Hallo, Brenda, bmsl= baarmoederslijmvlies. Kelly, fijn dat je je al wat beter voelt. Is inderdaad erg vervelend en pijnlijk. Fleur, helemaal geweldig! Hopelijk volgen we je snel.. Elke, succes met de clomid! Haan, je hebt in ieder geval wel wat afleiding in de wachtweken, pfoe 45 uur werken ! Ravi, en gewonnen of was het een training? Succes met het altijd zo fijne wachten! Mijn duimpjes draaien overuren voor jou en Haan! Marykay, jeetje dat klinkt in een keer heftig. Heb nog nooit gehoord dat ze dat deden bij PCO.. Voor het pilgebruik had ik ook regelmatige cyclussen. Het begon pas raar te worden toen ik gestopt ben. Waarom vond hij spuiten niet goed? Vandaag een follikelmeting gehad en jawel er was een follikel te zien van 13 mm en bmsl zag er ook goed uit, \/ ! Volgens de gyn, groeit het eitje waarschijnlijk wel door. Nu gewoon door blijven gaan met injecteren, zelfde hoeveelheid en dan donderdag kijken hoe het er dan voor staat. Als alles dus goed gaat dan komt de inseminatie erg dichtbij!
Hai Brenda, bmsv = baarmoederslijmvlies, is geloof ik niet de gebruikelijke afkorting. Ik was bijna 13 toen ik ongesteld werd, daarom vind ik het eigenlijk ook zo raar dat ik PCOS heb, maar ik heb het echt, want ik heb vandaag die kralenkrans aan eitjes weer gezien. Toen ik de diagnose kreeg heb ik wel gevraagd hoe kan het dat ik het op latere leeftijd krijg. Het kon ook met gewichtsschommelingen te maken hebben. Toen ik de 1ste x met de pil stopte ben ik extreem gaan afvallen. Toen ontmoette ik mijn lief weer 10 kilo aangekomen en die nu weer sinds 2 jaar eraf. Het kan heel goed de reden zijn voor mij. liefs, marykay
Hoi, Ik zit vandaag op de derde dag van de Clomid inname, ik merk eerlijk gezegd weinig van bijverschijnselen. Ik hoop wel dat het zijn werk doet. @ MaryKay, mijn cyclus was altijd al rommelig, vanaf het eerste moment dat ik ongesteld werd, ik heb altijd hevig menstruaties gehad van langer dan 10 dagen tot soms wel 60 dagen, mijn cyclussen waren voor dat ik aan de pil begon wel vrij regelmatig. Op mijn 17e ben ik met de diane pil begonnen en toen ik daar op mijn 21ste mee stopte omdat ik de bijwerkingen zat was had ik PCOS, ik heb me ook altijd afgevraagd ofdat de pil het niet verergerd heeft. @ Fleur gefeliciteerd met het goede nieuws!
Naam: joseetje26 Leeftijd: 26 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: geen idee heb geen cyclus op het moment Bijzonderheden: heb pco begin met clomid Volgend bezoek gyn: op 1e dag menstruatie Voor: uitgangsecho Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 30 mei Bijzonderheden: 3e ronde clomid 100mg( Volgend bezoek gyn: cyclusdag 13 > 13 mei? Voor: follikel meting Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 19 mei??? uitgaande van 31 dagen Bijzonderheden: derde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 6 mei Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 8 juni uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 4de ronde clomid 1st x 150mg Volgend bezoek gyn: ma 19 mei Voor: controle-echo Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: nu 27 april, volgende nod ? Bijzonderheden: 1e ronde clomid 50: ei gevonden op dag 21. Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Nu 2e ronde clomid 50 mg. Volgend bezoek gyn: do 8 mei, 8.30 uur Voor:uitslag progesteron, uitgebreide uitslag sam.lev.test en ovulatie-echo Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 (in januari 2006 gestopt met de pil, door huwelijk nog iets uitgesteld en sinds juli gaan we er echt voor) Kinderen: 0 NOD: 18 mei?? Bijzonderheden: 2de clomid kuur 50 mg en HSG gehad Volgend bezoek gyn: vrijdag 25 april Voor: 1ste follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? ( cyclus duurt nu al veel te lang ong. 13,5 week!!) Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed, arts wilde gen onderzoek klinische genetica maar dat is nu teruggedraaid!Toch start behandeling, jippie Volgend bezoek gyn:telefoontje van gyn op 2 mei Voor:ivm start behandeling!Provera en 50 mg clomid Naam : lovely30 leeftijd:30 Bezig sinds:zonder clomid augustus '07 met clomid april'08 Kinderen:3 NOD: 1 mei Bijzonderheden: herstellingsoperatie laten uitv 28 ma '07 waarvan linker eileider niet toegankelijk Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand Voor: follikelmeeting Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: nog geen idee, begin juni waarschijnlijk Bijzonderheden: in mei gestart met Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand Voor: follikelmeeting
mmmmmmorgen! @Marykay: Ik was op m'n 10de al ongi. Tot m'n 16de wel regelmatig, maar wel altijd lange cycli gehad (ongeveer 35 dagen). Toen een paar jaar onregelmatig geweest (ook een paar kilo erbij). Vanaf m'n 21ste tot 24ste heel regelmatig op 31 dagen. (In die tijd ook 10 kilo afgevallen, maar was al regelmatig vóór die tijd). Zwanger geraakt van m'n eerste en vanaf ná m'n zwangerschap cycli variërend van 35 tot 50+ dagen. Toch na 1 keer onveilig vrijen zwanger geraakt van m'n tweede. Na m'n tweede bevalling was ik weer regelmatig op 33 dagen. Na 4 maanden aan de pil gegaan. En sinds het stoppen met de pil (3 jaar later) dus cyclus kwijtgeraakt. Ben dus al vaker onregelmatig geweest. En niet altijd door gewichtstoename/ afname. Ben nu gaan aankomen sinds m'n cyclus ermee ophield. Weet dus niet of het door de pco komt of dat de pco komt door de gewichtstoename. Krijg de kilo's er trouwens niet af @Milla: ik hoop dat de clomid aanslaat! Ik dacht trouwens dat jullie pas in het najaar weer voor het eggie zouden gaan? Liefs Tezzz
hier even snel een ego berichtje: ben bij de gyn geweest, heb verteld dat ik aan de antibiotica zit ivm blaaontsteking maar dat was verder geen probleem voor de hormonen. Heb ook verteld dat ik dacht dat ik vorige week een eiprong heb gehad en dat mijn temp hoog is ( moest niet meer temperaturen van de gyn!). # weken geleden was mijn bmsv erg dun dus als dat op de echo nu ook zo was dan kon ik gelijk aan de clomid, maar op de echo was te zien dat mijn bmsv dik was geworden en er was een heeeeel klein zwart rondje in mijn baarmoeder te zien?!?!Heb daarna bloed moeten prikken op HCG en morgen krijg ik de uitslag......ik ben zelf wel erg benieuwd wat dat rondje is Het zou toch niet he..............................
Oehhhhhhhhhhhh Kelly, Dat is spannend, moet zeggen dat het wel errug goed klinkt Wat kan het anders zijn.... Veel succes met afwachten! Liefs
Elke ik weet ook niet hoe ik deze dag door ga komen Volgens de arts hebben vrouwen met PCO waarbij het bmsv te lang zit, gaten in hun bmsv, soort zwarte rondjes, maar omdat het er bij mij maar eentje was en heel mooi rond en wat ingekapseld, ben ik toch benieuwd idd wat dit is...Vond wel dat de gyn echt een grijns op zijn gezicht had Plus nog eens het gevoel dat ik vorige week een eisprong heb gehad en een temp van 37.8 op het moment......... Ik laat het jullie morgen gelijk weten!
Oh Kelly erg spannend hoor! Hoop dat je de volgende hier bent! Ik heb inmiddels contact gehad met ziekenhuis en ben erg boos. Ze vond dat ik maar moest wachten of ik volgende week ongestld werd. Heb haar uitgelegd dat ik volgens mij geen eisprong heb gehad, dat kan ik zien aan temperatuur. Vandaag was hij drastisch gedaald. Ik heb deze mevrouw even gezegd dat ik wil dat de dokter me vanmiddag terugbelt. Ondertussen heb ik een afspraak gemaakt in leiderdorp bij mc kinderwens. We denken erover om over te stappen naar een ander ziekenhuis. x
Dames daar ben ik even! Vanmorgen weer een meting gehad maar na 16 dgn is er nog niks te zien, ja een hoop kralen! Volgende week nog 1 kans en dan wordt na mijn vakantie de menstruatie weer opgewekt en komt er een hogere dosering Clomid aan te pas, heb het vermoeden dat het nog wel effe gaat duren..... Maar ik ga lekker genieten van de zon!
Ja klopt, wij gaan deze zomer ons huis verbouwen, dus komt eigenlijk niet zo goed uit.. In de ronde hiervoor hadden wij een verassingsei en die wilden we niet onbenut laten. Vorige week helaas toch ongesteld geworden, en toen merkten we dat we zo telleurgesteld waren dat we niet meer wilden wachten, ach we zien wel hoe het loopt, zwanger kom ik de verbouwing ook wel door. @ Kelly, WOW! Ik wil je geen valse hoop geven maar ik wist ook niet dat ik zwanger was van onze tweede dochter toen ik allerlei klachtjes merkte en ging testen. Ik bleek toen zwanger en wij moesten meteen naar het ziekenhuis om te kijken hoe lang al omdat ik bepaalde medicijnen te slikken, en dat bleek achteraf 4,5 weken te zijn en in mijn baarmoeder was niets te zien behalve een klein rondje! Voel je je anders dan anders? @ Brenda, ik zou ook overstappen naar een ander ziekenhuis als je niet tevreden bent. Zo te lezen nemen ze je niet echt serieus!
Oooooh Kelly, wat spannend! Succes met wachten tot morgen. Ik duim voor je! @Daan, goed nieuws! Hartstikke mooi zeg! Het was een oefenwedstrijd, we hebben vrijdag nog een pd wedstrijd, we kunnen misschien promoveren. @Haan, succes met wachten, en werkse deze week. Wel lekker idd een beetje afleiding. Voel je al wat? @Marykay, ik heb nooit echt een regelmatige cyclus gehad, maar was ook al snel aan de pil (en laat ongesteld, op mijn 15e pas). Dus misschien een operatie, spannend zeg. 86%slagingskans is op zich best veel, maar wat als het niet slaagt? Wat betekent dat dan? Als ik na nog 3 ronden Clomid nog niet zwanger ben krijg ik w.s. een kijkoperatie. @Mila, fijn dat je niet zoveel last hebt van bijwerkingen. Heb ik ook niet hoor, alleen een beetje humeurig. @Brenda, kan me voorstellen dat je overweegt om naar een ander ziekenhuis te gaan. En ook gewoon doen hoor, als je je daar beter bij voelt. Sterkte! @Sophia, jammer dat het er nog niet zo goed uitziet. Sterkte ermee, en idd maar even lekker genieten van het prachtige weer.
Hai, Kelly, jij maakt het wel gelijk erg spannend. Laat je het ons morgen gelijk weten? Ondertussen ben ik aan het [-o< [-o< [-o< ! Ravi, geniet nog een paar dagen van het lekkere weer 8) ! Maandag weer beginnen? Sophia, jammer zeg, dat is wel even een tegenvaller... Brenda, yo go girl goed van je dat je voor jezelf opkomt! En inderdaad als jij geen goed gevoel hebt in dit ziekenhuis, gewoon overstappen. Zit je dan nog met wachtlijsten? Ik hoop dat de arts vanmiddag nog belt.. Milla, welkom en veel succes! Hier vandaag lekker aan het luieren en zometeen maar even met een boek de tuin in.. Morgen weer voor follikelmeting, spannend...
Hoi nou arts (verpleegkundige trouwens) heeft gebeld. Mag niet komen om te prikken. Moet maar tot vrijdag afwachten. WAt een ***** zooi. Heb nu de huisarts gebeld en ga morgen laten testen op progesteron. Weet iemand wat de waarde van progesteron moet zijn na ongeveer 8 dagen na ovulatie? Baal er verschrikkelijk van. WEet je wat ze zei? Als je volgende week niet ongesteld wordt mag je zelf weer beginnen met primolut. Zonder controle! Dat is toch niet normaal. Heb haar even goed de waarheid gezegd. Hoe weten zij nou dat er niet iets anders aan de hand is. Ze vond het zelf echt raar dat ik vanaf dag 8 al een redelijk postieve ovu test had. Morgenochtend bij lab prikken. Heb nu het initiatief zelf maar genomen. x
In leiderdorp kunnen we 4 juni pas terecht. Er zijn geen wachtlijsten voor behandelingen. Kunnen dus de behandeling gewoon doorzetten. Zolang toch nog even volhouden hier en eigen initiatief tonen. x
@Kelly: OH WAUW! Dat zou wat zijn zeg! Ik hoop het, hoop het, hoop het zo voor je! Hoe laat krijg je de uitslag? @Brenda: wat raar dat je zomaar zonder controle weer aan pilletjes zou mogen beginnen. Jouw temp laat duidelijk een an-ovulatiepatroon zien hoor. Ik herken hem helaas heel goed (Kijk maar eens in m'n album bij m'n oude kaartjes) Is leiderdorp voor jullie nog wel een beetje te doen qua reistijd? Ben blij dat ze hier zo goed alles in de gaten houden hoor, anders zou ik het veeel verderop moeten zoeken. En de dichtstbijzijnde ander ziekenhuizen horen allemaal bij elkaar en gebruiken dus ook dezelfde gyns Mijn ovutests zijn trouwens ook al redelijk positief. Ik ben zo zenuwachtig voor morgen! Terwijl de kans groot is dat er nog weinig bijzonders te zien is (vorige keer op dag 12 alles nog onder de cm). Denk dat ik vooral zenuwachtig ben omdat ik er zelf heen moet rijden en dat doe ik absoluut niet graag Maaaaaaaaaaar het is prachtig weer en we hebben vandaag lekker schoeneninkopen gedaan! Heerlijk!
HOi Tezz: leiderdorp is voor ons beter te doen als erasmus in rotterdam. Vrijdag nog maar even afwachten. Had net de huisarts aan de telefoon en deze kon niet testen op progesteron, die optie heb ik dus ook niet. Tja gewoon maar afwachten en het proberen los te laten. Ga nog een paar dagen door met temperaturen en dan houd ik er ook mee op.
Hallo allemaal, Ravi: ik hoop voor je dat de tijd toch een beetje snel zal gaan. Het is in ieder geval heerlijk weer! Ik voel echt helemaal niets in mijn lichaam. Geen steekje, geen krampje, helemaal niets...Ik verwacht dus ook helemaal niets. Geen ongi en geen zwangerschap. Ik denk dat ik geen eisprong heb gehad. Geen pos test en geen pijn gevoeld. Marykay: Jeetje meid...dat is niet echt bemoedigend wat de gyn zei. Ik hoop voor je dat het echt snel goed gaat komen! Ik ben altijd onregelmatig geweest. Volgens mij zat er maximaal 6 tot 8 weken tussen. Maar ik weet het niet meer precies. Ik was wel al 16 jaar voordat ik voor het eerst ongi werd. Brenda: Vreselijk vervelend hè? Zo'n ziekenhuis. Ik denk zelf ook geen eisprong te hebben gehad, maar wacht nog even tot na het weekend en ga dan bellen. Ik dacht idd ook ze zullen wel eerst de hele cyclus willen afwachten. Dinsdag zit ik dan op dag 37...Ik hoop dan ook dat ik dan snel terecht kan, want ik heb echt geen zin om dan weer zo lang te moeten wachten voor een afspraak, een eventuele provera kuur etc.etc... Ook ik heb zondag op het internet wat info gezocht over leiderdorp. Toevallig zeg! Ik wil gewoon meer controle, waardoor het misschien allemaal wat sneller gaat. Het gaat me nu veel te langzaam. Stel ik geen eisprong heb gehad? Met follikelmetingen hadden we daar 2 weken geleden al achter gekomen, had ik toen al provera kunnen gaan slikken en had ik nu alweer wat kunnen gaan innemen van Clomid o.i.d. De progesteronwaarde moet minimaal 32 zijn voor een goede eisprong, maar helaas lees ik net dat het niet kan bij de huisarts. Balen zeg! 4 juni is wel al redelijk snel...Fijn te weten dat er geen wachttijden zijn met de behandelingen. Daan: supernieuws zeg! Wat een mooi follikel al! Milla: fijn dat je weinig bijwerkingen hebt! Kelly: ooooooaaaahhhhhhhhhh! Spannend! Trek je het nog? Sophia: balen zeg! hopelijk doet de hogere dosering wat meer voor je! Tezz: hopelijk een goede follikel te zien morgen! Over 4 dagen wil ik gaan testen. Ik voel echt helemaal niets, dus ik verwacht er ook niets van! Wachten duurt wel lang! Die laatste dagen vind ik het ergst! Morgen is mijn man jarig, dus weer wat afleiding en vrijdagavond een bruiloft... Maar ja, dan is het zaterdag...en ik ben ik vrij...ik hoop dat ik dan nog kan wachten tot zondag...Ik wil het gewoon weten, maar als ik nu test, is er een kans dat het te vroeg is... Ach..en misschien word ik toch nog wel ongi voor die tijd! doeiii
Hoi Haan: gemiddelde wachttijd voor eerste afspraak is 1 maand daarna geen wachttijden.Ik heb goede dingen over ze gehoord. Nog even wachten tot 4 juni dus. x
Hallo meiden. fleur allereerst wat een heerlijk nieuws zeg, en zo,n mooi kloppend hartje, ik vind het echt ongelovelijk dat je dat al kunt zien zo vroeg,nou meid geniet ervan, het is heerlijk weer, lekker fantaseren over babyspulletjes ( onee ik ben daarover aan het fantaseren ,voor jou is het ECHT! )joepie! elke hopelijk vallen de bijwerkingen mee, mijn man zit nu al te zeuren dat ik kortaf ben en ik ben nog maar bezig met de primolut, nog niet eens met clomid zucht.... ik lees wel af en toe dat jullie last hebben van warme opvliegers, pppfffff en dan dit weer, het is wel lekker hoor maar niet als je last van opvliegers krijgt. Haan, gek he? dat we dan na pilgebruik als we stoppen toch zelf nog een aantal keer ongie worden, je zou bijna zeggen ik ga aan de pil, en dan stop ik weer, en dan weer aan de pil en dan weer stoppen..... nou in uiterst noodgeval, als niets lukt zou ik op die manier misschien toch een paar pogingen wagen, mijn gyn zal vast hard moeten lachten om deze redenering. ik was 15 toen ik mijn man leerde kennen en echt net ongesteld, ben toen maar meteen aan de pil gegaan dus ik weet het echt niet meer hoe dat zat. had ik er toen maar wat meer aandacht aan geschonken maarja. Marykay: jeetje een operatie, je was zeker wel verbaasd toen ze dat zeiden? ik in ieder geval wel toen ik het las. krijg je er wel voldoende uitleg enzo bij? ik vind het niet fijn klinken, maar als Het niet echt kwaad kan, ik bedoel wat gebeurd en dan bij de resterende percentages waarbij het niet slaagt? dat het gewoon onregelmatig blijft? als dat zo zou zijn heb je niets te verliezen , maarja alles voor het goede doel he meis? ik hoop dat je een goede beslissing kunt maken. daan: spannend zeg, ik leef echt met je mee, ik ben alleen een beetje in de war volgens mij, jij doet toch geen iui? of wel? ze gaan dan insemineren ,word het zaad van je partner Dan nog opgewerkt? spannend hoor! Kelly: een rondje? nou als je het mij vraagt is daar maar 1 logische verklaring voor, misschien is het wel een beeb, jeetje ik ga morgen op m,n werk stiekem internetten ( mag niet) want ik ben echt razend benieuwd naar de uitslag! spannend zeg! Brenda: oh jij was diegene die het al eerder had over medisch centrum kinderwens, ik woon zelf in valkenburg (zh) dat is echt met de auto 10 min bij leiderdorp vandaan en ik hoor echt hele goede berichten, toen wij dachten dat we misschien voor ivf moesten gaan omdat de 1e zaadonderzoeken zo slecht waren heb ik me er eens in verdiept, ze zijn gemiddeld ook wat goedkoper met hun behandelingen en idd amper wachtlijsten, als ik hoor hie jij word behandeld gaan m,n haren echt overeind staan, je voelt je dan echt een nummertje terwijl er voor jullie zoveel vanaf hangt, nee hoor meis... als je twijfeld gewoon overstappen als dat qua reistijd enzo haalbaar is. Sophia, goh wat lastig dat het niet lijkt aan te slaan, hopelijk komt dat snel, het is gewoon irritant als je niet weet waar je aan toe bent he? nou ik heb vandaag mijn teammanager maar gecontact dat er ziekenhuisbezoekjes aan zitten te komen , het ziekenhuis hanteerd als tijden voor de echo,s smorgens vroeg voor de werkende mensen zodat zij voor het werk kunnen ( heel erg sociaal) maar laat ik nou net woningcoordinator in de verstandelijk gehadicapten zorg zijn... bij ons is dat dus spitstijd op het werk maar ze was erg aardig en blij dat we konden gaan beginnen dus ze gaat er alles aan doen zodat ik er gewoon tussenuit kan, en ik moet wel zeggen dat ik omdat ik zo dicht bij leiden woon ik echt binnen het uur terug kan zijn. verder zat ik op het pakje van de clomid te lezen, er staat: op 3e -7e dag van cyclus innemen, nou heb ik misschien een beetje domme vraag... moet ik beginnen op dag 3 en dan op dag 3,4,5,6,7 nemen? ( zijn idd 5 dagen en ik heb 5 tabletten )of moet ik tussen de 3e en 7e dag van mijn cyclus met clomid beginnen? en wat is dan de vruchtbaarste tijd? en als ik dan toch ongesteld word moet ik dan weer het hele riedeltje herhalen? ik was zo blij met de goede uitslag dat ik verder weinig vragen heb gesteld veel iefs jose