wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn ei is nog niet gesprongen :) hij is nu 37 mm groot :confused: vind je het gek dat mijn buik zeer doet hahahaha

Moesten nog maar flink klussen, dus manlief is het haasje zodra hij morgenvroeg thuis komt moe of niet hahahaha

Voor de zekerheid een nieuw recept Clomid 50 meegekregen, mocht het op vakantie gaan lekken :x dan moet ik op dag 3 weer slikken.

Hij wilde wel een spuit geven om te sprong nu te helpen, maar dat geeft extra buikpijn en vond het niet zo gezellig idee als ik dan ga vliegen en op vakantie. Hij zal vanzelf ook wel springen!

Hij zij dat het waarschijnlijk wel echt een ei zou zijn.

2. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    Nance, wat een slecht nieuws. Heel veel sterkte ermee. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar 2 meiden die hier ook schreven wel. Dat zijn Marieke1980 en Lotje2 misschien kan je ze een PB sturen. Lotje heeft ook een nieuw topic geopend (Geen enkele zaadcel gevonden!) Nogmaals jij en je man heel veel sterkte toegewenst.

Sophia, zo dat wordt een super ei! Ik hoop dat ie snel springt en je wachtweken op vakantie voorbijvliegen!.

3. Milla

Milla Niet meer actief

@ Nance wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte samen!

@ Sophia, een ei van 37mm :confused: , op welke cyclusdag zit jij als ik vragen mag? Mijn buik doet ook pijn, vooral mijn baarmoeder, ik heb het idee dat er ook een mega- ei zit. Hopelijk gaat je ei snel springen!

@ Kelly en Daan, ja ik ga de volgende cyclus (mocht die er komen) follikelmetingen eisen!

Even een vraagje aan jullie allemaal, ik heb dus nog steeds geen eisprong gehad en al dik een week last van krampjes in mijn eierstokken, nu heb ik ineens een pijnlijke baarmoeder, zelfs vrijen doet pijn, kan dit een teken zijn dat er een eisprong aan zit te komen, is iemand hier bekent mee?

4. Op dag 35 :oops: :rolleyes: tja kan er ook niks aan doen hihihi

5. Milla

Milla Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord, dan is er nog hoop voor mij 8). Vind jij het niet vervelend en frustrerend dat je zo lang hebt moet wachten?

6. Ik heb het opgegeven om me daar nog druk over te maken! Het is al 2 jaar niet anders (maanden ging het perfect en nu weer niet) het is toch niet anders en als ik me druk maak wordt het niet beter!

Ik ben allang blij dat ik een ei heb! hahaha

7. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Nance: tjee, wat een slecht nieuws! Maar als je man al 2 kids heeft, zal het toch niet altijd zo geweest zijn? Misschien een spatader of andere blokkade ontstaan? Gaan ze ook een echo bij hem doen? Dat lijkt me dan namelijk wel logisch. Sterkte meid!

@Milla: volgens mij is het wel 'normaal' dat je ei wat later springt met clomid. Het ei wordt dan ook meestal eerst wat groter dan de gemiddelde 20 mm voor íe springt. Dat je bm zo gevoelig is, is volgens mij wel een goed teken hoor! Heb je wel vruchtbaar slijm?

@Sophia: eigenlijk dezelfde eerste zinnen die ik aan Milla schreef :) Maar 37 mm is wel errug groot hoor! :confused: Ik denk dat ik voor die prik had gekozen :rolleyes: .

@De rest: lees wel alles hier, maar kan het soms niet allemaal onthouden :oops:. In elk geval veel liefs van mij! Daar heb je toch sowieso wat aan he? ;)

8. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he nance, ik had ook al op de andere eigen topic gereageerd, als de gyn over ivf begint dan zijn er dus wel zaadjes gevonden, want zonder zwemmers ( al zijn het er maar een paar) geen ivf of icsi, maar hoe bedoel je eigenlijk "geen zwemmers"? waren er wel zaadjes ,maar waren ze allemaal dood, of waren er ook geen zaadjes?, hij is al eerder vader geworden dus hij heeft wel zaadjes geproduceerd,

in januari kregen wij ook heel erg slecht nieuws, zaadkwaliteit was heel erg slecht en ook onze gyn begon meteen over ivf, ik hoorde in dat gesprek ook verder niks meer alleen maar bla bla bla ivf bla bla bla eindstation blal bla bla, en daarna wachten op volgende zaaduitslag ( 3 maanden later), m,n man gestopt met roken, drinken etc... en daarna was de uitslag extreem verbeterd, van minder dan 13 miljoen waarvan 95 % dood en 5% bijna dood, naar 23 miljoen goede waarvan 49% prima beweeglijk, ik las dan ook dat meiden mij schreven dat het erg veranderlijk kon zijn en dan dacht ik ja right! nou bij ons zal dat wel niet zo zijn, nou wel dus ,een verbetering waar zelfs de gyn verbaasd over was,

je moet echt aandringen op meerdere zaadonderzoeken, en maak je over jouw pco maar geen zorgen, mijn gyn vertelde dat het in 95% van de gevallen altijd lukt een eisprong te maken

houd moed hoor! laat ze eerst nog maar een 2e en 3e zaadonderzoek doen. en als het dan nog slecht is zijn er nog allemaal dingen die bij je partner onderzocht kunnen worden.
    ik weet precies hoe het voelt als je van de ene op de andere dag de wanhoop nabij bent, je staat ermee op en je gaat ermee naar bed, volhouden he?

veel iefs jose
    veel iefs jose

9. Milla

Milla Niet meer actief

Even een ego berichtje:

Joepie! :D

Ik ben echt helemaal blij! Ik heb een POSITIEVE OVULATIETEST!
    Eindelijk! \:D/ :whistle: \:D/ !

Dus toch! Ik was al zo bang dat er niets zou gebeuren deze ronde, ben helemaal happy!

10. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    jaaaaa mila, en nu flink klussen! voor een mooie beeb!,

veel liefs jose

11. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Milla: zie je wel! Met al die buikpijn moest íe toch wel een keer positief worden! Aan de klus dus! :)

@Daan: hoe is íe? ;)

12. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Hallo hier even een ego-berichtje,

Gisteravond had ik bij het plassen bruine afscheiding (oud bloed?) :oops: . Voor de zekerheid maar een maandverbandje ingedaan voor de nacht. Maar vanochtend helemaal niets te zien..
    Vanmiddag had ik weer iets bruin bij het afvegen. Ik heb een knallende buikpijn, buik is ook helemaal opgezet en ik denk dat de :evil: gaan arriveren....
    Ik heb gisteravond gewoon keihard zitten brullen :cry: ..
    Ik had er al geen goed gevoel bij, maar stiekum hoop je toch op een zwangerschap...
    Voel me zwaar kl*te...

13. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Lieve Daan,

Snap dat je heel verdrietig bent! Iedere maand opnieuw een teleurstelling. Mensen snappen niet hoeveel impact dat dat heeft :cry:
    Echt rot voor je meissie, maar geef de moed niet op. We blijven hopen op die wolk van een :baby: . Ook voor ons komt die tijd!

Blijf voor je duimen en wens je heel veel sterkte en zonneschijn!

Veel liefs ELke

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Daan81: :( Maar nog niet rood? Mag ik nog wel even blijven hopen dat het door een innesteling komt? Dikke knuffel voor jou! :(

15. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.084
    0
    0
    Bedankt meiden,

Maar Tezz een innesteling is toch al lang geweest? Kan dat nog zo laat als je 12 dagen geleden al een eisprong hebt gehad?
    Pfoeee wat een gedoe allemaal..

16. marykay

marykay Bekend lid

12 mrt 2008
    604
    0
    0
    O nee Daan, balen meis! [​IMG]

17. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    he Daan... ik hoop zo dat het toch niet doorzet?, nog even afwachten maar... :( . en even heel hard brullen is af en toe echt even nodig, het is ook niet niks allemaal.
    ik hoop echt dat het gewoon loos alarm is.

nou morgen voor de eerste echo, laatste clomid vandaag genomen.
    heb eigelijk geen bijwerkingen gevoeld, van de primolut werd ik wel heel erg ongezellig.

ben echt benieuwd wat er morgen te zien valt, ovu testen en zw testen zijn binnen, ik heb ze van sensitest besteld, leken me wel goed.
    geen idee nog hoe en wat met die dingen hahaha, het zijn echt staafjes van niks als ik blaas vliegen ze weg.....

en ik vraag me af wanneer ik nu aan de klus moet?

veel liefs Jose

18. Ravi

Ravi Actief lid

27 feb 2008
    394
    0
    0
    juf
    Heey dames,

@ Daan, he get wat balen meid. Maar het is nog vroeg zeker? Misschien zet het niet door? Heel veel sterkte en ik kan me heel goed voorstellen dat je even van slag bent. Ik had het deze keer ook voor het eerst, niet meteen, maar een dag later was ik toch even van slag en nog steeds word ik een beetje 'naar' als ik allemaal zwangere buiken zie. (was vandaag op schoolreis en het leek of iedereen een dikke buik had :( )

@Mila, Yes! Een positieve ovutest, daar kun je blij van worden! :D Nu maar flink aan de klus ;)

@Nance, volgens mij had ik je nog niet welkom geheten, dus bij deze WELKOM. Maar wat een vreselijk nieuws hebben jullie gehad. Heel veel sterkte en succes morgen bij het gesprek.

@Kelly, hoe gaat het met de Clomid? Al last van bijwerkingen?

@Jojoba, op het moment dat ik het las over Etos Zwanger worden had ik er net eentje genomen :( Had het al een tijd in huis, maar nog niet gebruikt. Maar laat het dus ook eerst maar even zitten, is misschien idd niet zo'n heel goed plan. Nu maar weer aan de gewone foliumzuurtjes

@Marykay, Fijn zeg, een follikel van 19 mm en een positieve samenlevingstest, dat is goed nieuws. Zal er de volgende keer toch ook eens naar vragen, want ik ben d'r op een of andere manier ook niet helemaal gerust op. Maar bij mijn ziekenhuis doen ze het dus niet meer.

@Tezz, alles goed? Vervelend he, dat wachten......

@Beppie, Welkom hier! Ik hoop voor je dat de 100 mg wel z'n werk doet. Heel veel succes!

@Haan, al wat gehoord?

@Elke, hoe lang moet je nog tot de vakantie? Gaat hier wel heel snel nu, nog 5 weken het het is al vakantie.... maar voor die tijd moet er nog heeeeeel veel gebeuren pfff. Succes nog even!
    Verder alles goed?

@Jose, heel herkenbaar van dat 'vr'eten, ik kan ook alles wel op wat los en vast zit. Wordt er niet goed van. Mijn buik begint ook proporties aan te nemen die ik niet zo fraai meer vind, probeer steeds een poging te doen om even de sonja bakkeren, maar het lukt even niet.
    De trouwdag was van mijn vriendin, was echt superleuk en idd een goede afleiding.

Nou hier gaat het allemaal wel weer z'n gangetje, heb de eerste 2 Clomidjes alweer naar binnen gewerkt (begin op dag 4) Maar zoals ik al schreef heb ik er deze ronde wat meer 'last' van dat het niet gelukt is. Misschien ook omdat ik zo had gehoopt samen met mijn vriendin op te kunnen gaan. Maar helaas. Ook bekruipt me af en toe het gevoel dat het niet zal gaan lukken. Wist je maar dat het goed kwam. Bij mijn zus zie ik het voorbeeld dat het dus ook echt niet gaat lukken. En dat zonder duidelijke oorzaak. Heel vreemd, maar voor mij ook wel een beetje beangstigend. Maar goed, we moeten maar proberen positief te blijven en er niet al te veel mee bezig te zijn.

Fijne avond nog allemaal. Ik heb al weekend! (al ben ik morgen de hele dag met de rapporten bezig, het voelt toch wel een beetje als weekend)

Liefs!

19. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Daan: wat kl*^#te zeg

Nance: ook voor jou wat een kl*^#te nieuws, kop op he blijf positief

Mila: Jippie een positieve test, snel aan de klus, haha

Ik heb nu zelf 2 clomidjes weggewerkt en wat ik er van merk is meer puistjes en ik heb het warm, als ik op mijn werk wat ingewikkelders moet doen dan normaal ( bijv. verstandskies trekken) staat het zweet overal, mijn handschoenen zijn bijv drijfnat van binnen haha :oops: , maar verder gaat t zijn gangetje

20. Tezzz

Tezzz VIP lid

9 aug 2007
    12.779
    1
    0
    achterhoek
    @Kelly: dat zullen dan wel die opvliegers zijn denk ik ;)

@Ravi: Ik snap heel goed dat als je in je naaste familie ziet dat het niet lukt, je daar niet geruster door wordt. :( Da's wat ik had met m'n moeder. Zij ging op haar 38ste al in de overgang en toen ik dus niet meer ongi werd was ik bang dat ik dat ook zou hebben al :rolleyes: "gelukkig" heb ik dus PCO. Maarrrrrrr jij bent je zus niet! En jouw man is niet jouw zwager! Toch weer andere lijven en dus andere situatie!

@Joseetje: hou er rekening mee dat er misschien nog weinig te zien is. Je zit nog vroeg in je cyclus en met clomid duurt het meestal wat langer voor er een dominant eitje zichtbaar wordt! Veel succes morgen!

en ik wacht rustig verder :rolleyes: :)

Deel Deze Pagina