wie nog meer pco, net begonnen met clomid?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lotje2, Mar 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik kom net uit het ziekenhuis en mijn follikels waren op dag 13 pas 11 mm. Er was niet echt een follikel te zien die groter was dan de anderen? Vorige keer was er op dag 12 al een te zien van 15 mm. Mijn baarmoederslijmvlies was echter al wel goed van dikte? De gyn dacht dat ik misschien mijn eisprong al heb gehad, maar hij vond dat erg vroeg. Aangezien ik vorige week buikpijn heb gehad en steken in mijn linkereierstok denk ik zelf van wel.., maar ja de gyn zal het wel beter weten.

Overigens heb ik ook de vraag gesteld over de etos "zwanger worden" capsules. Voor zover hij wist hebben deze capsules geen nadelig effect voor de Clomid. Dus geruststelling..

Zo wel weer genoeg over mij.

Daan; wat jammer zeg dat het niet is gelukt. Kop op meid, op naar de volgende keer..

Milla; toch nog even afwachten wat de progesteronwaarden zeggen, misschien valt het mee?

Tezz; heb je al getest? Voel je al iets?

Elke; hoe is het met jou?

Groetjes

2. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Milla: ah...da's balen zeg! Maar zoals ik gisteren al zei, daar leek het ook al sterk op :( Hopelijk gebeurd er toch nog wat (verlaat eitje), maar je tempkaartje lijkt wel verdacht veel op mijn oude kaartjes. Ik denk dat je meer zou hebben aan een echo, dan aan bloed prikken. Maar ja...die gyn's lijken daar nooit zo veel tijd voor te hebben he? ;) Succes meis!

@Kelly: volgens mij is dat prima voor dag 9! Bij mij was het bmslvl op dag 12 ook nog dun, maar dat was 'heel gewoon voor dit stadium' zei de gyn toen.

@Jojoba: tja, als je bmslvl al wel goed van dikte was, zou je verwachten dat je eitje (bijna) gesprongen is. Zou best kunnen met je krampen van vorige week natuurlijk! Zou wel vroeg zijn, dat wel. Afwachten dus maar. Moet je nog weer terugkomen voor een echo? Ben benieuwd!

@All: aan de ene kant gaat de tijd heel snel. Zo moet ik nou alweer de kids ophalen van school, terwijl ik voor mijn gevoel net pas thuis ben. Aan de andere kant gaat de tijd heeeeel langzaam :rolleyes:
    Morgen Nod. Heb krampjes, maar ben ook heel moe. Temp nog hoog. Ik ga morgen testen denk ik (en dan waarschijnlijk morgenavond ongi worden ;) ).

Liefs Tezzz

3. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Hi Tezz,

Ja moet donderdag terug komen voor nog een meting, dan zien we het wel weer. Hoop maar dat ie wat vroeger is gesprongen en anders donderdag een wat grotere follikel. Zou toch niet zo zijn dat de clomid 50 mg zijn werk nu niet meer doet? (hoewel het bmslvl wel dikker is geworden)

Spannend voor jou hoor, zal voor je duimen morgen.

Liefs Jojoba27

4. Milla

Milla Niet meer actief

Hoi allemaal,

Nou ik ben zojuist bloed wezen prikken, ik krijg morgen de uitslag. Ik weet nu al bijna zeker dat die negatief is, maar goed dan heb ik echt 100% zekerheid. Ik zal wel weer met primolut moeten beginnen maar deze keer wil ik eerst een gesprek met de gyn MET ECHO :)
    Ik accepteer het niet meer om weer een cyclus door te maken waarin ik totaal niet weet waar ik aan toe ben. [-(

@ Tezzz niet te negatief denken hoor, ik ga voor je duimen dat die test morgen positief is! Dat je moe bent is een goed teken, kan van de progesteron komen.

@ Jojoba, gelukkig kunnen de capsules geen kwaad, fijn! Ga je nu weer met de capsules beginnen? Ik durf het niet meer krijg er tussentijds bloedverlies van. Succes met de eitjes, hopelijk groeit er eentje nog goed door!

@ Kelly, ik weet niet of dat groot is voor dag 9, dat er iets te zien is is sowieso positeif toch? Hopelijk gaat het hard doorgroeien en zie je woensdag een mooi reslutaat.

5. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    He milla,

Balen zeg! Ik heb dat de eerste ronde ook gehad.
    Hopelijk mag jij wel snel beginnen met primolut.

Tirtilisko: Goed joh! DAt ziet er erg mooi uit. Enn u maar wachten!

6. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    Mila: Zit je toevallig ook in het Erasmus?

7. Milla

Milla Niet meer actief

Nee ben in zuid Oost-brabant in een ziekenhuis, hoezo?

8. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Hai,

Milla, jeetje wat kl*te zeg! Ik hoop maar dat er toch goede progesteronwaarden zijn wat dan duidt op een eisprong!

Tezzz, spannend hoor. Ik ga heel hard duimen dat jij morgen in het roze mag!

Kelly, jeetje wat een super ei op dag 9 :thumup: ! Succes woensdag!

Brenda, ik hoop dat je woensdag wat duidelijkheid krijgt. Veel sterkte!

Ravi, gefeliciteerd met je 1-jarige huwelijk :whistle: ! Heb je 's avonds nog wat leuks gedaan?

Jojoba, dat zou wat zijn als je eisprong al zo vroeg is geweest... Kan dat al zo vroeg dan? Ik hoop voor je dat je gewoon nog een mooi eitje ontwikkeld en dat hij donderdag goed te zien is!

Elke, meis hoe voel je je? Houd je het wachten nog een beetje vol :rolleyes: ?
    Heb je inmiddels de spuitspulletjes al binnen? Ik hoop maar dat dat allemaal niet nodig is! Hoe heb je het nu allemaal geregeld? Gewoon zelf betaald? Ik hoop dat je alsnog een oplossing hebt gevonden...

Vanochtend gebeld voor de uitgangsecho, had gehoopt die ik vandaag kon hebben zodat ik vandaag kon beginnen met injecteren. Maar helaas vandaag was alles vol en moet dus morgen komen... We wachten dus maar af.

9. Niet meer actief

Hallo meiden ik kom me hier melden.
    Mijn naam is Naatje en wij zijn sinds aug 2006 onderweg naar een 3de wondertje. In 2007 hebben we 3 ivf behandelingen gehad, van de laatse waren we zwanger van een tweeling, helaas is deze zwangerschap niet goed gegaan. In 1 februari 2008 heb ik een refertilisatie gehad en we hoopte dat het op de natuurlijke weg nog zou lukken.
    Deze cyclus ben ik gevolgd door de fertilliteitsverpleegkundige.
    Vandaag ben ik geweest voor de 2de FM. Helaas niet zo'n mooie echo vandaag, de follikel van 12.3 mm die afgelopen vrijdag nog rechts zat was vandaag niet meer te vinden.Het baarmoederslijmvlies was nu 6.2 en de grootste follikel die we vandaag konden vinden is 10.1 mm.
    Ze hebben meteen bloed geprikt en vanmiddag zou ik de uitslag krijgen.
    Inmiddels hebben ze gebeld, mijn hormoonwaardes waren veelste laag en ik blijk geen natuurlijke eisprong te hebben.
    De volgende ronde mag gaan starten met Clomid. We gaan nu eerst deze cyclus afbreken en een menstruatie opwekken dmv provera. Zodra ik mijn menstruatie krijg begint mijn nieuwe cyclus en op dag 3 mag ik gaan starten met Clomid en dit slik ik dan t/m dag 7.

Mochten jullie nog vragen hebben stel ze gerust!

Groetjes Naatje

10. Milla

Milla Niet meer actief

Goeie morgen,

@ Naatje welkom, het is helemaal duidelijk, succes!

@ Tezzz, jij ging toch testen, en en en? Ben reuze benieuwd!

@ Daan, hopelijk kun je snel beginnen!

Helaas geen eisprong gehad, heb zojuist het ziekenhuis gebeld en de progesteronwaarden waren aan de lage kant. Donderdag heb ik een afspraak bij de gyn, ik denk dat ze dan een echo gaat maken en ik met Primolut en Clomid verder kan.

11. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    Hallo meiden,

Brenda: wat ontzettend naar van die slechte uitslagen :( ik hoop echt dat iui voor jullie een optie is, mag ik vragen welke aantallen er dan waren? of wil je dat liever niet zeggen? in ieder geval duim ik voor jullie.

Mila: ik heb van tempten geen kaas gegeten... maar het is denk ik echt belangrijk dat je FM krijgt, dan heb je tenminste ook duidelijkheid, het is helemaal niet leuk als ze je maar zo aan laten rotzooien terwijl jij je suf tempt en test.

teZZZZ: en? en? en? weet je al wat? ik ben zo benieuwd! hopelijk een posi test. :)

Ravi: nog gefeliciteerd met je trouwdag! en wat leuk van die babytjes onder de topper, nou als dat geen voorteken is? jullie krijgen dus kennelijk een tweeling! :) , nee grapje hoor... ze komen echt die 2 beebs.

Kelly: wat leuk zeg ( nou ja is misschien niet echt het juiste woord) wij lopen echt 2 of 3 daagjes na elkaar, ik heb de testen van sensitest gekocht, en er pas 1 geprobeerd dus ik weet het niet.dat ei van jou op dag 9 is echt super hoor, bij mij was hij op dag 8 10 mm en op dag 12 20 mm, dus dat gaat prima met jouw ei

Jojoba: gaan ze bloedonderzoek doen? het klinkt alsof je ei geweest is toch? het is toch niet zo dat die clomid ineens niet meer werkt?

Daan: ben je al weer een beetje van de teleurstelling bekomen? leuk is het niet nee... ik hoop dat je hoort op de afspraak dat je lekker weer verder kunt he?

Naatje: welkom hier, ik hoop dat je hier lekker je hart kunt luchten , je hebt echt al een lange weg afgelegd, en ook nog zo,n beetje in de omgekeerde volgorde dan ons, bij beginnen van licht naar zwaar en jij komt van ivf terug naar clomid, ik dacht eigelijk dat als het stadium ivf was geweest dat je dan klaar bent met behandelen? gelukkig zat ik ernaast! ik hoop dat ook jou wens snel in vervulling zal gaan en tot die tijd kletsen we hier gewoon! ;)

nou ik heb vandaag op cd 12 m,n 2e fm gehad, hoera! ik heb een ei van 20 mm, ik ben zo blij, ik reageer supergoed op de clomid, en had al bijna m,n ei gemist. dus om de dag klussen nu, ik meende al vruchtbaar slijm te hebben gezien ( wist nooit zo goed hoe dat was) maar dat klopte dus ook , ik dacht eigelijk dat dat de :oops: :oops: :oops: zwemmers van manlief waren die er na gisteren weer uitvielen zeg maar.... maar niet dus....

heb ook een ovutestje gedaan maar die verkleurde maar heel licht, ik moet vmi bellen en dan om de dag klussen, dit is in 17 maanden onze eerste officiele kans!

veel liefs Jose

12. Niet meer actief

@Milla, bedankt!
    wat balen he dat er geen eisprong is, ik duim dat je donderdag verder kan!

@joseetje26, Bedankt voor het welkom heten!
    Ja idd zijn wij aan de andere kant als jullie begonnen, maar ben blij dat we nog een kans hebben gekregen!

Ik wens jou heel veel succes met deze eerste echte kans!

Liefs Naatje

13. Nance83

Nance83 Actief lid

Apr 10, 2008
    190
    0
    0
    effe update van de situatie

vandaag weer zaad ingebracht, afgelopen vrijdag afgesproken om toch effe een week rust te hebben op ziekenhuis, omdat het helemaal afhankelijk is van de uitslagen van sperma en bloed.

de volgende opties zijn eruit gekomen.

bij geen zwemmers ivf, bij meerdere zwemmers kunstmatige insiminatie en bij goede resultaten eisprong opwekken.

mijn mannetje heeft er geen gevoel over!

dus afwachtte maar 4 juni krijgen we de uitslag, pfff nog lang he, ondertussen gaan we maar gewoon door.

En alles nog niet genoeg is heeft mijn hondje waarschijnlijk hd, dadelijk met haar naar de dokter, zit allemaal niet mee.

14. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    @Jose: gefeliciteerd met jullie eerste kans! Maak er wat moois van he! :)

@Milla: balen dat je geen eisprong hebt gehad. Maar gauw een einde maken aan je cyclus en de volgende poging de clomid verhogen denk ik? En fm's? Alvast succes gewenst!

@Nance: dus weer even afwachten? Hmm...ik hoop voor je dat de zaaduitslagen nog een beetje hoopgevend zijn! Baluh van je hond...onze kat heeft iets vergelijkbaars helaas. En vooral de laatste tijd begint het steeds erger te worden. :( Is nie leuk! :(

@All: ja, ik heb getest. Maar meer dan een indrooglijntje kan ik er niet van maken helaas :( Ik heb 'm in m'n album gezet voor wie 'm nog wil zien. Foto wel pas gemaakt na een uur, maar het ziet er eigenlijk hetzelfde uit als na een half uurtje. Helaas zag íe er na 10 minuten nog niet zo uit :rolleyes:
    Maar nog geen rood gespot en temp was vanmorgen nog hoog, dus nog niet alle hoop is verloren! En als ik morgen nog geen rood heb gezien, test ik donderdagochtend lekker weer! Afwachten dus. ;)

Liefs Tezzz

15. mummie2b80

mummie2b80 Bekend lid

Mar 29, 2008
    922
    0
    0
    hoi,

Joseetje: bloedwaarden hormonen waren weer even laag als in december. De arts denkt dat het zaadonderzoek een negatieve uitslag zal geven. Het is meer een formaliteit. Dan zal het ongeveer iets van 200.000 zijn en dat is natuurlijk niet veel.
    Met zulke bloeduitslagen kun je geen goede kwaliteit zaad hebben.

Ondertussen heb ik wel flinke opvliegers van de clomid.Morgen ziekenhuis!

16. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

Sep 16, 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    he Joseetje wat grappig idd dat we achter elkaar aan hobbelen, zitten we straks samen op dat wachtbankje ;) Maar wat is jouw ei snel gegroeid zeg! Succes met klussen!

Hoeveel groeit een eicel gemiddeld per dag eigenlijk?

Tezz: nog nieuws na je test of nog geen :evil: :evil: te bekennen? Want ik blijf dan hoop houden en duimpjes draaien! [-o<

Naatje welkom hier helaas

Op de rest reageer ik misschien morgen weer want moet nu weg!

17. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Haai,

Tezz, jeetje je houd het wel spannend hoor! Ik hoop echt dat hij dan donderdag hartstikke positief is!

Elke, hoe gaat het bij jou? Heb je al een voorgevoel? Wanneer ga jij testen? Meisje ik hoop dat jij en Tezz zometeen lekker roze kleuren!

Naatje, welkom!

Milla, wat shit zeg dat er geen eisprong is geweest! Ga je donderdag nog wel aandringen op meer controles?

Joseetje, joehoe wat een mooi ei :thumup: . Meis heel veel plezier met het klussen! Doe je best!

Nance, hebben ze nog gezegd wat de zaadaantallen waren vandaag bij het insemineren? Heel veel sterkte.. Ik hoop dat jullie volgende week woensdag duidelijkheid krijgen!

Brenda, succes morgen!

Kelly, ze gaan uit van ongeveer 2mm per dag.

Vandaag was tijdens de uitgangsecho alles weer rustig en kan ik dus weer beginnen met de tweede IUI. De eerste injectie zit er dus weer in. Volgende week dinsdag alweer een follikelmeting, pfoe laat dit de ronde zijn!!!!!

18. Niet meer actief

Bedankt!

Fijn dat de uitgangsecho er mooi rustig uitzag en dat je weer kan beginnen met de tweede IUI...succes, ik :thumup: voor je dat dit de ronde zal zijn!

19. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    joehoe Daan, dit word echt helemaal jouw ronde meid! voor minder doen we het niet he?

Kelly, ja we hobbelen lekker achter elkaar aan ja, kunnen we bij elkaar afkijken hi hi, jep en straks samen op het wachtebankje ja....

ik moest vanmiddag het zh bellen, ben ik het gewoon vergeten? nou ja zoveel bijzonders zouden ze toch vast niet te melden hebben gehad denken jullie niet? of had ik morgen voor nog een echo gemoeten? nee toch? :( , nee dat geloof ik niet..... nou ja ik ga straks maar even klussen hahahahha.

oja kelly volgens mij groeid een ei 2 mm per dag, bij mij was dat dus 2,5 mm per dag, volgens mij is dat best snel.. ik hoop voor jou volgende meting ook een mooi ei. trouwens hij was al mooi

tezz, ik ga eens even in jouw album neuzen naar je indrooglijntje foto en je ovutests, ik ga de datums er ook maar op schrijven, m,n ei staat op springen en ik zag echt niks? moet ik soms 2 keer per dag zo,n test doen ofzo? of gaat dat lh hormoon niet zo snel? ff bij jou spieken.

zo en ik ben aan het speuren naar een camping in frankrijk, wat zou het toch super zijn als dat de laatste vakantie met z,n tweetjes zou zijn..

veel liefs Jose

20. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

May 30, 2007
    2,431
    0
    36
    zuid holland
    he tezzz, nee ... ik zie helemaal niks, ook geen indrooglijntje, mischien is het nog wel gewoon te vroeg, geen bloed geeft moed, toch? mijn ovutest ziet eruit als jouw test op dag 15, de volgende dag sprong hij bij jou? nou dan ga ik toch maar klussen hahaha stomme testjes ;)

gr jose

Share This Page