heee meiden, ik heb vmi zh gebeld en moet idd 5 juni bloed gaan prikken voor mijn progesteron waarden? waarom gaan ze dat doen? betekent dat dan dat er nog steeds iets verkeerd kan gaan? ik bedoel ik heb toch nu netjes een eisprong gehad? ik vind het maar niks. verder werd er gevraagd of er word gecontroleerd of er een eisprong is geweest? ik denk het wel... vandaag had ik een echo terwijl het 4 dagen geleden al op springen stond, dus het zat er natuurlijk dik in dat hij al weg was.... ik weet het niet precies? volgens mij controleren ze dat wel. het vergrote eifollikel was kleiner geworden en niet meer mooi rond van vorm en slapjes, was dus leeggelopen en dat schijnt goed te zijn want dan spoeld het eitje eruit gr jose ik lees ook dat sommige meiden een samenlevingtest krijgen, terwijl wij die helemaal niet hebben gehad? lijkt me ook wel spannend om daar de uitslag van te krijgen
Naam: joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: eerste ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: 5 juni Voor: bloedprikken progesteronwaarden
Naam:joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: eerste ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: 5 juni Voor: bloedprikken progesteronwaarden Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 31 mei Bijzonderheden: 3e ronde clomid 100mg Volgend bezoek gyn: cyclusdag 2/3 Voor: uitleg spuiten Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 26 mei Voor: uitgangsecho Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 8 juni uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 4de ronde clomid 1st x 150mg Volgend bezoek gyn: di 10 juni 12.45u Voor: uitslag progesteron van 30-5 & 2-6 en hoe nu verder indien niet zwanger Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 3 juli Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: 19 mei Voor: Kijken of gesprongen ei inderdaad een echt ei was! Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje NOD: rond 14 juni??? Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,1ste ronde clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: zaterdag 31 mei Voor: om te kijken of mijn ei(tjes) gesprongen is Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: nog geen idee, eerst nog ongesteld worden Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: nu aan provera en dan 1e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:dag 9 volgende cyclus Voor: follikelmeeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:bezig voor de eerste NOD: Weet ik niet Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. Weinig resultaat gezien Volgend bezoek gyn: Bij volgende cyclus Voor: start puregon Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt. ------------------------------------------- Zo ik heb de lijst weer even netjes gemaakt, hij is weer up to date. Als je je gegevens wijzigt schrijf dan tussen de color green haakjes zo blijven de kleuren staan. Check nadat je ok drukt of het goed is, mochten de quote haakjes er nog staan, heb je maximaal een uur om het te wijzigen.
dank je marykay, fijn he al die computermutsen ahahahha daarom werk ik in de zorg pc, heb ik altijd ruzie mee hahah gr jose
Hai meiden, Nou het gaat vandaag al weer een stuk beter met me en nu kan ik ook weer op iedereen reageren. @Tezz, balen dat de duivels zijn gekomen ik had zulke goede hoop voor jou, nu hoop ik en duim ik dat juni de maand voor jou is. @Elke, ik duim ook super hard voor jou dat jij de eerst volgende bent in het rose! Trouwens, bij het topic 1ste ronde clomid heb ik goed nieuws gelezen over Lovely30. Zij heeft hier kort meegeschreven, stopte toen vanwege het treurige nieuws dat haar vader was overleden. Besloot later toch weer te beginnen en is nu zwanger met de 2e ronde clomid!! Dus meiden het kan echt! @Ravi, wat heerlijk oppassen op je kleine nichtje en ook nog een dikke positieve ovu-test! Is alles goed gegaan met Silke? Heb je haar alleen in de auto gehad. Spannend lijkt me dat om voor het eerst met zo'n klein hummeltje in je auto te rijden. Rijdt toch anders! @Joseetje, graag gedaan, ik vind het leuk om te doen. Het bloed prikken is een extra check om te zien of je een goede eisprong hebt gehad. Of je een mooie hoge waarde hebt, of op het randje wat ik gister had. Ben vanochtend weer geprikt. Woensdag voelde ik helemaal niets, maar die van vanochtend was pijnlijk. Helaas maandag nog een x maar dan weer in mijn andere arm. Ik voel me echt zo'n speldekussen. Wel super dat je zo goed op de clomid hebt gereageert. De samenlevingstest heb ik deze ronde ook pas voor het eerst gehad. Dit verschilt ook zo per ziekenhuis, sommige ziekenhuizen doen ze helemaal niet. @Winnie Pooh, welkom en veel succes met de behandeling voor een brusje voor Thomas. Ik ga zelf nog voor de 1ste dus ik heb geen ervaring met PCO na een zwangerschap. @Suzanne, ja zo gek al die verschillende methodes bij de ziekenhuizen. Ik kreeg de 1ste 3 rondes alleen eén uitgangsecho op cd 3 en bloedprikken op cd21. Veel succes met spuiten ik duim voor dat het snel raak is. @Brenda, jij ook heel veel succes met spuiten straks en mijn duimen draaien ook voor jou! Wel fijn dat je nu in Leiderdorp zit en zelfs een huiskamergevoel ervaart. Succes! @Kelly, super die eitjes van je! Ik weet wat je voelt met zo vaak naar het ziekenhuis. Ik moest deze week ook 3 x achter elkaar en maandag al weer. Maar het is voor een goede zaak! Je hebt nu toch een kans dat alleen je grote ei doorzet en dan heb je toch geen overstimulatie? Ben je niet bang dat de 25mg clomid straks weer helemaal niets doet? Of praat ik je nu zorgen aan. @Milla, wat jammer dat je geen eisprong hebt gehad deze ronde. Lees ik het goed in de lijst dat ze je dosis nog niet verhogen naar 100mg? Heel veel succes! @Haan, ik weet niet of je nog meeleest. Wat een sterk besluit heb je genomen om een rustpauze te nemen. Daar heb ik heel veel respect voor. Ik hoop dat de pauze je goed doet en je daarna snel zwanger zal raken. @Daan, heel veel succes met de tweede en ik hoop, duim en bid zo hard voor hopelijk je laatste ronde. Ik ga een kaarsje voor je branden. Vandaag heb ik van mijn lief zo'n lief kadootje gehad. Twee geluksbrengers als een versiering op het kadootje zat net zo'n gelukspoppetje als op mijn avatar (ik ga zo een nieuwe foto maken), die ik al van een vriendin had gehad, en in het pakje een budhabeeldje (paars en glow in the dark die zal ook op de foto zetten in mijn album stoppen) @Lotje en Marieke lezen jullie misschien ook nog mee? Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en jullie steeds dichterbij jullie wondertje zullen komen. Ik denk aan jullie en duim ook voor jullie. @Evamariah, welkom en succes met je behandeling. Tja die inwendige echo's zijn zeker geen feest en al helemaal niet op cyclusdag 3, maar je went er zoals Ravi al zei toch aan. Tip, ik heb trouwens wel altijd een jurk of een lang shirt aan zodat ik niet zichtbaar in mijn blote kont naar die stoel loop. Geeft mij nog een beetje het gevoel van waardigheid @Nance, Jojoba, Naatje en Sophia jullie ook heel veel succes! @Zora, hoe gaat het met jou. Lukt het afvallen goed en heb je een al wat kortere cyclus? Ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben! liefs, marykay
Goedemorgen allemaal, Helaas geen roze nieuws hier. Test was zo negatief als het maar zijn kan. Temperatuur is ook naar beneden vandaag, dus even afwachten op die en dan op naar de volgende ronde waarin ik een spuitjunkie wordt . SPANNEND! Jullie allemaal nog heel veel succes deze ronde. Iemand moet het toch gaan lukken?! Dat juni maar onze maand mag worden Liefs Elke
Hoi, Elke: balen zeg! Nu maar hopen dat ze snel komen dan kun je weer beginnen met de hormonen. Ik neem aan dat je Puregon gaat spuiten? Evamariah: Heb van de week uitleg gekregen over IVF. Maar het zijn ander soort hormonen dan clomid. Ravi: spannend zo'n postieve test! Kelly: wat gaat ze nu doen met de overstimulatie. Mag je de volgende rond wel weer gelijk beginnen of moet je wachten ? Hier nog steeds rustig! Ik mag zondag misschien voor een echo, maar het is waarschijnlijker dat het maandag wordt. ze bellen me dan vandaag even, omdat ze van de week niet wisten of er zondag een plekkie was. IVF en ICSI klanten gaan dan voor. En mijn echo kan ook op maandag dag 11. Wel fijn dat je ook op zondag bij hen terecht kunt. Verder zijn we erg nieuwsgierig naar het zaad van mannetje. Helaas moeten we daar nog zeker een week op wachten. HIerna krijgen we ook te horen of ze zijn zaad zullen invriezen.......dat geeft wel een gerust gevoel. Verzekeringstechnisch zal het nog wel een hoop rompslomp geven. XX
Goeiemorgen allemaal, @Elke, he bah, wat balen zeg! Maar nog geen dus. Dan idd maar hopen dat ze snel komen (of misschien toch helemaal niet natuurlijk). Dan kun je weer verder. Spannend dat je nu moet spuiten. Hoop dat dat het gewenste resultaat gaat opleveren. Ik vind idd ook dat er nu toch wel weer eens een zwangere mag komen hier hoor. @Marykay, fijn dat het alweer een beetje beter met je gaat. Ik hoefde Silke niet met de auto op te halen (gelukkig maar, want idd lijkt me dat ook best wel eng zo'n eind met haar in de auto) ze is nl al vanaf dinsdag bij m'n ouders. Mijn zus moest gecureteerd worden, er zat (zit) nog een stuk placenta in haar baarmoeder. Maar helaas is het mislukt, ze krijgen het er niet uit Ze moet nu over twee weken weer voor een gesprek, de arts wist niet wat hij ermee aan moest. Wel heel sneu, ze mist haar dus ook heel erg. Maar het oppassen ging goed, echt heel erg leuk, heb heerlijk een stukje gewandeld met haar en onze hond. Ze begint nu ook echt te lachen en te brabbelen en je na te toen (proberen haha). Morgen heb ik haar weer de hele middag en dan komen ze haar weer ophalen. @Joseetje, als ze je progesteron meten weten ze zeker of je een eisprong hebt gehad en kunnen ze ook zien of het een 'goeie' is geweest volgens mij. Denk dat het gewoon voor de zekerheid is. Wij hebben ook nog nooit een samenlevingstest gehad, wat ik best jammer vind, want ik twijfel er nog wel eens aan of dat wel in orde is. Maar bij mijn ziekenhuis doen ze het niet, ik heb er eens naar gevraagd. Maar als ik in augustus weer naar het ziekenhuis moet ga ik het nog eens vragen. @wendy, Welkom hier. Hopelijk mag je snel aan de Clomid en heeft het weer hetzelfde resultaat als de vorige keer Hoeveel rondes Clomid heb je toen gehad? Hier vandaag weer een positieve ovu-test. Nu vraag ik me dus af of je die dus alleen krijgt als je ei nog niet gesprongen is, of is ie ook nog positief vlak na het springen? Ik heb die van Cleaurbleu (digitaal) en de vorige keer had ik hem ook 2 dagen positief. Of is dat altijd zo? Ik zal even opschieten, zometeen op verjaardag. Fijn weekend! Liefs!
he ravi. ik had met die ovutesten ook 2 dagen een positieve, maar je moet het volgens mij niet zien als 2 dagen als je binnen 24 uur 2 positieve testen hebt. ik had op cd 13 s,ochtends om 10:30 licht posisitef s,avonds om 22:30 knal positief cd 14 s,ochtends om 10:30 knalpositief s,avonds om 22:30 lichter positief cd 15 s,ochtends om 10:30 negatief ik las dat je tegen je eisprong het beste 2 per dag kon doen, er was idd s,ochtends nog niet veel en s,avonds knalde het eruit, dus ik heb echt de lh piek redelijk precies binnen een periode van 12 uur kunnen uitvogelen. ik rpobeer steeds een foto te plaatsen maar die moet ik verkleinen en dat lukt niet. anders kon je het zien. tijdens het springen was hij al iets minder positief, op cd 14 kreeg ik rond 20:00 s,avonds echt stevige eipijn, het streepje was toen al lichter geworden. al weet ik niet hoe dat zit met die pijntjes, doet het zeer voor tijdens of nadat hij is gesprongen? groetjes jose
Hoi Ravi en de rest, Bij de eerste heb ik vijf rondes clomid gehad. Net toen ik zo iets had van kom maar op met de volgende stap, bleek de laatste ronde clomid te hebben gewerkt. Ik had er eigenlijk niet op gerekend en ik geloofe het ook pas echt toen ik met 8 weken een echo kreeg en een hartje zag kloppen. Ik had ook heel veel bijwerkingen van de clomid, zodat het voor mijn gevoel elke maand wel raak kon zijn geweest. Iedere keer misselijk, extra goede reuk, veel slapen enz. enz. Maar ja...allemaal voor een goed doel dat ik niet meer zou willen missen. Alleen komt de klap na elke ronde dan zo hard aan. Groetjes Wendy.
Hoi meiden, Ik kom even melden dat ik ietsje minder hier kom schrijven, voorlopig althans. Wij zijn nu bezig met ons huis aan het verbouwen en dat geeft aardig wat stress. Ik schrijf in verschillende topics en dat is normaal allemaal goed te doen, maar is een beetje te veel nu. Succes allemaal en tot later!
hee elke, wat jammer zeg dat je ongie bent geworden, ik hoopte stiekum dat deze ronde het toch zou worden, helaas.... nou ja op naar de volgende stap, het duurd even maar dan heb je straks ook wat he ? ik hoop dat het nu toch niet meer nag zal duren. mila: ja verbouwen is altijd stressvol, toen we net de sleutel van ons nieuwe grote huis hadden kregen wij die slechte zaaduitslag, nou ik kan je zeggen dat het huis niet is geworden zoals de bedoeling was , de afwerking vonden we ineens niet meer belangrijk enzo... neem rustig je tijd, maak er wat moois van en daarna horen we gewoon weer van je hoe het gaat, rustig aan.......... veel iefs jose
Hallo allemaal, Nou jullie hebben ook niet stilgezeten... Ben je een paar dagen weg dan moet je wel heel veel paginas doorworstelen. Ik hoop dat ik alles zo goed onthouden hebt! Jose, ja het echte wachten is natuurlijk nu begonnen voor jou. Spannend hoor! Veel succes op het wachtbankje! Tezz, wat shit zeg dat je ongi ben geworden! Hoe gaat het met je? Eerste clomidje alweer ingenomen? Ik ga weer hard duimen voor jou deze ronde! Suzanne, die mega opvliegers herken ik inderdaad. Dat is ook één van de redenen waarom ik ben overgestapt naar het injecteren van Puregon. En daar heb je dus helemaal geen bijwerkingen van. Van de pregnyl heb ik persoonlijk niets gemerkt. Jij veel succes in de wachtweken! Brenda, jij veel succes morgen met de follikelmeting en met de zwemmertjes! Krijgen jullie ook meteen de uitslag dan? En krijg je deze ronde dan gelijk IUI of mag je daar pas de volgende ronde mee beginnen? Ik hoop voor jullie dat het er allemaal goed uitziet! Naatje, wat een supergoed nieuws zeg dat de zwemmers zo goed vooruit zin gegaan! Hopen inderdaad dat jij goed aanslaat op clomid, met een mooi ei waarop de zwemmers zich kunnen gaan storten! Nance, nog een paar nachtjes en dan is het dan eindelijk woendsdag. Ik hoop echt dat jullie goed nieuws gaan krijgen! Marykay, jeetje wat balen zeg! Heeft het ziekenhuis een mogelijke uitleg hoe het komt dat de progesteronwaarden zo laag zijn? En heb je het nog een keer besproken met de arts over de LEO operatie? Geef het wel aan dat je dit niet lang volhoudt! Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt en dat je snel duidelijkheid zal krijgen! Wat heb je een lief mannetje zeg met zon cadeau! Helemaal goed! Jojoba, wel goed dat jullie zoveel geklust hebben! En nu maar succes met het wachten! Milla, wat goed zeg dat je nu follikelmetingen krijgt! Fijn dat je de duidelijkheid hebt die je wilde! Heeft de spotting zich al omgezet in ongi? Orie, welkom! Ravi, nog gefeliciteerd met je mannetje! Had je een grote verjaardag of was het wel relaxed? En wat een goed nieuws van je positieve ovu-test! Heb je wel tijd gehad om te klussen? Alles goed met Silke? Groeit ze goed? Jeetje wat heftig voor je zus allemaal! Evamariah, natuurlijk ben je welkom. Hier kan je al je vragen stellen en je gal spuwen! En aan die inwendige echos ga je vanzelf wennen. De eerste keren is het niet zo prettig, maar nu ben ik zover dat ik zo benieuwd ben naar wat er te zien is, dat het eigenlijk alleen nog maar een noodzakelijk kwaad is, ha, ha. Kelly, wat een goed nieuws zeg dat de slt positief was! Nu maar afwachten Wendy, jij ook welkom! Elke, jeetje wat een teleurstelling weer :c: ! Ik had het zo gehoopt voor je! Kan je er allemaal nog een beetje mee omgaan? Heb je morgen uitgangsecho of doen ze daar niet aan in jou ziekenhuis? Ga je morgen dan ook beginnen met injecteren, hoeveel eenheden worden dat? Heb je al de spuitspullen al binnen en deed de apotheek moeilijk? Nou meis heel veel succes met de volgende ronde en ik leef met je mee. Ik heb vorige week Puergon gehaald bij de apotheek, het ziekenhuis had een machtiging voor me uitgeschreven. Ik wacht wel af. Mocht je nog vragen hebben over het spuiten dan hoor ik het wel! Ik hoop dat ik nu op iedereen heb gereageerd, zo niet sorry! Hier gen bijzonderheden. Het injecteren gaat nog steeds goed, dinsdag moet ik weer voor een follikelmeting en dan hoop ik, als alles er goed uitziet aan het eind van de week de inseminatie. Maar goed eerst nog even dinsdag afwachten! Iedereen nog een heel fijn weekend!
van de 4 eitjes is er op dit moment nog een van over van 22,6 mm ( gisteren) en een vervormende eicel van 15 mm, de rest in verschrompeld. Zeer waarschijnlijk zal alleen die van 22,6 mm gaan springen! En dan heb ik idd geen overstimulatie gehad, daarom ga ik ook vragen of ik de volgende ronde weer 50 mg mag! Ipv 25 mg en misschien geen ei........ Ben doorgegaan met de ovulatietesten en vanochtend werd het teststreepje al wat donkerder maar nog niet net zo donker als de controlestreep, dus misschien vanavond goed nieuws? Moet morgen weer naar het ziekenhuis en mijn ei zal er dan nog wel zitten denk ik......morgen dag 16
HOi, Jeetje zeg het wordt wel druk hier. Ik houd het af en toe even niet meer bij. Daan: Ik kan deze cyclus nietmeer met iui beginnen helaas. Komt net niet uit allemaal. Als ik mijn ovulatie heb (gehad) is de uitslag van JOn's zaad er pas.Volgende cyclus dus............ Dan ga ik ook spuiten met puregon!
Naam:joseetje26 Leeftijd: 27 Bezig sinds: jan 2007 Kinderen: ga voor 1ste kindje NOD: rond 12 juni Bijzonderheden: eerste ronde clomid, zwemmers ok Volgend bezoek gyn: 5 juni Voor: bloedprikken progesteronwaarden Naam: Elke29 Leeftijd: 29 Bezig sinds: juni 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 31 mei Bijzonderheden: 3e ronde clomid 100mg Volgend bezoek gyn: cyclusdag 2/3 Voor: uitleg spuiten Naam: Ravi Leeftijd: 29 Bezig sinds: maart/april 2007 Kinderen: 1e kindje NOD: 16 juni?? uitgaande van 30 dagen Bijzonderheden: vierde ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: voorlopig niet, als ik in augustus nog niet zwanger ben krijg ik een kijkoperatie Voor: vervolgplan Naam: Haan Leeftijd: 25 Bezig sinds: januari 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: 10 mei Bijzonderheden 4de ronde Clomid Volgend bezoek gyn: nog onbekend, moet op de eerste cyclusdag een afspraak maken Voor: HSG Naam: Daan81 Leeftijd: 27 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: 1ste kindje NOD: - Bijzonderheden: 3 rondes Clomid, nu 2e ronde injecteren Puregon en Pregnyl Volgend bezoek gyn: 3 juni Voor: follikelmeting Naam: Marieke1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: okt 2006 gestopt met de pil. Sinds september 2007 echt actief bezig. Kinderen:1ste kindje NOD: ??? Bijzonderheden: Zaad mannetje slecht, Clomid 100mg slaat wel aan. Volgende ronde hopelijk IUI! Volgend bezoek gyn:Wachten op vragenlijst, daarna afspraak maken voor bewerkingstest. Voor:na afspraak gemaakt te hebben naar het zh voor een bewerkingstest van hubbies zwemmers! Naam: Marykay Leeftijd: 31 Bezig sinds: dec 2006 pil gestopt / actief mei 2007 / sinds dec 2007 mmm ivm PCOS Kinderen: bezig voor 1ste kindje NOD: 8 juni uitgaande van cyclus 35 dagen Bijzonderheden: 4de ronde clomid 1st x 150mg Volgend bezoek gyn: di 10 juni 12.45u Voor: uitslag progesteron van 30-5 & 2-6 en hoe nu verder indien niet zwanger Naam: Tezzz Leeftijd: 31 Bezig sinds:mei 2007 Kinderen: dochter van 6 en zoon van 4 NOD: 3 juli Bijzonderheden: Clomid 50 slaat goed aan! Uitslag samenlevingstest: een dikke plus! Progesteron was ook goed, dus nu mogen we het een paar maandjes zelf gaan proberen! Nu 3e ronde clomid. Volgend bezoek gyn: als ik niet zwanger word in augustus weer Voor:nadere onderzoeken Naam: Brenda80 Leeftijd: 27 Bezig sinds:aug 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje (ook bezig met adoptie in beginstadium) NOD: half mei? Bijzonderheden: nu aan primolut en dan 50 mg clomid Volgend bezoek gyn: geen idee, moet bellen na eerste kuur. Voor:... Naam : Zora Leeftijd: 24 Bezig sinds: februari 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: geen idee, nog geen eisprong gevoeld tot nu toe Bijzonderheden: doorgaan met afvallen en afwachten wat cyclus doet.. Volgend bezoek fert.arts: 29-7 18.15 uur Voor: Verloop cyclus bespreken, en daarna follikelmetingen of clomid.. Naam: Fleur76 Leeftijd: 31 Bezig sinds: 14 april 2007 Kinderen: eerste kindje Uitgerekend: half dec Bijzonderheden: zwanger na 2e ronde Clomid (50 mg) Volgend bezoek gyn: 6 mei 8.30 Voor: hartje klopt, ik ben precies 8 weken. Naam: Sophia Leeftijd: 32 Bezig sinds: juni 2006 Kinderen: 0 NOD: ca. 31 mei 2008 Bijzonderheden: Sinds 09-04 PCO geconstateerd. Vanaf 22 april aan de Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: 19 mei Voor: Kijken of gesprongen ei inderdaad een echt ei was! Naam: Jojoba27 Leeftijd: 28 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: 0 NOD: ??? Bijzonderheden: 3de clomid kuur 50 mg , zaad man, HSG en samenlevingstest uitstekend Volgend bezoek gyn: volgende cyclus, indien nog niet zwanger Voor: - Naam: Kelly1980 Leeftijd: 27 Bezig sinds: juli 2007 Kinderen: gaan voor eerste kindje NOD: rond 14 juni??? Bijzonderheden:4-4-08 PCO vastgesteld, 28 april: zaad goed,1ste ronde clomid 50 mg Volgend bezoek gyn: zaterdag 31 mei Voor: om te kijken of mijn ei(tjes) gesprongen is Naam : Milla leeftijd:28 Bezig sinds:Juni- Juli 2007 (van dec tm feb pauze genomen) Kinderen:we gaan voor een derde kindje. NOD: nog geen idee, eerst nog ongesteld worden Bijzonderheden: 2e ronde Clomid 50 mg mislukt Volgend bezoek gyn:10e dag cyclus Voor: follikelmeeting Naam : Naatje leeftijd:31 Bezig sinds:aug 2006. Kinderen:2 dochters van 9 en 8 NOD: nog geen idee Bijzonderheden: nu aan provera en dan 1e ronde Clomid 50 mg Volgend bezoek gyn:dag 9 volgende cyclus Voor: follikelmeeting Naam : Suzanne26 leeftijd:26 Bezig sinds:Augustus 2007 Kinderen:bezig voor de eerste NOD: Weet ik niet Bijzonderheden:5 clomidkuren gehad en 1 x pregnyl gespoten. Weinig resultaat gezien Volgend bezoek gyn: Bij volgende cyclus Voor: start puregon Naam: Nance83 Leeftijd: 25 Bezig sinds: mei 2007 Kinderen: eerste kindje NOD: 18 juni Bijzonderheden: wachten op uitslagen! zaad, bloed Volgend bezoek gyn: 4 juni Voor: uitslagen en behandelplan! -------------------------------------------- Dit berichtje a.ub. laten staan: Wil je je aan dit lijstje toevoegen, of je gegevens updaten, quote dan dit bericht en haal vervolgens aan het begin en einde van het bericht de woorden quote met de haakjes weg en pas de tekst aan voor je op ok drukt. -------------------------------------------
Hallo meiden, poeh, inderdaad veel geschreven, maar ik vind het wel heerlijk om na het eten even achter de pc te kruipen om alles te lezen evamariah, hopelijk heb je wat meer duidelijkhied de 16e, en wat je vriendin zegt klopt niet altijd hoor, na clomid meteen ivf gebeurd alleen als de zwemmers niet goed zijn, meestal ga je na clomid het iui traject in. tezzz: vind je het vervelend dat je de volgende ronde(s) geen echo,s krijgt? of vind je het wel lekker rustig niet steeds naar het zh op en neer? jouw ovu test ging wel prima en je voelde ook ei pijn, en je tempt... volgens mij heb je je wel prima ingedekt om tijdig je ei te signaleren toch? Kelly: ik had van de primolut ( zelfde als provera) ook van die enorme bijverschijnselen, ik veranderde gewoon in een agressieve miep, kon om alles wel boos worden . nou je lichaam lost dat zelf dus netjes op door de andere eitjes te laten verschrompelen, ik zou als ik jouw was toch al maar flink gaan klussen want bij mij was hij op dag 16 net weg. Marykay, gelukkig gaat het weet wat beter met je... ups en downs he? hoort er allemaal bij. na hoeveel rondes heb jij die samenlevingstest gehad, en heb je hier zelf om gevraagd? winnie de pooh, hoi . ik hoop dat je hier niet zo lang zult schrijven, dat het maar snel raak mag zijn he? Daan, jeetje wat gaat dat vlug al bijna weer een inseminatie, ik heb steeds het idee dat iui langer duurd dan een gewone cyclus maar dat is natuurlijk helemaal niet zo, nou meid dan word deze het gewoon. heeft de apotheek moeilijk gedaan? of begrijp ik dat nu verkeerd, vergoeden ze het toch wel? en zo niet wat ben je dan kwijt aan al die spuiten?, ik hoop dinsdag op een mooi ei ( of misschien stiekum wel 2 ) brenda, spannend he? die zaaduitslag, we hopen op goede zwemmers he? nou hier niets nieuws, ik voel niks hahaha maar dat zou ook wel erg vroeg zijn. nee wachten en nog eens wachten, ik moet zeggen dat ik er niet zoveel aan denk groetjes jose
ik heb al enkele dagen pijn aan mijn buik normaal links dat is ten hoogte van darmen, spastische darmen en nu heb ik het rechts, ikzelf denk dat het aan mijn eierstok is, waar de pco zit, zo'n stekend gevoel, ook tijdens het klussen doet het pijn. Herkent iemand dit? ik maak me zorgen, moet tot woensdag wachtten om het te kunnen zeggen bij de arts,
HOi Nance: ik kan je hierniet echt verder mee helpen. Hoop dat ik deze keer eens een keer een eisprong krijg. Ik kom net terug uit de kliniek. Mannetje zaad ingeleverd. Ik een fm. Mijn eitje was 12 mm aan de ene kant en aan de andere kant was er een van 10 mm. Die van 12, daar hopen we een beetje op. IS 12 mm voor dag 11 redelijk? Weet iemand dat? Vrijdag mag ik weer terug. Dan zijn de eerste uitslagen van het zaad er ook en weten we ook een beetje of het zin heeft om te klussen! xxxx