@Daan; Thanks! En ongeduldig vind ik je niet hoor, mag best! Wachten sucks big time Ik hoop dat je snel met goed nieuws komt!
Tezz: volgens mij kan het geen kwaad om nurofen te nemen icm clomid! Dus gewoon lekker doen als je het nodig hebt! Joseetje: SPANNEND! Succes met wachten.............. Linda: ik heb eerst ook een echo gehad om te besluiten of ik een kuur provera nodig had of niet, dit hangt af van idd de dikte van je baarmoederslijmvlies! Als dit dun genoeg is dan mag je idd meteen aan de clomid. Mijn eicel was op dag 9 12mm, op dag 11 16mm en 14mm en 12mm( 3 stuks) en op dit moment ( gisteren dus) 26 mm en 17 mm. Maar op het scherm zien ze er mega uit, ze worden namelijk uitvergroot Elke: balen dat de toch gearriveerd zijn, maar heeeeeel veeeel succes met spuiten en op naar een mooi wondertje.... Daan : ik duim voor je dat er deze week toch wat in je lichaam wordt wakker geschut! Op naar de IUI volgende week Ik heb vandaag echt heftige steken in mijn onderbuik maar mijn ovulatietest is nog steeds positief, kan dit toch al een eisprong zijn of moeten de testjes dan al negatief zijn? Hebben in ieder geval gebruik gemaakt van de positieve test en het slechte weer en voor de zekerheid vandaag nog maar een keertje Ben wel benieuwd morgen of mijn eitjes allebei al gesprongen zijn of een van de 2 of dat ze er nog zitten te broeden haha
Daan: balen zeg! Is dat misschien normaal met spuiten zo'n late groei? Ik moet volgende keer ook gaan spuiten. Dan ga ik je zeker even raadplegen!
volgens mij begint de clomid al te werken...ik begin nou al vage ei-pijn te krijgen Da's wel heel vroeg zeg! Vorige keer begon dat op dag 9, nou al op dag 6? @Kelly: je lh-piek kan ook wat langer duren en zelfs samenvallen met je eisprong. Ik denk dat je prima geklust hebt (en zou het vanaaf nog eens overdoen ). @Elke: balen zeg! Maar wel fijn dat je zo snel weer door kunt! @Daan: met clomid schijnt het nrmaal te zijn dat je ei wat later springt. Is dat met spuiten ook het geval? Mijn eerste cyclus waren mijn eitjes nog geen cm op dag 12 en toch heb ik toen een goeie eisprong gehad uiteindelijk hoor! Alles kan nog! liefs! Tezzz
linda ,wees maar blij dat je geen primolut krijgt, ik vond het vrselijke troep echt waar.... idd erger dan clomid. op de echo ziet zo, ei er idd heel groot uit, dat komt omdat het beeld word vergroot tezz: ik denk niet dat nurofen uitmaakt maar zeker weten doe ik het niet? elke succes morgen meid, en fijn dat je hubbie mee gaat, net wat linda zegt.. 2 horen meer dan 1. zal wel ff raar zijn dat spuiten maar ik merk ook dat iedereen er heel snel aan gewend raakt, en anders is er altijd onze deskundige Daan nog die heeft al flink geoefend. Brenda wat fijn dat er een ei groeid, ga er maar lekker op broeden en spreek het maar streng toe. :x hup en groei!. Daan wat vervelend dat er nog niks groeit, hoe snel groeide het de vorige ronde met spuiten? ik lees het wel meer trouwens en dan zegt dat dus niks negatiefs, het duurd alleen langer grmbllll en natuurlijk zit je daar niet op te wachten, het is wel mooi geweest met al dat geduld vind je niet? geduld is een schone zaak? nou eerder een slopende zaak ! bleegh. Kelly, ik weet ook niet precies hoe dat zit met die ovutesten, je hebt er natuurlijk 2 , ik kan me voorstellen als die vlak na elkaar ( met een dag ertussen ofzo) springen dat je lh piek dan langer duurd, zaten ze aan dezelfde kant? anders zou je op een gegeven moment ook aan de andere kant steken moeten gaan voelen. Nance, lieverd succes morgen, en je zal zien na morgen kun je weer rustig slapen, zonder allemaal extra zorgen over slecht zaad. het kan bijna niet anders dan dat ze een fout hebben gemaakt, anders had de gyn het nooit zo snel weer laten onderzoeken, groetjes jose
@Kelly; Lekker broeden meid! Blij dat je eitjes zo aan het groeien zijn! @Nance; Heel veel succes! @Joseetje; Jeps, ben ook blij hoor! Mijn bbm-slijm was inderdaad maar 3,6 mm en aangezien de Primolut al eens eerder niet gewerkt heeft was het niet meer nodig! Heerlijk! Voorlopig nog even geen ongi voor Linnie! Mis er niets aan! Thanks meiden, duidelijke antwoorden!
Nou slecht nieuws gekregen nog steeds heel weinig zwemmers, het gaat ifv met icsi worden. was te verwachtten, vervelend meh ja. aankomende dinsdag krijgen we gesprek met de ivf arts.
Hier ego berichtje van mij: mijn eitjes hebben allebei hun broedplaats verlaten! ( ze zaten allebei aan de rechterkant) Gisteren liep ik bijna krom van de pijn in mijn onderbuik! Volgens de gyn had ik dan een hele goede eisprong gehad...... Volgende week dinsdag bloed prikken op progesteron en afwachten maar, NOD 17 juni! Nance: wat een k*t nieuws, wens jullie heel veel sterkte en moed voor de behandelingen de komende tijd! Het gaat lukken!
@Nance; Wat balen meid! Hopelijk wel snel goed nieuws met IVF! @Kelly; Twee eitjes! Wat goed! Buikpijn moet je maar even voor lief nemen, is voor een goed doel Dus 17 juni wordt spannend voor jou! Ik duim voor je! Ik heb net even iets gelezen over een dieet zonder koolhydraten. Ik heb geen overgewicht, maar ik kan het allicht proberen! Ik ga gewoon proberen om veel water te drinken, en laat brood/ rijst/ pasta/ suikers staan, daarnaast flink sporten (dit deed ik al, maar dan in combinatie met veel snoepjes) Ik ben benieuwd! En dan maar volhouden tot 20 juni!
Hoi Nance: Jeetje dat is balen zeg. Wij krijgen onze uitslag vrijdag. Waarschijnlijk wordt het ivf, maar het spant er nog om. Hangt helemaal af van de zaadkwaliteit na nu twee maanden stoppen met hormonen. Misschien gaan we samen wel voor ivf. Kelly: Super hoor. Hoop dat ik dat volgende week ook kan zeggen. x
Hai meiden, Ik zit weer in die laatste paar spannende dagen waar ik heen en weer wordt geslingerd van zou het wel of niet. Rationeel zeg ik nee, maar toch... Het zou wel wat wezen na die voor mij teleurstellende uitslag van vorige week en vanaf het begin voor mijn gevoel kansloze ronde. Ik zit nu op dag 32. Ik heb op moment erg gevoelige tepels ze zijn ook iets groter dan normaal. Ik keek net op de babybytessite week per week en daar stond bij week 5 iets waardoor ik toch weer een beetje hoop krijg. Ik heb het nog niet eerder zo gehad, wel gevoelige tepels, maar niet vergroot en vettig. Zaterdagochtend zou ik kunnen testen ik heb dan ook een vrijgezellenfeest, maar over het testen twijfel ik ook weer, omdat ik alle vorge keren op die dag 's avonds toch ongesteld werd. Nance, wat een rotuitslag, sterkte voor jullie saampjes. Heel veel succes met de ivf/icsi! Elke, balen dat het toch spuiten moest worden! Heb je de 1ste al gezet of is dat vanavond? Ik hoop dat het meevalt. Kelly, welkom op het wachtbankje! Voor het eerst sinds ...... : Ik hoop dat je veel afleiding hebt. all, sterkte en succes in welke fase je nu ook zit!
Hallo dames, Kwam ff spieken hoe het met iedereen gaat hier. Ik zie dat er al heel veel nieuwe namen bij zijn gekomen! Zijn er al dames van de "oude garde" zwanger? Bij ons staat alles nog steeds op een laag pitje en hebben nog geen verdere testen ed gehad. Het begint bij mij wel weer te kriebelen om weer te gaan beginnen, maar weet dat het op dit moment ff niet verstandig is met alle andere stressfactoren om ons heen. Zodra we er weer voor gaan zal ik zeker weer vaker op het forum te vinden zijn. Ik wens iedereen hier ontzettend veel sterkte en succes!
Hai Marieke! Leuk weer wat van je te lezen. Nee helaas nog niemand van de 'oude garde' zwanger. Daan en Elke zijn pas begonnen met spuiten. Haan heeft ook wat afstand genomen van het zwanger worden en het forum. Ravi en ik zitten nog aan de clomid, maar voor mij was dit ook de laatste ronde. Marieke jij ook heel veel sterkte en succes gewenst als je er weer gaat beginnen. liefs, Marykay
Hai, Marieke, wat leuk dat je even kwam spieken! Neem je rust en mocht je er weer aan toe zijn, wij staan weer voor je klaar hoor! Marykay, ooh ik hoop het zo voor je dat het ondanks alles dan toch raak blijkt te zijn... Het klinkt in ieder geval wel goed allemaal! Tja en over het testen, je moet doen wat jou gevoel zegt.. Kelly, \/ ! Succes in de wachtweken! Nance, vind het echt vervelend voor jou en je hubbie! Hoe is hij eronder? Ik wil je heel veel sterkte wensen! Linda, wanneer je dan beginnen met clomid? Mag je daar nu dan al niet mee beginnen gezien je bmsv nu dun is? Joseetje, de vorige keer had ik op dag 14 al de inseminatie! En nu op dag 11 dus niets te zien :c: ! Baal er gewoon van dat het allemaal wat langer gaat duren! Maar goed we hopen maar dat er vrijdag wat te zien is.. Tezz, al weer wat minder hoofdpijn? Je hebt de clomidjes in ieder geval alweer gehad! Op naar het ei! Elke, hoe was het spuiten? Moet vanavond de eerste er ook al in? En hoeveel eenheden doe je? Hoop voor je dat je het vond meevallen! Ravi, hoe gaat het met jou? Trek je het nog een beetje met het wachten? Allemaal nog een fijne avond!
he marykay, is het toch nog spannend, ik zat te lezen ergens anders op het forum dat sommige meiden al 6 dagen voor hun nod een positieve test hadden, ik zou toch voor dat feest ff een testje wagen. nance, jeetje wat een naar bericht meid..... ik was er zo van overtuigd dat ze echt een foutje hadden gemaakt... bedenk je wel dat er heel veel meiden voor jou zwanger zijn geraakt op die manier.... het komt goed maar je moet er wat meer voor doen dan anders. jullie komen hier samen doorheen, was er helemaal geen verschil met de vorige uitslag? en wil ze niet nog 3 maanden wachten om het nog eens te testen? heel veel succes in ieder geval. Kelly wat fijn, zie je die ei pijn voel je goed he? nou dan word het misschien wel een tweeling spannend hoor! mag ik jou wat vragen? is een verdoving slecht als je zwanger bent? al sinds ik bezig ben voor een beeb heb ik steeds bij foto,s enzo ( ik heb een heel zwak gebit) gezegt dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn en dus is er na ruim 16 maanden nog steeds die nodige foto niet gemaakt, en nu moet ik volgende week en moet ik dus alweeeer ( zucht, die man zal ook wel denken) zeggen dat ik misschien zwanger kan zijn want hij wil vast een foto maken en er moet ernstig verdoofd worden hhahahah nu lach ik maar ik ben baaannngggggg van die man. nou hier verder een rotdag, ik ben moe en voel me een beetje ziekjes, misselijk enzo en ik heb vrselijk gehuild ,nu was daar ook wel soort van een reden voor maar meestal is het dan na een potje huilen over en nu begon ik 3 keer opnieuw.... zijn volgens mij de eisprong hormonen nog... bah hoe lang duurd dat voordat dat weg is? en hebben jullie daar ook zoveel last van? verder ben ik aan het wachten, ik voel nog niks al zou ik niet weten wat ik moet voelen, wachten duurd lang en ik heb afgesproken dat ik 7 juni bier zou gaan hijsen in de kroeg, en die afspraak is al een keer verzet maarja ik ga me echt niet lam zuipen als ik op het wachtebankje zit, dat doe ik zowieso eigelijk bijna nooit. hhhmmmm wat voor smoesje zal ik verzinnen of zou ik ook 4 dagen voor m,n nod kunnen testen? volgens rutger moet ik maar gewoon wachten of ik ongesteld word en dan als het na een week nog niet komt maar eens een testje doen yeah right! hij word er een beetje nerveus van zegt ie al dat getest, hij noemt dat hysterisch gedoe ( wat moet je nou met zo,n ei ) doen jullie wel eens stiekem een testje? gr jose
Hoi hoi, Marykay: spannend voor jou zeg, hou ons op de hoogte! Nance: wat een bericht zeg! Succes in ieder geval. Kelly: wat spannend dat alle 2 de eitjes zijn gesprongen, mss wel een tweeling? Wat goed dat je die eisprong voelde zeg, jammer alleen dat het zo'n pijn doet bij je. Ik voel 'm ook wel, maar niet zo heftig als dat jij het zo beschrijft. Joseetje: wachten duurt idd lang hé, zal voor je duimen. Nog 9 daagjes? Tezz: hoe is het met je hoofdpijn. Vervelend hé, ik heb ook al sinds dat ik met de clomid ben gestopt alleen maar hoofdpijn gehad. Zal blij zijn als het weg is. Hier is alles rustig. Heb af en toe wel steken afwisselend linker en rechtereierstok, hoofdpijn, erg moe al een week en al anderhalve week last van duizeligheid af en toe. Verder voel ik niet veel. Geen pijn aan de (.)(.) of andere klachtjes. Ga er wel weer een beetje vanuit dat het weer niet raak is deze keer. Mijn follikel is ook niet gezien op de echo, waarschijnlijk was ik op dag 13 te laat. We zullen zien. Fijne avond/nacht nog!
Goedemorgen dames, Ik zie dat het voor een aantal dames spannend is hier! Heel veel succes gewenst! Gisteren kreeg ik te horen dat mijn schoonzus zwanger is.. In de eerste ronde! Heb een flinke pot zitten huilen! En dat luchtte wel op gelukkig! @Brenda; Ze willen graag eerst even een gesprekje houden en moest even mijn bloedtest afwachten. Maar als dat goed is, dan mag ik na dat gesprekje op 20 juni gaan starten met de Clomid! Vind het heel spannend allemaal! Succes dames!
Joseetje : als die foto echt noodzakelijk is voor eventuele behandeling moet je hem wel laten maken maar even vragen of je een loodschort om kan krijgen, daar komt nl geen straling doorheen! Tegenwoordig hebben de meeste tandartsen digitale rontgen( ik in ieder geval wel!) en die geven maar zo minimaal straling af dat het te verwaarlozen is. Een verdoving kan geen kwaad als je 3 maanden zwangerschap voorbij bent en in de eerste 6 weken van de zwangerschap omdat dan het vruchtje nog geen voedingsstoffen en medicatie van je tot zich neemt, in die tussenliggende tijd liever niet! Maar als het echt nodig is kun je om een andere verdoving vragen...... Hoop zo je vragen een beetje beantwoord te hebben! Anders hoor ik het wel van je