wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Hallo allemaal,

Jojoba, fijn dat je je weer wat beter voelt. Gewoon weer vol goede moed de nieuwe ronde in (zeg ik stoer ;) )!

Elke, succes morgen!

Haan, jeetje wat irri zeg! Toch erg spannend allemaal. Ik hoop echt zo voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!

Sophia, spannend hoor, ik hoop dat je ei een goede jump maakt op het juiste moment!

Nance, welkom! Eigenlijk heb ik dezelfde vraag als Haan, waarom is er vandaag geen echo gemaakt? Succes morgen in ieder geval!

Joseetje, hoop dat je snel verder kunt!

Ravi, hoe gaat het bij jou? Alles nog rustig?

Vandaag weer geen zwangerschapstekenen. Ik heb alleen veel kleine puistjes op mijn voorhoofd. Iemand bekend of dit wat betekent of zit ik mezelf echt helemaal gek te maken 8-[ !
    Nog 9 nachtjes....

2. Hoi Daan!

Spannend hoor! Maar 9 nachtjes is nog wel heel lang :rolleyes: maar wie weet de eerste voortekenen....
    Laat je niet gek maken zo duren die nachtjes nog erg lang!

LIEFS

3. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Allereerst Nance welkom op dit forum! Succes met de echo's.

Joseetje: ik hoop het voor je, hoop dat we allemaal in het roze zijn volgende keer. Ging het maar zo makkelijk om je eierstokken streng toe te spreken. Dat zou wat zijn haha :)

Haan: spannend joh, hoop zo voor je dat je zondag een positieve test hebt.

Sophia: mijn gyn zei dat het eitje springt als het tussen de 17 en 20 mm of groter is. Dus het zou kunnen. Veel klusplezier!

Ravi: is alles nog rustig? Voel je al iets?

Daan: heb weer veel moed en weer zin in de derde ronde, deze ronde moet het gewoon raak zijn ;) Hoop het ook echt voor jou dat je nu zwanger bent, ik zal voor je duimen deze 9 dagen...

4. Ravi

Ravi Actief lid

Feb 27, 2008
    394
    0
    0
    juf
    Hee hoi allemaal,

Even kort, ga zo maar es slapen, we hebben morgen een bruiloft, dus moet vroeg naar de kapper enz.

Hier nog geen ongie en ik weet het echt niet. Het ene moment denk "mmm het zou best eens kunnen" Heb namelijk wat gespannen borsten en gevoelige tepels, wat ander soort krampjes gehad. Maar aan de andere kant, ik voel zo nu en dan ook wat ongie krampjes. Lekker duidelijk dus allemaal haha. Weet nog niet zeker of ik morgen ga testen. Heb nog maar 1 testje in huis en heb een aantal besteld, maar die zijn nog niet binnen. En ik vind het ook een beetje te spannend. Als ie negatief is ben ik misschien wel een beetje teleurgesteld, en ik wil morgen wel kunnen genieten van het feest. Nog even een nachtje over slapen dus.

Wat zouden jullie doen? Ben morgen 14 dagen na mijn ei........

Weltrusten!

5. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi, Ik zou gewoon testen, je klinkt heel erg zwanger (ik ben zelf 2 x zwanger geweest en had dezelfde symptomen) Bovendien zijn ongikrampjes en ook steekjes heel normaal in het begin van een zwangerschap. En is het negatief dan is dan nog altijd beter het morgen vroeg te weten dan onverwacht ongesteld te worden tijdens het feest. Ik hoop voor je dat je positief test! Succes!

6. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    he ravi, spannend hoor, je hebt nog 1 test..... ik zou gewoon testen , mmarja je moet het zelf weten, kun je de verleiding weerstaan? ik heb dat in het begin ook wel eens gehad, toch testen en dan idd teleurgesteld, maar toch misschien ben je wel zwanger?, waarom niet? het zou zomaar kunnen.

jojoba, hahaha ja zou makkelijk zijn he? om je eierstokken eens stevig toe te kunnen spreken ( tegen planten praten schijnt ook te helpen dus waarom dit niet whahwhahah :) ) mijn moeder had een leuke theorie, die had bedacht dat ik me vooral veel in de buurt van babys moest begeven want daar zouden mijn hormonen dan goed op reageren :rolleyes: en nee ze was niet dronken, het was wel op een feestje, mmja ben wel veel op kraamvisite geweest maar zonder resultaat :cry: , het is wel ief hoe iedereen meedenkt maar af en toe krijg je van die adviezen?

Daan, mijn vriendin was hardstikke zwanger toen ze puistjes op haar voorhoofd kreeg, allemaal van die kleine vette ( lekker verhaal sorrie) puistjes en pukkeltjes, jeeee spannend hoor die wachtdagen, het lijkt me toch met iui dat ze het precies goed uit moeten kienen... komt goed

groetjes jose

7. Milla

Milla Niet meer actief

Hahahaha Jose, die moeder van jou! Als het zo simpel zou zijn :)

8. Hahha Jose, een goede tip van je moeder, dan moet ik nu wel zwanger eraken ik zie de laatste weken echt alleen maar zwangere ommeheen, lijkt wel een epidemie :confused: hahhaha

Jojoba, dat is ook wat het vrouwtje van biometrie gisteren vertelde, fingers crossed dan maar haha

9. Nance83

Nance83 Actief lid

Apr 10, 2008
    190
    0
    0
    hallo dames,

Haan: er is ons woensdag uitgelegd wat er gaat gebeuren de komende weken.
    er was nogmaals een echo geweest, ze wou zelf effe naar mijn eierstok kijken, duidelijk pco aanwezig, onduidelijk als ik een eigen eisprong heb vanwege mijn maandelijkse menstruatie.
    ik moet nu tot de 20e dag van mijn cyclus om de dag gecontroleerd worden dmv echo inderdaad om te zien hoe mijn cyclus staat en als ik een eigen eisprong heb. moet maandag, woensdag en vrijdag weer gaan.

Na volgende week gaan ze bekijken als mijn menstruatie opgewekt gaat worden of niet moet dit zelf beslissen, ben er nog niet uit.
    ik zit nu op dag 10, als ik een beetje normaal zit dan heb ik over 18 dgn mijn verwachtte menstruatie en anders over 3 a 4 weken.

Dan moet ik op dag drie van mijn eerst volgende menstruatie, bloed laten prikken om mijn waardes te bepalen en event afwijkingen te kunnen zien, mijn mannetje moet dinsdag zijn zaad inleveren, dan komt er nog een samenlevingstest,
    en afhankelijk hoe mijn echo's er iedere keer uit zien wordt er gestart met medicatie na mijn tweede cyclus.

worden nog spannende dgn begint me nu pas door te dringen eigenlijk, moet zeggen vindt het best heftig, een beetje dubbel gevoel, ik ben blij dat er een oorzaak gevonden is waarom we niet zwanger worden maar heb het ook wel moeilijk ermee dat het zo onzeker is allemaal, meh ja komt goed

azm, in maastricht is het ziekenhuis waar ik onder behandeling ben.

10. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Naam: joseetje26
    Leeftijd: 26
    Bezig sinds: jan 2007
    Kinderen: ga voor 1ste kindje
    NOD: geen idee heb geen cyclus op het moment

Bijzonderheden: heb pco begin met clomid
    Volgend bezoek gyn: op 1e dag menstruatie
    Voor: uitgangsecho

Naam: Elke29
    Leeftijd: 29
    Bezig sinds: juni 2007
    Kinderen: eerste kindje
    NOD: 31 mei
    Bijzonderheden: 3e ronde clomid 100mg
    Volgend bezoek gyn: cyclusdag 2/3
    Voor: uitleg spuiten

Naam: Ravi
    Leeftijd: 29
    Bezig sinds: maart/april 2007
    Kinderen: 1e kindje
    NOD: 19 mei??? uitgaande van 31 dagen
    Bijzonderheden: derde ronde Clomid 50 mg
    Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik over 4 maanden nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie
    Voor: vervolgplan

Naam: Haan
    Leeftijd: 25
    Bezig sinds: januari 2007
    Kinderen: 1ste kindje
    NOD: 10 mei
    Bijzonderheden 4de ronde Clomid
    Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken
    Voor: HSG

Naam: Daan81
    Leeftijd: 27
    Bezig sinds: mei 2007
    Kinderen: 1ste kindje
    NOD: -
    Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu injecteren Puregon en Pregnyl
    Volgend bezoek gyn: 6 mei
    Voor: follikelmeting

Naam: Marieke1980
    Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig.
    Kinderen:1ste kindje
    NOD: ???
    Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI!
    Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest.
    Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers!

Naam: Tirtilisko
    Leeftijd: 20
    Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden
    Kinderen: bezig voor 1ste kindje
    NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt)
    Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg
    Volgend bezoek gyn: voor cd 11
    Voor:Folikelmeting

Naam: Marykay
    Leeftijd: 31
    Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS
    Kinderen: bezig voor 1ste kindje
    NOD: 8 juni uitgaande van cyclus 35 dagen
    Bijzonderheden: 4de ronde clomid 1st x 150mg
    Volgend bezoek gyn: ma 19 mei
    Voor: controle-echo

Naam: Tezzz
    Bezig sinds:mei 2007
    Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4
    NOD: nu 27 april, volgende nod ?
    Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 2e ronde clomid.
    Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger wordt begin augustus weer
    Voor:nadere onderzoeken

Naam: Brenda80
    Bezig sinds:aug 2007
    Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium)
    NOD: half mei?
    Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid
    Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur.
    Voor:...

Naam: Zora
    Leeftijd: 24
    Bezig sinds: februari 2007
    NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe
    Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet..
    Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur
    Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid..

Naam: Fleur76
    Bezig sinds: 14 april 2007
    Uitgerekend: half dec
    Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg)
    Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30
    Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken.

Naam: Sophia
    Leeftijd: 32
    Bezig sinds: juni 2006
    Kinderen: 0
    NOD: nog geen idee
    Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg
    Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud
    Voor: Weet ik niet

Naam: Jojoba27
    Bezig sinds: juli 2007
    Kinderen: 0
    NOD: 14 juni??
    Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend
    Volgend bezoek gyn: maandag 26 mei
    Voor: follikelmeting

Naam: Kelly1980
    Bezig sinds:juli 2007
    Kinderen:gaan voor eerste kindje
    NOD:?????
    Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,begin volgende week met provera ivm antibiotica voor blaasontsteking
    Volgend bezoek gyn:op dag 1 van menstruatie bellen
    Voor:uitgangsecho voor clomid 50 mg

Naam : lovely30
    leeftijd:30
    Bezig sinds:zonder clomid augustus '07 met clomid april'08
    Kinderen:3
    NOD: 1 mei
    Bijzonderheden: herstellingsoperatie laten uitv 28 ma '07 waarvan linker eileider niet toegankelijk
    Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand
    Voor: follikelmeeting

Naam : Milla
    leeftijd:28
    Bezig sinds:Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen)
    Kinderen:we gaan voor een derde kindje.
    NOD: nog geen idee, begin juni waarschijnlijk
    Bijzonderheden: in mei gestart met Clomid 50 mg
    Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand
    Voor: follikelmeeting

Nance, welkom bij ons cluppie!

Ravi, ik zou testen. Als het raak is kun je extra goed feesten en als het niet zo is neem je lekker een wijntje ;) Ik duim voor je en hoop op goed nieuws!

Joseetje, ik denk dat ik mijn eierstokken ook maar eens vermanend toe ga spreken. Je weet nooit :D

Haan, altijd vervelend op het wachtbankje... Hoe voel je je nu?

Sophia, voel je je alweer wat fitter. Ik gebruik bij keelpijn altijd Vinceel. Dat is een homeopatische spray en die werkt echt super. 1 dagje sprayen en de keelpijn is weg :)

Tezz, hoe is het met je temp? Blijft ie zo hoog? Hoop dat je ei gehad hebt, mag je weer plaatsnemen op het wachtbankje hihi.

Daan, hoe is het met je? Nog een weekje wachten en dan weet je meer. Vind het wel heel spannend. Zo'n IUI is toch weer iets heel anders. Heb goede hoop voor je :) Nog even volhouden...

Vandaag ben ik zelf ook weer naar de gyn geweest. Er zat een mooi eitje van 29 mm. De gyn heeft pregnyl gezet en het eitje springt dus vandaag of morgen. Mijn cyclus is dus maar 29 dagen dit keer. Dat is echt fijn!

Mijn baarmoederslijmvlies was echter minimaal van opbouw. Mede hierdoor wil de gyn toch dat ik de volgende ronde ga spuiten. Ik moet dus (mits ik niet zwanger wordt :( ) op cyclusdag 2 of 3 langskomen voor een lesje spuiten.

Allemaal een fijn weekend!

Liefs Elke

11. Jojoba27

Joseetje, hahaha :) wat een leuke adviezen heeft je moeder hihihi. helaas heeft dat bij mij inderdaad ook niet geholpen, heb zat baby's en kinderen gezien de laatste tijd. Soms krijg je inderdaad hele rare adviezen, zoals op je kop gaan staan na het klussen :) :p

12. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Hai,

Elke, dus toch beginnen met injecteren.. Ook IUI? Weet je al hoe je het gaat doen met de financien? Als ik zwanger blijk te zijn (waar ik verstandelijk ;) gezien niet van uit ga) dan kom ik persoonlijk mijn medicatie brengen! Maar we hopen natuurlijk dat het allemaal niet nodig is en dat je gewoon deze maand al zwanger blijkt te zijn!

Ravi, spannend zeg... Laat je het ons snel weten! Mijn duimpjes draaien een standje hoger!

Haan, hoe gaat het met jou? Ben je inmiddels al ongi of heb je een positieve test in handen? Mijn duimpjes maken overuren voor jou en Ravi!

Jojoba, fijn fat je er weer volledig voor gaat. De eerst Clomid alweer geslikt?

Nance, wel fijn dat je zo strak gecontroleerd wordt! Het is ook allemaal heftig, wij weten daar alles van. Maar je hebt nu in ieder geval wel duidelijk een oorzaak, en ze kunnen het behandelen. Veel succes!

Joseetje, ik hoop echt dat je gelijk hebt. Maar ik heb geen vette pukkels, het zijn allemaal kleine bobbeltjes. Mijn huid voelt echt anders aan. Maar ik heb vorige week er ook een crempje op gesmeerd wat ik normaal nooit gebruik. Misschien allergische reactie ;) ? En die theorie van je moeder lijkt bij mij ook niet op te gaan, hoop dat hij bij jou wel veel succes oplevert! Inmiddels al ongi?

Hier verder geen nieuws :rolleyes: !

Allemaal een fijn weekend!

13. haan

haan Actief lid

Apr 10, 2007
    135
    0
    0
    Even snel tussendoor...
    Nog steeds niet ongi, gaat voor mijn gevoel ook niet komen.
    Ipv zondag ga ik ws morgen al testen...Dit doe ik, omdat ik daarna meteen moet werken. Dan is de teleurstelling snel weer 'vergeten'.
    Wel al een paar dagen een opgeblazen-baarmoeder-gevoel...
    Kennen jullie dit? En heel moe, maar dat zullen er wel meer zijn met het weer van de afgelopen dagen.

Morgenavond horen jullie meer. Ik moet nl van 8-17 uur werken.

Elke: spannend voor jou ook weer zeg!
    Ravi: ik ben zo benieuwd! Vanavond zullen we wel niets meer van je horen, hopelijk wel morgen!
    Ik duim voor je hoor!

Nance: goed hoor dat je zo goed in de gaten wordt gehouden!
    Je woont ver weg (van mij gezien dan...)Met dat ziekenhuis heb ik dan dus ook geen ervaring.
    Ik was benieuwd of het een ziekenhuis hier in de buurt was. Ik ben zelf niet zo heel erg enthousiast over het ziekenhuis waar ik nu zelf zit.

Ik ga even naar een open huis, doeiii

14. Jojoba27

Hi Daan, ja idd de eerste clomid is weer geslikt! Hoe voel jij je?

15. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    ha meiden, ja ik moest ook erg lachten om het advies van mijn moeder....
    en ze gelooft het ook echt he? ( is uit de hippietijd, en ze is altijd een beetje zweverig gebleven, maar wel erg lieve mams)

elke ,tjonge, spuiten .... is dan toch weer even een omschakeling zeg... en dan word het ook nog eens niet vergoed, mmmmmm nou het komt allemaal heus wel goed maar leuk is het niet.

daan: ja ben ongie geworden, en hoe zeg.... echt een bloedbad hahahahah ( sorrie, maar ik sta er zelf echt van te kijken ) ik twijfelde vmo of ik wel of niet het zh ging bellen want ik had eerst alleen bruine prut ( ik iedere keer op de wc kijken natuurlijk) dus dat is dan niet echt de 1e dag, maarrrrrr.... toen werd het dus bovenstaande dus toen heb ik het zh gebeld dat dit dag 1 is, volgende week vrijdag een echo... oeoeoeoeo spannend!

en jij ... gaat het nog een beetje op het wachtebankje... ik denk een beetje aan je te merken dat je er niet veel van gelooft op dit moment? toch kun je daar niks zinnigs over zeggen want je weet het pas zeker als je ongie word, nou meid ik hoop het zo ontzettend voor je, en dat je elke persoonlijk je spuiten komt brengen als je zwanger bent is echt lief... dat zou ik ook doen.

Nance: ja het is dubbel he? het voelt meteen zo zwaar als je dan zo,n traject ingaat ook al begin je dan bij het meest eenvoudige.... probeer je niet teveel op te hangen aan cijfertjes hoor, dat heb ik in het begin heel erg gedaan, continu op internet zoeken hoeveel kans je hebt om zwanger te worden enz... ik maakte mezelf helemaal gek en de conclusie?... er valt niks zinnigs over te zeggen, het enige wat ik weet is dat ze bij de vrouw erg veel kunnen sleutelen als het van de man echt niks is houd het op en gelukkig komt dat weinig voor....

nou hier flink ongie dus, eerste echo staat gepland, clomidjes liggen klaar en m,n agenda lijkt inmiddels wel een planboek, ik ga maar ff een aparte agenda kopen om alles in op te schrijven, al die p,tjes ( primolut) en e,tjes (echo,s) en c,tjes (clomid) en o van ongie en alle dagen genummerd hahahahha het lijkt wel een administratie op zich, ben ik nou gek? of houden jullie het ook zo goed bij? ( wil er toch een beetje controle op houden).

verder vroeg ik me af, echo is op cd 10, wat zien ze dan eigenlijk? moet je dan al kunnen zien of er een ei groeit?

verder was ik vandaag bij m,n vriendin met baby van 4 weken oud, in badje gedaan, flesje gegeven, nog eens heel erg goed en lang naar gekeken......... echt een wonder, zo mooi, dit moeten wij toch gewoon ook mee gaan maken........ zo jong en hij keek al zo veel naar z,n mama en was dan meteen stil.... het is zo gek ik heb vriendinnen met baby,s waarbij het me niks doet, maar deze ene? pffffffffff heb toch maar een traantje gepinkt in de auto, op dit moment voelt het alsof het nooit gaat gebeuren omdat het al zoiets niet vanzelfsprekends meer is, gewoon door al dat gedoe.

m,n moeder heeft een flinke erfenis gehad en me beloofd dat als het ooit nodig mocht zijn ,ze de behandelingen betaald als ze niet worden vergoed, ik moet wel zeggen dat ik me daardoor rustiger voel, dat betekent dat als het niet lukt, we nog wel een lange weg te gaan hebben met hopelijk alle kansen, ja ik weet het ik loop weer te hard van stapel.... eerst maar eens vol spanning aan de 1e ronde clomid! ben ik eindelijk ook een clomidbabe hahahha

gr jose

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    HE Meiden,

ff een vraagje:

Zorgt pregnyl voor een positieve ovulatietest?
    Heb nl gisteren een injectie gehad met pregnyl en mn ovulatietesten zijn nu knalpositief!

Hoop eigenlijk dat mn eigen lichaam die testen zo pos krijgt, maar de vorige twee rondes met clomid, kreeg ik maar geen twee strepen op de test. (wel een eisprong gehad)

Thanx

Groetjes Elke

17. Ravi

Ravi Actief lid

Feb 27, 2008
    394
    0
    0
    juf
    Hee hoi,

Reageer weer even vlug, moet zo al weer weg....

Gisterochtend toch maar getest, maar helaas, negatief. Ben nog niet ongi, maar heb wel een beetje het gevoel dat dat vandaag of morgen gaat komen. De vorige keer was het ook op dag 16 dus zal nu wel weer het geval zijn.
    De nieuwe testjes zijn ook binnen, maar denk dus niet dat die deze ronde nog nodig zijn.
    Ben wel blij dat ik gisteren getest heb, heb er geen 'last' van gehad dat ie negatief was. En idd lekker wat wijntjes gedronken haha.

Was trouwens een geweldige bruiloft!

Fijn weekend allemaal.

(ik reageer later wel weer even op jullie, sorry ....)

18. marykay

marykay Bekend lid

Mar 12, 2008
    604
    0
    0
    @Elke ik heb geen idee, maar pregnyl zorgt er toch voor dat je ei springt en met die positieve test zou ik er zeker werk van maken! ;) ;)

@Ravi wat jammer je test niet positief was! Maar zoals ik op ander forum al zei geen bloed is goed. Fijn dat je wel helemaal van de bruiloft hebt kunnen genieten.

@Haan, spannend hoor ik hoop dat je vanochtend een positieve test in handen had!

@Daan, jij veel sterkte bij het laatste weekje op de wachtbank!

@all, heel veel succes in welke fase van de cyclus je nu ook zit!

Ik ga maandagochtend (cd16) naar het zh voor de 1ste controle-echo. Maar door mijn laatste gesprek met een gyn heb ik totaal geen vertrouwen meer in clomid voor mij. Ik ben me al geestelijk aan het voorbereiden voor de LEO-operatie. Ik heb ook al zitten lezen in het topic Hoe lang is jullie cyclus na de leo behandeling? Daar werd ik best vrolijk van. Daar schreven 5 vrouwen, waarvan er 4 een goede eigen cyclus kregen en vrij snel zwanger raakten na de LEO. Das een 80% score!
    Elke, ik zat te denken is het ook niet iets voor jou? Volgens mij moet je verzekering wel een operatie vergoeden. Maar nu met je mooie positieve ovutest hoop ik dat het niet nodig is.

liefs,
    marykay

19. Suzanne26

Suzanne26 Actief lid

Apr 23, 2008
    242
    0
    0
    Hoi Elke,

Pregnyl kan zorgen voor een positieve zwangeschapstest, dus dan ws ook voor een positieve ovulatietest. Dit komt doordat het gemaakt is van hormonen van zwangere vrouwen.
    Maar desondanks zou ik gaan klussen, want de pregnyl zorgt natuurlijkwel voor je eisprong en vergroot de kans op een zwangerschap aanzienlijk.
    Succes,
    ik zal voor je duimen.

Ikzelf ben klaar met mijn 5e clomiduur, heb daar ook niet op gereageerd en moet nu dus met de zwaardere hormonen gaan beginnen. Puregon, is iemand daar bekend mee?

groetjes,

20. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Hai,

Ravi, balen zeg.. Maar toch fijn dat het je dag gister niet heeft verpest... Maar zoals Marykay ook al zegt, geen bloed geeft moed.. Het is dus nog niet voorbij..

Suzanne, ja ik zit ook aan de Puregon en Elke gaat er ook mee beginnen. Ikzelf had een mooi ei op dag 13, met 50 eenheden spuiten. Ik heb totaal geen bijwerkingen gehad. Vond het dus stukken prettiger dan Clomid! Succes!

Marykay, veel succes maandag! Wat houd zo'n Leo operatie in dan? Ik zou gewoon goed in gesprek gaan maandag, dat dat je voorkeur heeft en dan de voordelen en nadelen afwegen! Succes! Laat je het maandag nog even weten?

Elke, pregnyl zorgt inderdaad voor een positieve test. Meestal is 36 uur nadat je de injectie hebt gekregen de eisprong (daarom krijg je normaal ook 36 uur na de injectie bij IUI de inseminatie). Let er wel op dat pregnyl soms wel 10 dagen in je lichaam blijft dus dat als je gaat testen (zwangerschapstest) voor de NOD, de test vals positief is..
    Heeft de gyn je niet verteld wanneer je het beste kan gaan klussen dan?
    Succes ermee!
    Ik zou zeggen klus ze ;) !

Joseetje, wat lief zeg van je moeder! Vreselijk zo'n bloedbad, al een bloedtransfusie nodig, ha, ha! En dat planboek herken ik ook... mijn agenda is alleen in de wachtweken netjes.. Ik hou inderdaad ook alles goed bij, vind ik zelf wel zo fijn..
    Op CD 10 kunnen ze soms inderdaad al een dominante follikel zien, bij mij (met de Clomid) altijd pas veel later, maar mijn lichaam is ook raar, ha, ha.
    Succes met de Clomid!

Jojoba, ik voel eerlijk gezegd helemaal niets :confused: ! Maar we moeten nog een week...

Haan, en al getest? Meis ik hoop het zo erg voor je!

Hier dus geen nieuws...

Share This Page