Elke, hoe gaat het met je? Inmiddels al ongi? Ik hoop zo voor je dat er nog niets is en dat je alsnog een vette positieve test in handen krijgt! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Hallo allemaal! Mag ik hier ook komen kletsen? Vandaag bij de gyn geweest en ook ik heb PCO. Ik ga na mijn intake op 20 juni starten met 50 mg Clomid! Vind het heel spannend allemaal!
heee nance, ik vind het heel erg herkenbaar wat jij schrijft, ik had rond de eisprong ook echt zo,n zeurende pijnlijke flank zeg maar en idd aan de kant waar het ei van plus 20 mm zat, herkende het echt als eipijn en ook met klussen niet fijn nee, na de sprong was het gevoel er nog een beetje en de volgende dag was het weg... ik zou me geen zorgen maken, jij had ook een flink ei en alles word lekker gestimuleerd zij de echo dame, echo deed ook zeer! gr jose
brenda, je ei groeit zo,n 2 mm per dag dat zou betekenen dat hij op dag 14 18 mm is, dat is goed en meestal duurd het met clomid wat langer dus dan groeit hij nog iets, ik had op dag 12 20 mm, maar dat zegt dus echt helemaal niks over de kwalitiet van het ei, ik hoorde zelfs dat een langzaam groeiende beter is dan een snelle maar of dat echt waar is? volgens mij zit je netjes op schema hoor... en anders vraag je het toch steeds aan de echoscopist? die bestook ik ook steeds met vragen.. hoe dik was je bmsv? gr jose
HOi Ik weet niet meer hoe dik het bmsv was, maar het was redelijk. Nog niet echt super zei hij. Er waren wel een heleboel eitjes rond 8 mm, maar die zouden waarschijnlijk niet doorgroeien. Vindt het allemaal wel spannend nu. Gelukkig is er nu controle en daar voelen we ons beiden prettiger bij.
Linda: natuurlijk mag je gezellig meekletsen. We hebben al een aardig groepje bij elkaar. Helaas nog weinig zwangeren. Hoop volgende maand op een boom! Fijne avond
Hallo Linda welkom hier! Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest en heb nu 2 eicellen 1 van 26!mm en 1 van 17 mm, volgens mij wacht de een op de ander haha Heb vanavond wel voor het eerst in mijn leven een positieve ovulatietest! We weten wat ons te doen staat! Woensdag weer terug naar zh
he brenda, ja is veel beter joh onder controle, dan leer je zeg maar ook herkennen wat je voelt, dat je ei pijn ook als eipijn herkent en je kunt meteen ff checken of ovu testen werken ,daar heb ik maar meteen gebruik van gemaakt hahahah van dat bmsv had ik idd ook dat het lang dun bleef, dat hoort kennelijk. ja spannend he? ik ben steeds heel nuchter geweest maar ik heb echt het gevoel dat we op de perfecte tijd geklust hebben. vandaag kwam ik op mijn werk, ik ben nog geen 2 stappen binnen en ik dacht aaaarrrggghhh wat hangt hier een nare vieze penetrante lucht, wheeeghh. en m,n collega rook helemaal niks... ineens kreeg ik een warme vlaag en ik dacht het zal toch niet....... m,n gedachten zullen wel met me op de loop gaan hahahaha maar zodra ik kan testen ga ik meteen testen hahah poeh.... en ik maar lachen om jullie voordat ik hier mee ging schrijven om al dat ( vaak veel te vroege impulsieve) getest. hahahah nou ik ga dat dus ook eeecht wel doen testen liggen klaaaarrrrr yessss. kellyyyyyyyy wauwwwwwww, goed man! hoera voor jou werken die ovu testen dus ook, oh meid misschien wel een tweeling! hup aan de klus, het onweerd echt gezellig weer om het nest in te duiken! xxxx jose
hieeeehoooo jaaaa jij ook he meid, wacht maar over een poosje dan sta je met jengelende zeurende kinderen en dan denk je terug aan die goede oude tijd hhahahaha jose
mmmmorgen! @Kelly80: ik hoop dat je je posi ovutest goed hebt kunnen benutten gisteravond ? Gaaf gevoel he, dat íe posi wordt? @Jose: Moeilijk he, om te wachten? Je wilt gewoon zo graag weten of het deze keer gelukt is! En dan is het idd erg moeilijk om tot je nod te wachten, zeker met die gevoelige tests van tegenwoordig! Ik ben wel heel blij dat ik nu niet meer op en neer hoef naar het zh, maar had eigenlijk wel graag een uitgangsecho gehad weer. Gewoon om zeker te weten dat er wel weer een ei zit aan te komen. Maar idd, ik temp, heb de afgelopen 2 keer met clomid mijn ei duidelijk voelen groeien en springen én ovutests werken bij mij ook goed. Dus het zou weinig problemen moeten geven om mijn ei op te sporen! @Linda: kom maar bij ons hoor! Nog een knuffie nodig voor het feit dat Pco een feit is? Of ben je ook zo opgelucht dat er een naam voor is waarom je zo onregelmatig was? En dat er wat aan te doen is! Was ik zelf wel. Na al die maanden van onzekerheid had ik eindelijk duidelijkheid. @Daan: tjonge, jouw ovulatie komt al weer snel dichterbij! Ik hoop zo dat het nu raak gaat zijn! @Brenda: bij mijn eerste cyclus waren mijn eitjes op dag 12 allemaal nog onder de 1 cm. Dus volgens mij is alles boven de cm op dag 11 prima! @All: knuffels voor iedereen! Hier alweer 4de dagje clomid. Helaas ook al weer 2 dagen clomidkoppijn Weet een van jullie trouwens of het nemen van nurofen icm clomid je eitje kan vertragen? Ik ga er vanuit van niet, maar als iemand er ideeën over heeft? Liefs Tezzz
Lief van jullie meiden, lekker kletsen met lotgenoten! Hopelijk zijn we snel zwanger! @Tezz; Ben inderdaad wel opgelucht! Had al veel over PCO gelezen en had al zo'n idee dat dat het best wel eens zou kunnen zijn! En inderdaad, toen ze het opschreef dacht ik; "Zie je nou wel!" haha Ik hoef gelukkig geen ongi meer op te wekken en mag meteen starten met de Clomid! Had het liefst meteen begonnen, maar 20 juni is het natuurlijk zo! Ik hoop natuurlijk wel heel snel succesverhalen te horen op dit forum! We gaan ervoor
@Linda: wat raar dat je niet aan de opwekkers hoeft. Of hebben ze soms een ei gezien die al een stuk groter is? Idd 20 juni is al snel genoeg!
Ik heb al eens Primolut gekregen en dat hielp bij mij niets.. Maar volgens mij was mijn baarmoeder slijm al heel dun en zou het niets helpen om me een opwekker te geven Ben er wel blij om, want ik vond die Primolut echt helemaal niets! Ze heeft verder niets over de grootte gezegd, maar ik vond ze er best groot uitzien, haha! Als je nagaat dat mijn bmm-slijm maar 3,6 mm dik was en dit een heel dun wit streepje was op de echo, leken mijn eitjes wel 20 mm Maargoed, heb er natuurlijk de ballen verstand van
He Meiden, Nou vanochtend de op bezoek. Dus meteen de kliniek gebeld voor een afspraak. Ik moest nl op cyclusdag 2/3 komen voor uitleg over het spuiten... Morgen om 17.30. Kan mn mannetje ook fijn mee (ben veels te bang dat ik iets zou kunnen vergeten ) Ben super benieuwd.... Groetjes Elke
Balen Elke En heel veel succes in de kliniek! Fijn dat je mannetje meegaat, twee paar oren horen er meer dan 1!
Hoi Linda: inderdaad vreemd. Had nog nooit gehoord dat je primolut niet hoefde te nemen. Nou mooi toch. Ik had er vervelende bijwerkingen van. Eigenlijk nog meer dan van de clomid. Tezz: ik had ook onwijze hoofdpijn van de clomid. Ik zie het maar als het feit dat het nu dan ook eindelijk aanslaat. de eerste cyclus had ik helemaal geen last (bij 50 mg) x
@Brenda; Tja, ben ook wel blij eigenlijk, want die Primolut vond ik ook echt troep! Maargoed, normaal gesproken moet je op dag drie bloed laten prikken en een inwendige echo, maar dit hebben ze meteen gedaan en aangezien ik al een keer door de dokter op dag 21 ben geprikt, hoefde dat ook meteen niet meer! Super! Ik ben ook wel blij dat ik meteen voor de echo en bloedtest mocht, hoef ik daar iig niet meer op te wachten! De andere bloedtesten heeft de dokter allemaal gedaan, dus voorlopig even geen bloedprikken meer Joepie Nu maar hopen dat ik niet zoveel nare bijwerkingen krijg! Weten julie trouwens hoe groot jullie eitjes waren op het schermpje? Ik had het idee dat die van mij echt huge waren, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen
Ik ben gisteren geweest op dag 11. Bij mij waren ze 12 mm. Ik moet vrijdag weer terug. Hoop dat ze dan 16 ofzo zijn. In mijn andere eierstok zat er eentje van 10mm.
Hallo! Linda, welkom! Brenda, in ieder geval goed dat er al wat te zien was! Veel succes vrijdag! Elke , toch een teleurstelling zeg! Pfoee Fijn dat je weer snel verder kan, nu heeft dit topic er zijn 2e junkie bij ! Mocht je vragen hebben over het injecteren dan kun je het altijd vragen, ik ben laat maar zeggen inmiddels ervaringsdeskundige ha, ha! Tezz, hmmm geen idee! Lijkt me dat het niet zoveel invloed zou hebben, maar goed dat is alleen gissen! Morgen dus alweer je laatste pilletje! Op naar een mooi ei! Bij mij was het helaas niet zo'n goed nieuws vandaag . Er was geen enkele dominante follikel te zien, en ik zit al op dag 11! Ik moet vrijdag weer terugkomen en tot die tijd blijven spuiten. Hoop maar zo dat er dan wat te zien is en dat dan volgende week de IUI plaats kan gaan vinden... Ik ben echt heel erg ongeduldig aan het worden volgens mij !