He Meiden, Bedankt voor het antwoord. Het was dus idd de pregnyl. Op zich maakt het niets uit, als dat ei maar springt ! Daan, hoe had jij de pregnyl spuit ervaren? Heb jij m zelf gezet? Vond het nl een behoorlijk lange naald Ravi, wat jammer! Heel veel succes in de volgende ronde. Blijf je op dezelfde hoeveelheid clomid? Marykay, veel succes met de LEO operatie. Mijn gyn vond het voor mij nog niet nodig. Heb geen cycstevorming en alles zag er nog glad uit. Suzanne, klussen dat doen we nu zeker> hebben advies gekregen om het hele weekend maar eens flink aan het werk te gaan! En dat nog wel op doktersadvies... Heb zelf geen ervaring met Puregon, maar de volgende ronde ga ik spuiten, dus misschien dan wel... Jose, ik heb ook zo'n planboek. Vind het zelf prettig om alles goed bij te houden. Hij is alleen bijna vol, dat betekend dat er bijna een jaar om is . Hoop toch stiekem dat ik geen nieuwe meer hoef te kopen... Haan, hoe is het nu? Al tekenen van . Of mogen we straks gaan juichen? Groetjes
Elke, heb jij dan niet het typische PCO-beeld van een kralenkrans op je eierstokken? Ik heb ook geen cystes, maar wel die kralenkrans. Met de LEO-operatie gaan ze met een laser een aantal follikels wegbranden daardoor zou de hormoon disbalans zich weer gaan herstellen. Het gebeurt gelukkig onder volledige narcose en ze doen ook meteen een HSG das dan ook wel weer een voordeel. Ik vind het wel spannend. Maar eerste maandag maar even afwachten. Fijne avond!
Hallo dames, Nog steeds geen ongi en NIET zwanger! Ik ben er even helemaal klaar mee! Maandag dus maar weeeeeerrr bellen met het ziekenhuis! Doei
Naam: joseetje26 Leeftijd: 26 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: geen idee heb geen cyclus op het moment Bijzonderheden: heb pco begin met clomid Volgend bezoek gyn: op 1e dag menstruatie Voor: uitgangsecho Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 31 mei Bijzonderheden: 3e ronde clomid 100mg Volgend bezoek gyn: cyclusdag 2/3 Voor: uitleg spuiten Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 6 mei Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 8 juni uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 4de ronde clomid 1st x 150mg Volgend bezoek gyn: ma 19 mei Voor: controle-echo Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: nu 27 april, volgende nod ? Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 2e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger wordt begin augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 14 juni?? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: maandag 26 mei Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,begin volgende week met provera ivm antibiotica voor blaasontsteking Volgend bezoek gyn:op dag 1 van menstruatie bellen Voor:uitgangsecho voor clomid 50 mg Naam : lovely30 leeftijd:30 Bezig sinds:zonder clomid augustus '07 met clomid april'08 Kinderen:3 NOD: 1 mei Bijzonderheden: herstellingsoperatie laten uitv 28 ma '07 waarvan linker eileider niet toegankelijk Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand Voor: follikelmeeting Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: nog geen idee, begin juni waarschijnlijk Bijzonderheden: in mei gestart met Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand Voor: follikelmeeting
Goeie morgen allemaal! @ Ravi, balen zeg! Ik had nog wel zo'n goede hoop voor jou! Heb je wel een beetje van je feestje kunnen genieten? @ Haan, wat vervelend en frustrerend moet dat zijn! Ik kan me voorstellen dat je het even gehad hebt. Hopelijk kunnen ze je morgen verder helpen! @ Marykay, veel succes met je gesprek morgen! @ Jose, Succes met de nieuwe ronde, hopelijk ga je iets moois zien op de eerste echo vrijdag! Hier gaat het nog steeds het zelfde, nog steeds geen eisprong, ik begin een beetje gefrustreerd te raken en ben bang dat ik die deze ronde ook niet meer ga krijgen.
Goedemiddag, Ravi, balen.... Kun je het allemaal nog handelen? Succes meid in de volgende ronde! Haan, ik ben nog steeds aan het [-o< [-o< [-o< Elke, ja eng he die naald, brrrr. Ik durfde hem dus ook echt niet zelf te zetten. Mijn collega is verpleegkundige dus die heb ik even lief aangekeken. Was ideaal op deze manier! Puregon injecteren is met een veel kleiner en dunner naaldje, daar merk je echt niets van! Marykay, succes morgen! Milla, de eisprong kan natuurlijk nog komen. Bij mij was hij soms ook een stuk later! Veel succes in de zoektocht! Bij mij zitten er nog erg veel pukkeltjes op mijn voorhoofd, lijkt alleen maar erger te worden . Ik heb nu ook al een paar dagen veel witte afscheiding, sorry . Ik las ergens in een ander topic dat dit betekent dat de IUI niet gelukt is, ben dus aardig de hoop aan het verliezen .... Ik denk er nu ook sterk aan om zaterdag (mijn NOD) nog maar niet te gaan testen en gewoon maar afwachten tot de ongi komt...
Mmmmmmmmmiddag! @Haan: wat balen dat je test nega was Maar het kan nog steeds! Geen bloed geeft nog steeds moed hoor! (Tenminste, ik hou de moed er nog wel in voor je! ) @Ravi: jammer stomme @Milla: ei kan nog best komen hoor! Heb je nog ei-pijn? (Bij mij duurde het ruim een week deze keer voor het eitje sprong he! ) @Daan: ik heb ook al bultjes op m'n voorhoofd vanaf de eisprong! Ik heb op een ander topic een dinnetje die heeel veeel witte afscheiding had en donderdag positief heeft getest! Niet de hoop verliezen! @Marykay: Zo'n LEO is wel een ECHTE operatie he? Maar heb er eerlijk gezegd zelf ook al eens informatie naar gezicht Het is in elk geval iets wat ik ook best zou willen doen, als de komende ronden nog geen zwangerschap oplevert! Ken toevallig een vrouw die dus een poosje geleden beide eierstokken is kwijtgeraakt doordat ze ook PCO had en na haar zwangerschap niet meer onder controle stond. Hun kindje was al ontstaan uit IVF, dus snap best dat ze moe was van alle polonaise aan haar lijf. Maar uiteindelijk had ze dus cystes van 13 en 17 cm! Bij haar had een LEO in een vroeger stadium dus veel van de schade kunnen beperken! Bij mij heeft m'n tweede zwangerschap mijn hormonen wel weer in balans gebracht, maar als dat dus niet gebeurd is het wel handig om aan de medicijnen of controles te gaan denk ik! @De rest: soms gaat het hier zo snel, dat ik het overzicht een beetje kwijtraak! Hoe is het met jullie? @All: hier weinig nieuws te melden. Zit op het wachtbankje. Temp is mooi gestegen afgelopen dagen. Soms wel paar krampjes, maar ga niet speculeren of dat nou goed nieuws is of slecht. Ik wacht wel af! Nog een week. Dan mag ik me weer zenuwachtig gaan maken.Vind ik Liefs Tezzz
he fijne zondag allemaal! Hier even een update van mij: zit nu op dag 7 van de provera ( moet totaal 10 dagen ) maar ben gister avond al ongesteld geworden dus ga morgen maar meteen het ziekenhuis bellen om een uitgangsecho te laten maken en de vraag of ik nog door moet gaan met de provera( volgens mij heeft dat nl weinig zin haha) Ben eigenlijk wel blij dat het nu al doorgezet heeft des te eerder kan ik beginnen met de clomid Ga wel vragen of ik bij een gyn terecht kan en niet meer bij eentje in opleiding!
hallo meiden hier alles goed, zit nu op cd 3 en heb vandaag het eerste clomid tabletje erin gegooid, ben alleen niet zo blij want ik heb gebraakt, ik had gisteren mijn verjaardagsfeestje en te diep in het glaasje gekeken alleen.... bij mij werkt dat altijd raar, ik word dan vaak de dag erna pas misselijk , er zat 5 uur tussen het innemen van de tablet en het braken, dat moet toch voldoende zijn?, dat was dus ok meteen de laatste borrel voorlopig ahahhaha verder ben ik echt alleen maar aan het vreten, alles wat los en vast zit bah ik word echt niet goed van mezelf, en dan zeg ik tegen mezelf jose; nu is het klaar :x ,en dan sta ik 10 min later weer chips en vla naar binnen te proppen, en ik lust helemaal geen vla, denken jullie dat het kwaad kan om een beetje te lijnen als je zwanger wilt worden? geen craschdieet hoor, maar gewoon een beetje afvallen ( ik zit nu ook met een grote bak chips voor de pc Ravi: jammer dat de test negatief was, maar gelukkig heb je toch een leuke bruiloft gehad, ging er familie van je trouwen? en een wijntje is ook wel lekker ja, even aan heel iets anders denken marykay, als je het zo zegt klinkt het wel goed een operatie.... toch zou ik me niet teveel ophangen aan cijfertjes, klinkt makkelijker dan het is, ik denk dat ze het niet voor zouden stellen als het geen meerwaarde heeft, en als de risoco,s opwegen tegen het voordeel waarom niet? ( of moet dat andersom zijn "als de voordelen tegen de risoco,s opwegen? je begrijpt me wel). het zou natuurlijk echt gewelig zijn als je dan weer een goede normale cyclus zou krijgen. suzanne: ik heb geen ervaring met zwaardere hormonen, wel heel erg rot zeg dat je lichaam niet op clomid reageerd... gelukkig zijn er goede altenatieven hoor! zou me er niet teveel zorgen over maken. Daan: ahahahah nee ik heb nog geen bloedtransfusie nodig, pffff zie je het al voor je? nee ik heb een naald en draad nodig vandaag, dan kan ik m,n mond dichtnaaien want ik voel me net een varken vandaag nou meid wachten en nog eens wachten... ik zou me niet te druk maken over die afscheiding, want dat gaat gewoon helemaal nergens over joh! iedereen denkt het op deze forums allemaal precies te weten ( ik ook hahaha) maar puntje bij paaltje zijn wij geen gyneacologen en is ieder mens anders, ik bedoel er zijn ook mensen die vloeien iedere maand en krijgen dan na 4 maanden zoiets van he? en dan blijken ze zwanger te zijn dus....ik geloof echt niet dat dat betekent dat de iui mislukt is, zolang je niet ongesteld word is alles nog gewoon lekker ok toch? elke: zo gordijnen dicht en klussen maar.... het hele weekend op doktersvoorschrift hhahahaha wat een straf is het toch he?, het klinkt gewoon zo grappig ( dat is het natuurlijk niet ) ik hoop ook echt dat je geen nieuw planboek hoeft te kopen meis.... tijd vliegt idd, ik zat me te bedenken dat ik ook al bijna anderhalf jaar bezig ben, maarja waarmee? ik voornamelijk met wachten en wachten, 3 keer zaadonderzoek hup een half jaar verder,en bijna een jaar gewacht met naar de huisarts gaan en dan ben je er al. Haan : jeetje wat een vaag gedoe, kan me voorstellen dat je daar een beetje simpel van word. maar nog steeds geen bloed toch? ben je er nu wel of niet van overtuigt dat je een ei hebt gehad? Ravi: oh wat jammer, nou ja volgende ronde beter, vol goede moed weer verder. Mila: rustig aan hoor! misschien springt je ei nog wel, en anders voor de zekerheid maar extra veel klussen, als je hem mist of hij is laat dan heb je in ieder geval nog kans. kelly: je hebt helemaal gelijk hoor! zijn ze nou helemaal ! een oefengyn geven bij een serieuze aangelegenheid zoals dit! die geven ze maar andere taakjes zoals uitstrijkjes maken enzo 8) , nee hoor groot gelijk , ik vraag me af of ze er zelf ook mee akkoord zouden gaan een oefengyn te hebben in deze situatie, trouwens ik vind dat ze dat moeten vermelden! maar nu krig je een goeie die er lang voor heeft gestudeerd en komt het allemaal gewoon goed nou meiden welterusten veel iefs jose
Goedemiddag! Nou vanochtend bij de gyn geweest. Een ander dan de vorige keer en zij vond het weer iets te vroeg om over de operatie te praten 1st deze ronde monitoren. Bij de echo had ik een mooi dominant follikel op mijn rechtereierstok van 17mm en hij zou binnen nu en 4 dagen moeten springen. Mijn baarmoederslijmvlies was nog wel erg dun net geen 5mm en moet uiteindelijk meer dan 7mm zijn, het bouwt zich op tot de eisprong. Ik heb daar geen goed gevoel over omdat mijn ongesteldheid met clomid niet bijzonder veel voorsteld. Ik kon het met inlegkruisjes af. Bijna waren we vergeten een afspraak voor de samenlevingstest te maken ze gaf me al een bloedformulier mee met de opmerking geen ruzie te maken de komende 2 weken : Toen dacht ik o ja de samenlevingstest. Daar had ze over heen gelezen, maar ik was net op tijd. Voor vanavond huiswerk en morgenochtend is de test en dan ook weer een echo. Ben benieuwd! @Joseetje, die vreetbuien hangen een beetje samen met de clomid, ik heb dan de 1ste week ook veel zin om te snacken ook omdat ik me de 1ste week down voel. Volgens mij als je op een verantwoorde manier lijnt en op je eten let kan je zolang nog niet zwanger bent wel afvallen en als het meezit ben je binnenkort zo misselijk dat je niet binnen houdt! @Kelly, fijn dat je zo vroeg ongesteld bent geworden door de provera heen. Succes met de clomid! @Tezz, ik hoop dat je veel afleiding hebt zo op het wachtbankje, dan gaat de tijd weer wat sneller. Mijn duimen draaien weer. @Ravi, wat jammer dat de duivels toch gekomen zijn. Je gevoel was juist. Nou ik hoop en duim dat de 4de ronde de juiste is! @Daan, ik zit sinds ik aan de clomid zit ook weer veel erger onder de puisten. Zo irritant. Ik hoop bij jou dat het een bijwerking van een goede innesteling is! @Milla, je ei kan nog steeds komen ik zit zelf nu ook op cd16 en hij groeit nog lekker door. @Haan, en heeft ziekenhuis een recept voor provera gefaxt ofzo? Of willen ze bloed onderzoeken? Ik hoop dat er actie is ondernomen en niet dat je nog een week moet wachten.
Naam: joseetje26 Leeftijd: 26 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: geen idee heb geen cyclus op het moment Bijzonderheden: heb pco begin met clomid Volgend bezoek gyn: op 1e dag menstruatie Voor: uitgangsecho Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 31 mei Bijzonderheden: 3e ronde clomid 100mg Volgend bezoek gyn: cyclusdag 2/3 Voor: uitleg spuiten Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 6 mei Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 8 juni uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 4de ronde clomid 1st x 150mg Volgend bezoek gyn: di 20 mei Voor: samenlevingstest Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: nu 27 april, volgende nod ? Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 2e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger wordt begin augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: Staat nu voor 19 mei, maar is onder voorbehoud Voor: Weet ik niet Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 14 juni?? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: maandag 26 mei Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,begin volgende week met provera ivm antibiotica voor blaasontsteking Volgend bezoek gyn:op dag 1 van menstruatie bellen Voor:uitgangsecho voor clomid 50 mg Naam : lovely30 leeftijd:30 Bezig sinds:zonder clomid augustus '07 met clomid april'08 Kinderen:3 NOD: 1 mei Bijzonderheden: herstellingsoperatie laten uitv 28 ma '07 waarvan linker eileider niet toegankelijk Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand Voor: follikelmeeting Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: nog geen idee, begin juni waarschijnlijk Bijzonderheden: in mei gestart met Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand Voor: follikelmeeting
Naam: joseetje26 Leeftijd: 26 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: geen idee heb geen cyclus op het moment Bijzonderheden: heb pco begin met clomid Volgend bezoek gyn: op 1e dag menstruatie Voor: uitgangsecho Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 31 mei Bijzonderheden: 3e ronde clomid 100mg Volgend bezoek gyn: cyclusdag 2/3 Voor: uitleg spuiten Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 6 mei Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Tirtilisko Leeftijd: 20 Bezig sinds: mei 2006 dus nu al 23 maanden Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 21-04-2008 (weet het niet echt stipt) Bijzonderheden: 2e ronde clomid (stiekem 100mg Volgend bezoek gyn: voor cd 11 Voor:Folikelmeting Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 8 juni uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 4de ronde clomid 1st x 150mg Volgend bezoek gyn: di 20 mei Voor: samenlevingstest Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: nu 27 april, volgende nod ? Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 2e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger wordt begin augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam: Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: 19 mei Voor: Kijken of gesprongen ei inderdaad een echt ei was! Naam: Jojoba27 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: 14 juni?? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: maandag 26 mei Voor: follikelmeting Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds:juli 2007 Kinderen:gaan voor eerste kindje NOD:????? Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,begin volgende week met provera ivm antibiotica voor blaasontsteking Volgend bezoek gyn:op dag 1 van menstruatie bellen Voor:uitgangsecho voor clomid 50 mg Naam : lovely30 leeftijd:30 Bezig sinds:zonder clomid augustus '07 met clomid april'08 Kinderen:3 NOD: 1 mei Bijzonderheden: herstellingsoperatie laten uitv 28 ma '07 waarvan linker eileider niet toegankelijk Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand Voor: follikelmeeting Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: nog geen idee, begin juni waarschijnlijk Bijzonderheden: in mei gestart met Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:indien niet zwanger volgende maand Voor: follikelmeeting
He Meiden, Poeh, t was me mn dagje wel. Groep 8'ers zijn op het einde van het schooljaar echt niet meer zo leuk, als aan het begin Mary Kay, mijn baarmoederslijmvlies is ook telkens minimaal van opbouw. Op cd 14 5,5mm en op cd 18 7,5 mm. Maar ze zien het liefst een cm . Dus daar kom ik voor tekort. Vooral hierdoor wil mijn gyn dat ik overstap naar het spuiten aangezien clomid een negatieve invloed heeft op het baarmoederslijmvlies. Veel succes voor de samenlevingstest. Jose, nog proficiat met je verjaardag! Kelly, heel veel succes met de clomid. We hopen op een mooi ei! Tezz, ik kruip bij jou op het wachtbankje... Vind dit altijd de meest vervelende periode van de cyclus (de meest SPANNENDE ook trouwens ) Daan, hoe is het met de kwaaltjes? Allemaal veel succes en vanavond genieten van de laatste Grey's Anatomy Liefs ELke
Nog steeds geen nieuws. 2x ziekenhuis gebeld, 2x konden ze me niets vertellen, ik zou voor half 6 teruggebeld worden door de arts... Jullie raden het al... Ik ben niet gebeld! Morgen weer een nieuwe dag!
Hallo, Tezzz, fijn om te horen dat een dinnetje van jou zwanger was. Dus er is nog hoop. Succes op het o zo fijne wachtbankje ! Jose, je hebt ook wel gelijk, iedereen lijkt het te weten op het forum, wat je wel en niet hoort te voelen... Maar moet zeggen dat ik daar ook soms hard aan meedoe . Trouwens nog gefeliciteerd met je verjaardag dan \/ ! Hopelijk was dit dan de laatste braakpartij door alcohol ! Ik ben trouwens ook bezig met lijnen, ben vorige week voor het eerst naar een dietiste geweest. Verantwoord lijnen kan echt wel hoor, maar inderdaad geen crashdieeten! Good luck! Marykay, Joehoe een ei van 17mm! Zei de gyn nog wat van het bmsv? Kan het nog groeien? Succes met het klussen vanavond! Hopelijk zijn er morgen dan mooie zwemmers te zien! Elke, het wachtbankje word lekker vol! Succes met de kids, hoeveel weken nog tot de grote vakantie? Haan, :c: ! Hier verder geen nieuws vandaag!
Hallo dames, Ik zou hier graag me komen schrijven. Ik ben Beppie, 25 jaar, PCO, en mag over 2 dagen beginnen met clomid 100mg. Het is voor mij de tweede ronde, eerste ronde 50mg heeft niets gedaan (behalve mij irriteren met wat bijwerkingen, maar gelukkgi neit heftig ) Ik had altijd de prikpil, en het kan daarmee heel lang duren voor je weer een cylcus hebt, maar met PCO kun je natuurlijk helemaal lang wachten Per 1 feb 2007 was ik pil-loos, in januari 2008 kwam pas de onttrekkingsbloeding (ik bleef maar ongesteld bijna heel januari ). Daarna niets meer dan spotting. Ik was al eerder bij de gyn geweest, maar mocht in maart 2008 pas terug komen omdat alles nog op gang kon komen vanwege de prikpil. Er is toen wel een inwendie echo gedaan en de kralenkrans was goed te zien. In maart 2008 zijn allerlei onderzoeken geweest incl. zaad van mijn Lief. Alles was verder goed, behalve dan dat ik niet ongi werd. Omdat alles al gedaan was heb ik clomid meegekregen en mochten we een maandje proberen. Er gebeurde niks, en dus heb ik nu provera gehad (vandaag ongi geworden ) op dag 3 beginnen met clomid 100mg. 30 mei mag ik weer terug naar de gyn.
nou gisteren weer bij gynacoloog geweest, heb ook wat meer vragen gesteld, nog geen eitje in zicht. emotioneel geweest, waarom weet ik eigenlijk niet, het is die onzekerheid wat het met zich mee brengt, en nog niet echt een behandleing duidelijk is. vandaag zaad van mijn mannetje binnengebracht, we mogen weer klussen gelukkig stond al op het droge hihi mrge weer controle door echo en vrijdag ook weer. en dan weet ik nog niet wat te gebeuren staat. Dames sorry dat ik niet zo vaak een reactie geef weet niet goed wat ik moet zeggen maar lees wel dagelijks mee, en duim voor jullie alle. kus nance
Hoi allemaal, Pff ik ben nog steeds aan het wachten op een eisprong, ik begin me nu toch wel wat zorgen te maken dat de Clomid zijn werk niet goed heeft gedaan, follikelmetingen heb ik niet. Ik voel wel vaak eigroei, maar soms heel heftig en dan is het ineens weer een tijdje weg, om vervolgens veel miner heftig terug te komen. Heel onduidelijk dus. Het kan nog steeds, maar ik ben toch bang dat het niet gelukt is. @ Beppie, welkom hier! @ Marykay, super hoor! Veel klusplezier! Meiden op het wachtbankje (Tezz, Daan, Elke en alle anderen) Succes hoor ik duim voor jullie!
@Milla: misschien is je ei stiekum al wel geweest. Bij mij zijn de krampjes ook doorgegaan. Wel in een veel lichtere vorm, maar heb echt naar m'n temp moeten kijken wanneer m'n eitje nou gesprongn is! Succes! Enneh..mijn vorige cyclus sprong m'n ei pas op dag 21, dus het kan nog best @BeppieW: welkom! Ik hoop dat de clomid 100 wel aan slaat! Sorry, geen tijd voor de rest. M'n ouders staan voor de deur! Liefs Tezzz