemmers oke zijn! Wij waren ook erg opgelucht dat onze zwemmertjes ook goedgekeurd waren! Je gaat dan toch heel anders de behandelingen tegemoet he...Ga idd maar even lekker ontspannen voor je het weet zitten we in de stressvolle wachtweken... @Zora: Geniet maar lekker van je weekendje weg @Brenda80:Gelukkig ben je weer een beetje opgeknapt. Hoe is het nu met je temperatuur? @Haan: Succes nog in de wachtdagen! Wachten duurt altijd veel te lang he! @Marykay en Elke: Balen zeg die onzekerheid, hopelijk is het wachten het waard en testen jullie van de week alsnog positief. Ik ga heel hard voor jullie [-o< ! @Mirza: Welkom hier! ( Volgens mij had ik dat namelijk nog niet gezegd!) @Tezz: Nog geen bijwerkingen van de clomid? @Lovely: Jammer dat de toch zijn gekomen, dikke knuffel van mij! En vergeet niet: nieuwe ronde , nieuwe kansen! @Jojoba27:Succes in de wachtweken! @Daan: Hoop gewoon voor je dat je niet meer dan 2 maanden hoeft te spuiten @Suzanneikke knuffel voor jou in deze dip! @all:Ben vandaag gebeld door de gyn. en de stafleden waren akkoord dat ik mocht gaan beginnen....Moest alleen eerst weer langskomen om een inwendige echo te laten maken( Weer eentje, zucht) om te zien hoe dik het baarmoederslijmvlies was om daar het aantal dagen medicatie voor de onttrekkingsbloeding op af te stellen ( hebben jullie dat ook gehad?) Maar dan krijg ik wel gelijk de medicatie mee en ook mijn eerste receptje clomid!Dus ga woensdag ochtend naar de gyn ( dan ben ik nl vrij) Ga ik eindelijk echt met jullie meedoen voor een
Sorry Elke zag je berichtje net nadat mijn bericht geplaatst was en is dus niet meer op zijn plaats.....een dikke knuffel van mij!
Jammer Elke dat ze toch zijn gearriveerd.. altijd weer zo'n dipmoment hé. Knuffel van mij en op naar de nieuw ronde
@Elke: getsie! Wat jammer zeg! Knuffie voor jou! @Kelly: wat fijn dat er schot in de zaak komt nou! Jippie voor jou! @All: hier alles prima. Mijn ongi was op dag 4 al over, dus lekker snel! We hebben ons smepprogramma alvast maar weer opgepakt Heb al 3 dagen vreselijke koppijn, dus dat zal wel de bijwerking van de clomid zijn deze keer Gelukkig nog maar 1 dagje en ik ben er al weer vanaf! Knuffies all around! Liefs Tezzz
ha meiden, nou vanavond mijn eerste primolut genomen, receptje voor clomid gehaald. ik vroeg me af hoe gaat het nu met die clomid, ik neem het tussen de 3e en 7e dag van mijn menstruatie en dan 5 dagen lang 1 tabletje, en dan? krijg je dan een eisprong of vergroot het alleen het eitje waardoor het zelf springt? geen idee eigelijk hoe het werkt en wat dan het goede klusmoment zou zijn? het is waarschijnlijk eerst de vraag of er een eisprong groeit. ik zag op deze site een klein dingetje van goedkope ovulatietesten, heb het aangeklikt , maar dat leekr me wel erg onwaarschijnlijk een startpakket van 7 testen en ik meen 30 ovulatietesten voor nog geen 30 euro? welke gebruiken julie? @zora dank je, ja ben erg opgelucht en hopelijk voor onze vakantie zwanger, m,n man zei nou er groeit vast wel iets in je buikkie tegen die tijd, dat zei hij precies een jaar geleden ook hahahah maar nu is het menens. lekker even een weekend weg, ik ben net terug en ben er lekker van opgeknapt, ik merk ook aan manlief dat hij zich beter voelt dan afgelopen weken. @ Marykay kijk toch maar uit met die lekkere biertjes,je weet het maar nooit. @elke, jammer zeg dat de duveltjes toch zijn gekomen, en nog wel overtijd, hopelijk volgende maand meer geluk, daar duimen we gewoon voor. @Kely, ja je hebt zeker gelijk, als je dan van slecht naar goed nieuws gaat ziet alles er ineens weer heel anders uit, de lol van het zwanger willen worden was helemaal weg maar zie.... binnen 3 dagen weer terug en toch weer leuk spannend. ik vind het echt super dat ik met clomid kan beginnen, heb echt 3 maanden gehoopt dat ze het voor zou gaan schrijven. ik vind het wel gek dat ik niet ongie word, m,n bloedwaarden zijn volgens de gyn niet echt heel erg verstoord, gek he? groetjes jose
Hoi Joseetje, Ik heb de testen van sensitest.nl gebruikt en dat ging goed! Ook niet zo heel erg duur... Over de werking van clomid zou je op http://www.freya.nl/web_medisch/clomidpagina.php kunnen kijken. Hier staat het e.e.a. over Clomid! Na het slikken is het inderdaad afwachten of het werkt ja of nee! Succes! Doeii
HOi meiden, EVen een ego berichtje hier. Denk toch dat ik mijn eisprong niet gehad heb. Temperatuur gaat weer omlaag. Baal er ontzettend van. Ben bang dat ik weer straks aan de primolut moet en dan pas weer aan clomid en dan ben ik alweer 1,5 mnd onderweg. Volgende week maar even een telefoontje naar de gyn. Iedereen heel veel sterkte
@Brenda: het zou natuurlijk kunnen dat je een innestelingsdipje hebt he? Hou je het bij op Ff? En wat zegt íe? Zou wel balen zijn als je tóch geen ei hebt gehad
Hee hoi allemaal, Ik heb vakantie, maar het lijkt alleen maar drukker dan normaal, vlieg steeds van hot naar her. Maar wel allemaal leuke dingen. Woensdag hadden we vrijgezellenfeestje van mijn vriendin, was erg leuk! En gisteren zijn we weer even bij mijn kleine nichtje geweest, wat verandert dat snel zeg! Het is zo'n plaatje, zou haar zo mee willen nemen haha. En! Ik had gisteren een positieve ovutest! Ik heb die van clearblue, de digitale en het lachte me tegemoet . Eigenlijk hoef je dan niet meer te testen, maar ja, nieuwsgierig als ik ben heb vanochtend not maar even een gedaan en weer een . Nou weet ik dus niet hoe lang dat zo blijft en wanneer mijn ei dan precies gaat komen (of is geweest?) Weet iemand dat? Heb je nog steeds een positieve test als je ei net is geweest? En dan nog even een vraagje, hoe zit het met zonnebanken? Ik weet dat je niet onder de zonnebank mag als je zwanger bent, maar hoe zit het als je net je ei hebt gehad, kan het dan kwaad? Ik heb over twee weken een bruiloft en er moet eigenlijk nog wel een kleurtje op. Nou genoeg over mezelf. @Brenda, ik zou idd ook even een telefoontje naar je gyn plegen. Ik temperatuur zelf niet, en heb daar ook niet echt 'verstand' van. Had je nu wel een positieve ovutest gehad? Ik heb dus die digitale en die is wel heel duidelijk, ik zag namelijk op het staafje steeds al wel een streepje, maar toen ie positief was was het streepje duidelijker. @Joseetje, ik gebruik dus de digitale van clearblue. Heb je inmiddels al testen besteld? @Tezz, dus de ongie alweer bijna over. Succes nog met je laatste clomidje en dan maar afwachten wat het gaat doen! @Kelly, wat een verhaal zeg, zo ga je van het ene gevoel naar het anderen. Gelukkig maar dat je toch kunt beginnen met de Clomid. Heel veel succes! @Elke, oh wat :x zeg van je ongie. Je maakte het wel spannend hoor. Hoe gaat het met je? Kun je er een beetje tegen. De laatste keer viel het bij mij wel mee, misschien omdat ik er al niet echt een goed gevoel over had. Maar als je dan een paar dagen over tijd bent is het wel dubbel zuur dat het toch komt. Sterkte meid! @Jojoba, ik duim voor je! Wachten duurt lang he, maar goed het hoort erbij [-o< [-o< [-o< @Marykay, je maakt het ook al zo spannend! Kan me goed voorstellen dat je na de negatieve test je hoop had verloren, maar ja, zolang er geen zijn blijft het spannend. Heel veel succes met wachten en testen morgen. Hoop zo dat het raak is! @Daan, hoe gaat het met het spuiten? Nog steeds goed? Hoe lang moet je dat eigenlijk doen, ook een aantal dagen net als bij Clomid? Wat #@#&* dat je verzekering het niet vergoed zeg! Wat betreft mijn nieuwe baan, ik ben nog niet begonnen, het gaat in na de zomervakantie. Maar ik ben al wel een dagje geweest en we hebben al een vergadering gehad, en het is echt heel erg leuk. Hele leuke collega's en een hele fijne sfeer. Ik heb er dus echt heel veel zin in. (zou nu wel daar willen beginnen eigenlijk) Maar eerst alles op mijn andere school afronden, wordt nog wel even druk na de meivakantie. Dan nog 7 weken en dan is het al zomervakantie, gaat echt supersnel. @Haan, ook spannend, al enige tekenen? @Lovely, balen van je ongie! Goed dat je de moed nog niet laat zakken. Heel veel succes meid! @Suzanne, voel je je al weer wat beter? Sterkte met je dip meid Ik ga maar eens van het prachtige weer genieten en de tuin een beetje fatsoeneren. Fijn weekend allemaal!
@Ravi: m'n ongi was eigenlijk na 2 dagen al weer over. We zijn op dag 4 gestart met 'smeppen' en zo vroeg heb ik van heel m'n leven nog niet weer kunnen klussen! Mij hoor je trouwens niet klagen hoor Gefeliciteerd met je posi testen! Normaal gesproken springt je ei 24 tot 48 uur na je eerste posi test. Je Lh-piek komt meestal voor het daadwerkelijke springen, maar soms springt je ei al als je piek nog niet helemaal voorbij is. Nu zo'n beetje dus En zonnebanken moet je vooral vermijden i.v.m. zwangerschapsmasker. Voor de vrucht maakt het niet zo veel verschil hoor!
Hallo allemaal, Marykay, meis heb je al wat positiever nieuws, of is er nog steeds niets te zien tijdens de toiletbezoeken? Ben heel hard aan het duimen! Elke, jeetje wat Kl*te zeg weer. Jij blijft elke keer weer hoop houden. Kan je het allemaal nog een beetje handelen? Sterkte! Jojoba, veel succes met het wachten, altijd erg prettig om op het wachtbankje te zitten ! Ik ben inderdaad al begonnen met de medicatie van mijn vriendin.. Kelly, veel succes! Ik vond het inderdaad toen ook erg fijn om eindelijk ergens eens aan te beginnen, kan me je gevoel dus goed voorstellen! Dat ze kijken voor hoeveel dagen medicatie voor de ontrekkingsbloeding, ken ik niet ik kreeg standaard voor twaalf dagen dupheston mee. Haan, hoe gaat het met jou?Houd je het nog een beetje vol op het wachtbankje? Tezz, fijn dat de ongi al zo snel weer weg was! Nog maar 1 Clomidje, fijn hoor! Volgende week de follikelmeting? Alles alweer geregeld met de logistieke planning? Joseetje, ik gebruik geen ovutesten, dus kan ik je niet mee helpen.. Ik hoop voor je dat de ongi snel komt na de primolut, kan je in ieder geval weer snel verder! Brenda, nog wel hoop houden he! Wanneer is je NOD? Ravi, sorry ik dacht dat je echt al begonnen was.. Maar fijn dat het dagje meekijken goed bevallen is! Met het spuiten gaat het inderdaad nog steeds goed, vanavond alweer de vijfde spuit erin. Je injecteert net zo lang totdat er een goed eitje zichtbaar is, dan de spuit pregnyl (voor de eisprong) en dan 36 uur later de inseminatie. Volgens de arts is het gemiddelde ongeveer 10-12 dagen injecteren. Ik hoop dat er wat moois te zien is dinsdag! Maar jij bent dus lekker druk! Goed te horen dat je een positieve test in handen had! Op dat vraagje van het zonnebanken zou ik ook wel antwoord willen, op het moment doe ik het voor de zekerheid maar niet, maar zou er ook graag onder willen! Veel plezier nog in je vakantie! Hier verder geen nieuws.. Allemaal een fijn weekend!